Pitäisikö miehelle kertoa että hänen paras kaverinsa viestittelee?
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa nyt nelisen vuotta ja parisuhteemme on ihan hyvä ylä-ja alamäkineen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt kuitenkin miehen "paras ystävä" on alkanut lähettelemään minulle viestejä viime kuukausien aikana. Tämä henkilö on mieheni omien toiveikkaiden sanojen mukaan hänelle "kuin veli". Tämän bestiksen minulle lähettämät viestit ovat sävyltään flirttailevia ja keskittyvät myöhäiseen iltaan/yöhön. Olen vain nauranut ja käskenyt keksimään itselleen jotain tekemistä.
En ole kertonut miehelleni mitään, pitäisikö?
Kommentit (113)
Mä olen lopettanut noi ihan alkuunsa siten että oon vastannut, että juteltiin tosta sun heitosta miehen kanssa ja nauratti/ kysäisin mieheltä että mitä hän luulee sun tällä ja tällä tarkoittavan/ jtn muuta hienovaraisesti ilmaisevaa että hei kamoon, emme juttele tässä mitenkään kahden.
Jaah, jotenkin saa käsityksen että ap on itse vastailemassa flirtteihin, koska ellei vastakaikua tule niin mies olisi jo lopettanut. Eli miten on ap? Ei taida olla puhtaita jauhoja sinullakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehes on juonessa tämän kaverinsa kanssa ja miehes testaa sun uskollisuutta?
No tuollaisille epäluuloisille testaajille pitää sitten näyttää ovea.
Eli 90 prosentille naisista?
Joo, 90 prosentille niistä jännä naisista joita sinä yrität. Aina voi lukea rivien välistä mitä instatyrkkyjä siellä vongataan ilman mitään eväitä. Kun instatyrkky paskatestaa sinut ja feilaat, paskatesti on juurikin tehnyt tehtävänsä niin kuin kuuluu.
Oletko vaimomateriaalia? Kumman kanssa mies haluaa elää loppuelämän? Entä sinä? Kun tuo paljastuu ja molemmat salasitte sen, mies menettää luottamuksen teihin molempiin.
Elämässä tulee vaikeita aikoja. Tämä on yksi vaikea tilanne. Miehen kaveri ei ole miehen oikea kaveri kun tekee noin. Miehillä on kirjoittamaton sääntö, että kaverien naisiin ei kosketa.
Vierailija kirjoitti:
En menisi sotkemaan toisten välejä...
No kukahan tarinassa ne välit sotki? Toope.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.
On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.
Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.
Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.
Olipas häiriintyneimmän kuuloinen tulkinta elämästä hetkeen. Ja siitä vielä tykkäillään.
Nainen itse ei pyydä viestejä, ei halua viestejä, ei lähde mukaan flirttailuun = on pettäjä.
Menkää hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin tälle miehesi "parhaalle ystävälle" vastauksen että jos hänen viestittelynsä ei lopu, kerrot asiasta omalle miehellesi ja tämän parhaan kaverin mahdolliselle kumppanille.
Tuossa on se vaara, että kaveri itse kertoo miehellesi, mutta muuttaa tarinansa ap:tai vastaan ja tekee ap:sta aloitteellinen osapuolen. Kannattaa ehdottomasti kertoa ensin miehelle.
Teit niin tai näin niin takuulla se olet silti sinä joka tuosta kaiken paskan saa niskaan. Se kaveri kippaa kaiken sun syyksi ja miehesi sitten päättää kumpaako uskoo. Noin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, jotenkin saa käsityksen että ap on itse vastailemassa flirtteihin, koska ellei vastakaikua tule niin mies olisi jo lopettanut. Eli miten on ap? Ei taida olla puhtaita jauhoja sinullakaan?
LOL, mies olisi jo lopettanut jos ei vastakaikua tule :D
Olet varmaan mies, jos et ole kokenut kuinka kauan miehet pommittaa. Mulle laittaa edelleen tasaisesti viestiä kesä heila neljän vuoden takaa ja muistuttelee, että on edelleen tarjolla jos kiinnostaa. Ja tämä on ihan naisten arkea.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin salaat asian. Sitten kun se tulee julki, vaikutat petturilta ja valehtelijalta kun et ole kertonut ja pääset mukavasti miehestä eroon.
Koska syyhän on tietenkin sinun, että mies toimii noin.
Onhan se silloin jos vastailee viesteihin... Asian voi pistää yhdellä viestillä poikki eikä tarvitse kysellä muiden mammojen mielipiteitä palstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Teit niin tai näin niin takuulla se olet silti sinä joka tuosta kaiken paskan saa niskaan. Se kaveri kippaa kaiken sun syyksi ja miehesi sitten päättää kumpaako uskoo. Noin se vaan menee.
Tuohan on siinä mielessä hyvä tilanne, että samalla tulee todettua onko oma miesystävä sellainen jonka kanssa kannattaa edes jatkaa.
Taitaa olla niin, että miehesi on sopinut näistä viesteistä. Yhdessä nauravat sinulle.
Kerro miehelle tai lopeta viestittely.
Älä kerro, mutta lopeta viestittely. Kaikki viestittely ko. tyypin kanssa.
Testaat miehesi kaverin lojaaliutta ja tarjoat p ill ua hänelle. Jos kaveri suostuu, niin kerrot miehellesi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro. Suhteessa on hyvä pitää pieniä salaisuuksia.
Niin silloinhan on myös muitakin asioita mitkä eivät kestä päivänvaloa
Jos tämä aloitus sattuisi olemaan totta kysyisin suoraan viestittäjältä, mistä on kysymys.
Pitäisi. Itse en aikanaan kertonut miehelleni että hänen ystävänsä yritti illanistujaissa saada minut jäämään yöksi, ja asia vaivaa edelleen aina kun tulee mieleen. Tuntuisi pöljältä ottaa asia puheeksi näin vuosien jälkeen. Kannattaa kertoa heti. Et sinä ole mitään suojelusta velkaa käärmeelle.
Haluaisitko ap tietää, jos paras ystäväsi lähettäisi tuon tyyppisiä viestejä miehellesi.
No tahtoisitko, että paras kaverisi viestittelisi miehellesi ja miehesi vastailisi viesteihin eikä kertoisi sinulle mitään? Jos et niin kerro miehellesi ja kerro kaverilleen, että viestit ei ole ok.