Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, nyt se iski minuunkin (työnhaku)

Vierailija
13.02.2024 |

Olen ollut yli vuoden työtön, aina tehnyt työnhakuvelvoitteet ajallaan. Nyt oli virkailijan kanssa puhelintapaaminen ja sanoi että pitää laittaa tositteet työnhauista, käy kuulemma pdf, kopio sähköpostista tai kuvakaappaus. Sanoin että entä jos soitan ja haen työpaikkaa niin totesi että silloin tietysti vaikeampi mutta pääpiirteittäin luotetaan siinä tapauksessa.

Tuli aika inha olo, en ole edes mikään pitkäaikaistyötön ja pamautetaan tuollaiset vaatimukset. No, pitää sitten laitella niitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on laittanut jo heti siitä lähtien todisteet työnhausta kun tämä velvoite tuli. Itse en ole laittanut kertaakaan eikä ole vaadittu 

Vierailija
2/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ollu yli vuoden työtön ni oot virallisesti pitkäaikaistyötön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot ollu yli vuoden työtön ni oot virallisesti pitkäaikaistyötön!

Ja tätä myöten epäluotettava, myös työnantajien silmissä

Vierailija
4/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun soittamaan vaan

Vierailija
5/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun soittamaan vaan

En tykkää soitella, kun yleensä luurin päässä on hyvin vihainen ihminen ja toteaa että ei heillä ole töitä jos ei ole haussa edes:D

Ap

Vierailija
6/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista kyttäystä. Tää taitaa mennä vaan pahemmaksi. Ei mitään hyötyä kenellekään.

Vierailija
7/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö nyt taas. Ensinnäkin isoa osaa työpaikoista täytyy hakea työnantajien omissa sivustoissa. Kunnallisella puolella ei välttämättä edes haluta cv:tä liitteenä, vaan täytyy vastailla ja täyttää alustan sähköisen lomakkeen valimiisin kysymyksiin. Ei niistä jää hakijalle mitään todistetta, muuta kuin kuittaussähköposti että hakemus on vastaanotettu. Kenellä on tallessa vuoden vanhat kuittaussähköpostit? 

Vierailija
8/8 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on laittanut jo heti siitä lähtien todisteet työnhausta kun tämä velvoite tuli. Itse en ole laittanut kertaakaan eikä ole vaadittu 

Niin mihin hän on nämä todisteet laittanut? Taskuunsa? Ei ole mitään paikkaa mihin ne voisi laittaa tai lähettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi