Sanoin olevani työtön, nainen lopetti vastaamisen
Olen mies deittisovelluksessa, mielestäni hyvännäköinen. Mutta aina parin päivän sisällä nainen lopettaa tylysti viesteihini vastaamisen ja katoaa, vaikka ylläpidän positiivista ilmapiiriä.
Nainen on aina se joka kysyy missä käyn töissä, onko autoa ym. ja uskon että tämä on joku salakavala tapa udella varallisuudesta. Minua nuo asiat eivät kumppanissa kiinnosta, koska etsin jotain oikeaa.
Eräs nainen kysyi treffeille ja kun sanoin että lähdetään polkupyörillä niin vastailu loppui siihen. Autolla pitää hakea ja auto pitää omistaa. Etsikö nainen siis taksikuskia vai sielunkumppania?
Eräs taas kysyi missä käyn töissä ja kun sanoin että "valmistuin juuri :)" niin viesti luettiin ja siihen ei koskaan vastattu. On se kumma kun ei parikymppinen mies saa edes kouluja käydä. Mitä jos olisin vastannut käyväni töissä? Olisiko suhteemme sitten perustunut siihen että käyn töissä?
Mitä nämä naiset oikein etsivät, tai kuvittelevat? Elämme yhteiskunnallisesti kurjinta aikaa vuosikymmeniin eikä se ole mikään itsestäänselvyys että parikymppisellä miehellä on antaa naiselle iso talo, ilmainen ylläpito, auto, muksuja ja kultainennoutaja.
Kommentit (143)
Etkö ymmärrä että täytyy valehdella olevansa töissä jos meinaa päästä sänkyyn. Itse olen aina valehdellut ja saanut pillua.
Deittisovelluksia suosii kaikkein pinnallisin porukka. Itse olet valinnut olla deittisovelluksessa.
En se minäkään miehille kelvannut, kun sanoin olevani siivooja. Ne monet keskustelut tyssähtivät siihen lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä että täytyy valehdella olevansa töissä jos meinaa päästä sänkyyn. Itse olen aina valehdellut ja saanut pillua.
Sama täällä. Lentokapteeni ja lääkäri ainakin toimivat tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Lentokapteeni ja lääkäri ainakin toimivat tehokkaasti.
Lääkäri. Ei kiitos. No eikä lentokapteenikaan.
Olivatko ne naiset kaikki myös työttömiä?
Kaikki muut ottaisin mutta en tuota kultaista noutajaa, inhoan koiria!
Vierailija kirjoitti:
En se minäkään miehille kelvannut, kun sanoin olevani siivooja. Ne monet keskustelut tyssähtivät siihen lauseeseen.
Kyllä. Koulutettuja miehiä kiinnostaa raha, raha ja raha jopa enemmän kuin naisia. Hakeutuvatkin tietyille aloille rahan takia kun naiset hakevat sinne mikä kiinnostaa.
Olen itse kokemusteni kautta oppinut asiat, jotka lähes poikkeuksetta lopettavat viestittelyn tai tapailun naisten puolelta. Nämä ovat:
- miehen kokemattomuus
- miehen työttömyys
- miehen oikeanlaisen koulutuksen puute
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Koulutettuja miehiä kiinnostaa raha, raha ja raha jopa enemmän kuin naisia. Hakeutuvatkin tietyille aloille rahan takia kun naiset hakevat sinne mikä kiinnostaa.
Tottakai koska raha on se mikä vetää naisia puoleensa, jotta saavat samalla mahdollisuuden tehdä sitä mikä kiinnostaa ilman taloudellista painetta.
Ap:n päivän 15.12. satujoulukalenterin luukku aukesi.
Minä ainakin olen omassa deittiprofiilissani laittanut ihan julkisesti sen, että olen esimerkiksi opiskelija, enkä tällä hetkellä työssäkäyvä aikuinen.
Eikö olisi ihan parempi suoraan sanoa profiilissa olevansa työtön niin et turhaan matchaa niiden kanssa, jotka haluavat työssäkäyvän miehen?
Joillekkin ihmisille on todella tärkeää, että se oma kumppani on töissä tai vähintään kouluttautumassa. Siinä sielunkumppanissa kun on monia asioita, jotka voivat olla tärkeitä eikä se tee ihmisestä yhtään huonompaa ihmistä, että hän tahtoo kumppanista tiettyjä piirteitä.
Ei minua haittaa, vaikka miehet eivät matchaa kun näkevät minun olevan opiskelija.
Ja olen its seurustellut työttömän kanssa... Työtön joka 10v jälkeenkin on yhä työtön. Siksihän me lopulta erottiin. Haaveet tulevaisuudesta on ihan erilaiset.
Ja varsinkin naisille, jotka haluavat lapsia miehen työllisyys on tärkeää ihan siitä syystä, kun niitä lapsia aletaan hankkimaan se vastuu taloudesta jää miehelle. Työtön ei yksinkertaisesti voi kannatella perhettä siinä tapauksessa.
Ehdotit ap siis pyöräilyä lumikaaoksessa? Miksei nainen vain saanut tulla deiteille ihan valitsemallaan kulkupelillä? Halusitko udella asuinpaikan pyöräilyn varjolla?
Ne on tietyt naiset jotka ovat rahan perässä. Mulla on ollut työtöntä ja pienipalkkaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kokemusteni kautta oppinut asiat, jotka lähes poikkeuksetta lopettavat viestittelyn tai tapailun naisten puolelta. Nämä ovat:
- miehen kokemattomuus
- miehen työttömyys
- miehen oikeanlaisen koulutuksen puute
Oman kokemukseni mukaan:
- Kykenemättömyys laajempaan keskusteluun kuin muutama sana/lause
- Ei mitään persoonallisuutta
- Antaa pahat vibat
Vierailija kirjoitti:
Miehet kysyvät ihan yhtälailla sitä työtä, aina ensimmäisinä. Siinä ei ole kyse mistään kehittelemästäsi salaliitosta, vaan ihan arkipäiväisestä jutustelusta. Työ vie ihmiseltä isoimman osan hereilläoloajasta, joten totta kai sillä on merkitystä ja se on yleinen puheenaihe.
Itse en seurustelisi työttömän miehen kanssa. Siitä on kokemusta ja sen perusteella voin sanoa, ettei ole minun juttuni.
Jätätkö miehen jos mies joutuu työttömäksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen omassa deittiprofiilissani laittanut ihan julkisesti sen, että olen esimerkiksi opiskelija, enkä tällä hetkellä työssäkäyvä aikuinen.
Eikö olisi ihan parempi suoraan sanoa profiilissa olevansa työtön niin et turhaan matchaa niiden kanssa, jotka haluavat työssäkäyvän miehen?
Joillekkin ihmisille on todella tärkeää, että se oma kumppani on töissä tai vähintään kouluttautumassa. Siinä sielunkumppanissa kun on monia asioita, jotka voivat olla tärkeitä eikä se tee ihmisestä yhtään huonompaa ihmistä, että hän tahtoo kumppanista tiettyjä piirteitä.
Ei minua haittaa, vaikka miehet eivät matchaa kun näkevät minun olevan opiskelija.
Ja olen its seurustellut työttömän kanssa... Työtön joka 10v jälkeenkin on yhä työtön. Siksihän me lopulta erottiin. Haaveet tulevaisuudesta on ihan erilaiset.
Ja varsinkin naisille, jotka haluavat lapsia miehen työllisyys on tärkeää ihan siitä syystä, kun niitä lapsia aletaan hankkimaan se vastuu taloudesta jää miehelle. Työtön ei yksinkertaisesti voi kannatella perhettä siinä tapauksessa.
Ei se taloudellinen vastuu kyllä naisella pääty lasten saamiseen. Ex-mies irtisanoutui töistä sinä päivänä, kun minulla alkoi äitiysloma, koska "hänellä oli ihan sama oikeus olla kotona kuin minulla". Laskuihin osallistuminen loppui myös miehen osalta siihen. Ero tuli, kun lapsi oli vuoden vanha. Ex-mies ei ole edelleenkään töissä, vaikka lapsi on jo aikuinen.
Mä olen seurustellut työttömän miehen kanssa, mutta ei se nyt mikään loppuelämän suhde ollut alun alkaenkaan.
Kokevat, ettet pysty nostamaan heitä keskiluokkaan.