Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa pitää aina verhot ikkunan edessä, asuntoja vakoillaan drooneilla ja videot julkaistaan TikTokissa

Vierailija
06.02.2025 |

https://www.iltalehti.fi/palat/110384b3-730b-42c1-88db-4e7857df9728

Varkaat näkevät onko asunnossa helposti anastettavaa omaisuutta näistä videoista.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään mietin että onneksi saan kotona tanssia huoletta eikä kukaan ole kuvaamassa ja laittamassa sitä julkiseen jakoon... 

No, pitää laittaa vielä varuiksi sälekaihtimet kiinni. :D

Vierailija
2/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, saan julkisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa vaan kun valtio alkaa kunnolla tarkkailemaan kansalaisten nuhteettomuutta. Noi tulee lisääntymään. 

Vierailija
4/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselle Kiinasta joululahjaksi äärimmäisen pienen ja äänettömän droonin, jossa in 4K-kamera. Lentosäde on useita kilometrejä. Ette arvaakaan mitä matskua mulla on!💪🏻

Vierailija
5/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen naapurikyttääminen ottanut taas askeleen eteenpäin.

Vierailija
6/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miten joku härveli on muutaman kerran lennellyt ikkunan takana. Olen ajatellut että lapset vaan lennättelee jotain leikkikalua. Täytyykin ruveta katselemaan vähän tarkemmin mitä siellä lentää.

Vierailija
7/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kuvaamaan niin tarpeeseen menee. En pidä vastteita kotona.

Vierailija
8/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa katsella  kun viisikymppinen akka makaa tuijottamassa Netflixiä niin siitä vaan.

Vierailija
9/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakoilette drooneilla niin muistakaa teipata valot piiloon niin eivät niin erotu.

Vierailija
10/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottakaa vaan kun valtio alkaa kunnolla tarkkailemaan kansalaisten nuhteettomuutta. Noi tulee lisääntymään. 

Hyvä ihminen, huono ihminen... määrittelee kohtalosi.

Vierailija
11/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö olen tiputtanut muutamia kappaleita Hesassa mereen. Helppoa kun ne menettää yhteyden osa laskeutuu automaattisesti alas.

Vierailija
12/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sen takia pidä. Joku idari varmasn saa jonkun hauskan vitsin tuosta että Hehheh nytpä murjaisin hassusti että drooneilla kytätään. 

Nih ne on niitä mitkenterveysihmidiä, jotka eivöt tajua että rikokset ei naurata ketään, eikä valheet myöskään. 

Vitsitkinja jäynät  pitäisi olla  hyviä ennenkuin huvittavia. Varo vaan  se drooni voi tulla persuksiisi jos ihmettelet liikaa joidenkin verhoja. 

Tässä mun kattava selitys:

Metsän puolella auki päivisin. Pihan puolella ei. 

Vierailija
13/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mö olen tiputtanut muutamia kappaleita Hesassa mereen. Helppoa kun ne menettää yhteyden osa laskeutuu automaattisesti alas.

Miten ne menettää yhteyden?

Vierailija
14/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentely tarkoittaa, että ollaan mahdollisesti palkkaamassa töihin valtiolle. Tuolla tavalla tehdään etukäteistiedustelua. Josko vaikka löytyis jotain kiristettävää/ulosmitattavaa, jonka avulla saataisiin valtiolle töihin. Toinen juttu on myös perinteiset, vanhanaikaiset järjestelmäkamerat kaulassa kulkevat. Se on sen merkki, että kevät/kesä on tulossa ja haluttais mahdollisesti palkata valtiolle töihin.

Vierailija
15/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaa niitä kauan intensitiivisesti, niin ne menevät hämilleen siitä ja tippuvat.

Vierailija
16/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muuta kuin että tuollainen dronella toteutettu salakatselu on töysin laitonta. Dronejen lenmättämiseen liittyvä lainsäädäntö on todella tiukkaa.

Vierailija
17/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjaimeen.

Vierailija
18/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää voimaa niin saatte dronen pakotettua alas.

Vierailija
19/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on, jos joku muukin näkee meikäläisen hakkaamassa tattia täällä. Ajatella, että pääsisi vielä koko maailman tähdeksi... Wau!

Vierailija
20/46 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää voimaa niin saatte dronen pakotettua alas.

Mäiskin valomiekalla kaikki paskaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi