Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
21/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä oli näläkä ja se ei tiennyt, että ajattelit tarjota munkit.Tai pahempaa, se ei tykkää munkeista. Tämänhän voi välttää sillä, että sanoo suoraan , että mennään Munkkipaikkaan sieltä saa parhaat munkit ja kahvi+ munkkikin maksaa vain 4.5 e, joten minä tarjoan. Tähän voi nainen sanoa sitten helposti, jos ei munkki maistu, että mentäskö paniinille mieluummin paniinipaikkaan.

Jankutan tätä samaa kuin panini casessakin. Treffit eivät ole mikään syömähetki jos ei ole ollut puhe ruokailusta. Vaan jotkut muodolliset pikkukahvit.  Kun itse lähdin duunista suoraan treffeille niin söin duunissa ne mun raikkaat voileivät jääkaapista mihin olin ne itse aamulla asetellut. Helppoa. Ei ollut nälkä kun siirryin suoraan duunista treffille kahville. Illalla sitten söin ruuan kotona.  Yhdessä ollaan edelleen. Rahasta ei ollut kiinni vaan tilannetajusta ja alkeellisista käytöstavoista. 

Jos tyttö ei pitänyt munkeista niin miksi ei sanonut kun ap ehdotti nimenomaan jotain MUNKKIkahvilaa? En minäkään lähtisi esimerkiksi ruokatreffeille puzzeriaan jos inhoaisin pizzaa. 

Vierailija
22/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata kassista? Syömishäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä oli näläkä ja se ei tiennyt, että ajattelit tarjota munkit.Tai pahempaa, se ei tykkää munkeista. Tämänhän voi välttää sillä, että sanoo suoraan , että mennään Munkkipaikkaan sieltä saa parhaat munkit ja kahvi+ munkkikin maksaa vain 4.5 e, joten minä tarjoan. Tähän voi nainen sanoa sitten helposti, jos ei munkki maistu, että mentäskö paniinille mieluummin paniinipaikkaan.

Niin siis juuri näin minä sanoin. Toin esille sen munkkiasian. Nainen ei sanonut mitään muuta kuin että ok. Eli ymmärsi kyllä puheen. Ehdotin itseasiassa tuota tai yksille viineille menoa mutta valitsi munkkipaikan. Sanoi ettei voi ottaa yhtä viinilasia kun huomenna työpäivä. En tiedä lähteekö lapasesta, jäin miettimään, jos olisi yhdet viinit otettu? 

Ap. 

Vierailija
24/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata kassista? Syömishäiriö.

Niin ja tuo yhdestä (siis yhdessä!) vinkkulasista kieltäytyminen syyllä että huomenna on töitä. Haloo! Taitaa olla problematiikkaa naisella. Vettä ja leipää syömällä pysyi ruodussa. Vissystä sai jotain lohtua/kivaa. Siksihän sitä juodaan että se on kivempi kuin kraanavesi. 

Vierailija
25/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nosti sinun tasoasi muiden silmissä jo sillä että suostui näyttäytymään seurassasi julkisella paikalla ja sinä valitat hänen valitsemansa sämpylän hinnasta? Onpas nyt. 

Vierailija
26/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te ihan tosissanne täällä palstalla? Uskomatonta settiä 🙄

Jos talous kaatuu 13 euroon, älä tarjoa! Tai parempi vielä: älä käy treffeillä!

Vierailija
27/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu, on se vaikeeta nuorilla nykyään. Maksakaa omat juomat ja syömiset niin ei tule teille ongelmia.

Vierailija
28/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nosti sinun tasoasi muiden silmissä jo sillä että suostui näyttäytymään seurassasi julkisella paikalla ja sinä valitat hänen valitsemansa sämpylän hinnasta? Onpas nyt. 

Itse ajattelin rakkaussuhdetta, mutta näköjään sillä toisella osapuolella oli vaan status ja raha mielessä. No, ei sitten. Toista kertaa ei tule. Tuskin häntä kukaan enää muukaan pyytää. Olkoot ilman sitten.

Vierailija
29/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi viddu, on se vaikeeta nuorilla nykyään. Maksakaa omat juomat ja syömiset niin ei tule teille ongelmia.

Hirveän ronkeleita nykyajan ihmiset. Mikään ei kelpaa. Ensin antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen luikkii pakoon piiloon eikä ymmärrä antaa. 

Vierailija
30/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän ronkeleita nykyajan ihmiset. Mikään ei kelpaa. Ensin antaa ymmärtää, mutta tosipaikan tullen luikkii pakoon piiloon eikä ymmärrä antaa. 

Ei ymmärrä antaa? Älä vaan sano että luulit saavasi seksiä treffeillä. Ei ne panotreffit ole.

Vierailija
31/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen otti vettä ja leipää. Saadaanko tästä 400-osainen ketju? Only in Finland. 

Vierailija
32/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä antaa? Älä vaan sano että luulit saavasi seksiä treffeillä. Ei ne panotreffit ole.

Nyt repesin :))) 

Pil.. ua vedellä ja leivällä :)))) 

Paninityttö oli oikea kuningatar tähän vesileipätytsyyn verrattuna. 

Vierailija
33/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä saa kuulla siitä, miten naiset pelkäävät miehiä ja miesten pitäisi nöyristellä, pienentää itseään ja kirjaimellisesti vaihtaa katua naisten takia, elleivät ole miesmalleja. 

Kuitenkin Amerikassa jonkun tutkimuksen mukaan kymmeniä prosentteja naisista käy treffeillä vain ilmaisen ruuan takia ja Suomessakin näitä lokkeja on. 

Kyse on siitä, että nainen pitää miestä itsestäänselvyytenä; kyseessä on pehmeä epäkunnioituksen ja paikan näyttämisen muoto ja myös eräänlainen testi; 20 vuotiaalla naisella on paljon enemmän seksikokemusta kuin 50 vuotiaalla miehellä ja osa haluaa jo nuorena tottelevaisen reppanamiehen, kun seksi on jo koettu miesmallien kautta. Tuollaiset kahvilajutut ovat nopea ja laillinen tapa testata miehen epätoivoa ja tottelevaisuutta, kun taas silloin seksivuosina mallilta ei haluttu munkkeja, vaan loskat naamalle. 

Jos minulla on synttärit ja kutsun kaverin kakkukahville, tuskin odotan hänen syövän koko kakkua hyvällä ruokahalulla, vaan ottavan palan tai enintään kaksi palaa kannustettaessa ottamaan lisää. Ei tuollaisten kestien idea ole koskaan ollut se, että syötetään vieraalle maha täyteen aivan kuten kahvilatreffeissä on kyse siitä, että muodon vuoksi ostetaan vähän jotain, että ollaan hyviä asiakkaita ja päästään istumaan siistillä julkisella paikalla, missä ei ainakaan ole kerjäläisiä tai pultsareita. 

Vierailija
34/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, kuljet bussilla ja teet ruokaostoksesi Lidlissä?

Pakko se on säästää silloin kun on yksin ja mennä kävellen kauppaan ostamaan ilta-alesta ruokaa. Muuten ei riitä rahaa käydä treffeillä kahviloissa, koska mies joutuu maksaa molempien tilaukset.

Vierailija
35/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miehet oikein kyttäävät kuinka kalliisti nainen kahvittelee. Ei pidä tarjota, jos kirpaisee. Olin ilmeisesti huomaamattani fiksu, kun aikoinaan ensitreffeillä tulevan mieheni kanssa en juonut edes kahvikupillista, vaan keskityin juttelemiseen. Tuli halvaksi. Mieheni viihtyy edelleen "halvan" vaimonsa rinnalla.

Vierailija
36/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro se 13 euroa sadalla, koska noin sata kertaa pitää käydä treffeillä kunnes tärppää yhden kerran.

Vierailija
37/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kahvi-lava-linnat on?

Vierailija
38/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, taasko tämä idiotismi alkaa... 

Hirveitä tyrannimiehiä, kun ei edes kahvilssa nainen saa valita itse. Vallankäyttöä ja sairasta kyttäämistä muutaman euron takia.

Jos 4,5e saa naisen ostos maksaa ja 10e on liikaa, niin älkää tämmöiset miehet menkö  treffeille. Älkää ihan oikeasti menkö.

Kyse ei todella ole rahasta. Kyse on siitä isosta viasta teidän korvienne välissä. Siksi en kehota, että treffailkaa mutta älkää sanoko tarjoavanne. Koska se ei auta tuohon luonnehäiriöönne.

Naiset voivat maksaa itse, tottakai. Suosittelisinkin tätä naisille. Ei kannata odottaa näiltä nykymiehiltä mitään turvaa, on se niin nähty.

Nuoret naiset, opetelkaa ulkoa: Oma koulutus, oma työ, omat rahat, oma omaisuus, oma eläke. Oikeasti. Tämä ei estä parisuhdetta eikä perhettä

Olen tosi pitkässä parisuhteessa ja yleensä maksamme kumpikin kaiken omamme. Se on ihan ok minulle naisena. Tarjoaminenkin on ok, puolin ja toisin sitä aina joskus käy. No stress.

Mutta tuommoisten nettiin asti parista eurosta nillittävien miesten kanssa ei kannata ainutkertaista elinaikaansa minuuttiakaan viettää.

Silläkin on arvonsa ja suuri onkin.

Terveisin täti-ihminen

Vierailija
39/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin rakkaussuhdetta, mutta näköjään sillä toisella osapuolella oli vaan status ja raha mielessä. No, ei sitten. Toista kertaa ei tule. Tuskin häntä kukaan enää muukaan pyytää. Olkoot ilman sitten.

Happamia, sanoi kettu. Köyhyys parisuhteessa on omiaan tappamaan rakkauden. Nainen karsii siis köyhät ja pihit sulhasehdokkaat jo ensitreffeillä, se on fiksua ja tehokasta toimintaa. 

Vierailija
40/617 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun nuori nainen syö se on kun rahaa pankkiin laittais

kertyy kehoon positiivisuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi