Kai joku muukin kattoo Sofian salaisuudet-maratonia tv5:ltä?
On kyllä säälittävää mutta en jaksa muutakaan just nyt. :D
Kommentit (22)
Siis katsooko joku oikeasti jotain sarjaa Sofia Blöröfistä? Suomen turhin julkkis, muiden siivellä eläjä, huumekauppaan sotkeutunut ihminen jossa ei varmaan ole mitään aitoa. Kaikki käsitelty, huulet, rinnat, hiukset, kynnet, ripset, on kuin joku tyhjäpää muovinukke. Ja tällaisesta on vielä tehty TV-ohjelma? Miksi? Ja erityisesti millainen ihminen sitä katsoo?
Just aloin. Hän siis istuu lompakon päällä. Onko verotietoja?
Vierailija kirjoitti:
Siis katsooko joku oikeasti jotain sarjaa Sofia Blöröfistä? Suomen turhin julkkis, muiden siivellä eläjä, huumekauppaan sotkeutunut ihminen jossa ei varmaan ole mitään aitoa. Kaikki käsitelty, huulet, rinnat, hiukset, kynnet, ripset, on kuin joku tyhjäpää muovinukke. Ja tällaisesta on vielä tehty TV-ohjelma? Miksi? Ja erityisesti millainen ihminen sitä katsoo?
Oon tehny ihan liikaa töitä tällä viikolla, nyt istun sohvalla ja enimmäkseen Sohvaperunoiden uusintaa odottelen yleltä. Areena ei toimi. Joten katson tätä odotellessa. Ei tuu fiksu olo katsellessa mutta menettelee. - ap
Minulla ei rahaa ylimärästä sijoittaa viihde kanaviin tai yleensä maksulisin kanaviin.
Käy puolen vuoden ajan pesettämässä ja föönäyttämässä tukan shampoolla kampaajalla? Eikö sillä nouse omat kädet tukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei rahaa ylimärästä sijoittaa viihde kanaviin tai yleensä maksulisin kanaviin.
Tuossahan se ilmaiseksi pyörii.
Marttyyri.
Niinku oikeesti.
Kauheat kumihuulet. Ja kumitissit.
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani.
Belorffi on niin turha julkkis kuin vaan voi olla.
Telkkari mielummin kiinni kun katsoisin tota pelleä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt TV5:lta ja ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt TV5:lta ja ihan ilmaiseksi.
Eipä näy meillä. Näkyy vain Ylen kanavat, Kolmonen ja Nelonen, eikä voi edes ostokanavia ottaa, koska ne eivät näkyisi. Nettikin on niin huono, ettei Tuubiakaan kannata katsoa, pätkimiseksi menee kumminkin, ja tämä kaikilla operaattoreilla. Uskokaa pois, tällaisiakin paikkoja on useita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Käy puolen vuoden ajan pesettämässä ja föönäyttämässä tukan shampoolla kampaajalla? Eikö sillä nouse omat kädet tukkaan?
Esim. italiassa on täysin normaalia pesettää ja föönäyttää hiukset kampaajalla joka viikko. Täysin normaalit naiset ja etenkin vanhemmat rouvat niin tekevät.
Katsoin hääkohtauksen, josta puuttui sulhanen. Ihmetytti, miten marokkolaiset lähti tuollaiseen pelleilyyn mukaan,
Toisekseen, Sofian huulitäytteet näyttivät vanhanaikaisilta.
Kolmanneksi: nukkemaisen söpö nainen meikattuna, mutta ääni on nariseva, teennäinen ja soinniton. Täydessä ristiriidassa tavoitellun seksikkään ulkomuodon kanssa.
Hänen pitäisi oppia hengittämään puheensa välissä.
Nyt näkyvä muutto on se josta Stefu veti kilarit?
Joo hyvää krapula ohjelmaa! Ja oon jo vanha ja silti katon tätä over 40v
Ei kyllä nyt katsotaan / kuunnellaan jääkiekkoa c morelta.