Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliit
Tääll ei ole puolusteltu tuollaisia, näytä nyt missä vaikka minä olen niitä puolustellut kun minuakin sellaisesta syytät? Ja sinun ja minun ero on siinä, että minä en halua fantasioida mielessäni vauvan kärsimyksiä enkä myöskään lukea kuvauksia sellaisesta, sinä näytät haluavan.
"Niin, on niitä mt-ongelmia miehillä yhtä lailla. Eivät vaan hakeudu hoidon piiriin ja sehän tietää sit hyvää lopputulosta...näkyy näköjään tässäkin ketjussa..."
Me miehet olemme vahvempaa tekoa, eli emme hakeudu terapiaan, jos joku työkaveri katsoi vähän pahasti.
"Tässäpä mullistava ajatus jota ehdottelen aina välillä, tässäkin ketjussa...
Mitäs jos olisitte tehtailematta näitä miesvihaketjuja? Ei se sen vaikeampaa ole. Älkää levittäkö miesvihaanne näissä niin kas, minulla ei ole tekemistä.
Tiedämme molemmat ettei se onnistu, mutta tosiaan, positiivisissa ketjuissa pysyminen voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.
Vaikka, eihän niitä edes ole täällä."
On muuten ihan aika vaikeaa olla 'tehtailematta miesvihaketjuja', kun normaalit ihmiset keskustelee Islannin tulivuorista, pelargonien mullan vaihdosta tai hiihtolatujen kunnosta niin tasan yksi tulee vinkumaan, että väärin vaihdetut mullat on miesvihaa, islantilaiset vihaavat miehiä tai on miesvihaa, jos naiset hiihtävät. Kun tällä uuvatilla heittää päästä niin sama se mistä keskustellaan. Hänelle on kaikki sitä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa villi viikonloppu liberaali pimujen kanssa!
t-sammy 30v
Löytyikö hyviä saalistusmaita?
Vierailija kirjoitti:
"Niin, on niitä mt-ongelmia miehillä yhtä lailla. Eivät vaan hakeudu hoidon piiriin ja sehän tietää sit hyvää lopputulosta...näkyy näköjään tässäkin ketjussa..."
Me miehet olemme vahvempaa tekoa, eli emme hakeudu terapiaan, jos joku työkaveri katsoi vähän pahasti.
Niin ja terapia maksaa myös 🤔 täytyy maksaa itse tai täytyy olla hyvä työnantaja joka maksaa. Naiset ehkä hanakammin tällaiseen ovat valmiita investoimaan.
T. Nainen KTM ja PS
"Olet väärässä, en pidä. Joskus teon kuvaaminen voi olla välttämätöntä jotta te naiset ymmärtäisitte millaisia rikoksia puolustelette."
Kukaan ei ole puolustellut tällaista tekoa. Mutta sinusta on ihanaa kuvailla se yksityiskohtaisesti oman mielikuvituksesi avulla fantasioiden. Ei kukaan normaali-ihminen tee tuollaista. Hae apua. Tämä on vilpitön toiveeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No onko joku sanonut, ettei pitäisi niitä sairaina? Todellakin pidetään, mutta sairaita ovat myös tämän miehen yksityiskohtaiset kuvaukset vauvan hukuttamisesta. Ei terve ihminen kirjoita sellaisia. Sairasta on sekin, että hän ilmeisesti aidosti uskoo tämän olevan naisilla tavallista käytöstä ja syyttää jokaista meitä tänne kirjoittavaa naista siitä.
Häiriintyneeltä vaikutat sinäkin, kun näytät olevan samaa mieltä."
Minä tulkitsen hänen kommenttinsa niin, että se on tavallaan vastinetta sille, miten täällä ollaan leimattu (kuten sinäkin nyt) kaikki palstalle kirjoittelevat miehet häiriintyneiksi. Teidän pitäisi samalla tavalla puuttua sen yhden sekavan mummelin aivopieruihin, miten pitkin maailmaa miehet väkisinmakaavat ja tappavat miljoonia naisia ja lapsia.
No mutta sehän on totta, että miljoonat naiset ja lapset ovat joutuneet miesten raiskaamiksi ja tappamiksi. Elätkö sinä jossain hikikomerossa josta et tiedä yhtään mitä tässä maailmassa on aina tapahtunut ja tapahtuu? Ja nyt tarkkuutta. Minäkin olen välillä ollut sinulle "mummeli".
Sinä olet myös itse siitä vanhimmasta päästä täältä, etkö ole jo eläkeikäinen? Suurin osa tänne kirjoittavista naisista on sinua nuorempia joten mummeli on sinulta vähän säälittävä sana.
Ja hei, sehän on kaikki suomalaisen miehen syytä :)
Mitä mummeleihin tulee niin minullekin on lukuisia kertoja kerrottu kuinka keskustelen täällä "äitini ikäisten naisten kanssa"
-eri kuin tuo jolle vastasit mutta rakas ystäväsi palstalla
Vierailija kirjoitti:
Niin, suominaisten kanssa.
Japanilaisten naisten kanssa meillä on sama arvomaailma ja ideologia. M25
Japanilaisille suomalaiset miehet ovat pohjasakkaa, alempiarvoisia. Etkö tiennyt sitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on puolusteltu naisten rikollisuutta eli vedä mamma happea.
Ei vaadi kummoista mielikuvitusta kun vähän ajattelee mitä pieni vauva voi tehdä kun sen oma äiti painaa sen veden alle... Luuletko ettei se rimpuile? Luuletko ettei rakastava äiti tunne kun sen liikkeet lakkaa?
No nyt on jo kyllä sairaita settiä. Ei tuota voi terve ihminen edes kirjoittaa.
Ainahan voit jättää sen sian joka varasti vanukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos olisitte tehtailematta näitä miesvihaketjuja? Ei se sen vaikeampaa ole. Älkää levittäkö miesvihaanne näissä niin kas, minulla ei ole tekemistä.
Tiedämme molemmat ettei se onnistu, mutta tosiaan, positiivisissa ketjuissa pysyminen voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.
On muuten ihan aika vaikeaa olla 'tehtailematta miesvihaketjuja', kun normaalit ihmiset keskustelee Islannin tulivuorista, pelargonien mullan vaihdosta tai hiihtolatujen kunnosta niin tasan yksi tulee vinkumaan, että väärin vaihdetut mullat on miesvihaa, islantilaiset vihaavat miehiä tai on miesvihaa, jos naiset hiihtävät. Kun tällä uuvatilla heittää päästä niin sama se mistä keskustellaan. Hänelle on kaikki sitä samaa.
Siis tapahtuuko tätä samaa kinaamista kaikissa muissakin keskusteluissa täällä? xd
Siis oikeasti jos puhutaan Islannin tulivuorista/mullan vaihdosta kukkapenkkiin tai hiihtoladuista? :Dd
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Kultapieni, vaikka sinulla on tuo persoonallisuus, KTM ja pari muuta (miespuolisia), ei se tarkoita että meillä muilla olisi sama tilanne.
En liity näihin eipäsjuupas kinasteluihin mitenkään. Että pitäkää ne persoonallisuuden minusta riippumattomina myös jatkossakin. En ole kommentoinut tänne muuta kuin omalla nimimerkilläni ja sitä ei näihin selkkauksiin tarvitse mukaan ottaa.
Kiitti ja kuitti.
T. Nainen KTM ja PS
Sori mutta sun tyylin tunnistaa. Et hämää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta en tiedä, mutta kyllä täällä on yksi uniikki mieslumihiutale, joka loukkaantuu kaikista naisten kommenteista (ja niistäkin, joita luulee naisten kirjoittamiksi) ja alkaa kirkua lastenta ppamisista ja hekumoida niiden polttamisista. Aivan latvalaho ja terapian tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on puolusteltu naisten rikollisuutta eli vedä mamma happea.
Ei vaadi kummoista mielikuvitusta kun vähän ajattelee mitä pieni vauva voi tehdä kun sen oma äiti painaa sen veden alle... Luuletko ettei se rimpuile? Luuletko ettei rakastava äiti tunne kun sen liikkeet lakkaa?
No nyt on jo kyllä sairaita settiä. Ei tuota voi terve ihminen edes kirjoittaa.
Ainahan voit jättää sen sian joka varasti vanukkaat?
Kerro osoitteesi, niin lähetän sinulle 1000 purkkia vanukasta, kun se tuntuu käyneen ihosi alle :D
"No mutta sehän on totta, että miljoonat naiset ja lapset ovat joutuneet miesten raiskaamiksi ja tappamiksi. Elätkö sinä jossain hikikomerossa josta et tiedä yhtään mitä tässä maailmassa on aina tapahtunut ja tapahtuu? Ja nyt tarkkuutta. Minäkin olen välillä ollut sinulle "mummeli".
Sinä olet myös itse siitä vanhimmasta päästä täältä, etkö ole jo eläkeikäinen? Suurin osa tänne kirjoittavista naisista on sinua nuorempia joten mummeli on sinulta vähän säälittävä sana."
Väkivaltaa, raiskaamisia ja kuolemia ovat kokeneet kaikki, niin miehet, naiset, kuin lapsetkin. Se on kaikille yhtä kauhea kohtalo. Sillä ei kannattaisi ryhtyä ratsastamaan, että naisiin ja lapsiin on kohdistunut niin ja niin paljon, koska pääasiassa ne ovat miehiä, jotka sodissa yrittävät pitää kaikin keinoin huolta, ettei vihollinen pääsisi raiskaamaan ja tappamaan naisia ja lapsia. Niitä miehiä kuolee todella paljon.
Tuo hikikomerojuttu on taas osoitus lapsellisuudesta.
Saattaa olla totta, että olet kommentoinut täällä (ehkä myös minulle), kuin sekoamassa oleva mummeli. Mummeli ei ole ikään sidottu.
En usko, että olen lähellekään vanhimmasta päästä, enkä vielä pitkään aikaan pääse eläkkeelle. Enkä tiedä, mistä sinä tiedät paikan naisten ikäjakauman ja mitä väliä sillä on? Epäilen vahvasti, että mutuilet vaan.
"Siis tapahtuuko tätä samaa kinaamista kaikissa muissakin keskusteluissa täällä? xd
Siis oikeasti jos puhutaan Islannin tulivuorista/mullan vaihdosta kukkapenkkiin tai hiihtoladuista? :Dd
T. Nainen KTM ja PS "
Kyllä. Oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehiä ei edes oteta hoitoon, eikä niiden syöpiä seulota. Naisille on oikein hyvä, että miehet kuolevat päivää ennen eläkkeelle pääsyä.
**
Mene hoitoon ja mene seuloihin. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Asia ei ole ongelma paitsi sit jos ei ole rahaa. Mutta kaikki ne julkisellakin sitten palvelevat....yksityiselle kun soitat huomenna niin pääset vielä samana päivänä näytille.
T. Nainen KTM ja PS
Hoidossa naiset varastaa miehiltä lääkkeet ja kipulääkkeet. Ne nauttii kun mies kuolee hitaasti ja tuskallisesti. Linkitänkö uudelleen niitä uutisia hoitajista?
Miten se onkaan niin, ettei miehille tarjota hoitoa kuin rahalla, mutta naisille taataan oikeus lapsettomuushoitoihin yhteiskunnan rahoilla vaikka olisivat itsellisiä ja siemenkin pitää ostaa muualta?
Kumma, että oma mieheni saa hoitoa juuri silloin kuin tarvitsee ihan julkisella. Onkohan sinut rankattu mt-potilaaksi, jolle ei psykiatria kelpaa? Syytä olisi ottaa tarjottu hoito vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko? Laita linkki johonkin ketjuun jossa ette ole haukkuneet miehiä víttúlímat roiskuen ja minä olen tullut paikalle selittämään jotain miesvihasta.
Katsos kun mullanvaihdossakin saatte haukuttua miehet kuinka se tekee asian väärin, ja siitä ollaankin nopeasti vähättelemässä kuinka miehet ihan yleisesti on epäpäteviä vaihtamaan multaa edes omalle kaktukselleen, ja niiden pitäisi muutenkin keskittyä pyyhkimään pölyjä muovikasveistaan.
Siinä vaiheessa kerron kyllä tuon olevan miesvihaa, vaikka sinä pitäisitkin sitä leikkisänä sanailuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja terapia maksaa myös 🤔 täytyy maksaa itse tai täytyy olla hyvä työnantaja joka maksaa. Naiset ehkä hanakammin tällaiseen ovat valmiita investoimaan.
T. Nainen KTM ja PS
Tietysti ovat, miehen kukkarolla se kuitataan.
Ja kela sen maksaa, eli joo miehet koska naiset harvemmin maksaa veroja.
miehiä ei edes oteta hoitoon, eikä niiden syöpiä seulota. Naisille on oikein hyvä, että miehet kuolevat päivää ennen eläkkeelle pääsyä.
**
Mene hoitoon ja mene seuloihin. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Asia ei ole ongelma paitsi sit jos ei ole rahaa. Mutta kaikki ne julkisellakin sitten palvelevat....yksityiselle kun soitat huomenna niin pääset vielä samana päivänä näytille.
T. Nainen KTM ja PS