Pitäisikö miehelle kertoa että hänen paras kaverinsa viestittelee?
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa nyt nelisen vuotta ja parisuhteemme on ihan hyvä ylä-ja alamäkineen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt kuitenkin miehen "paras ystävä" on alkanut lähettelemään minulle viestejä viime kuukausien aikana. Tämä henkilö on mieheni omien toiveikkaiden sanojen mukaan hänelle "kuin veli". Tämän bestiksen minulle lähettämät viestit ovat sävyltään flirttailevia ja keskittyvät myöhäiseen iltaan/yöhön. Olen vain nauranut ja käskenyt keksimään itselleen jotain tekemistä.
En ole kertonut miehelleni mitään, pitäisikö?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehes on juonessa tämän kaverinsa kanssa ja miehes testaa sun uskollisuutta?
Vain nainen voi keksiä tällaista paskaa.
Onko tällä kaverilla kumppania? Jos ei, niin laitapa viestiin, että "kuule, kaipaat selvästi juttuseuraa. Etsitään sinulle oma kumppani."
Missä ihmeen pikkupaikkakunnalla oikein asutte? Omassa elämässäni ei KOSKAAN ole ollut tilannetta, että kaverukset kiinnostiuisivat samasta miehestä/naisesta, koska tarjontaa on niin paljon eikä ihmisten naismaut/miesmaut ole samanlaisia.
No, itse tekisin niin, että laittaisin sille viestittelijälle viestin, jossa pyytäisin lopettamaan viestittelyn ja että en ole kiinnostunut, ja että tuollainen viestittely on väärin (kumppanin nimi) kohtaan. Mikäli viestittely jatkuu, silloin voisin sanoa asiasta kumppanilleni.
Kaverini testaili erästä naista juuri tähän malliin, kun nainen minun kanssani oli haluamassa parisuhteeseen. Aika tuhmistyyliin vastaili nainen kaverille eli tästä päätellen sitten vähän joka miehelle sama homma. Pojot silmissäni laskivat niin etten alkanut parisuhteeseen, enkä toisaalta kertonutkaan naiselle tästä testistä mitään.
Totta v tussa pitää ilmoittaa.
Bros before ho's.
Ja puhelimessasi ei muka ole esto mahdollisuutta : Viestit,puhelut?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehes on juonessa tämän kaverinsa kanssa ja miehes testaa sun uskollisuutta?
Miehet ei tuollaista harrasta.
Tai jos harrastaa, niin molemmista eroon ilman muuta.
Tämä!
Aivan älytöntä edes ajatella toimivansa toisin.
Tekisin selväksi tälle viestittäjälle että viestien lähettäminen on loputtava.
Sinua ei kiinnosta, et halua niitä.
Sano myös että koska et halua tällaisia salaisuuksia itsesi ja miehesi välille, aiot kertoa hänelle jos tämä muuten ei lopu.
Jos joudut kertomaan, tee se mahdollisimman neutraalilla tavalla, asiallisesti ilman mitään draamaa.
Jos annat jatkua asia vain mutkistuu pitkittyessään.
En kehottaisi jatkamaan vaikka miten jännää tällainen olisi, huonosti käy lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin heti miehelleni, jos joku hänen kavereistaan alkaisi viestitellä minulle. Takuulla ihmeteltäisi sitä yhdessä.
Tämä!
Aivan älytöntä edes ajatella toimivansa toisin.
Lähetä sille rukkaset ja ohje vetää käteen.
Jos miehesi on sinulle nro 1 niin kertoisin.
Mutta jos tarkoitus on että annat kaverille siimaa niin en kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tuo olisi aika huono ja epäluotettava keino sen testaamiseen. Jos itse olisin tapipuvainen pettämään, en kuitenkaan tekisi sitä kumppanin kaverin kanssa, ja toiseksi en halua seksiä kenen tahansa kanssa. Eli vaikka antaisin pakit kumppanin kaverille, se ei kerro mitään siitä, saattaisinko silti lämmetä jollekin kiinnostavalle tai seksuaalisesti puoleensavetävälle. No, sinänsä ei minulla olekaan mitään pettämistaipumusta, mutta ei sitä tuollaisella typerällä ja lapsellisella testillä saisi selville. Vaikka olisin sinkku, niin en lämpenisi sellaisille miehille, joita kumppanin kaverit ovat - joten miksi heillä olisi mitään mahdollisuuksia silloinkaan, kun olen suhteessa...
t. Eri, ei ap
Varmaa on ainakin se, että flirttailu tulee sman tien lopettaa.
Miksi tämä nainen ilmiselvästi antaa flirtin jatkua ?? ja selvästi tukee sitä ja kannustaa siihen ?
Mieshän valehtelee vielä olevansa "kuin veli" tälle naiselle.
Paska tekosyy keksitään vaikka väkisin kyykäärmeflirtin tukemiselle ja jatkamiselle.
Ei tarvii sanoa mitään. Näytät viestit ja pyydät miestäsi sanomaan kaverilleen, että lopettaa niiden laittamisen.
Kyllä mieskin voi - mutta silti SE ON PASKAA!
Vastaus aloittajalle: Pitäisi kertoa.
Kuulostaa alhaiselta. Kerro miehellesi heti. Näytä viestit jotta näkee mitä olet vastaillut. Kyse ei ole vain suhteesta vaan minkälainen olet ihmisenä, liero vai suoraselkäinen.
Joko annoit miehes kaverille pillua?