Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
421/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, miten helppoa elämä on, kun ei haikaile parisuhteen perään. Siitä on ihan liikaa vaivaa hyötyyn ja onneen nähden.

Vierailija
422/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffeillä voi tarjota vettä ja näkkileipää tai pikanuudeleita. 

Olenpa käynyt kotitreffeillä, joilla jo ovea avatessa ainoana tarjoomuksena oli paljas erektio. Lähdin samantien.

Minä tiedän tapauksen, jossa nainen oli kutsunut miehen kotiinsa kahville. Sillä välin, kun nainen oli keittiössä laittamassa tarjottavia esille, mies oli riipaissut kaikki vaatteensa pois ja pujahtanut sänkyyn. Tuli ukolle äkkilähtö. Eikä saanut edes virvokkeita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä (nainen) menen joskus kahvilaan treffeillä, minä aion tilata miehen piikkiin kaikkea mitä kahvilassa on tarjolla. Ihan vaan piruuttani, kun te äijät tai anteeksi tarkoitin pikku pojat, olette niin herkkiä, itsekkäitä ja pihejä nykyään.

Tällä on vain se vaikutus, että mies toteaa että sinusta ei ole mihinkään vakavaan, panopuuksi ehkä.

Mitä siitä? Sainpahan ne ilmaiset virvokkeet, joiden perässä kuvittelet naisten epätoivoisesti olevan. 

Siinä voi käydä niin, ettei mies maksakaan niitä virvokkeita ja tarjoilija soittaa poliisit paikalle. Sitten selvitellään kuka tilasi ja kuka maksaa.

Vierailija
424/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole yksinäisiä. Me ylläpidämme hyviä ja vastavuoroisia ihmissuhteita ystäviin, läheisiin ja sukulaisiin. Toki aina välillä on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Toki silloin joutuu välttelemään teitä virvokemiehiä.

Naiset tarvitsevat miehiä tukihenkilöiksi, koska naiset alkavat riitelee keskenään. Repivät toisiaan tukasta kun tulee riitaa kumpi maksaa narikkamaksun.

Kaikki maksaa oman narikkamaksun ja omat juomansa tietenkin. Joskus voi tarjota kavereille. Naisille tämmöiset ei tuota mitään vaikeuksia. 

Tapailin kerran naista, joka maksatti minulla kaikki virvokkeet ja valitti samalla kuinka hän joutuu aina maksaa kaverinsa narikkamaksun. Olivat repineet kännissä toisiansa hiuksista tämän takia.

Vierailija
425/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te ihan tosissanne täällä palstalla? Uskomatonta settiä 🙄

Jos talous kaatuu 13 euroon, älä tarjoa! Tai parempi vielä: älä käy treffeillä!

Rahan käyttäminen kahviin ja pullaan on niin järjetöntä rahankäyttöä kuin olla ja voi. Pullat ja munkit säännöllisesti syötynä aiheuttaa rasvamaksan aika nopeasti.

Mies ensitreffeillä: Tarjoaisin sulle muuten munkkikahvit, mutta kun se aiheuttaa rasvamaksan. Mennään sen sijaan kävelylle.

Miehen olettama reaktio naiselta: Ooh, miten fiksu mies, ajattelee toisten terveyttä.

Nainen oikeasti: Mikä saita urpo. Seuraava!

Vierailija
426/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole yksinäisiä. Me ylläpidämme hyviä ja vastavuoroisia ihmissuhteita ystäviin, läheisiin ja sukulaisiin. Toki aina välillä on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Toki silloin joutuu välttelemään teitä virvokemiehiä.

Naiset tarvitsevat miehiä tukihenkilöiksi, koska naiset alkavat riitelee keskenään. Repivät toisiaan tukasta kun tulee riitaa kumpi maksaa narikkamaksun.

Kaikki maksaa oman narikkamaksun ja omat juomansa tietenkin. Joskus voi tarjota kavereille. Naisille tämmöiset ei tuota mitään vaikeuksia. 

Tapailin kerran naista, joka maksatti minulla kaikki virvokkeet ja valitti samalla kuinka hän joutuu aina maksaa kaverinsa narikkamaksun. Olivat repineet kännissä toisiansa hiuksista tämän takia.

Wt-naisten tapailusta ei saa vertailupohjaa normaaleille treffeille.

Vierailija
427/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sairasta. Haluat heti ventovieraan naisen kotiisi, jotta pääset käyttämään häntä hyväksi. Kahvilassa ei kehtaa katseiden alla kehtaa lääppiä ketään väkisin, kotona taas se ei ole ongelma."

