Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja sopiva paino 172 cm pituiselle naiselle?

Vierailija
11.02.2024 |

Edellinen aloitukseni poistettiin ja taidan tietää syyn. Jätän kaiken ylimääräisen pois ja kysyn:

Mikä paino olisi hyvä 172 cm naiselle, joka ei liiku hyötyliikunnan ulkopuolella, mutta haluaa pysyä hoikkana? Asiallisia vastauksia, kiitos. Tiedän alle 50 kiloisia idoleita, mutta en tiedä, onko kys. painon ylläpitäminen hyvä idea.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus - 100 - 10 % - kaavan mukaan: 65 kg. Riippuu kyllä minkä rakenteinen tai kuinka lihaksikas olet eli voit painaa enemmänkin. Eikä ne kilomäärät yksistään vaan mihin ne asettuvat... 

Vierailija
102/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 55-60 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 60 kg on aika optimi. Mutta vastaan 57-70 kg. 

Vierailija
104/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-60kg

Vierailija
105/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-75kg.

Vierailija
106/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakenteesta riippuu toki, mutta 60-65 kg on normaalipaino. Jos menee lähemmäksi 70 kg, niin nainen on kyllä ylipainoinen, jos ei ole sitten todella aktiivinen punttisalilla kävijä ollut.

Jos on isot daisarit niin painoa tulee niistäkin. Ainakin mulla. Lähes 70kg. Isoilla tisuilla 🤭

Vierailija
107/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on normaalipainoinen, niin terveyden kannalta tärkeämpää on kehonkoostumus. Voi olla laiha ja läskiä suurin osa. Ja sijaita vieläpä viskeraalirasvana.

Vierailija
108/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saman mittainen. Painan 66kg ja olen hoikka, rasvaa ei juuri ole. Harrastan pitkänmatkanjuoksua. 

Minäkin olen saman pituinen, mutta painan 85 kiloa. Saan jatkuvasti "kehuja" kuinka olen niin hoikka ja kapea. Osaan kyllä laskea painoindeksin ja tiedän mikä on todellinen tilanne. Olen kylläkin jo vakaassa keski-iässä, eli ehkä asia on hiukan eri nuoremmilla.

Mutta haluan vain sanoa, että tällä palstalla hyeenat huutaa ja todellisuus on sitten jotain ihan muuta. Kannattaa sitä omaa kelpaavuuttaan arvioida tuolla ihmisten ilmoilla, käy vaikkapa kirjastossa / ostoskeskuksessa tai uimahallissa. Aika harvassa ovat ne ihmiset, joiden kaltaisia painoindeksejä täällä haikaillaan. Jossain vanhassa keskustelussa joku epäili, että ne olisi sellaisten nuorten miesten kirjoittamia, joilla on tullut nopeasti pituutta, mutta ei vielä massaa ja jotka sitten etsivät siihen omaan honteloon varteen vielä hoikemmalta näyttävää daamia. 

Kaikki aikanaan... omakin siippani on nuorena ollut sellainen kevyt kukkakeppi, mutta ihan on miehen mitoissa nykyisin.

Vierailija
109/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa. Olen itse 167 eli en paljoa sinua lyhyempi mutta jos painaisin esim. täällä alimmillaan suositellun 65 kiloa olisin lihava. Parhaimmillaan kroppani on alle 55-kiloisena.

Onko sulla yhtään lihaksia? Mä olen saman pituinen ja rasvaton massa jo 53kg ja en todellakaan ole 65 kiloisena lihava tällä rasvaprosentilla.

167cm ja 65kg? Kyllä todellakin olet lihava. Sulla ja muillakin on hämärtynyt se, miltä hoikka ja normaalipainoinen näyttää. 

Kaikki voisivat ottaa projektikseen kokeilla saavuttaa alhainen rasvaprosentti. Hemmetin vaikeaa ja työlästä, mutta mahdollista. Vasta sitten voi sanoa rehellisesti itselleen, että nyt tiedän mitä on olla hoikka. Ei niin, että painaa 70kg ja väittää olevansa hoikka, koska siltä t

Niin, tai sitten voisivat ottaa projektikseen opiskella mitä tarkoittaa BMI ja normaalipaino. Taitaa kuulua ihan peruskoulun oppimäärään. 

Vierailija
110/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa. Olen itse 167 eli en paljoa sinua lyhyempi mutta jos painaisin esim. täällä alimmillaan suositellun 65 kiloa olisin lihava. Parhaimmillaan kroppani on alle 55-kiloisena.

Onko sulla yhtään lihaksia? Mä olen saman pituinen ja rasvaton massa jo 53kg ja en todellakaan ole 65 kiloisena lihava tällä rasvaprosentilla.

167cm ja 65kg? Kyllä todellakin olet lihava. Sulla ja muillakin on hämärtynyt se, miltä hoikka ja normaalipainoinen näyttää. 

Kaikki voisivat ottaa projektikseen kokeilla saavuttaa alhainen rasvaprosentti. Hemmetin vaikeaa ja työlästä, mutta mahdollista. Vasta sitten voi sanoa rehellisesti itselleen, että nyt tiedän mitä on olla hoikka. Ei niin, että paina

Niin, tai sitten voisivat ottaa projektikseen opiskella mitä tarkoittaa BMI ja normaalipaino. Taitaa kuulua ihan peruskoulun oppimäärään. 

Juuri tuossa ylempänä joku kirjoitti, että myös rasvaprosentilla on merkitystä. Voi olla vaikka kuinka hoikka, mutta täynnä rasvaa ja vielä väärässä paikassa. 

Vierailija
111/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 160 kg on hyvä. Pituus-10 kg on terve paino naiselle.

Vierailija
112/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 60 kg. Ja brassipillu.

Vierailija
113/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ystäväni olemme molemmat saman pituisia ja saman painoisia. Ystäväni on kuitenkin hoikka, minä en. Ystäväni harrastaa aktiivisesti liikuntaa, minä en. Hänellä on kapea vyötärö, minulla kapeat jalat, mutta iso maha. Vartalon muotoja ja koostumuksia on erilaisia, sanoi vaaka mitä tahansa.

Vierailija
114/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hyötyliikun autottomana paljon. Saman pituisena oma vartalo on parhaimmillaan n. 65 kiloisena. Haluan olla kuitenkin vahva, enkä liian hoikka.

En enää ottaisi autotonta akkaa. Pitävät miestä vain taksina. 

En mä sua huolisikaan, älä pelkää.

Vierailija
115/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

130-140 kg. Niin on jotain otettavaa ja pehmeää. Sopivan painon voi laskea kaavalla  (172-100)*2

Vierailija
116/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni sanoo, että yli 60 kg, mutta olen aloittajan pituinen ja näytin ainakin omasta mielestä aika paksulta 

Vierailija
117/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 120 kg, niin on muotoja ja puristettava.

Vierailija
118/120 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-80kg.

Vierailija
119/120 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 174cm ja 63kg silloin olen parhaimmillani

Vierailija
120/120 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172/94 ja siinä on vähän liikaa. Kymmenen kiloa pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi