Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?
Muistutuksena:
Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on muodostanut oman yhteisön internetiin. Nuorista miehistä pääasiallisesti koostuva yhteisö syyttää tahdonvastaisesta selibaatistaan useimmiten naisia. Monet inceleistä ovat avoimen naisvihamielisiä ja osa myös uhkailee avoimesti väkivallalla.
Sivusta
Hyvä, kun tarkensit. Kysymys kuuluu, miksi minua haukuttiin inkkeliksi, kun totesin vain epäilyksenä, että palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(. Koska minun silmään ei välity minkäänlainen onnellisuus ja lämminhenkisyys useimpien kommenteista.
Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää naisseuraa, en ole koskaan ollut selibaatissa (en muista oliko eräällä puolitutulla sen niminen vene), en ole enää ihan nuorikaan, en kuulu mihinkään yhteisöön, enkä ole naisvihamielinen, enkä ole koskaan uhannut ketään väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ikäisten naisten ja miesten välillä on kuilu. 😆 Ihan hyvä vaan, tuleepa vähempi lapsia. Oppivat olemaan yksin ihmiset, sekin on hyvä taito.
Jep. Nuoret miehet ovat nähneet millaisia naiset ovat. Netti on hoitanut sen mikä ennen tuli avioliitossa järkytyksenä.
Liikun varmasti erikoisissa piireissä, kun tuntemani nuoret miehet ja naiset pariutuvat yhä edelleen.
Sama huomio. Tunnen yhden sinkkumiehen, joka toivoo puolisoa. Kaikki muut tuntemani 25-35v. ovat liitoissa. Avo tai avio. Ja näitä pareja on 15kpl. Eli ihmisiä siis tuplat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?
Muistutuksena:
Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on muodostanut oman yhteisön internetiin. Nuorista miehistä pääasiallisesti koostuva yhteisö syyttää tahdonvastaisesta selibaatistaan useimmiten naisia. Monet inceleistä ovat avoimen naisvihamielisiä ja osa myös uhkailee avoimesti väkivallalla.
Sivusta
Pääasiallisesti. Mutta siellä on seassa naisia jotka ovat selibaatissa vastentahtoisesti ja arvaatko... ne vihaa miehiä. Osa teistä tekee sen avoimesti, osa salaa esimerkiksi tällä palstalla.
Sitten tuohon lisää... voiko vihata naisia vaikka ei ole selibaatissa? Mitenkäs nuo punaniskat jotka hakkaa vaimonsa ja rais kaa sen? Just te siellä kehä3 ulkopuolella? Muistan kyllä mitä Fatim Diarra sanoi teistä.
"Jos haluaa asua metsässä niin ole hyvä, mutta ihan turha odottaa samaa palvelutasoa ja metsässä on ankeata, ainoa syy muuttaa sinne on insesti ja se että kukaan ei kuule kun vaimo huutaa apua.
Tuossa sitä naisten tasokasta argumentointia, ihan vihreiden toimesta.
Mutta niin, miten naimisissa oleva on inceli?
Vai meneekö se silleen että naiset kuitenkin käyttää sitä haukkumiseen? Vähän sama kuin pojat homottelemassa... Eihän homoudessa mitään väärää ole, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena:
Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi sa
Mutta pidät lapsenta'ppofantasioiden kirjoitteluista. En usko, etteikö naiset olisi huomanneet tuota piirrettä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle."
En ole tarkistanut, pitävätkö kaikki mitä hän on naisten lapsiin kohdistuneista tapoista ja murhista kirjoittanut paikkaansa, mutta minusta tuntuu isänä erittäin oudolta, että te naiset hyökkäätte hänen kimppuun. Teidän kuuluisi kaiken järjen mukaan pitää sairaina niitä äitejä, jotka kykenevät tuollaisiin hirmutekoihin.
No onko joku sanonut, ettei pitäisi niitä sairaina? Todellakin pidetään, mutta sairaita ovat myös tämän miehen yksityiskohtaiset kuvaukset vauvan hukuttamisesta. Ei terve ihminen kirjoita sellaisia. Sairasta on sekin, että hän ilmeisesti aidosti uskoo tämän olevan naisilla t
Sama tyyppi esiintyy eri kirjoittajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.
M55"
Repesin täysin. Siinä matami tekeytyy hetkeksi mieheksi ja yrittää olla kovis. :D
Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle.
Niin, alkaako mietityttämään kuinka kevyesti kuittaatte tuollaiset rikokset "naisten hormonihuuruisena temppuna josta ei oikeastaan tarvita edes tuomiota" ?
Siellä te norsunluutornissa huudatte naama punaisena kuinka miehet tekee rikoksia, mutta ka
Kuka muu paitsi sinä on täällä sanonut, että lapsen tappamiset ovat hormonihuuruissa tehtyjä temppuja joista ei tarvitsisi edes tuomita?
Tässä maassa lapsiin kohdistuneista rikoksista ja väkivaltarikoksista ylipäänsä saa pieniä tuomioita. Niistä vapautuu vankilasta hyvin nopeasti oli mies tai nainen. Minä kannattaisin aidosti elinkautisia tuomioita kaikille lapsiin kohdistuviin rikoksiin syyllistyneille. Entäs sinä? Päästäisit vapaaksi jos on, kuten enemmistössä tapauksista, mies? Olitko se kenties sinä joka toisessa ketjussa syytit tyttöjä ja "miesvastaista yhteiskuntaa" siitä, että miehet saavat tuomioita alaikäisiin kohdistuneista seksuaalirikoksista?
Ja mistä halvatun norsunluutornista oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
"Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
En ole tarkistanut, pitävätkö kaikki mitä hän on naisten lapsiin kohdistuneista tapoista ja murhista kirjoittanut paikkaansa, mutta minusta tuntuu isänä erittäin oudolta, että te naiset hyökkäätte hänen kimppuun. Teidän kuuluisi kaiken järjen mukaan pitää sairaina niitä äitejä, jotka kykenevät tuollaisiin hirmutekoihin.
Hupsu, nehän on tässäkin ketjussa syyttäny miestä asiasta. Miehen vika että nainen tappoi lapset.
Sitähän mä kyselin että oliso se oululainen viisi vastasyntynyttä tappanut myös aina saanut asian miehen syyksi noiden kirjoissa... ei tullut vastauksia.
Ja btw, kuvaukset ovat syyttäjien teonkuvauksista, dramatisoituna tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanaa. Tunnistat itsesi "mällíränní-kuvauksesta" ja nyt kuvittelet kaikkien miesten olevan yksi ja sama.
Hassua että tämä nainen aina sattuu juuri paikalle, tehtyään jotain laadukasta koko päivän... vaikka saman hahmon jäljet näkyy lukuisissa muissa ketjuissa ulvomassa kuinka vastaan sanonut mies on miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.
Muista tyttönen, vain otetut lääkkeet auttavat.
Voi miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima mussukka, etkö tajua, sinut tunnistaa juuri noista sanoista ja sitten niistä parista muusta, you know 😉
Miksi et ole ottanut lääkkeitäsi?!?Kannattaisi. Sen huomaa kommenteistasi.
Tuossakin on puolet sellaisia jotka eivät ole minun sanastossani eli... you know tosiaan 😉
Teillä mällíränneíllä on taas kovat harhat itsestänne...
Tulihan se miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima sieltä taas. Sinä et vain voi kommentoida ilman noiden hokemista. Tourette?
Lopetahan hyvän sään aikana tuon mätisäkin liittäminen toiseen kirjoittajaan. Se on minun lanseeraama tuotemerkki ja saat kohta laskun, kunhan rekisteröin sen.
Vierailija kirjoitti:
"Huomaa että olet ollut ahkera esittäessäsi miestä. Hyvää työtä!"
Ei siis vieläkään ole käynyt selväksi, onko naisvihasaasta miestä esittävien naisten tuottamaa vai onko se miesten tuottamaa jonka naiset ansaitsevat koska ovat niin pahoja ja arvottomia. Molempia on täällä nyt väitetty. Taitaa olla niin, että molemmat väitteet ovat palstan miesten päässä totta. Miehet eivät kirjoita vihaviestejä ja samaan aikaan kirjoittavat niitä. Tulevat mieleen kvanttimekaniikan ilmiöt tästä vähän.
Tuo se onkin aikamoista todellisuusakrobatiaa, kun samaan aikaan sama mies kirjoittaa naisvihamielisiä juttuja, mut uskoo niiden olevan naisten kirjoittamia🤔 Ja sit on miesvihamielisiä juttuja, ja hän ei ole ihan täysin varma, olisko itse nekin kirjoittanu. Kun sit joka tapauksessa ei usko miehistä mitään hyvää vaan hyvät miehet ovatkin satisfaijereita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanaa. Tunnistat itsesi "mällíränní-kuvauksesta" ja nyt kuvittelet kaikkien miesten olevan yksi ja sama.
Hassua että tämä nainen aina sattuu juuri paikalle, tehtyään jotain laadukasta koko päivän... vaikka saman hahmon jäljet näkyy lukuisissa muissa ketjuissa ulvomassa kuinka vastaan sanonut mies on miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.
Muista tyttönen, vain otetut lääkkeet auttavat.
Voi miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima mussukka, etkö tajua, sinut tunnistaa juuri noista sanoista ja sitten niistä parista muusta, you know 😉
Miksi et ole ottanut lääkkeitäsi?!?Kannattaisi. Sen huomaa kommenteistasi.
Tuossakin on puolet sellaisia jotka eivät ole minun sanastossani eli... you know tosiaan 😉
Teillä mällíränne
Tulihan se miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima sieltä taas. Sinä et vain voi kommentoida ilman noiden hokemista. Tourette?
Sinähän tuota hoet enemmän jopa kuin minä.
Taidat tykätä ja tunnistaa itsesi? 😉 😉 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena:
Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi sa
Naimisissa oleva ei käyttäisi naisista tuollaisia nimityksiä, joita sinä käytät. Eli en usko hetkeäkään, että sinulla on vaimo. Saati lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sama kirjoittaja. Toisella pääset vähän haukkumaan miehiä ja toisella leikit pyhimystä ja moralisoit miesten vastauksia.
**
Kirjoitan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä sen mitä kirjoitan. Sanon omissa nimissäni sen mitä sanon ja en voi mitään sille miten muut käyttävät tätä samaa oikeuttaan keskustella. En myöskään kärsi mistään dissosiaatiosta ja pysyn kyllä lähtökohtaisesti omissa näkemyksissäni ellei elämänkokemus opeta toisin toimimaan. Tässä iässä arvot on kuitenkin jo lähtökohtaisesti niin vakiutuneet ettei niitä ole tarvetta muuttaa vaan voi ihan vakaasti niiden takana seisoa.
Tuo on ihan oma tarinankertoja. hän ja sinä vastaatte itse mitä kirjoitatte.
T. Nainen KTM ja PS
Ja aina olette samaan aikaan palstailemassa pidettyänne molemmat pitkän tauon?
Uskoo ken tahtoo.
Kun elämässä ei ole muuten tarpeeksi sisältöä, alkaa salaliittoteoriat kukkia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?
Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.
Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.
Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille kauheita asioita äitiensä toimesta.
Sinä tavallinen perheellinen mies? Anna mun nauraa. Mies, joka kirjoittelee yksityiskohtaisia kuvauksia lapsent*posta on perheellinen? Niin varmaan.
Ei tuo niitä kirjoittanut, minun näppikseltä ne tuli.
Voi voi, onko nyt niin ettei naiset sittenkään tunnista kuka täällä kirjoittelee mitäkin? Vaikka niin vakuuttelette kuinka jokaisella palstamiehellä on uniikki tyyli johon olette herkistyneitä?
Olen pettynyt teihin
"Sinä tavallinen perheellinen mies? Anna mun nauraa. Mies, joka kirjoittelee yksityiskohtaisia kuvauksia lapsent*posta on perheellinen? Niin varmaan."
Saat tietysti nauraa, mutta naurat itsellesi, koska minä en ole moisia kirjoitellut. Yritä nyt pinnistellä pikkuruisista aivoistasi sen verran järkeä, että tajuaisit täällä olevan ainakin kaksi eri miestä kommentoimassa + se "kova jätkä" joka haluaisi näyttää typerän naamansa toiselle meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena:
Tiedän sinut ja ei, et ole selibaatissa joten et sinänsä ole incel. Naisvihamielinen kyllä, joten en ihmettele jos sinua on inceliksikin sanottu.
Mutta ovatko tänne väkivaltafantasioitaan kirjoittaneet miehet sinusta sitten enemmän rakkaudellisia kuin me naiset? Ja olisihan aika sekopäistä sekin jos kirjoittaisimme tänne positiivisia rakkausviestejä noille tappofantasioijille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?
Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.
Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.
Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille kauheita asioita äitiensä toimesta.
Eipä sinun kaikista skitsofrenian aiheuttamista persoonista aina ole perillä. Sama kirjoitustapa on kuin allekirjoitus. Et pysty harhauttamaan.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä tavallinen perheellinen mies? Anna mun nauraa. Mies, joka kirjoittelee yksityiskohtaisia kuvauksia lapsent*posta on perheellinen? Niin varmaan."
Saat tietysti nauraa, mutta naurat itsellesi, koska minä en ole moisia kirjoitellut. Yritä nyt pinnistellä pikkuruisista aivoistasi sen verran järkeä, että tajuaisit täällä olevan ainakin kaksi eri miestä kommentoimassa + se "kova jätkä" joka haluaisi näyttää typerän naamansa toiselle meistä.
Se, jolle sinä et edelleenkään uskalla kuin huudella puskista kuten naisillekin? :)
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsu, nehän on tässäkin ketjussa syyttäny miestä asiasta. Miehen vika että nainen tappoi lapset.
Sitähän mä kyselin että oliso se oululainen viisi vastasyntynyttä tappanut myös aina saanut asian miehen syyksi noiden kirjoissa... ei tullut vastauksia.
Ja
Kuka on täällä syyttänyt miestä siitä, että nainen tappaa lapsen? Anna joku esimerkki tällaisesta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sellainen voi itseensä ottaa, joka tietää itse olevansa jotain muuta. "Onnellisessa liitossa". Niin paljon kuin täällä on huoriteltu, ei kolahda, kun tiedän itsestäni, etten sitä ole.
No onko joku sanonut, ettei pitäisi niitä sairaina? Todellakin pidetään, mutta sairaita ovat myös tämän miehen yksityiskohtaiset kuvaukset vauvan hukuttamisesta. Ei terve ihminen kirjoita sellaisia. Sairasta on sekin, että hän ilmeisesti aidosti uskoo tämän olevan naisilla tavallista käytöstä ja syyttää jokaista meitä tänne kirjoittavaa naista siitä.
Häiriintyneeltä vaikutat sinäkin, kun näytät olevan samaa mieltä.