Pitäisikö miehelle kertoa että hänen paras kaverinsa viestittelee?
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa nyt nelisen vuotta ja parisuhteemme on ihan hyvä ylä-ja alamäkineen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt kuitenkin miehen "paras ystävä" on alkanut lähettelemään minulle viestejä viime kuukausien aikana. Tämä henkilö on mieheni omien toiveikkaiden sanojen mukaan hänelle "kuin veli". Tämän bestiksen minulle lähettämät viestit ovat sävyltään flirttailevia ja keskittyvät myöhäiseen iltaan/yöhön. Olen vain nauranut ja käskenyt keksimään itselleen jotain tekemistä.
En ole kertonut miehelleni mitään, pitäisikö?
Kommentit (113)
Ei, koska brocode. Hankit vain itellesi ongelmia. Sano kaverille, että tuollainen viestittely ei ole ok. Sitten jos paska osuu ropeliin, voit ainakin näyttää että olet kieltäytynyt touhusta. Sillä hyvässä lykyssä välttää eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.
On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.
Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.
Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.
Tämä on juuri se syy miksi ei pidä kertoa vaikkei itse mitään väärää ole tehnytkään. Kun mies mokailee, on syy aina naisen.
Lisäksi mies tulee purkamaan kiukkunsa naisystäväänsä koska hän on itse ollut sinisilmäinen hölmö luottaessaan "ystäväänsä". Kaiken päälle vielä syytökset poikien välien pilaamisesta. Parempi kun ei sekaannu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska brocode. Hankit vain itellesi ongelmia. Sano kaverille, että tuollainen viestittely ei ole ok. Sitten jos paska osuu ropeliin, voit ainakin näyttää että olet kieltäytynyt touhusta. Sillä hyvässä lykyssä välttää eron.
Eiköss se brocode kiellä aika hyvin toisen puolisoiden lähentelemisen?
Vierailija kirjoitti:
Ap kieltäytyi miehen "ystävästä" siinä vaiheessa kun hän alkoi parisuhteeseen miehen kanssa. Miksi tuollainen asia pitäisi erikseen "ystävälle" t-a-v-a-t-a ? Kyllä hän tietää mitä tekee.
Miehen "paras kaveri" haluaa tarjota olkapäätä siinä sun ylä- ja alamäkisuhteessa. Erityisesti illan ja yön tunteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköss se brocode kiellä aika hyvin toisen puolisoiden lähentelemisen?
Ei näköjään.
Aika p a skat ihmissuhteet kaikilla teillä kolmella.
Tosi ihmeellistä touhua. Viestitä, et nyt lopetat. Etkä enää vastaa. Ohimennen voit mainita miehelle, et tietääkö se mitä sen kaverilla on oikein meneillään?
Totta hitossa pitää kertoa. Miksi sahaat omaa jalkaasi?
Jos asia tulee mitään kautta koskaan ilmi, olet heti miehen silmissä syyllinen koska et kertonut. Ja sen teit syystä että? Koska halusit että miehesi säilyttäisi ystävyyden kaveriin joka puukottaa häntä selän takana? Se onkin jo ihan oikeutettu syy suuttua.
Itse ilmoittaisin miehen "pestikselle" että viestittelyn on loputtava tai kerron miehelleni.
Jos hän uskoisi, eikä viestejä jatkossa tulisi, saattaisin säilyttää salaisuuden, jos tyypissä ei muuten ole vikaa ja on miehelle oikeasti ystävänä tärkeä.
Tosin reilun ja hyvän ystävän ei kai pitäisi vikitellä kaverin vaimoa??
Kerrot miehellesi ja sillä selvä. Täällä taas mammat ylianalysoi ja miettii jotain hemmetin "brocodeja". Jos ei miehes kestä tietoa tai alkaa jotain sekoilla niin tulipa sekin selväksi.
Kysy mieheltäsi sopiiko kutsua kaveria saunomaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitäisi. Ei kukaan halua kyykäärmettä omaan lähipiiriinsä. Ole kuitenkin hienotunteinen ja anna miehen itse päättää miten haluaa jatkossa kaveriinsa suhtautua.
Kenen luulet joutuvan syntipukiksi kun pojat oikein pääsevät selkääntaputtelun makuun?
Asiasta voi kertoa ilman mitään painotuksia, voi ohimennen vaikka ääneen ihmetellä kun "Makelta" tulee öisin jotain hämäriä viestejä. Jos mies kaverinsa tuntee niin tietää mistä on kyse ja miten haluaa asian käsitellä. Kuten joku mainitsi niin totuus tulee yleensä jossain vaiheessa jotain kautta ilmi ja juuri silloin kun se tekee eniten vahinkoa. Jos mies saa tietää viestittelystä jotain muuta kautta eikä ap ole asiasta maininnut niin epäilyksen verho laskeutuu.
Blokkaat sen "kaverin" ja kerrot miehellesi. Ja jatkossa lopetat tuollaisen itsetunnon nostatuksen ja pelleilyn heti alkuun, vaikka kuinka imartelisi.
Tajuat kai, että se "kaveri" on joku narsisti tai muu kusipää, joka käyttää sinua vain välineenä ja saa kiksit siitä. Sinä et ole mitenkään erityinen. Niitä viestejä lähtee kymmenille, sadoille.
Noi "kaverit" on niin nähty. Älä ole tollo.
Itselle rupesi yksi naapurin mies lähettämään usein viestejä. Alkuun jotain huvittavia kuvia ja videoita mitä nyt monet lähettelee toisilleen ja sitten alkoi tulla jo hyvin flirttailevia viestejä. Vastasin naapurille tyyliin joo totta kyllä pitää omaa puolisoaan hemmotella ja pitää huolta. Minäpä lähden heti kehumaan tuota omaa rakasta miestäni. Yleensäkin jätin usein vastaamatta tai vastasin jotain tylsää parin päivän päästä. Ja heti kun viestit meni flirttaileviksi kerroin miehelleni. Tätä vaan nauratti koska tietää että olen luotettava.
ap voithan kysäistä mieheltäsi että mitä ihmeen läppää niillä on kaveripiirissä tapana lähetellä kavereidensa tyttökaverille. Että Mattikin lähettelee ihme viestejä. Jos mies haluaa nähdä viestit niin näytät. Voi sitten suhtautua kaverinsa miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen "paras kaveri" haluaa tarjota olkapäätä siinä sun ylä- ja alamäkisuhteessa. Erityisesti illan ja yön tunteina.
Jaa olkapääksikö sitä nykyään kutsutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa olkapääksikö sitä nykyään kutsutaan?
Lol
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin heti miehelleni, jos joku hänen kavereistaan alkaisi viestitellä minulle. Takuulla ihmeteltäisi sitä yhdessä.
Sama täällä. Kertoisin heti. Jo ihan siitä syystä, että kuka todellinen kaveri alkaa lähettelee kaverinsa kumppanille flirttailevia viestejä. EI minun silmissä tollanen tyyppi ole aito kaveri. Siinä mulla ainakin alkais raksuttaa, että mitä muuta hän on jo ehkä tehnyt miehelleni seläntakana.
No anna sille pillua ensin. Sitä selvästi haluat kun et ole torjunut sitä vaan "naureskelet". Näytät ukolle koko ajan vihreää valoa.
Tämä on juuri se syy miksi ei pidä kertoa vaikkei itse mitään väärää ole tehnytkään. Kun mies mokailee, on syy aina naisen.