Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Voi kyynel! Ei voisi vähempää kiinnostaa junttien järkyttymiset.
Tervetuloa 2020- luvulle, jolloin jokainen saa rakastaa ketä haluaa.
- hetero 42 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue ylilautaa, kuullut olen, että se on joku paskanjauhantapaikka . Ja tämä wikipedialinkki oli kyllä ihan muualta, mistä sen kopioin.
Nyt en enää sulle vastaa, kun ei kerran mene perille.
Kauan siinä kestikin että jaksoit jauhaa asiasta joka ei pidä paikkaansa.
Kuten todettu,kyseinen lehti, paperiversiona, on haettu arkistosta esiin ja skannauksin esitetty foorumilla.
"Case solved. AP kävi lehden lukemassa. Lopputulos: Stubb ei ole sanonut olevansa biseksuaali Nykypäivä 3/2004 lehdessä"
Laita se lehtiskannaus tänne, niin uskon (siis se, ettei siinä lehtiartikkelissa asiaa sanota). Muussa tapauksessa en usko.
Aleksanteri Suuri, suuri makedonialainen sotapäällikkö joskus 300-luvulla eaa, oli homoseksuaali ja ilmeisesti hoiti sotapäällikkyden mallikkaasti, kun on jäänyt historiaan. Mutta nyt, 2024, ihmisistä on tullut niin ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia, että kuvittelevat homoseksuaalisuuden vaikuttavan kykyyn hoitaa presidentin hommia. Väitän, että vanhemmat ihmiset ovat avarakatseisia, nuoret miehet enemmän ahdasmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista.
Juurikin näin. Ei heitä nämä nykynuorison ns. murheet hetkauta. Korkeintaan kokevat myötähäpeää kaikesta valittajista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vanhus mutta järkyttyisin silti. Ei siksi, että homoudessa olisi jotain pahaa, vaan siksi, että Pride-väki riemastuisi ja ottaisi vallan vielä entistä vahvemmin itselleen.
Ei Pekka ole mikään erityisen "pride".
Pikemminkin tuolla näytettäisiin, ettei ole homoilla esteitä. Ja valituksen (joita jotkut harrastavat) voisi lopettaa.
Mä käytän vain sun logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista.
Juurikin näin. Ei heitä nämä nykynuorison ns. murheet hetkauta. Korkeintaan kokevat myötähäpeää kaikesta valittajista.
Ilman sotaveteraaneja tällä palstalla valittajatkin olisivat nyt venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli vähän järkytys lukea että kolmasosalle äänestäjistä Haaviston homous on se suurin este olla äänestämättä. Ihmiset siis oikeasti ovat hieman yksinkertaisia. Linnan juhlien kättelyjono mies-naisparina kuulostaa olevan se tärkein presidentin tehtävä, ja se että meidät hyväksytään jossain homovastaisessa Brutopiassa.
Heidänkin mielestä Haavisto saa olla homo. Kyse on vain siitä että homoa ei haluta presidentiksi. Yrittäkää tajuta vajavaisella älyllänne se mistä on kyse.
Näköjään halutaan kun sai enemmän ääniä kun Hallaaho. Yritä sinäkin tajuta älylläsi , että he ÄÄNESTIVÄT. PRESIDENTIKSI... MENIKÖ JAKELUUN.. 🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka luulee, että kaiken kokeneet sotaveteraanit järkyttyisi homosta presidentistä? Eiköhän heillä ole jo vähän perspektiiviä tähän elämään ja siihen millä on väliä. Minun mummoni, 94 v. aikoo äänestää Pekkaa nyt kun Rehn ei päässyt jatkoon.
Tääki on jotenkin väsyttävää, kun kaikista vanhuksista yritetään maalailla jotakin supersuvaitsevaisia liberaaleja. Edes nyt kantaa mihinkään suuntaan ottamatta kyllä niitä konservatiivisia ihmisiä tämän asian suhteen on paljon eläkeikäisissä. Varmaan maaseudulla ja maakunnissa enemmän kuin pääkaupunkialueella. Kyllä niitäkin vanhoja ihmisiä varmasti on, joille asialla ei ole merkitystä, mutta tuntuu osassa näistä viesteistä että todellisuutta yritetään vääristää näillä "kyllä minun mummi 100 v on sitä mieltä että joo homopari linnaa vain isännöimään"
Ei, vaan täällä yritetään olla lokeroimatta ihmisiä ja niiden ajatuksia iän persuteella.
Antonio on suloinen, pikkasen pörröttää hiuksiaan ja lässyttää leveää hymyään väläytellen ja täydestä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottekos ikinä miettinyt että mitä jos Stubb onkin bi tai omaa muuten vaan erinäisiä fetissejä. Mitäs siihen sanotte? Sopiiko silloin presidentiksi?
Olen mutta tullut tulokseen ettei ole ainakaan bi. On sen verran kova äijä että jos olisi niin olisi sen uskaltanut kertoa avoimesti.
mutta on kertonut Nykypäivä-lehdessä uransa alkuaikoina.
Ei ole.
"Case solved. AP kävi lehden lukemassa. Lopputulos: Stubb ei ole sanonut olevansa biseksuaali Nykypäivä 3/2004 lehdessä."
Hah hah! Siis joku yl ilautajonne on käynyt Helsingin yliopiston kirjastossa tsekkaamassa alkuperäisen lehden?
Jonnet ei tunnistaisi edes oman lähiönsä lähikirjastoa, vaikka se puraisisi heitä takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vanhus mutta järkyttyisin silti. Ei siksi, että homoudessa olisi jotain pahaa, vaan siksi, että Pride-väki riemastuisi ja ottaisi vallan vielä entistä vahvemmin itselleen.
Kaikkee te persu reppana pelkäätte. Eivät he mitään eri valtaa halua sen kummemmin kun muutkaan... Keskitykkää ihmeessä välillä tuohon yleislakkoon.. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli vähän järkytys lukea että kolmasosalle äänestäjistä Haaviston homous on se suurin este olla äänestämättä. Ihmiset siis oikeasti ovat hieman yksinkertaisia. Linnan juhlien kättelyjono mies-naisparina kuulostaa olevan se tärkein presidentin tehtävä, ja se että meidät hyväksytään jossain homovastaisessa Brutopiassa.
Heidänkin mielestä Haavisto saa olla homo. Kyse on vain siitä että homoa ei haluta presidentiksi. Yrittäkää tajuta vajavaisella älyllänne se mistä on kyse.
Juu, heillä on sama perustelu kuin jokunen vuosikymmen takaperin sille, miksi nainen ei voi olla presidentti. Kyllä arvostamme naisia, mutta ei haluta naista presidentiksi.
Ei ole verrattavissa. Naishallitsijoita on ollut läpi historian. Missä
On ollut homoja tai vähintään bi-miehiäkin. Antiikin aikaan ennen kristinuskon ja islamin leviämistä ketään ei kiinnostanut kenen kanssa kukakin vehtaili. Ainakaan että rangaistusta olisi saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin tuolla näytettäisiin, ettei ole homoilla esteitä. Ja valituksen (joita jotkut harrastavat) voisi lopettaa.
Pekka ajaa Priden asioita ja häntä kannattaa juuri tämä sateenkaariväki. Todellakin asialla on merkitystä. Pride ajaa paljon muutakin kuin vain homojen oikeuksia, muun muassa transhoitoja alaikäisille.
Ei Pekka ole koskaan ollut Pride-aktiivi. Stubb sen sijaan on.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001084104.html
Vierailija kirjoitti:
Eipä kansaa näköjään haitannut pressaa vaalissa Haaviston homous kun äänestivät enemmän kun 8v.pettäjä Hallaahoa... Ha, ha, haaa.. Nyt nuo niin tasaväkisiä että ihan sama . Hyvä vaan tietää. että mikään ei ollut esteenä.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😄😄😄
Haaviston menestyksen hinta oli vasemmistonaisten tuuppaaminen bussin alle. Ilman taktista äänestämistä Pekan äänisaalis olisi ollut lähempänä Jussia.
Vierailija kirjoitti:
Homoja päämiehiä on maailmalla useita. Nyt viimeisimpänä Ranskan uusi pääministeri.
Naurettavaa yrittää tuoda muutamaa esimerkkiä kun itsenäisiä valtioita on maailmassa liki 200....😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ollut, että kolmasosalle niistä äänestäjistä, jotka eivät voisi äänestää Haavistoa, homous olisi se syy?
Selvitys: Kolmasosa äänestäjistä kertoo, että kumppani on syy olla äänestämättä Haavistoa
Vaalit on käytännössä ohi.
Niin siis tuon tutkimuksen aineisto oli tosiaan kerätty viikkoa ennen ensimmäistä kierrosta, vaikka se julkaistiin vasta nyt. Asetelemat voivat muuttua nyt paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ajaa Priden asioita ja häntä kannattaa juuri tämä sateenkaariväki. Todellakin asialla on merkitystä. Pride ajaa paljon muutakin kuin vain homojen oikeuksia, muun muassa transhoitoja alaikäisille.
Ei Pekka ole koskaan ollut Pride-aktiivi. Stubb sen sijaan on.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001084104.html
&
Vaikka kuinka yrittäisitte pestä Pekkaa niin täysin punavihreä se on vaikka voissa paistaisi. Nyt jaksaa pitää vähän muunkinlaista kulissia mutta kyllä se todellisuus sieltä taas paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkee te persu reppana pelkäätte. Eivät he mitään eri valtaa halua sen kummemmin kun muutkaan... Keskitykkää ihmeessä välillä tuohon yleislakkoon.. 😂😂😂
En minä ole persu enkä reppana. Osallistun keskusteluun siinä missä muutkin ja minulla on oikeus mielipiteeseeni siinä kuin sinullakin.
Meillähän on jo kerran ollut homo presidentti, ja hän oli jopa suuri sotasankarikin.