Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.
Ei ole kaikilla naisilla! Mulla on ollut kävelytreffit ja treffit kotona.
Tapaamiset jonkun kotona voivat olla vaarallisia. Mieluummin menen kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle, etten enää tulisi raiskatuksi.
Mikset sano suoraan, että vastustat kotitreffejä vain siksi, että kotitreffeillä on huomattavasti vaikeampi lypsää ilmaisia virvokkeita miehiltä?
Mitä siellä miehen kotona on tarkoitus tehdä, jos ei siellä edes kahvia saa? :D Eikö perus vieraanvaraisuus päde deitteihin? Tuijotetaan seinää viisi minuuttia, sitten pannaan ja sanotaan heipat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla onkin eri tavoite eli lypsää ilmaisia virvokkeita perusperteiltä treffeillä. Tätä vastaan peruspertin pitää laatia suunnitelma, ettei lompakko kevene liikaa.
Tapaamiset jonkun kotona voivat olla vaarallisia. Mieluummin menen kahvilaan tai muulle julkiselle paikalle, etten enää tulisi raiskatuksi.
Mikset sano suoraan, että vastustat kotitreffejä vain siksi, että kotitreffeillä on huomattavasti vaikeampi lypsää ilmaisia virvokkeita miehiltä?
Sairasta. Haluat heti ventovieraan naisen kotiisi, jotta pääset käyttämään häntä hyväksi. Kahvilassa ei kehtaa katseiden alla kehtaa lääppiä ketään väkisin, kotona taas se ei ole ongelma.
Mitä, jos naisella oli allergiaa? Esim. maito ja/tai kananmuna-allergia? Oliko munkista vegaanista vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos naisella oli allergiaa? Esim. maito ja/tai kananmuna-allergia? Oliko munkista vegaanista vaihtoehtoa?
Kyllä Pyynikillä taitaa olla. Mutta sitä kallista leipää ei ole. T. gluteeniton
Sairasta. Haluat heti ventovieraan naisen kotiisi, jotta pääset käyttämään häntä hyväksi. Kahvilassa ei kehtaa katseiden alla kehtaa lääppiä ketään väkisin, kotona taas se ei ole ongelma.
Niin. Se oululainen toimittaja kavereineen instagramissa on oikeassa: suuri osa tinderin käyttäjämiehistä (huom. eri asia kuin suuri osa miehistä) luulee sovelluksen olevan ilmainen pimppiwolt.
Senpä takia Tinderin kehittäjät ovat miljonäärejä. Pari hemaisevaa feikkiprofiilia vielä täkyiksi ja euroja sataa.
Kotitreffeihin kätkeytyy hengenvaaran lisäksi myös vähemmän akuutti, mutta yleisempi ilmiö: osa miehistä voi ottaa kotona vastaan píllua naiselta, jonka kanssa ei ikinä haluaisi tulla nähdyksi julkisesti. Jos etsii yhtään mitään muuta kuin nakkia sämpylän väliin, ei kannata mennä vaikkei piittaisikaan turvallisuusriskeistä.
Vierailija kirjoitti:
Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli
Aivan näin! Suomalainen mies on nolo, kun olettaa, että naiselle pitäisi kelvata samat särpimet, kun hän kerrankin tarjoaa, ja sitten pahoitetaan mieli, kun se nainen ottikin jotain ihan muuta ja maksoikin sitten enemmän. Persaukiset voisivat vaikkapa pyytää lenkille kahvilan sijaan jos rahanmeno pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä miehen kotona on tarkoitus tehdä, jos ei siellä edes kahvia saa? :D Eikö perus vieraanvaraisuus päde deitteihin? Tuijotetaan s
Ei suinkaan. Ei juttelua eikä seinään katsomista,vaan tussu suoraan kehiin.
Tulisipa joskus tänne aloitus tyyliin: vein nuoren naisen elokuviin, saatoin hänet kotiovelle ja pussattiin. Nyt hän kutsui luokseen syömään. Vienkö kukkia, viiniä vai kukkia ja viiniä? Ja mitä viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin sanoisin niin, että jos yhden kahvilakäynnin euroista tulee itku ja poru niin että pitää palstalle tulla avautumaan, niin kannattaa kiertää ne kahvilat kaukaa.
Miehillä on kynä ja vihko aina mukana, johon merkitään kuinka usein käy treffeillä kahvilassa ja paljonko se on tullut maksamaan. Ylös merkitään myös se kuinka usein on saanut pimperoa treffien päätteeksi. Sen pohjalta arvioidaan treffien kannattavuutta pitkällä aikavälillä. Naisillakin on mukana kynä ja vihko, johon merkitään eri miehiltä saadut ilmaiset virvokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen jo naimisissa ja perhe perustettuna.. en selkeästi osaisi enää EDES treffeillä olla. Olen tältä palstalta oppinut, että naisen pitää tilata vettä + jotain samaa mitä mies. Vaikka se olis se kamala rasvanen munkki, josta tulee sormet ja suu ihan tahmeaksi. Yööök.
... ennen oli helpompaa. Ei oikeeastaan edes käyty treffeillä kahviloissa. Tehtiin ruokaa itse. Nykyään jos joskus käydään kahvilassa, valitsen jotain spessua ja ihanaa.. esim. kauralattea kermavaahdolla ja joku erikoisleivos. Niin luksusta!
Ja sama kuin paniniketjussa: tässä ei puhuta vanhoista pareist vaan henkilöiden keitä ei ole ikinä nähnyt, ensitapaamisesta
Huohhohhohhh.
N 36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen jo naimisissa ja perhe perustettuna.. en selkeästi osaisi enää EDES treffeillä olla. Olen tältä palstalta oppinut, että naisen pitää tilata vettä + jotain samaa mitä mies. Vaikka se olis se kamala rasvanen munkki, josta tulee sormet ja suu ihan tahmeaksi. Yööök.
... ennen oli helpompaa. Ei oikeeastaan edes käyty treffeillä kahviloissa. Tehtiin ruokaa itse. Nykyään jos joskus käydään kahvilassa, valitsen jotain spessua ja ihanaa.. esim. kauralattea kermavaahdolla ja joku erikoisleivos. Niin luksusta!
Ja sama kuin paniniketjussa: tässä ei puhuta vanhoista pareist vaan henkilöiden keitä ei ole ikinä nähnyt, ensitapaamisesta
Huohhohhohhh.
N 36
Ja kun ei tunne toista, ei ole järkevää tehdä oletuksia hänen kahvilakäyttäytymisestään ja sitten loukkaantua, kun onkin olettanut väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma strategiani treffeille mennessä on se, että menen tapaamaan vain sellaisia ihmisiä, jotka vaikuttavat OIKEASTI kiinnostavilta, joista on tullut sellainen tunne, että OIKEASTI haluan tavata heidät. Silloin parin euron kahvi ja mahdollisesti muutaman euron pulla/munkki/jokumuu ei tunnu hukkaan heitetyltä rahalta - tarkoitan siis, että kun itse maksan omat kahvilaostokseni. En siis "suostu" treffeille enkä mene sinne toisen mieliksi, en mene koskaan treffeille, jotka tuntuvat ajan haaskaamiselta - näin ollen en siis tarvitse "korvausta" vaivannäöstäni. Haen aitoa kanssakäymistä, oikeasti kiinnostavaa kohtaamista. Silloin ei tarvitse aineellista vastiketta paikallaololleni, vaan toivon että se ihmiskohtaaminen on se "palkinto".
Suosittelen samaa strategiaa myös miehille! Menkää treffeille vain aidosti kiinnostavan kanssa. Kun toisen kanssa oikeasti on hyvä match ja oikeasi kolahtaa, ei tunnu rahanmKukaan nainen ei ole niin pihi, että jaksaisi raahautua jonkun epäkiinnostavan miehen kanssa treffeille parin euron virvokkeen takia. Edestakainen bussilippukin on kalliimpi.
Mmm, taidanpa mennä tänään lempikahvilaani ja tilata omilla palkkarahoillani itselleni ihanan erikoiskahvin ja jonkin hyvän syötävän sen oheen. Eikä tarvitse katsella kenenkään ruttunaamaa ja hermohikikarpaloita, kun hinnaksi tulee yli kymppi!
Pihimiehet ei sen pihistelyn ja hermoilun lisäksi voi muutenkaan olla hyvää seuraa. Tieteellinen mahdottomuus.
"Kukaan nainen ei ole niin pihi, että jaksaisi raahautua jonkun epäkiinnostavan miehen kanssa treffeille parin euron virvokkeen takia. Edestakainen bussilippukin on kalliimpi."
Nainen joutuu käymään 100 kertaa treffeillä, kunnes tuntee yhden kerran "kemiaa". Se on todiste siitä, että naiset käyvät huvikseen treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä (nainen) menen joskus kahvilaan treffeillä, minä aion tilata miehen piikkiin kaikkea mitä kahvilassa on tarjolla. Ihan vaan piruuttani, kun te äijät tai anteeksi tarkoitin pikku pojat, olette niin herkkiä, itsekkäitä ja pihejä nykyään.
Tällä on vain se vaikutus, että mies toteaa että sinusta ei ole mihinkään vakavaan, panopuuksi ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Mmm, taidanpa mennä tänään lempikahvilaani ja tilata omilla palkkarahoillani itselleni ihanan erikoiskahvin ja jonkin hyvän syötävän sen oheen. Eikä tarvitse katsella kenenkään ruttunaamaa ja hermohikikarpaloita, kun hinnaksi tulee yli kymppi!
Pihimiehet ei sen pihistelyn ja hermoilun lisäksi voi muutenkaan olla hyvää seuraa. Tieteellinen mahdottomuus.
Mä olen tyytyväinen, että säästin rahani ja aikani. Tuskin kuitenkaan olisit antanut pimperoa treffien päätteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joskus tänne aloitus tyyliin: vein nuoren naisen elokuviin, saatoin hänet kotiovelle ja pussattiin. Nyt hän kutsui luokseen syömään. Vienkö kukkia, viiniä vai kukkia ja viiniä? Ja mitä viiniä?
Oikea vastaus tähän on, että kutsun saadessasi kysy siltä naiselta että mitä tuot. Jos ei pyydä mitään, niin sitten vaikka niitä kukkia.
Heh, gluteenitonta kakkua tuskin saa mistään alle 5€. Täytyisi tyytyä varmaan vain juomaan vettä, niin ei treffikumppani menetä viimeisiä rahojaan.