Hyvä ja sopiva paino 172 cm pituiselle naiselle?
Edellinen aloitukseni poistettiin ja taidan tietää syyn. Jätän kaiken ylimääräisen pois ja kysyn:
Mikä paino olisi hyvä 172 cm naiselle, joka ei liiku hyötyliikunnan ulkopuolella, mutta haluaa pysyä hoikkana? Asiallisia vastauksia, kiitos. Tiedän alle 50 kiloisia idoleita, mutta en tiedä, onko kys. painon ylläpitäminen hyvä idea.
Kommentit (120)
Vauvalla ei saa asiallisia vastauksia
Vierailija kirjoitti:
100kg
Selvä, yritän lihoa 60 kg vuoden loppuun mennessä. Harmi sokeriverosta.
Mahdoton sanoa. Se riippuu naisen rakenteesta. Ehkä 60-65 kg.
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin saa, siksi uskaltaudun välillä luomaan aloituksia. Pitää vain käydä hyvä tuuri.
- ap
Itse tuolla pituudella näytän tosi hyvältä ja sopusuhtaiselta kun painoa on 70kg
Itse hyötyliikun autottomana paljon. Saman pituisena oma vartalo on parhaimmillaan n. 65 kiloisena. Haluan olla kuitenkin vahva, enkä liian hoikka.
Olen itse 172 ja 65 kiloa. Olen 55-vuotias nainen. Harrastan lähinnä koiralenkkeilyä ja uintia. Olisihan sitä kiva olla tiukemmassa kunnossa mutta ei jaksa pingottaa tässä iässä.
Laita Josefiina ne kpop-videot pois ja mene kuntosalille. Et ole Jang Won Young.
N. 60 kg. Tuossa painossa ei ole enää laiha, mutta vielä selkeästi hoikka kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin saa, siksi uskaltaudun välillä luomaan aloituksia. Pitää vain käydä hyvä tuuri.
- ap
Älytön kysymys todellakin.
Kai nyt tiedät normaalipainon??
Riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Ehkä semmoiset 60-80 kg.
ap tee niinkuin haluat rohkeasti. toivottavasti miehesi on viisas ja tukee sinua sellaisena kuin olet parastasi ajatellen
Mahdoton sanoa. Olen itse 167 eli en paljoa sinua lyhyempi mutta jos painaisin esim. täällä alimmillaan suositellun 65 kiloa olisin lihava. Parhaimmillaan kroppani on alle 55-kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Älytön kysymys todellakin.
Kai nyt tiedät normaalipainon??
Tiedän, mutta en kysynytkään normaalipainosta, vaan missä painossa näyttää hoikalta, vaikkei liikkuisikaan paljon.
- ap
100kg