Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
141/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähiaikoina jopa yksi iltapäivälehti teki jutun, jossa moitittiin naisten tapaa maksattaa treffit miehellä. Joku miespolo oli kymppitonneja tuon jutun mukaan menettänyt, treffaillessaan eri naisia ja maksaessaan aina heidän kahvilaostoksensa.

Minä sanon kyllä tähän, että jos ylipäänsä treffailee noin monta ihmistä ja sen takia lasku kohoaa kymppitonneihin, niin vikaa on pelkästään itsessä.

Pidän edelleen kiinni siitä, että jos kutsuu jonkun kahvilaan treffeille, niin siinä tapauksessa kuuluu varautua myös tarjoamaan sille kutsutulle sen kahvilaostoksen.

Jos ei ole varaa kustantaa sen toisen ostoksia, niin sitten ei pidä tehdä treffejä sinne kahvilaan. Tai sitten pitää ehdottaa jo sen kutsun yhteydessä, että kumpikin maksaa omat ostoksensa. Jos ei näitä tajua, niin saa syyttää vain itseään.

Ja tätä samaa sovelletaan muihinkin treffipaikkoihin.

Vierailija
142/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lähiaikoina jopa yksi iltapäivälehti teki jutun, jossa moitittiin naisten tapaa maksattaa treffit miehellä. Joku miespolo oli kymppitonneja tuon jutun mukaan menettänyt, treffaillessaan eri naisia ja maksaessaan aina heidän kahvilaostoksensa.

Minä sanon kyllä tähän, että jos ylipäänsä treffailee noin monta ihmistä ja sen takia lasku kohoaa kymppitonneihin, niin vikaa on pelkästään itsessä.

Pidän edelleen kiinni siitä, että jos kutsuu jonkun kahvilaan treffeille, niin siinä tapauksessa kuuluu varautua myös tarjoamaan sille kutsutulle sen kahvilaostoksen.

Jos ei ole varaa kustantaa sen toisen ostoksia, niin sitten ei pidä tehdä treffejä sinne kahvilaan. Tai sitten pitää ehdottaa jo sen kutsun yhteydessä, että kumpikin maksaa omat ostoksensa. Jos ei näitä tajua, niin saa syyttää vain itseään.

Siinä on kyllä itsetutkiskelun paikka jo siinä mielessä, ettei ihan jokaisen vastaantulijan kanssa tarvitse lähteä treffeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän ronkeleita nykyajan ihmiset. Mikään ei kelpaa. Ensin antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen luikkii pakoon piiloon eikä ymmärrä antaa. 

Ei s-tana ole todellista! Seksiä pitäisi saada 13 euron tarjoomuksilla!? Joku roti nyt tähän, miten miehet käyttävät naisia hyväksi. Jos pitää ulista muutamasta eurosta, niin ei lupaa tarjota. Yksinkertaista.

Vierailija
144/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä selviää siitä tarjoamisasiasta ihan hyvin, kun hän valitsee sellaisen treffipaikan, jossa ei kulu rahaa, tai kun hän avaa suunsa ja ehdottaa kustannusten jakamista, jos hän välttämättä haluaa mennä jonnekin, missä sitä rahaa kuluu, mutta ei kuitenkaan halua maksaa itse kaikkea.

Mutta jos ainoastaan kutsuu naisen jonnekin ja lupaa vielä tarjotakin, niin älä sitten marmata, kun joudut tarjoamaan.

Vierailija
145/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella toivon, ettei kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen, lähde ensitapaamiseen kotitreffeille tai edes syrjäiseen paikkaan ulos. Jopa vauvakävelyllä voi saada vasarasta päähän. Kotitreffimiehen agenda on oikeasti pahantahtoinen.

Uutta ihmistä tapaillessa oma olinpaikka kannattaa aina jakaa läheiselle. Halpa henkivakuutus. 

Ongelma on pääsi sisällä. Omaat jo lähtökohtaisesti negatiivisen asenteen miehiä kohtaan. Terapia olisi paikallaan.

Luitko viestini? Oletko lukenut uutisia (et tietenkään, mutta menköön)?

Tämä ei ole sukupuoli- eikä edes deittailukysymys. Vasaralla päähän paukautti viimeksi häiriintynyt nuori nainen, eivätkä kyseessä olleet treffit. 

Mieskin voi sopia tapaavansa parkkihallissa Pirkon, mutta todellisuudessa kohdata Jarkon j

On paljon suurempi mahdollisuus, että nainen joutuu kahvilassa narsistin uhriksi, joka ensin rakentaa luottamuksen ja vasta myöhemmin aloittaa hyväksikäytön.

Vierailija
146/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti toimeentulevana naisena haluan maksaa omat kahvitteluni treffeillä itse. Eipähän tarvitse kiusaantua ja arpoa onko latteni miehelle liikaa.

Korkeasti koulutetut naiset ja feministit maksavat itse kahvinsa, mutta sellaiset naiset, jotka eivät ole korkeastikoulutettuja ja todella kauniit naiset maksattavat kahvinsa miehillä. Sellaisia naisia miehet ensisijaisesti haluavat ja silloin tulee eteen se ongelma kun ei haluaisi maksaa turhasta ja kaunis nainen pitäisi kuitenkin saada.

Tämä on nyt kyllä ihan sellaisia naisia haluavan miehen itse tekemä ongelma :,D 

T. Koulutettu hyvätuloinen feministi pitkässä parisuhteessa

Vierailija
147/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona. 

Se on parhaaksi mielenterveydellesi sekä nille mahdollisille kumppaneille. Win-win.

Vierailija
148/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella toivon, ettei kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen, lähde ensitapaamiseen kotitreffeille tai edes syrjäiseen paikkaan ulos. Jopa vauvakävelyllä voi saada vasarasta päähän. Kotitreffimiehen agenda on oikeasti pahantahtoinen.

Uutta ihmistä tapaillessa oma olinpaikka kannattaa aina jakaa läheiselle. Halpa henkivakuutus. 

Ongelma on pääsi sisällä. Omaat jo lähtökohtaisesti negatiivisen asenteen miehiä kohtaan. Terapia olisi paikallaan.

Luitko viestini? Oletko lukenut uutisia (et tietenkään, mutta menköön)?

Tämä ei ole sukupuoli- eikä edes deittailukysymys. Vasaralla päähän paukautti viimeksi häiriintynyt nuori nainen, eivätkä kyseessä olleet treffit. 

Mieskin voi sopia tapaavansa parkkihal

On paljon suurempi mahdollisuus, että nainen joutuu kahvilassa narsistin uhriksi, joka ensin rakentaa luottamuksen ja vasta myöhemmin aloittaa hyväksikäytön.

Niin, kotitreffeillä on sekä tämä riski että välitön hengen menettämisen/seksuaalisen väkivallan riski.

Vierailija
149/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lupasit tarjota, jos kuitenkaan et oikeasti tehnyt sitä mielelläsi? Toinen virheesi on se, että teet jotain outoja päätelmiä siitä, että joku ottaa leivän munkin sijaan, ja kuvittelet jo mielessäsi kauhean väännön laivan luksushytistä - tällaiset asiat selvinnevät tapailun aikana tai seurustelun alussa, kun juttelette kaikista asioista ja myös elämäntyylit, toiveet yms tulevat ilmi. Jos silloin käy ilmi, että rahaa palaa liikaa, voit todeta, että ei ole sun juttusi nyt tämä. Mutta älä ala analysoida ja pohtia jonkun munkin tai leivän merkityksiä - todennäköisesti niillä ei ole sen suurempaa merkitystä. Ehkä nainen ei vain tykkää munkeista, mutta jos itse ehdotit munkkikahvilaa, ei halunnut antaa itsestään hankalaa kuvaa vänkäämällä. Ainakin itselleni on aika sama, mihin mennään treffeille, kun pointti on tutustua toiseen ihmiseen - en itse jaksa kauheasti välittää, onko kyseessä munkkikahvila, pullakahvila tai vaikka joku ketjukahvila. Kunhan voidaan istua ja jutella. Enkä odota toisen tarjoavan, mutta jos tämä ehdottomasti haluaa tarjota, en kehtaisi alkaa vänkäämään vastaan kun seKIN tuntuisi vähän torjunnalta. Ehkä ajattelisin, että seuraaville treffeillä voin sitten itse tarjota. Toki seuraavia treffejä tuskin tulee, jos toinen alkaa analysoida liikaa kahvilaostoksiani, joita tuskin siinä sen kummemmin mietin, vaan ostan vain jotain. Mutta, edelleen: älä tarjoa, jos tarjoamisesta tulee itselleni paha mieli.

Vierailija
150/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lupasit tarjota, jos kuitenkaan et oikeasti tehnyt sitä mielelläsi? Toinen virheesi on se, että teet jotain outoja päätelmiä siitä, että joku ottaa leivän munkin sijaan, ja kuvittelet jo mielessäsi kauhean väännön laivan luksushytistä - tällaiset asiat selvinnevät tapailun aikana tai seurustelun alussa, kun juttelette kaikista asioista ja myös elämäntyylit, toiveet yms tulevat ilmi. Jos silloin käy ilmi, että rahaa palaa liikaa, voit todeta, että ei ole sun juttusi nyt tämä. Mutta älä ala analysoida ja pohtia jonkun munkin tai leivän merkityksiä - todennäköisesti niillä ei ole sen suurempaa merkitystä. Ehkä nainen ei vain tykkää munkeista, mutta jos itse ehdotit munkkikahvilaa, ei halunnut antaa itsestään hankalaa kuvaa vänkäämällä. Ainakin itselleni on aika sama, mihin mennään treffeille, kun pointti on tutustua toiseen ihmiseen - en itse jaksa kauheasti välittää, onko kyseessä munkkikahvila, pullakahvila tai vaikka joku ketjuka

Sori, typo, tuossa piti lukea: älä tarjoa, jos siitä tulee ITSELESI paha mieli.

t. sama

Vierailija
151/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän ronkeleita nykyajan ihmiset. Mikään ei kelpaa. Ensin antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen luikkii pakoon piiloon eikä ymmärrä antaa. 

Ei s-tana ole todellista! Seksiä pitäisi saada 13 euron tarjoomuksilla!? Joku roti nyt tähän, miten miehet käyttävät naisia hyväksi. Jos pitää ulista muutamasta eurosta, niin ei lupaa tarjota. Yksinkertaista.

Ja jos tarkkoja ollaan niin sexx pitäisi saada 4.50€ tarjoamisella. Eli the munkki plus tsufee. 

Vierailija
152/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta viikkoa tätä asiaa pitää vielä jankata? Voi saakeli sentään, älkää käykö niillä treffeillä, jos joku yksi panini on asia, josta ei päästä yli eikä ympäri moneen kuukauteen.

Kahvilamiehet on ihan uskomattomia tolloja.

Korjasin.

Vierailija
153/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jaan läheisille myös tapaamani henkilön naamakuvan. On sitten poliisille lähtökohtaa, jos mua ei koskaan kuulu kotiin.

Vierailija
154/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kolmas nainen raiskataan. Ongelma on miesten päiden sisällä. Ei kaikkien, mutta raiskaajien.

Vierailija
155/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten oppinut mitään siitä kaakao-paniiniketjusta? Olit sitä kuitenkin ahkeraan lukenut ennen treffejä. Älä tarjoa, jos on parista eurosta elämä kiinni.

Kyllä kahvilamies taisi jotain oppia: idea munkkikahvilasta lienee peräisin ketjun yhdestä kommentista, jonka kirjoittaja kertoi usein vievänsä naisen treffeille Pyynikin munkkikahvilaan. Sellainen on jopa olemassa :D

https://www.munkkikahvila.net/?

Tuolta ei muuten saa voileipää. Kinkkupiirakka ja kivennäisvesi tekisi 7.90 €. Hiljainen hetki ajatukselle noin kalliista kahvilalaskusta 😢

:) Olen käynyt tuolla kahvilassa. Hyvä paikka ja kohtuu hinnat. Vissy ja suolainenkim näemmä noin edukas. Munkki ja kahvi tuoretta ja edullinen, siis,  ap: mene tänne seuraavaksi mutta muuta Tampereelle ensin. 

Täältä löytyy reilujakin mansen plikkoja, hehheh. 

Vierailija
156/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti toimeentulevana naisena haluan maksaa omat kahvitteluni treffeillä itse. Eipähän tarvitse kiusaantua ja arpoa onko latteni miehelle liikaa.

Korkeasti koulutetut naiset ja feministit maksavat itse kahvinsa, mutta sellaiset naiset, jotka eivät ole korkeastikoulutettuja ja todella kauniit naiset maksattavat kahvinsa miehillä. Sellaisia naisia miehet ensisijaisesti haluavat ja silloin tulee eteen se ongelma kun ei haluaisi maksaa turhasta ja kaunis nainen pitäisi kuitenkin saada.

Todella outo logiikkaa. Oletko sitä mieltä, että TODELLA KAUNIS NAINEN ei voi olla korkeakoulutettu, hyvin tienaava feministi? Tai peräti että  kaunis nainen on idiootti.

Tai että joku haluaisi miehen, joka ajattelee naisista noin. Kyllä me kauniit naiset huomaamme, mitä teissä tapahtuu kun meidän seurassa olette. Teiltä jäätyy järki ja ajattelunne kaikki paskuus paljastuu. Ette muista enää teeskennellä sivistynyttä.

Vierailija
157/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on elämä kiinni siitä, maksaako treffikaveri 5-10 euron ostokset itse vai pitääkö kahvikulut jakaa, niin ei tarvitse ihmetellä, miksi homma ei etene. Jos on kiinni noin pienestä, niin voi mennä kävelylle tai olla kutsumatta mihinkään.

Vierailija
158/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

To be continued.

Vierailija
159/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lupasit tarjota, jos kuitenkaan et oikeasti tehnyt sitä mielelläsi? Toinen virheesi on se, että teet jotain outoja päätelmiä siitä, että joku ottaa leivän munkin sijaan, ja kuvittelet jo mielessäsi kauhean väännön laivan luksushytistä - tällaiset asiat selvinnevät tapailun aikana tai seurustelun alussa, kun juttelette kaikista asioista ja myös elämäntyylit, toiveet yms tulevat ilmi. Jos silloin käy ilmi, että rahaa palaa liikaa, voit todeta, että ei ole sun juttusi nyt tämä. Mutta älä ala analysoida ja pohtia jonkun munkin tai leivän merkityksiä - todennäköisesti niillä ei ole sen suurempaa merkitystä. Ehkä nainen ei vain tykkää munkeista, mutta jos itse ehdotit munkkikahvilaa, ei halunnut antaa itsestään hankalaa kuvaa vänkäämällä. Ainakin itselleni on aika sama, mihin mennään treffeille, kun pointti on tutustua toiseen ihmiseen - en itse jaksa kauheasti välittää, onko kyseessä munkkikahvila, pullakahvila tai vaikka joku ketjuka

Jos toinen lupaa tarjota hyvät ja järkevän hintaiset munkkikahvit ja leidi ei saa siinä kohti suuta auki niin ei lupaa hyvää. Täytyy pystyä sanoo mielipiteet. Eikä vielä maksattaa toisella kalliita juttuja ja ehkä mutista myöhemmin että mentiin paikkaan jonne en edes halunnut. Ei mies voinut sitä tietää kun lady ei sanonut mitään. Ihan arkireippaus puuttuu. 

Ja olen nainen. 

Vierailija
160/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta viikkoa tätä asiaa pitää vielä jankata? Voi saakeli sentään, älkää käykö niillä treffeillä, jos joku yksi panini on asia, josta ei päästä yli eikä ympäri moneen kuukauteen.

Kahvilamiehet on ihan uskomattomia tolloja.

Korjasin.

No kumpi on parempi: kahvilamies vai kotitreffimies?  Ei tässä enää pysy perässä.