miksi kaikki haluaa lapset vasta yli 30-vuotiaina?
ainakin täällä pk-seudulla. Mun kaverit haluaa vaan käydä hiihtoreisuilla ja maailmanympärimatkoilla ja solariumissa ja luxissa ja kuntosalilla ja studiolla ja itse vaan työnnän lastenvaunuja. Tai siis oon tosi ulkopuolinen nykyään..Lapsia aikovat tehdä kun ovat ensin nauttineet.
Kommentit (142)
kuvittelee, että yläasteikäinen lapsensa on yhä kiinnostunut muumeista ja koti-illoista äitin kanssa. Pitää lasta lyhyessä liekassa ja ei anna olla tavallisissa ikäistensä menoissa, esim. kotibileissä käydä tai järjestää.
Ja tiedän, ettei ole luonnekysymys! Hänellä on toinenkin lapsi, jonka sai parikymppisenä, ikäeroa lapsilla 16 vuotta. Tämä toinen lapsi on samanikäinen kanssani ja elimme ihan normaalia nuoruutta yhdessä, kävimme esim. 14-vuotiaina vappubileissä jne.
läheisempiä perheenä. " Kalkkisvanhemmat" ei ikinä jaksa tai osaa tehdä lastensa kanssa yhteisiä hauskoja juttuja. Nuoremmat vanhemmat ymmärtävät lapsiaan ja nuoriaan paremmin kuin vanhat kääkät joilla oikea (ei väkisin venytetty) nuoruus on jo niin kaukana historiassa etteivät he muista millaista oli olla nuori.