Käytän sivistyneempiä metodeja kuten hyvää ruokaa, avoimuutta ja hyviä keskusteluja. Nainen on melkein jo valmis suhteeseen kun suostuu kotitreffeille. Sen jälkeen tarvitsee enää tehdä viimeistely, niin nainen on lämmennyt.

Voi vehnänen...tuolla asenteella nainen kyllä tarjoaa. Vehnästä. siis Korvapuustin.

Vierailija
428/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sairasta. Haluat heti ventovieraan naisen kotiisi, jotta pääset käyttämään häntä hyväksi. Kahvilassa ei kehtaa katseiden alla kehtaa lääppiä ketään väkisin, kotona taas se ei ole ongelma."

Käytän sivistyneempiä metodeja kuten hyvää ruokaa, avoimuutta ja hyviä keskusteluja. Nainen on melkein jo valmis suhteeseen kun suostuu kotitreffeille. Sen jälkeen tarvitsee enää tehdä viimeistely, niin nainen on lämmennyt.

Voi vehnänen...tuolla asenteella nainen kyllä tarjoaa. Vehnästä. siis Korvapuustin.

Olen saanut p*mperoa joka kerta paitsi yhden kerran en saanut. Miksi menisin kahvilaan treffeille, joista saa huomattavasti heikommin? En ole kertaakaan saanut kahvilatreffien päätteeksi. Saldo niistä on 0/3.

Vierailija
429/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut p*mperoa joka kerta paitsi yhden kerran en saanut. Miksi menisin kahvilaan treffeille, joista saa huomattavasti heikommin? En ole kertaakaan saanut kahvilatreffien päätteeksi. Saldo niistä on 0/3.

Juu, niin varmasti. Menehän nyt vaikka tekemään pari työhakemusta, köyhimys.

Vierailija
430/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffeillä voi tarjota vettä ja näkkileipää tai pikanuudeleita. 

Olenpa käynyt kotitreffeillä, joilla jo ovea avatessa ainoana tarjoomuksena oli paljas erektio. Lähdin samantien.

Minä tiedän tapauksen, jossa nainen oli kutsunut miehen kotiinsa kahville. Sillä välin, kun nainen oli keittiössä laittamassa tarjottavia esille, mies oli riipaissut kaikki vaatteensa pois ja pujahtanut sänkyyn. Tuli ukolle äkkilähtö. Eikä saanut edes virvokkeita :D

Minulla oli nainen kotitreffeillä. Sovittiin, että hän nukkuu vuodesohvallani ja minä sängyssä. Pussailtiin siinä sohvalla vähän ja menin itse sänkyyn lepäilemään. Vähän ajan päästä nainen sanoi, että "otetaan kaikki vaatteet pois" ja käveli alasti sänkyyni. Tuttu on tosi ja nainen oli todella kaunis.

Vierailija
431/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pohjattoman surullista, että tämä sama aihe eri variaatioin menestyy tällaisella palstalla.

Jotenkin ensiajattelemalta tämmöinen huolenaihe edustaa hyvin pientä ja itsekeskeistä sisäistä maailmaa. 

Mutta ilmeisesti osa miehistä todella kokee näin. Elämä vaikuttaa olevan kilpailua jonkinlaisessa aidossa selviytymistaistelussa ja toinen ihminen on automaattisesti uhka.

Joku syvä vaillejäämisen kokemus tästä huokuu. Ei näitä miehiä ole tarpeen entisestään lyödä, edes sanan säilällä. Eivät he muutu. Heillä on tämä vamma sielussaa  ja minusta tuntuu heidän puolestaan pahalta.

Millainen elämä noin kokonaisuutena heillä mahtaa olla? Ilmeisesti yksinäistä, katkeraa olemista.

Ja jokin sellainen valkoisen heteromiehen kuolonkouristunut ote valtaan, jota kokevat treffien kontekstissa, eivät muyalla. Ja sitten nainen ei tottele, ei alistu, "vaikka minä sanoin"...

Todelliseen kumppan

Isolla osalla miehistä on jokin äititrauma. Miehet etsivät äitihahmoa, joka aina vaan antaa eikä koskaan ota. Ja vaikka kuinka pahasti sanoisi, 'äiti' rakastaa silti. Tämä asian tajuamisen ja työstämisen sijaan nämä miehet etsivät korvaavaa äitikokemusta ja kuvittelevat, sitä itsekään tajuamatta, että tuleva kumppani suostuu terapialeluksi.

Näitä on tullut vastaan muutama. Olen jopa suoraan sanonut, että pitäisi työstää noita ongelmia, että en ole mikään kaatopaikka lapsuuden traumoille. Yleensä ei mene perille. Ei mene siksikään, että mies jo kuvittelee minut äidin sijaiseksi, joka ei lähde vaikka 'lapsi' kuinka kiukuttelisi. Sitten kun on pakko pelastaa itsensä, saa päälleen katkeruuden ja vihan. Ja mies katkeroituu vaan lisää ja seuraava kärsii entistä enemmän.

Överiksi viety piheys, sairaalloinen mustasukkaisuus, kontrollointi ja muut narsistiset piirteet ovat sellaisia, joita ainakin itse tarkkailen tiukalla seulalla. Säästäväisyys sinänsä ei ole vika, mutta jos pari euroa ensitreffeillä saa miehen synkistymään, haistan ongelmia, jotka ovat paljon isompia kuin se nuuka tarjoaminen.

Kuulun vanhanajan koulukuntaan. Ensitreffeillä miehen pitää tarjota kahvikupillinen ja kysyä ihan aidosti, mitä haluan sen kanssa. Kiitän tarjouksesta ja otan aina vain sen kahvikupillisen. Näin se menee. Minun kanssani ei jää jatkossa taloudellisesti häviölle, jos se nyt pelottaa. Mutta jos en ole sen riskin arvoinen, että mies haluaisi tarjota pullakahvit, vaikka ei tiedä tuleeko jatkoa, niin sitten kummankaan ei kannata vaivautua.

Vierailija
432/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun kahvilassa vain jutellaan ja siinä ehtii sinun urpoutesi tulemaan esiin moneen kertaan. Siksi.

Vierailija
433/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pohjattoman surullista, että tämä sama aihe eri variaatioin menestyy tällaisella palstalla.

Jotenkin ensiajattelemalta tämmöinen huolenaihe edustaa hyvin pientä ja itsekeskeistä sisäistä maailmaa. 

Mutta ilmeisesti osa miehistä todella kokee näin. Elämä vaikuttaa olevan kilpailua jonkinlaisessa aidossa selviytymistaistelussa ja toinen ihminen on automaattisesti uhka.

Joku syvä vaillejäämisen kokemus tästä huokuu. Ei näitä miehiä ole tarpeen entisestään lyödä, edes sanan säilällä. Eivät he muutu. Heillä on tämä vamma sielussaa  ja minusta tuntuu heidän puolestaan pahalta.

Millainen elämä noin kokonaisuutena heillä mahtaa olla? Ilmeisesti yksinäistä, katkeraa olemista.

Ja jokin sellainen valkoisen heteromiehen kuolonkouristunut ote valtaan, jota kokevat treffien kontekstissa, eivät muyalla. Ja sitten nainen ei tottele, ei alistu, "v

Samaa mieltä muuten, paitsi tarjoamisesta. Maksan mieluummin itse, niin ei edes tarvitse esittää kohteliasta, jos vastapuolelle sattuu joku örkki. Ja en halua jäädä kiitollisuudenvelkaan.

Vierailija
434/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt vaan vinkkinä, taas kerran: jos elämä on muutamasta eurosta kiinni, älkää yrittäkö leikkiä herrasmiestä. Sekin on vielä ok, jos ensitapaamisella molemmat maksaa omansa. Mutta älkää tarjoutuko maksamaan, jos ette oikeasti tarjoa. Minä en aikuisena ihmisenä ainakaan halua, että tuputetaan ottamaan jotain, joka on vain toisen mielestä hyvää ja maksaa vähän. Ennemmin ostan sitä mitä itse haluan ja maksan itse.

Mulle on aina varoitusmerkki ihmiset, jotka ei edes tajua, ettei joku muu tykkää samoista asioista kuin he itse. Ihan hiton sama, tykkääkö aloittajan tytär siitä munkista tai oliko nainen laihiksella, jos ei tykkää, niin ei tykkää. Mutta kun se olisi ollut halvempi...niin.

Juu vissy ja leipä on överit :D Varmasti haluaa kaikessa parasta. Merenrantatalo ja Bugatti pihaan. Sitä se 8,50 euroa tarkoittaa. Hienosti päätelty :D

Heh. Tosin se vissy ja leipä oli 13€. Munkkikahvit 4.50. 

Vierailija
435/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä jos pyydän naisen kahville tai syömään niin en oletaettä hän ottaa halvimman tarjous pullan ja kahvin, tottakai hän valitsee jotain mistä tykkää ja en mikään rikas ole mutta ei se nyt muutamasta eurosta ole kiinni.

Vierailija
436/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt vaan vinkkinä, taas kerran: jos elämä on muutamasta eurosta kiinni, älkää yrittäkö leikkiä herrasmiestä. Sekin on vielä ok, jos ensitapaamisella molemmat maksaa omansa. Mutta älkää tarjoutuko maksamaan, jos ette oikeasti tarjoa. Minä en aikuisena ihmisenä ainakaan halua, että tuputetaan ottamaan jotain, joka on vain toisen mielestä hyvää ja maksaa vähän. Ennemmin ostan sitä mitä itse haluan ja maksan itse.

Mulle on aina varoitusmerkki ihmiset, jotka ei edes tajua, ettei joku muu tykkää samoista asioista kuin he itse. Ihan hiton sama, tykkääkö aloittajan tytär siitä munkista tai oliko nainen laihiksella, jos ei tykkää, niin ei tykkää. Mutta kun se olisi ollut halvempi...niin.

Juu vissy ja leipä on överit :D Varmasti haluaa kaikessa parasta. Merenrantatalo ja Bugatti pihaan. Sitä se 8,50 euroa tarkoittaa. Hienosti päätelty :D

<

Se erotus on 8,50 eur eli se summa, mikä syöksi ap:n perikatoon.

Vierailija
437/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli

Aivan näin! Suomalainen mies on nolo, kun olettaa, että naiselle pitäisi kelvata samat särpimet, kun hän kerrankin tarjoaa, ja sitten pahoitetaan mieli, kun se nainen ottikin jotain ihan muuta ja maksoikin sitten enemmän. Persaukiset voisivat vaikkapa pyytää lenkille kahvilan sijaan jos rahanmeno pelottaa. 

Ei se silloin paikan päällä vielä harmita vaan vasta myöhemmin. Silloinkin eniten harmitaa, ettei nainen lämmennyt treffeillä ja vasta toissijaisesti se raha.

Vierailija
438/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te ihan tosissanne täällä palstalla? Uskomatonta settiä 🙄

Jos talous kaatuu 13 euroon, älä tarjoa! Tai parempi vielä: älä käy treffeillä!

Rahan käyttäminen kahviin ja pullaan on niin järjetöntä rahankäyttöä kuin olla ja voi. Pullat ja munkit säännöllisesti syötynä aiheuttaa rasvamaksan aika nopeasti.

Mies ensitreffeillä: Tarjoaisin sulle muuten munkkikahvit, mutta kun se aiheuttaa rasvamaksan. Mennään sen sijaan kävelylle.

Miehen olettama reaktio naiselta: Ooh, miten fiksu mies, ajattelee toisten terveyttä.

Nainen oikeasti: Mikä saita urpo. Seuraava!

Jos ei mene ollenkaan kahvilaan eikä puhu mitään rasvamaksasta, niin tuollaista tilannetta ei tule eteen.

439/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Ruotsissa sairaanhoitajana työskentelevä kaveri kertoi, että hänellä on eräs n. Reilu nelikymppinen naispuolinen sairaanhoitaja-työkaveri, joka on alkanut tapailla puoliksi suomalaista ja puoliksi ruotsalaista miestä, joka on vienyt tämän Tukholma-Turku -risteilylle ja mies oli varannut oikein luxushytin ja maksanut kaikki buffetit jne ja oli sanonut, että kesällä mennään sitten lomalle Suomeen kesämökille

Vierailija
440/617 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää ei ole se, kuka tarjoaa. Tärkeää ei ole se, mitä ruoka maksaa. Tärkeää on se, että syötte puhdasta ruokaa.

Lue pipliaa, tutki viidettä Mooseksen kirjaa. Sieltä löytyy sinulle totuus, joka pelastaa. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.

Näin sanoo Herra:

Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.

Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.

Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä. Mutta kaikista niistä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, älkää syökö mitään: ne olkoot teille saastaiset.

Kaikkia puhtaita lintuja te saatte syödä. Mutta nämä ovat linnuista ne, joita älkää syökö: kotka, partakorppikotka, harmaa korppikotka, haarahaukka ja suohaukkalajit, kaikki kaarnelajit, kamelikurki, pääskynen, kalalokki, jalohaukkalajit, huuhkaja, kissapöllö, sarvipöllö, pelikaani, likakorppikotka, kalasääksi, haikara, sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi