Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
121/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, ettei kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen, lähde ensitapaamiseen kotitreffeille tai edes syrjäiseen paikkaan ulos. Jopa vauvakävelyllä voi saada vasarasta päähän. Kotitreffimiehen agenda on oikeasti pahantahtoinen.

Uutta ihmistä tapaillessa oma olinpaikka kannattaa aina jakaa läheiselle. Halpa henkivakuutus. 

Vierailija
122/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella toivon, ettei kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen, lähde ensitapaamiseen kotitreffeille tai edes syrjäiseen paikkaan ulos. Jopa vauvakävelyllä voi saada vasarasta päähän. Kotitreffimiehen agenda on oikeasti pahantahtoinen.

Uutta ihmistä tapaillessa oma olinpaikka kannattaa aina jakaa läheiselle. Halpa henkivakuutus. 

Ongelma on pääsi sisällä. Omaat jo lähtökohtaisesti negatiivisen asenteen miehiä kohtaan. Terapia olisi paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kotitreffimiehen pitää löytää itselleen samanlainen kotihiiri, kyllä niitä naisia on, jotka ei hinkua ulos syömään, tapahtumiin ja muihin. Ehkä se on tosiaan "harva" mutta tottakai heitä on. "

Olen urheilumiehiä ja pidän järjettömänä käydä kahvilassa juomassa sokerikaakaota ja munkkeja. Siitä saa aika nopeasti rasvamaksan.

Ei kerrasta. Minä taas olen kombuchahippi, mutta kokeilen mielelläni kaikenlaista uutta, ja toivoisin samaa avointa asennetta treffikumppanilta, jos olisin sinkku. "Ei mitään järkeä" -ankeuttajat treffailkoot keskenään, miksi ne muita kiusaavat?

Vierailija
124/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nosti sinun tasoasi muiden silmissä jo sillä että suostui näyttäytymään seurassasi julkisella paikalla ja sinä valitat hänen valitsemansa sämpylän hinnasta? Onpas nyt. 

Itse ajattelin rakkaussuhdetta, mutta näköjään sillä toisella osapuolella oli vaan status ja raha mielessä. No, ei sitten. Toista kertaa ei tule. Tuskin häntä kukaan enää muukaan pyytää. Olkoot ilman sitten.

Happamia, sanoi kettu. Köyhyys parisuhteessa on omiaan tappamaan rakkauden. Nainen karsii siis köyhät ja pihit sulhasehdokkaat jo ensitreffeillä, se on fiksua ja tehokasta toimintaa. 

Tarjoava mies se vasta köyhyyttä aiheuttaa parisuhteessa, koska mies leväperäisellä rahankäytöllä joutuu enemmin tai myöhemmin ulosottoon. Mutta silloin

Eli naisen syy jos mies käyttää rahojaan leväperäisesti? Kukaan ei pakota tarjoamaan. Jos miehellä on niin huono itsetunto, että luulee, että on pakko tarjota kaikkea tai nainen lähtee, niin suosittelen kahta asiaa: terapiaa ja kommunikaatiota.

Vierailija
125/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä (nainen) menen joskus kahvilaan treffeillä, minä aion tilata miehen piikkiin kaikkea mitä kahvilassa on tarjolla. Ihan vaan piruuttani, kun te äijät tai anteeksi tarkoitin pikku pojat, olette niin herkkiä, itsekkäitä ja pihejä nykyään.

Älkää menkö treffeille jos on rahasta niin tiukkaa.

Siis mitä h-vettiä, onko joku oikeasti sitä mieltä että treffailu kuuluu vain hyvin toimeentuleville? Jos sinä olet maksullinen nainen, niin älä yleistä sitä kaikkiin naisiin. Kyllä ilman rahaakin on ihan mahdollista ihastua ja rakastua ja päätyä parisuhteeseen. Ei ahneiden hyväksikäyttäjien kanssa, kylläkään. Mikä menetys.

Ehkä sun prioriteettien kärjessä kuuluisi olla köyhyydestä nouseminen. Mitä edes teet vaimoa etsimässä, millä elätät perheen jos ei ole vissyveteen varaa? Ja ihan oman elämäsikin vuoksi, onko elämä kivaa kun pitää pelätä parin lantin takia?

Miehet jauhavat luonnonvalinnasta, mutta naisen pitäisi tyytyä parittelemaan jonkun maksukyvyttömän nahjuksen kanssa? Jopa yläastelaiset voivat käydä treffeillä mäkkärissä ja leffateatterissa, mutta se on liikaa vauva av -miehille.

Vierailija
126/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on pääsi sisällä. Omaat jo lähtökohtaisesti negatiivisen asenteen miehiä kohtaan. Terapia olisi paikallaan.

Luitko viestini? Oletko lukenut uutisia (et tietenkään, mutta menköön)?

Tämä ei ole sukupuoli- eikä edes deittailukysymys. Vasaralla päähän paukautti viimeksi häiriintynyt nuori nainen, eivätkä kyseessä olleet treffit. 

Mieskin voi sopia tapaavansa parkkihallissa Pirkon, mutta todellisuudessa kohdata Jarkon ja Markon, pesismailan, jätesäkkiä ja jesaria. 

Tinderissä pyörii aika ajoin lööpeistäkin tunnettu päi väkirjasur maaja. On ihan hyvä pitää omasta turvallisuudestaan huolta. 

Vierailija
127/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti ei tykkää makeista leivonnaisista ja ottaa mielummin suolaista. Itse olisin ottanut kahvin ja jonkun kunnon täytetyn leivän. Ei se munkki niin kiinnosta.

Miksei tytsy saanut suuta auki kun ap kysyi mennäänkö munkkikahville? Viinikään ei käynyt kun 1 lasi on liikaa kun huomenna on duuni. Ankea. 

Kaikki eivät koe edes sitä yhtä viinilasillista tarpeelliseksi. Onko sinulla ongelmia alkoholin kanssa, kun niin kirpaisi, kun joku lasillisesta kieltäyty?

Vierailija
128/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset miehet ymmärtävät selittämättä miksi ensitreffit kotona ovat naiselle riski. Eivät miehetkään mene tapaamaan nettikaveria ensikertaa kotiin... 

Vierailija
129/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti toimeentulevana naisena haluan maksaa omat kahvitteluni treffeillä itse. Eipähän tarvitse kiusaantua ja arpoa onko latteni miehelle liikaa.

Vierailija
130/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä tunne ketään sinkkunaista, jotka lähtisivät ruoan tai kahvittelun vuoksi treffeille. Kyllähän sinne mennään tutustumaan toiseen.

Kaikilla on vara se ilta maksaa itselleen. Eivät nykynaiset mitään rassukoita ole. Mutta ensitreffeihin liittyy tietynlainen sosiaalinen sopimus, tapakulttuuri. 

Jos mies tai nainen osoittavat, että he eivät tätä sosiaalista peliä lainkaan hallitse, se on iso miinus toisen silmissä. Tähän liittyy paljon muutakin kuin se maksamisen yhteydessä käytävä elekieli ja keskustelu.

Mikäli jompikumpi tahtoo pehmeämmin, epäsuorasti ilmoittaa, että ei ole kiinnostunut jatkamaan tässä kontekstissa (treffit, romantiikka) tutustumista, on niin hyvin helppo tehdä vetäytymällä nimenomaan treffeihin liitetystä sosiaalisesta tapakulttuurista. 

Käytännössä en esimerkiksi ole aikanaan treffaillessani antanut sellaisen mie

Tuon naisen löpinät voi jättää ihan omaan arvoonsa, "aitoja miehiä ja naisia" blaah... Mutta sen voin sanoa, että itseäni ei tarjoaminen haittaisi, jos olen miehestä kiinnostunut. Vielä deittaillessani tarjouduinkin monesti tarjoamaan, mutta useimmiten päädyimme molemmat maksamaan omamme, reiluintahan se on😊

Vierailija
131/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on tuossa naisessa menetetty mitään. Itsekäs törppö jolla todennäköisesti vielä alkoholiongelma.

Vain suomalainen ajattelee alkoholista kieltäytymisen kielivän alkoholiongelmasta😂

Vierailija
132/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. 

Jos jompi kumpi välttämättä haluaa tarjota, ei silloin tilata kalleimpia vaihtoehtoja, jos ei toisen taloudellinen tilanne ole tiedossa. Jollekin se kymppi on iso raha.

En myöskään ymmärrä, miksi yhä oletetaan, että mies tarjoaisi naiselle. Jos molemmat ovat valinneet itse omat ruokansa eikä ole tarjoamisista ollut puhetta, pitäisi kummankin ymmärtää maksaa itse omansa. En naisena haluaisi heittäytyä avuttomaksi ja miehen armoille heti ensitreffeillä. "Apua, en osaa käyttää pankkikorttiani, auta oi uljas mies!" 

Jos jompi kumpi ehdoin tahdoin haluaa tarjota, on silloin oltava valmis maksamaan. 

Mutta ihan turha kuvitella, että ensitreffeillä molemmat tietäisivät toistensa maksukyvyn valmiiksi, joten ei kannata olettaa mitään. 

Missä on käytöstavat ja tasavertaisuus?

Itse taas näen asian sillä tavalla, että mies päättää ihan itse tarjota. Hän tietää (toivottavasti) oman taloustilanteensa, eikä tarjoutuisi maksamaan, jos ei oikeasti siihen kykene. Tai sitten osaa avata suunsa ja sanoa, että sopiiko, että tarjoan vaan kahvit?

Tuntuu vähän lapselliselta näin aikuisena leikkiä jotain arvausleikkiä treffeillä.

M: Hei mä voin tarjota! (Pliis tajua ottaa listan halvin!)

N: Ootko ihan varma? Voin ihan hyvin maksaa omani! (Toivottavasti en nyt loukkaa hänen miehisyyttään)

M: Juu juu, totta kai! Mä otan kahvin ja munkin, oon perso herkuille. (pliis pliis pliis tajua ettei mulla ole kun femma käyttää suhun)

N: No, mä voisin ottaa vichyä ja leipäsen. (toivottavasti on ok, join liikaa kahvia töissä ja närästyttää ja munkki turvottaa ja jos päädymme samaan sänkyyn en halua stressata turvonnutta mahaa)

M: Okei. (Yhyyy joudun syömään makaronia koko viikon)

Vierailija
133/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti toimeentulevana naisena haluan maksaa omat kahvitteluni treffeillä itse. Eipähän tarvitse kiusaantua ja arpoa onko latteni miehelle liikaa.

Korkeasti koulutetut naiset ja feministit maksavat itse kahvinsa, mutta sellaiset naiset, jotka eivät ole korkeastikoulutettuja ja todella kauniit naiset maksattavat kahvinsa miehillä. Sellaisia naisia miehet ensisijaisesti haluavat ja silloin tulee eteen se ongelma kun ei haluaisi maksaa turhasta ja kaunis nainen pitäisi kuitenkin saada.

Vierailija
134/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset miehet ymmärtävät selittämättä miksi ensitreffit kotona ovat naiselle riski. Eivät miehetkään mene tapaamaan nettikaveria ensikertaa kotiin... 

Tätä miehet toivoo: tulee halvaksi, ei tarvitse nähdä vaivaa, ja samalla voi kerjätä pillureikää helpommin.

Vierailija
135/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi sellaisen tyypin maksaa, josta en ole oikeasti kiinnostunut. En halua jäädä minkäänlaiseen kiitollisuudenvelkaan mahdollisesti epämiellyttävälle tyypille. Joten jos annan miehen maksaa, jo se itsessään on yksi luottamuksenosoitus.

Mutta näin muuten periaate on, että treffeille kysyjä maksaa. Olen mm. itse maksanut miehen elokuviin, kun teattereissa pyöri meitä molempia kiinnostanut leffa, ja ehdin kysymään ensin. No big deal.

Älkää pyytäkö treffeille kahvilaan, ravintolaan, baariin ym., jos ette ole valmiit kiinnostuksenkohteellenne tarjoamaan.

Vierailija
136/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei äijällä ole rahaa maksaa treffeillä juomia tai ruokia niin kukaan sellaista persaukista halua.

Vierailija
137/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä miehet toivoo: tulee halvaksi, ei tarvitse nähdä vaivaa, ja samalla voi kerjätä pillureikää helpommin.

Ei se halvemmaksi tule, koska miehen pitää tehdä laadukasta ruokaa ja ostaa viiniä, olutta, siideriä ja lonkeroa varalle. Lisäksi joskus tulee lähdettyä kotoa ulos jonnekin mikä maksaa. Pildeä ei tarvitse kerjätä. Sitä saa yleensä kerjäämättäkin. Vaivaakin siinä on kun pitää siivota ja tehdä ruoat.

Vierailija
138/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kotitreffimiehen pitää löytää itselleen samanlainen kotihiiri, kyllä niitä naisia on, jotka ei hinkua ulos syömään, tapahtumiin ja muihin. Ehkä se on tosiaan "harva" mutta tottakai heitä on. "

Olen urheilumiehiä ja pidän järjettömänä käydä kahvilassa juomassa sokerikaakaota ja munkkeja. Siitä saa aika nopeasti rasvamaksan.

Ei ole pakko syödä munkkeja ja kaakaota joka päivä. 

Vierailija
139/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä munkkeja ja kaakaota joka päivä. 

Parempi on kun ei syö niitä koskaan.

Vierailija
140/617 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lähiaikoina jopa yksi iltapäivälehti teki jutun, jossa moitittiin naisten tapaa maksattaa treffit miehellä. Joku miespolo oli kymppitonneja tuon jutun mukaan menettänyt, treffaillessaan eri naisia ja maksaessaan aina heidän kahvilaostoksensa.

Minä sanon kyllä tähän, että jos ylipäänsä treffailee noin monta ihmistä ja sen takia lasku kohoaa kymppitonneihin, niin vikaa on pelkästään itsessä.

Pidän edelleen kiinni siitä, että jos kutsuu jonkun kahvilaan treffeille, niin siinä tapauksessa kuuluu varautua myös tarjoamaan sille kutsutulle sen kahvilaostoksen.

Jos ei ole varaa kustantaa sen toisen ostoksia, niin sitten ei pidä tehdä treffejä sinne kahvilaan. Tai sitten pitää ehdottaa jo sen kutsun yhteydessä, että kumpikin maksaa omat ostoksensa. Jos ei näitä tajua, niin saa syyttää vain itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän