Miksi YH on mielestäsi huono ihminen?
Toki olen samaa mieltä, että pitäisi pysyä sen miehen kanssa jonka kanssa lapsia tekee, mutta usein on myös niin että mies lähtee.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei huono ihminen tietenkään, mutta huono kumppani
Miten niin? Ei kaikki yh:t ole eronneita.
Huono kumppani siinä mielessä että kukaan ei halua ottaa toisen miehen lapsia vastuulleen. Yh-naiset eivät ole sitä kuuminta hottia deittimarkkinoilla.
Vein pesukoneen, vein lastenrattaat
Kähmin lapset, koiran, auton sekä television
Ja aina kerron aikaan Pikku Kakkosen kun iltapalan kattaan
Kerron kuinka paha olet, kuinka hyvä isi on
On sun varmasti paha olla
Mutta turha on yrittää
Ilman meitä hunningolla
Selittää
Sillä vain isät lapsiaan rakastaa
Äidit kaiken vain lakastaa
Ei ne muista kukkia kastella
Tarpeeksi rakastella
Heti ovat oluella
Kun kääntää pään
Sinusta silti öisin unta nään
Lapsiani haluaisit tavata sä aina
Vastahan ne lainasit viime sunnuntaina
Näytit kirahvin ja apinan ja vielä valutit
Kyyneleitä lapseni kun kotiin talutit
Eppu Normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat. Kannattaisi tehdä niitä sellaisten miesten kanssa, jotka on kiinnostuneita isyydestä.
Toki toinen vanhemmista voi vaikka menehtyä, jolloin on haettava apua muualta, että lapsi ei kärsisi asiasta niin paljoa.
En pysty tuntemaan sääliä sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka aiheuttavat itse itselleen vaikeuksia. Tuntemani yh on tehnyt 2 lasta kahden eri miehen kanssa ja molemmat miehet jänniksiä. Luulisi ekan jälkeen oppineen, että jänniksestä ei ole isäksi. Ei kukaan isyydestä kiinnostunut halua kahden tai välttämättä edes yhden biologisesti toisen miehen lapsen isäksi.
Tilastot kertoo karua faktaa, että yh äidin kasvattamilla lapsilla on vaikeuksia elämässään. En tiedä onko suomessa tilastoja tästä, mutta esim jenkeissä 70% murhaajista on yh äitien lapsia, yli 60% vankilapopulaatiosta samoin.
En t
Jepjep. Miten vankilapopulaatio jenkeissä muuten eroaa Suomen vastaavasta?
Kuuntele Tupac.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yh olisi huono ihminen? Jos parisuhteessa on jatkuvasti ongelmia ja on huono olla, on rohkea teko antaa molemmille uusi mahdollisuus. Lapsi kärsii eniten vanhempien jatkuvista riidoista tai mykkäkouluista. Sellaisenko esimerkin haluaa lapselleen antaa? Että ihan vaan sinun takiasi ollaan hampaat irvessä yhdessä, että sinulla on "ehyt" perhe.
kaikki tilastot sanoo että yksinhuoltajan lapsena on paskin mahollinen tulevaisuus.
Vale, emävale, tilasto. Kuten on tapana sanoa.
Mä olen kolmen pojan yksinhuoltajana ollut. Nyt pojat on jo aikuisia, ja kas kummaa, erittäin hyvinvoivia nuoria miehiä, joista yksi on jo valmistunut yliopistosta, kaksi muuta vielä opiskelee. Toinen lääkiksessä, toiEli jos ei pysy hampaat irvessä yhdessä ihmisen kanssa, joka seurustelun edetessä osoittautunut epäsopivaksi (suhteen alussa annetaan yleensä hyvin vieraskorea kuva itsestään) niin "traumatisoutunut ja epäterve parisuhdehistoria"?
Kyllä, juuri näin. Oliko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yh olisi huono ihminen? Jos parisuhteessa on jatkuvasti ongelmia ja on huono olla, on rohkea teko antaa molemmille uusi mahdollisuus. Lapsi kärsii eniten vanhempien jatkuvista riidoista tai mykkäkouluista. Sellaisenko esimerkin haluaa lapselleen antaa? Että ihan vaan sinun takiasi ollaan hampaat irvessä yhdessä, että sinulla on "ehyt" perhe.
kaikki tilastot sanoo että yksinhuoltajan lapsena on paskin mahollinen tulevaisuus.
Se ei liene yksinuoltajan vika, ettei kykene tarjoamaan lapsilleen kaikkia materiaalisia mahdollisuuksia, joita saavat ydinperheen lapset. Yksinhuoltaja ei kykene myöskään korvaamaan toista vanhempaa, joka ehkä on vähän tai ei lainkaan tekemisissä lastensa kanssa. Parempi kuitenkin niin, kuin todella riitaisassa kodissa varttuminen. Yksinhuoltajan kodissa varttuminen antaa kenties myös
Väärin. Tutkimusten mukaan lapsille on parempi riitaisakin ydinperhe kuin vanhempien ero.
Vierailija kirjoitti:
Koska yh yrittää seuraavaksi löytää käenpojilleen uuden elättäjän.
Ei ne ole mitään käenpoikia kun mies tietää ettei ne ole hänen.
Eikö teille opeteta miten käki toimii luonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen n.40v yhteishuoltaja nainen. Kun olin tinderissä jossain vaiheessa, niin oli kyllä vaikka kuinka paljon sellaisia lapsettomiakin miehiä, ketkä oli ihan intopinkeenä selittämässä kuinka hyviä he ovat lasten kanssa ja kuinka ihan hyvin voisivat toimia isäpuolena ja toki he sitten halusivat vielä lisää lapsia (eli oman biologisenkin). Ei näyttänyt kukaan halveksivan tai pitävän huonona. Nämä oli myös enemmän sellaista tavallista insinöörityyppiä jne., etten usko, että mitään pelimiehiä olisivat olleet. Itsellä on kuitenkin lapsiluku jo täynnä, ettei ihan sitten natsannut noiden kanssa.
Sen sijaan olen nyt parisuhteessa miehen kanssa, joka on myös eronnut ja jolla on edellisestä suhteesta samanikäiset lapset kuin minulla. Ymmärr
Ai tasan puoliksi, jos toisella ei kuukaudessa saa olla yhtäkään iltaa omaa aikaa, ja toisella niitä saa olla monta iltaa viikossa jatkuvasti? Kulut perheessä jaettiin tasan ja tulotaso oli n. sama. Jos minulla (naisella) oli joku meno, josta ilmoitin hyvissä ajoin etukäteen, aloitti mies riidan tästä joka kerta. Mies itse kyllä meni menojaan. Se oli ihan sairasta. Siis todella epäterveeksi muuttunut suhde.
Olimme vuosia yhdessä ennen lapsia, ja silloin kaikki oli hyvin. Moni mies muuttuu parisuhteessa täysin, kun lapset on kuvioissa. Mies ei enää usko, että nainen voisi lähteä suhteesta ja käytös muuttuu täysin. Toisaalta ehkä osittain on myös sitä, että moni mies ei osaa muuttua isyyden myötä siten, kuin olisi tarpeen. Useimmat äidit kyllä laittavat prioriteettinsa uuteen uskoon, mutta miehiltä tämä ei aina onnistu. Ei sitä voi tietää etukäteen, että keneltä onnistuu ja keneltä ei. Ei lapset voi olla prioriteettina ennen kuin ne on tehtynä, eli siinä kohtaa pitäisi pystyä perustavanlaatuisesti muuttumaan, ja se ei kaikilta onnistu.
Huhhuh, onneksi en ole puolisosi! Tuollainen kontrollifriikkiys on jo pelottavaa! Voin kuvitella, kuinka olet ominut lapsen ja monopolisoinut sen hoidon. "Mies ei ole muuttunut isyyden myötä siten kuin olisi tarpeen" SINUN MIELESTÄSI. Mies on voinut olla ihan hyvä isä, mutta koska Pyhä Äiti on ainoa joka tietää miten lasta tulee kasvattaa, niin jos miehen toiminta poikkeaa piirunkaan naisen vaatimasta, niin helvetti on valloillaan. Parasta olisi ollut kun olisit jättänyt kokonaan lisääntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei huono ihminen tietenkään, mutta huono kumppani
Miten niin? Ei kaikki yh:t ole eronneita.
Huono kumppani siinä mielessä että kukaan ei halua ottaa toisen miehen lapsia vastuulleen. Yh-naiset eivät ole sitä kuuminta hottia deittimarkkinoilla.
Tuleeko yllätyksenä että monilla deittimarkkinoiden miehilläkin on lapsia. Kyllä nykypäivänä naiset hoitavat ihan itse omat lapsensa ja olettavat samaa miehiltä. Vuoroviikot on se yleisin järjestely nykyään eroperheissä. Ei ne miehet ole yhtään sen kuumempaa hottia kuin naisetkaan. Jostain syystä tosin tuo "yh-leima" seuraa paljon enemmän eronneita naisia kuin miehiä, vaikka lasten kanssa oltaisiin aivan yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eivät yh:t tietenkään huonoja ihmisiä ole. He ovat vain arvostelukyvyttömiä ja itsekkäitä, ja siten huonoja puolisoita. Sen takia he eivät kelpaa minulle edes irtoseksiin.
Itsekkyys on viimeinen sana, jolla voi kuvata yksinhuoltajaa. Naiset ja miehet, joista osalla ei ole ketään muuta auttamassa, hoitavat lapsensa aikuisiksi sisulla ja rakkaudella. Itsekkyys on heistä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten mielestä naisen ja äidin kuuluu elää väkivaltaissa suhteessa, koska "valinnoilla on seurauksensa jotka pitää kantaa."
Niin. Siksi te sovinistit elätte ja kuolette yksin, koska olette valinneet vihata naisia ja silloin ei kukaan nainen katsokaan ikinä teihin päin.
Valintoja, valintoja...
niinpä. ne jännämiehet ovat naisten keskuudessa suosittuja. väkivaltaiset miehet kelpaavat naisille parhaiten. kilttimies kelpaa parhaimmillaan kakkosvaihtoehtona, jos se sattuu olemaan rikas tai hyvätuloinen.
valintoja, valintoja
Turpaan tulee yleensä vasta siinä vaiheessa, kun lapset on tehty ja nainen on nalkissa ja hänen on vaikeampi erota.
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli yh ihan vaan sen takia että isä kuoli ja me lapset oltiin vielä alle kouluikäisiä. Mikä teki hänestä huonon ihmisen kun silti sai meidät kasvatettua ja hoidettua? Sekö ettei halunnut ketään muuta vierelleen kuin isäni, elämänsä rakkauden.
Sellaisessa maailmassa missä yksinhuoltajuus olisi poikkeus, kuten sen pitäisi olla, olisitte ansainneet kaiken mahdollisen tuen yhteiskunnalta tässä tilanteessa.
Tässä maailmassa missä yksinhuoltajuus on voimannäyte naiselta ja yleisempää kuin ydinperhe on vaikea tukea sellaisia jotka tahtomattaan ovat joutuneet tuohon pisteeseen.
Kunnioitan äitisi valintaa, eikä hän ole millään tavoin syyllinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin hommataan lapsia jonkun jännittävän hakkaajan kanssa, ja sitten yritetään etsiä joku cuck niitä elättämään.
No luuletko että se mies ensitreffeillä palastaa olevansa hakkaaja? Huomaa ettet ole juuri kouluja käynyt, kannattaisi perehtyä psykologiaan.
Hankkiudutko raskaaksi ensitreffeillä? Huomaa että olet tyypillinen av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että yh on aina nainen.
Mies yh:t ei kitise siitä ja tästä ongelmasta.
Sekin on jännä et yh isien kasvattamat lapset voi paremmin kuin yh äitien kasvattamat.
Oisko luotettavaa tilastoa tästä? Jos ei niin valehtelet
https://www.wainwrightcummins.co.uk/site/blog/firm-news/is-it-better-to…
Kaikkien pitäisi seurustella vähintään 5v keskenään ennen lapsien tekoa. Monet suhteet ei ilman lapsiakaan kestä noin pitkään, kun niitä ei olla valmiita työstämään, tai yksinkertaisesti ole toisilleen sopivia ihmisiä.
Kun tekee sen lapsen, niin seuraavat 18v omasta elämästä täytyy laittaa se lapsen etu oman edun edelle ja jos se vaatii 18v hampaiden kiristystä väärän ihmisen kanssa niin voi voi, olisit valinnut paremmin.
Itsekkäät luuserit eroaa ja lapset kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat. Kannattaisi tehdä niitä sellaisten miesten kanssa, jotka on kiinnostuneita isyydestä.
Toki toinen vanhemmista voi vaikka menehtyä, jolloin on haettava apua muualta, että lapsi ei kärsisi asiasta niin paljoa.
En pysty tuntemaan sääliä sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka aiheuttavat itse itselleen vaikeuksia. Tuntemani yh on tehnyt 2 lasta kahden eri miehen kanssa ja molemmat miehet jänniksiä. Luulisi ekan jälkeen oppineen, että jänniksestä ei ole isäksi. Ei kukaan isyydestä kiinnostunut halua kahden tai välttämättä edes yhden biologisesti toisen miehen lapsen isäksi.
Tilastot kertoo karua faktaa, että yh äidin kasvattamilla lapsilla on vaikeuksia elämässään. En tiedä onko suomessa tilastoja tästä, mutta esim jenkeissä 70% murhaajista on yh äitien lapsia, yli 60% vankilapopulaatiosta samoin.
Tunnen samanlaisen yh äidin. Nää miehet oli heti tavatessa aivan vääränlaisia. Toinen kuului moottoripyöräkerhoon ja toisella huumeongelma. Silti vaan piti ne lapset pyöräyttää alle vuoden suhteen jälkeen. Yks yhteinen kaverimies kyllä yritti lähteä mukaan tähän järjestelyyn, mutta nää exät on molemmat lapsien elämässä sen verran mukana, että lähettelivät tälle kaverimiehelle uhkailuviestejä ja ohjeita siitä millainen isäpuoli pitää olla. Ei tohon varmaan kukaan täysjärkinen mies lähde enää kotia leikkimään.
Onnentyttönen kirjoitti:
Olin YH. En eronnut eikä mies lähtenyt. Tein lapsen 'yksin'. Koen onnistuneeni hyvin ja olen päätökseeni tyytyväinen. Se ehkä jäi vähän vaivaamaan, etten saanut aikaiseksi kuin yhden lapsen.
Vastuutonta toimintaa. Valtion pitäisi kieltää tällaiset tilanteet.
Kumpuaako tämä ääri-islamista vai äärioikeistolaisuudesta? Olette tosi lähellä toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En t
Suurin osa mustista Amerikassa on myös yksinhuoltajaäitien kasvattamia, mikä osin selittää heidän yliedustuksensa rikollisuudessa.
En pidä yksinhuoltajia (ovat lähinnä naisia) huonoina ihmisinä kaikkiaan, vaikka tuo tilanne on epäihanteellinen lasten ja yhteiskunnan kannalta. En voi syyttää esimerkiksi naista siitä, että tällä on lapsi, mutta mies lähtee tai käyttäytyy niin huonosti, että naisen on oikeutettua jättää tämä. Arvostan myös paljon enemmän naista, joka tulee vahingossa raskaaksi ja mieluummin pitää lapsen kuin murhaa tämän (abortti), vaikka mies ei jäisikään kuvioihin. Arvostan noita tapauksia oikeasti kovasti. En arvosta naisia, jotka itsekkäästi alusta alkaen haluavat olla yksinhuoltajia ja hankkivat lapsen ilman miestä kuvioissa ollenkaan. Näitä tapauksia voi pitää mielestäni monessa suhteessa huonoina ihmisinä.
En tiedä mistä omat tietosi ovat, mutta itse olen nähnyt tilaston, että USA:n vangeista n. 85% on kasvanut muussa kuin kahden vanhemman ydinperheessä.