Muistakaa pitää aina verhot ikkunan edessä, asuntoja vakoillaan drooneilla ja videot julkaistaan TikTokissa
https://www.iltalehti.fi/palat/110384b3-730b-42c1-88db-4e7857df9728
Varkaat näkevät onko asunnossa helposti anastettavaa omaisuutta näistä videoista.
Kommentit (46)
Odottakaa vaan kun valtio alkaa kunnolla tarkkailemaan kansalaisten nuhteettomuutta. Noi tulee lisääntymään.
Ostin itselle Kiinasta joululahjaksi äärimmäisen pienen ja äänettömän droonin, jossa in 4K-kamera. Lentosäde on useita kilometrejä. Ette arvaakaan mitä matskua mulla on!💪🏻
Suomalainen naapurikyttääminen ottanut taas askeleen eteenpäin.
Olen huomannut miten joku härveli on muutaman kerran lennellyt ikkunan takana. Olen ajatellut että lapset vaan lennättelee jotain leikkikalua. Täytyykin ruveta katselemaan vähän tarkemmin mitä siellä lentää.
Jos tulee kuvaamaan niin tarpeeseen menee. En pidä vastteita kotona.
Jos joku haluaa katsella kun viisikymppinen akka makaa tuijottamassa Netflixiä niin siitä vaan.
Jos vakoilette drooneilla niin muistakaa teipata valot piiloon niin eivät niin erotu.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa vaan kun valtio alkaa kunnolla tarkkailemaan kansalaisten nuhteettomuutta. Noi tulee lisääntymään.
Hyvä ihminen, huono ihminen... määrittelee kohtalosi.
Mö olen tiputtanut muutamia kappaleita Hesassa mereen. Helppoa kun ne menettää yhteyden osa laskeutuu automaattisesti alas.
En mä sen takia pidä. Joku idari varmasn saa jonkun hauskan vitsin tuosta että Hehheh nytpä murjaisin hassusti että drooneilla kytätään.
Nih ne on niitä mitkenterveysihmidiä, jotka eivöt tajua että rikokset ei naurata ketään, eikä valheet myöskään.
Vitsitkinja jäynät pitäisi olla hyviä ennenkuin huvittavia. Varo vaan se drooni voi tulla persuksiisi jos ihmettelet liikaa joidenkin verhoja.
Tässä mun kattava selitys:
Metsän puolella auki päivisin. Pihan puolella ei.
Vierailija kirjoitti:
Mö olen tiputtanut muutamia kappaleita Hesassa mereen. Helppoa kun ne menettää yhteyden osa laskeutuu automaattisesti alas.
Miten ne menettää yhteyden?
Lentely tarkoittaa, että ollaan mahdollisesti palkkaamassa töihin valtiolle. Tuolla tavalla tehdään etukäteistiedustelua. Josko vaikka löytyis jotain kiristettävää/ulosmitattavaa, jonka avulla saataisiin valtiolle töihin. Toinen juttu on myös perinteiset, vanhanaikaiset järjestelmäkamerat kaulassa kulkevat. Se on sen merkki, että kevät/kesä on tulossa ja haluttais mahdollisesti palkata valtiolle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa niitä kauan intensitiivisesti, niin ne menevät hämilleen siitä ja tippuvat.
Eipä siinä muuta kuin että tuollainen dronella toteutettu salakatselu on töysin laitonta. Dronejen lenmättämiseen liittyvä lainsäädäntö on todella tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjaimeen.
Käyttäkää voimaa niin saatte dronen pakotettua alas.
Kivahan se on, jos joku muukin näkee meikäläisen hakkaamassa tattia täällä. Ajatella, että pääsisi vielä koko maailman tähdeksi... Wau!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää voimaa niin saatte dronen pakotettua alas.
Mäiskin valomiekalla kaikki paskaksi!
Just tänään mietin että onneksi saan kotona tanssia huoletta eikä kukaan ole kuvaamassa ja laittamassa sitä julkiseen jakoon...
No, pitää laittaa vielä varuiksi sälekaihtimet kiinni. :D