Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Ainakin minun 83v äitini hyväksyy homot ja tietää, että siinä ei ole mitään pahaa eivätkä he voi sille itse mitään.
Olen mummo enkä noin helposta järkyty. Noh noh. Onhan näitä ollut ennenkin, ihan normaalia.
Älkää nyt nuoret taas luulko että maailma on tänään keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi vain hyvä asia, kun järkytyksessään kuolla kupsahtaisivat. Säästyy yhteiskunnan varoja.
Sehän teille rysssille sopisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun 83v äitini hyväksyy homot ja tietää, että siinä ei ole mitään pahaa eivätkä he voi sille itse mitään.
On siinä pahaa ja paljon.Ellei sitä ymmärrä on vähäjärkinen sodoman ja gomorran hyväksyjä.
Mutta järkytystä ei varsinkaan vanhoille aiheuta oikein mikään. Mitä ihmettä te kuvittelette, ihan niinkuin homoja ja lesboja ei olisi ennen ollut. Näitä yhteiskunnan saastoja ja mädättäjiä on aina ollut. Himo omaan sukupuoleen on aina ollut olemassa kuten mielihalut ja ne tasapuolisuuden nimissä nyky-yhteiskunta hyväksyy siinä sivussa pikkuhiljaa sama kuin hyväksyisi myös p e d o f i i l i t joka on yhtä sairasta ikään katsomatta. Vasemmisto ja sosialistit rakentavat innolla pahoinvointivaltiota.
Täh? Olihan siellä, parahin ap.