Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja sopiva paino 172 cm pituiselle naiselle?

Vierailija
11.02.2024 |

Edellinen aloitukseni poistettiin ja taidan tietää syyn. Jätän kaiken ylimääräisen pois ja kysyn:

Mikä paino olisi hyvä 172 cm naiselle, joka ei liiku hyötyliikunnan ulkopuolella, mutta haluaa pysyä hoikkana? Asiallisia vastauksia, kiitos. Tiedän alle 50 kiloisia idoleita, mutta en tiedä, onko kys. painon ylläpitäminen hyvä idea.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50...63 kg.

Vierailija
62/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 60 kg. 

Mä olen 172

60kg on mulle ihan liian vähän.

Olin joskus 63 ja silloin melko nälkiintyneen näköinen ja oloinen.

Olen terveimmilläni 67-69 kiloisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175cm/60kg täällä. En ole yhtään liian laiha, mutta en lihavakaan. Sanoisin että 172 cm sopiva paino olisi ehdottomasti joku 52-55kg

Ei todellakaan. 52-54 kg/172 cm on jo alipainoinen virallisten määritelmien mukaan.

Vierailija
64/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saman mittainen. Painan 66kg ja olen hoikka, rasvaa ei juuri ole. Harrastan pitkänmatkanjuoksua. 

Vierailija
65/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jotkut suosittaa alipainoisuutta, se ei edes näytä hyvältä. 172 cm saa olla 55 kg, silloin hän on vielä normaalipainoinen. Siitä alemmas on huono juttu.

Vierailija
66/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Tunne itseni tämän ketjun jälkeen läskiksi, vaikka normaalisti olen pitänyt itseäni hyvinkin sopusuhtaisena ja jopa hoikkana. Olen 170cm ja painan 70kg. Urheilen paljon ja syön hyvin. T. Näemmä todella paksu ketjun vastauksista päätellen 

Tuo on sopiva. Itsellä samat mitat. Liikun ja syön hyvin. Pelkkä koiranulkoilutus ei paljoa lihasta tuo, eikä paljoa kuluta. Se on vaan semmosta himmailua. Varmaam kilot karisee rauhallisesti liikkuessa, mutta ei se urheilusta käy.

Vierailija
67/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei voi muuta kuin nauraa :D Luiden muodolla ei ole mitään tekemistä painon kanssa.

Luuletko, että tiimalasivartaloisella rinnatkin ovat luuta? 

Näköjään tiimalasivartalon mainitseminen triggeröi joitakin naisia, miksi? Me kaikki olemme peritögeeniemme tuotoksia muodoilla tai ilman. Tiimalasi ei edes pysty laihduttamaan itseään suoraksi tikuksi, et varmaan tiennyt sitäkään? Tai kasvattamaan miehekkäitä paljon lantiota leveämpiä hartioita?

Vierailija
68/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa. Se riippuu naisen rakenteesta. Ehkä 60-65 kg.

Tämä on oikea vastaus, jos haluaa olla hoikka tai normaalipainoinen. 

Itse olen yhtä pitkä, kun ap. Painan 61kg

Vierailija
69/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle hyvä paino on se missä rasvat on 20-22% ja vyötärölantiosuhde on 0.65-0.70, kuitenkin niin että pystyy viikonloppuisin herkutella uusia sipsimakuja sekä kahvitarjoiluissa pari pullaa ja iso pala kakkua.

Vierailija
70/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

85kg on sopiva, jos on leveä lantio, iso takapuoli ja isohkot rinnat :)

M48

Vierailija
71/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valehdelko jostain ruumiinrakenteesta. Ylipaino on ylipainoa.

Totuus voi joskus satuttaa, mutta se on myös ensimmäinen askel kohti terveellisempää elämää.

Vierailija
72/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset taas miten sattuu. Tässä vastaus 68 suoraan näkyville.

Luuletko, että tiimalasivartaloisella rinnatkin ovat luuta? 

Näköjään tiimalasivartalon mainitseminen triggeröi joitakin naisia, miksi? Me kaikki olemme perintögeeniemme tuotoksia muodoilla tai ilman. Tiimalasi ei edes pysty laihduttamaan itseään suoraksi tikuksi, et varmaan tiennyt sitäkään? Tai kasvattamaan miehekkäitä paljon lantiota leveämpiä hartioita?

Vierailija
73/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa. Olen itse 167 eli en paljoa sinua lyhyempi mutta jos painaisin esim. täällä alimmillaan suositellun 65 kiloa olisin lihava. Parhaimmillaan kroppani on alle 55-kiloisena.

Onko sulla yhtään lihaksia? Mä olen saman pituinen ja rasvaton massa jo 53kg ja en todellakaan ole 65 kiloisena lihava tällä rasvaprosentilla.

167cm ja 65kg? Kyllä todellakin olet lihava. Sulla ja muillakin on hämärtynyt se, miltä hoikka ja normaalipainoinen näyttää. 

Vierailija
74/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa. Olen itse 167 eli en paljoa sinua lyhyempi mutta jos painaisin esim. täällä alimmillaan suositellun 65 kiloa olisin lihava. Parhaimmillaan kroppani on alle 55-kiloisena.

Onko sulla yhtään lihaksia? Mä olen saman pituinen ja rasvaton massa jo 53kg ja en todellakaan ole 65 kiloisena lihava tällä rasvaprosentilla.

167cm ja 65kg? Kyllä todellakin olet lihava. Sulla ja muillakin on hämärtynyt se, miltä hoikka ja normaalipainoinen näyttää. 

Kaikki voisivat ottaa projektikseen kokeilla saavuttaa alhainen rasvaprosentti. Hemmetin vaikeaa ja työlästä, mutta mahdollista. Vasta sitten voi sanoa rehellisesti itselleen, että nyt tiedän mitä on olla hoikka. Ei niin, että painaa 70kg ja väittää olevansa hoikka, koska siltä tuntuu.

Vierailija
75/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Tunne itseni tämän ketjun jälkeen läskiksi, vaikka normaalisti olen pitänyt itseäni hyvinkin sopusuhtaisena ja jopa hoikkana. Olen 170cm ja painan 70kg. Urheilen paljon ja syön hyvin. T. Näemmä todella paksu ketjun vastauksista päätellen 

Hus pois tuollainen ajattelu! Jatka hyvillä mielin urheilemista ja syömistä tarpeesi mukaan. Täällä vastailee paljon ihmisiä, jotka eivät ikinä ole urheilleet roskien viemistä enempää näin karrikoidusti sanottuna. Lihas nyt vaan painaa enemmän kuin rasva ja siten sinun ei tule tuntea huonommuutta. Olet hyvässä kunnossa lopun ikääsi jatkamalla elåmäntyyliäsi ja siitä voivat vaan haaveilla jo nuorena ylipainon ja liikkumattomuuden takia esim. verenpainetaudin saaneet ja ehkä vielä lääkkeet siihen.

Vierailija
76/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hyötyliikun autottomana paljon. Saman pituisena oma vartalo on parhaimmillaan n. 65 kiloisena. Haluan olla kuitenkin vahva, enkä liian hoikka.

En enää ottaisi autotonta akkaa. Pitävät miestä vain taksina. 

Vierailija
77/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva paino on 55-72 kilon väliltä, ihanteen ollessa 60-65 kg välillä. 

Vierailija
78/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva paino on 55-72 kilon väliltä, ihanteen ollessa 60-65 kg välillä. 

Mikä tuo ihanne oikein on??

Vierailija
79/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää valehdelko jostain ruumiinrakenteesta. Ylipaino on ylipainoa.

Totuus voi joskus satuttaa, mutta se on myös ensimmäinen askel kohti terveellisempää elämää.

Täällä vastanneista ei kukaan siis kukaan ole ylipainoinen eikä sairaalla tavalla ole painoa, joka vaikuttaisi terveyteen. Tiedän, että on ihmisiä, jotka ihannoivat yli kaiken oikeasti laihoja ihmisiä, joilla bikineissä erottuvat kylkiluut, lantioluut ja polvet ovat suhteettoman leveät verrattuna tikkujalkoihin. Nämä sitten elävät odotellen osteoporoosia, joka on todella vaarallinen ja esim. äidilläni selkäranka hajosi joka puolelta ja vääntyi aiheuttaen todella kovia kipuja. Niihin jouduttiin ottamaan käyttöön voimakkaat kipulaastarit. Muutoin hän olisi vain maannut ja huutanut kipujansa. Tämä vanhalla iällä.

Vierailija
80/120 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, läskihän sitä sitten, 160 ja 59.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi