Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Olet sama kirjoittaja. Toisella pääset vähän haukkumaan miehiä ja toisella leikit pyhimystä ja moralisoit miesten vastauksia.
**
Kirjoitan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä sen mitä kirjoitan. Sanon omissa nimissäni sen mitä sanon ja en voi mitään sille miten muut käyttävät tätä samaa oikeuttaan keskustella. En myöskään kärsi mistään dissosiaatiosta ja pysyn kyllä lähtökohtaisesti omissa näkemyksissäni ellei elämänkokemus opeta toisin toimimaan. Tässä iässä arvot on kuitenkin jo lähtökohtaisesti niin vakiutuneet ettei niitä ole tarvetta muuttaa vaan voi ihan vakaasti niiden takana seisoa.
Tuo on ihan oma tarinankertoja. hän ja sinä vastaatte itse mitä kirjoitatte.
T. Nainen KTM ja PS
Ja aina olette samaan aikaan palstailemassa pidettyänne molemmat pitkän tauon?
Uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Naiset on geneettisesti kykenemättömiä rakastamaan aidosti miesten lailla."
Jos miehen rakastaminen on tän laatuista, mitä itse tänne kirjoitatte, olen mielelläni ilman sitä väkivaltaa ihannoivaa ja alistavaa raukkautta.
Ole kaikessa rauhssa. Ei miehetkään sinun "rakkauttasi" kaipaa kun se on sitä mitä naiset tällä palstalla tarjoavat.
No en ole teille rakkauttani tarjoamassa, vaikka selkeästi ilman rakkautta olette. Sen verran voi kommenteista analyysiä helposti tehdä.
Oman miehen kanssa niis eri asia. Hänessä ei ole tuota väkivaltaa ja alistamista fantasioivaa puolta. Ehkä siksi, kun on niin rakastettava.<
Luuletko sinä onneton, että minä olin tuo rakastettavasta miehestä kertova? En ollut, kommentoin vain sinun oksennustasi. Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että minä en edes haluaisi miestä koska en luota enää yhteenkään, kiitos tämän palstan. Eikös olekin kivaa osua edes jossain asiassa oikeaan? Mutta jos joku kokee, että hänellä on ihana ja rakastettava mies niin hyvä hänelle. Sinä sen sijaan haluaisit myrkyttää hänenkin suhtautumisensa. Ilmeisesti haluat, että miehiä vihaavia naisia, sellaisia kuin minä, olisi mahdollisimman paljon. Olisit varmasti iloinen jos tuo kirjoittaja jättäisi miehensä ja alkaisi vihata tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sama kirjoittaja. Toisella pääset vähän haukkumaan miehiä ja toisella leikit pyhimystä ja moralisoit miesten vastauksia.
**
Kirjoitan tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä sen mitä kirjoitan. Sanon omissa nimissäni sen mitä sanon ja en voi mitään sille miten muut käyttävät tätä samaa oikeuttaan keskustella. En myöskään kärsi mistään dissosiaatiosta ja pysyn kyllä lähtökohtaisesti omissa näkemyksissäni ellei elämänkokemus opeta toisin toimimaan. Tässä iässä arvot on kuitenkin jo lähtökohtaisesti niin vakiutuneet ettei niitä ole tarvetta muuttaa vaan voi ihan vakaasti niiden takana seisoa.
T. Nainen KTM ja PS
Ja aina olette samaan aikaan palstailemassa pidettyänne molemmat pitkän tauon?
Uskoo ken tahtoo.
En edes tiedä ketä sä tarkoitat, mutta tiedän että itse kommentoin johdonmukaiseen tapaani tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä kuten aina. En tiedä mitä ja milloin muut kommentoi. En seuraa/ole kiinnostunut.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(
Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen.
Mistä tietää ettei nainen ole parisuhteessa?
Se haukkuu toisia inkkeleiksi ja korostaa oman parisuhteensa erinomaisuutta.
Mistä tunnistaa inkkelin? Se vihaa naisia, hekumoi väkivallalla ja seksuaalisella alistamisella. Lisäksi se yrittää mitätöidä kaikki faktat, joita naiset esittävät.
Jep,
vihaat miehiä eli se vastaa tuota naisvihaa
Väkivalta ja seksuaalinen alis
Katsos vaan, kun pääsit taas kertomaan lapsent*ppofantasioistasi. Olet sinä kyllä uskomaton tapaus. Perhettä sinulla ei kyllä ole eikä tule, luojan kiitos. Ei tuollainen mielenhäiriö voi pysyä piilossa yhdeltäkään naiselta kovinkaan kauan. Toisaalta epäilenkin sinun olevan homoseksuaali. (Anteeksi homot, suurin osa teistä on ihania miehiä!). Yksikään terve heteromies ei kyllä vihaa naisia noin tulenpalavan katkerasti kuin sinä. Joitain vinksahtaneita äititraumaisia homoja olen kyllä kohdannut ja he inhoavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Ja aina olette samaan aikaan palstailemassa pidettyänne mo
En edes tiedä ketä sä tarkoitat, mutta tiedän että itse kommentoin johdonmukaiseen tapaani tällä yhdellä ja samalla nimimerkillä kuten aina. En tiedä mitä ja milloin muut kommentoi. En seuraa/ole kiinnostunut.
T. Nainen KTM ja PS
Et tietenkään tiedä ;)
Ei se mitään, kaikki näkee tuon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(
Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen.
Mistä tietää ettei nainen ole parisuhteessa?
Se haukkuu toisia inkkeleiksi ja korostaa oman parisuhteensa erinomaisuutta.
Mistä tunnistaa inkkelin? Se vihaa naisia, hekumoi väkivallalla ja seksuaalisella alistamisella. Lisäksi se yrittää mitätöidä kaikki faktat, joita naiset esittävät.
Jep,
vihaat miehiä eli se vastaa tuota naisvihaa
Väkivalta ja seksuaalinen alis
Tämä on yksi sairaimmista viesteistä, joita olen lukenut täältä. Tämä lasten hukuttaminen on tosiaan tälle siitä aina uudestaan ja uudestaan, aina vain karmivimmilla yksityiskohdilla, kirjoittavalle miehelle selvästi todella houkutteleva mielikuva. Kuinka jollekin edes tulee mieleen tuollaisia? Kun oikein herkutellaan tuolla mielikuvalla.
Aivan järkyttävää, todella, todella pelottavaa. Poliisin pitäisi olla tietoinen tuosta tyypistä vai ei kai niitä ole useita. Olen kyllä tiennyt, että täällä on todella häiriintyneitä miehiä, mutta tämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
T. Nainen KTM ja PS
Ja aina olette samaan aikaan palstailemassa pidettyänne mo
Olen myös tiputtanut palsta aikaa merkittävästi koska a) on tätä muutakin elämää tässä ohella ja b) en jaksa näitä samoja aiheita ja väittelyitä jotka ei etene. Keskustelu ei ole älyllisesti tyydyttävää joten en siihen silloin aikaani halua niin paljoa käyttää. Voitte kinata omassa seurassanne, minua ei siinä tarvita. Hyvin pyörii samat keskustelut vaikken tällä olisi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon rakkautta on elämässänne teillä mällirännittelijöillä ja autoon polttamista naisille toivovilla? Kyllä oikein rakkaus kukoistaa noissa viesteissä...not.
Toki, ettehän te edes rakkautta kaipaa. Ette tiedä mitä se, ette kykene sitä tuntemaan. Se on teille pelkkä sana.
Saman verran siis kuin teillä lapsia hukuttavilla ja miehiä 7-23 palstalla haukkuvilla...
No, onneksi palstamammoilla ei ole miestä, korjaan sikaa jätettäväksi. Muuta kuin mielikuvituksessanne.
Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.
M55
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Voi reppanaa. Tunnistat itsesi "mällíränní-kuvauksesta" ja nyt kuvittelet kaikkien miesten olevan yksi ja sama.
Hassua että tämä nainen aina sattuu juuri paikalle, tehtyään jotain laadukasta koko päivän... vaikka saman hahmon jäljet näkyy lukuisissa muissa ketjuissa ulvomassa kuinka vastaan sanonut mies on miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.
Muista tyttönen, vain otetut lääkkeet auttavat.
Voi miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima mussukka, etkö tajua, sinut tunnistaa juuri noista sanoista ja sitten niistä parista muusta, you know 😉
Miksi et ole ottanut lääkkeitäsi?!?Kannattaisi. Sen huomaa kommenteistasi.
Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?
Kyllä pitäisi. En tiedä ovatko ne laittomia kun se ei suoraan sano haluavansa tehdä niin, mutta olisihan se silti hyvä ilmoittaa. Todella pelottava mies, vaarallinen sekä naisille että lapsille.
Alkaa kaduttaa että tulin taas pitkän tauon jälkeen lukemaan tätä palstaa, mutta toisaalta hyvä, että tietää kuinka häiriintyneitä yksilöitä tuolla kulkee. Mutta tämä kyllä jää vaivaamaan tämä koko ketju. Tuntuu, että olen jotenkin likaantunut tätä lukiessa vaikka olen näissä keskusteluissa jo aika kovaksi keitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi. En tiedä ovatko ne laittomia kun se ei suoraan sano haluavansa tehdä niin, mutta olisihan se silti hyvä ilmoittaa. Todella pelottava mies, vaarallinen sekä naisille että lapsille.
Alkaa kaduttaa että tulin taas pitkän tauon jälkeen lukemaan tätä palstaa, mutta toisaalta hyvä, että tietää kuinka häiriintyneitä yksilöitä tuolla kulkee. Mutta tämä kyllä jää vaivaamaan tämä koko ketju. Tuntuu, että olen jotenkin likaantunut tätä lukiessa vaikka olen näissä keskusteluissa jo aika kovaksi keitetty.
Sama fiilis. Jotkut kommentit (tämän sairaan miesyksilön pitkät väkivaltafantasiat) olen vain ohittanut lukematta, mutta täytyy sanoa, etten ole koskaan lukenut niin sairaita lyhyitäkään kommentteja kuin hän kirjoittaa. Tuollaisen miehen ei kuuluisi kulkea vapaana. Olisipa aikaa tehdä kooste hänen kirjoitteluistaan ja laittaa kaikki nettipoliisille, mutta itselläni ei valitettavasti aika riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se onni kun on tämä lukihäiriö, niin näen viestin alusta jo kannattaako lukea paria sanaa pidemmälle vai ei.
Skippaan samantien kaikki viestit jotka liittyy väkivaltaan, seksiin tai vähättelyyn. Mutta toki niistä aiheista mikään ei tähän ryhmään kuulu että sikäli arvostukseni kaikille niille jotka näitä jaksaa ilmiantaa.
Toivoisin että kirjoittajat itse jättäisivät sellaiset kirjoittamatta mutta ainakin voi onneksi olla lukematta niin tuhlaavat vain omaa aikaansa sellaisia kirjoittaen.
Ja aina jos näyttää siltä että keskustelu ei etene järkeväksi niin siirryn yleensä suosiolla pois palstalta.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama fiilis. Jotkut kommentit (tämän sairaan miesyksilön pitkät väkivaltafantasiat) olen vain ohittanut lukematta, mutta täytyy sanoa, ette
Juuri näin. Minua helpottaa tässä myös se että tiedän teidän kaikkien normaalien ihmisten ymmärtävän kun keskustelu lähtee lapasesta ja menee täysin asiattomaksi. Tuo on itse/kavereineen ainoa joka ei ymmärrä asiaa. Normaali ihminen ymmärtää suodattaa mitä kirjoittaa...
T. nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.
M55"
Repesin täysin. Siinä matami tekeytyy hetkeksi mieheksi ja yrittää olla kovis. :D
Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.
Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?
Ilmasto vs sää
Tilastot kertovat yhtä, sun oma kokemus kymmenestä ihmisestä toista.