Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
12941/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.

M55"

Repesin täysin. Siinä matami tekeytyy hetkeksi mieheksi ja yrittää olla kovis. :D

No missä asut, kova poika?

Vierailija
12942/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."

Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D

Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.

Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?

Muistutuksena:

Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on muodostanut oman yhteisön internetiin. Nuorista miehistä pääasiallisesti koostuva yhteisö syyttää tahdonvastaisesta selibaatistaan useimmiten naisia. Monet inceleistä ovat avoimen naisvihamielisiä ja osa myös uhkailee avoimesti väkivallalla

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12943/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."

Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D

Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.

Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?

Incel on naisvihaa täynnä oleva mies. En minä sellaista päähänkään taputtele. Enkä ole nähnyt yhtäkään haukkumaviestiä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto. Mitä tarkoitat?

Vierailija
12944/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(

Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen.

Mistä tietää ettei nainen ole parisuhteessa?

Se haukkuu toisia inkkeleiksi ja korostaa oman parisuhteensa erinomaisuutta.

Mistä tunnistaa inkkelin? Se vihaa naisia, hekumoi väkivallalla ja seksuaalisella alistamisella. Lisäksi se yrittää mitätöidä kaikki faktat, joita naiset esittävät.

Jep,

vihaat miehiä eli se vastaa tuota

Katsos vaan, kun pääsit taas kertomaan lapsent*ppofantasioistasi. Olet sinä kyllä uskomaton tapaus. Perhettä sinulla ei kyllä ole eikä tule, luojan kiitos. Ei tuollainen mielenhäiriö voi pysyä piilossa yhdeltäkään naiselta kovinkaan kauan. Toisaalta epäilenkin sinun olevan homoseksuaali. (Anteeksi homot, suurin osa teistä on ihania miehiä!). Yksikään terve heteromies ei kyllä vihaa naisia noin tulenpalavan katkerasti kuin sinä. Joitain vinksahtaneita äititraumaisia homoja olen kyllä kohdannut ja he inhoavat naisia. 

En minä asiasta fantasioi, kerron mitä te teette. Vai fantasioitko sinä rais kauksista kun kerrot miesten tekevän niitä? 

Tuo tosin selittää paljon... No, me normaalit ihmiset emme ole tuollaisia kuin sinä.

Ja nytkö alkoi homottelu... ai että tää on koomista. Muistuttaisin etten vihaa naisia, ainoastaan teitä palstamammoja jotka tapatte lapsia ja potilaita siellä sairaalassa.

Mitäs äsken muuten sanottiinkaan... incelin tunnisti siitä ettei se usko faktoja? Tuo selittää miksi et usko minun olevan parisuhteessa  :)  Olet pelkkä katkera, miehiä vihaava inceli.

Oletko ajatellut terapiaa? Lääkitystä? Vai onko jo lääkkeet niin kovat että halutkin on menny? Se on miehille helpotus, usko pois.

Vierailija
12945/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?

Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle."

En ole tarkistanut, pitävätkö kaikki mitä hän on naisten lapsiin kohdistuneista tapoista ja murhista kirjoittanut paikkaansa, mutta minusta tuntuu isänä erittäin oudolta, että te naiset hyökkäätte hänen kimppuun. Teidän kuuluisi kaiken järjen mukaan pitää sairaina niitä äitejä, jotka kykenevät tuollaisiin hirmutekoihin.

Vierailija
12946/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstanaiset ovat viettäneet jälleen yhden rakkaudettoman viikonlopun ja mielialat ovat sen mukaiset. :(

Kuinka paljon rakkautta on elämässänne teillä mällirännittelijöillä ja autoon polttamista naisille toivovilla? Kyllä oikein rakkaus kukoistaa noissa viesteissä...not.

Toki, ettehän te edes rakkautta kaipaa. Ette tiedä mitä se, ette kykene sitä tuntemaan. Se on teille pelkkä sana. 

Saman verran siis kuin teillä lapsia hukuttavilla ja miehiä 7-23 palstalla haukkuvilla...

No, onneksi palstamammoilla ei ole miestä, korjaan sikaa jätettäväksi. Muuta kuin mielikuvituksessanne.

Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.

M55

Luuletko että olet jopa ollut itse pitelemässä? Ainakin väkivallalla uhkailu alkoi heti  :)

Vai alkoiko sulla seisomaan kun ajattelit vauvan hukuttamista? Ei se kuule minun syytäni ole.

Anna rouvallesi kyydit nyt kun sulla kerran on kanki kovana. Ei ole tainnut saada hetkeen.

Vierailija
12947/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?

Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.

Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.

Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille kauheita asioita äitiensä toimesta.

Vierailija
12948/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa. Tunnistat itsesi "mällíränní-kuvauksesta" ja nyt kuvittelet kaikkien miesten olevan yksi ja sama. 

Hassua että tämä nainen aina sattuu juuri paikalle, tehtyään jotain laadukasta koko päivän... vaikka saman hahmon jäljet näkyy lukuisissa muissa ketjuissa ulvomassa kuinka vastaan sanonut mies on miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.

Muista tyttönen, vain otetut lääkkeet auttavat.

Voi  miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima mussukka, etkö tajua, sinut tunnistaa juuri noista sanoista ja sitten niistä parista muusta, you know 😉 

Miksi et ole ottanut lääkkeitäsi?!?Kannattaisi. Sen huomaa kommenteistasi.

Tuossakin on puolet sellaisia jotka eivät ole minun sanastossani eli... you know tosiaan 😉 

Teillä mällíränneíllä on taas kovat harhat itsestänne... 

Vierailija
12949/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?

Tehän sitä teette, mitäs jos lopettaisitte lasten hukuttamisen?

Vierailija
12950/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?

Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle."

En ole tarkistanut, pitävätkö kaikki mitä hän on naisten lapsiin kohdistuneista tapoista ja murhista kirjoittanut paikkaansa, mutta minusta tuntuu isänä erittäin oudolta, että te naiset hyökkäätte hänen kimppuun. Teidän kuuluisi kaiken järjen mukaan pitää sairaina niitä äitejä, jotka kykenevät tuollaisiin hirmutekoihin.

No, kannattaisi tarkastaa, tämä miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima kirjoittaa, lähes jokaisessa, viestissään noita sanoja jankutuksia. Miten olemme hyökänneet hänen kimppuun? Sekoitatko puolustautumisen hyökkäykseksi?

Vierailija
12951/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.

M55"

Repesin täysin. Siinä matami tekeytyy hetkeksi mieheksi ja yrittää olla kovis. :D

Siinä palstalaisille elävä esimerkki, miten palstanainen ryhtyy uhkaavaksi, kun jää väittelyssä alakynteen. Nyt murskaantuu se illuusio, että palstanaisilla on miehinä rauhaa rakastavia karvaisia nallukoita.

Vierailija
12952/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se onni kun on tämä lukihäiriö, niin näen viestin alusta jo kannattaako lukea paria sanaa pidemmälle vai ei.

Skippaan samantien kaikki viestit jotka liittyy väkivaltaan, seksiin tai vähättelyyn. Mutta toki niistä aiheista mikään ei tähän ryhmään kuulu että sikäli arvostukseni kaikille niille jotka näitä jaksaa ilmiantaa.

Toivoisin että kirjoittajat itse jättäisivät sellaiset kirjoittamatta mutta ainakin voi onneksi olla lukematta niin tuhlaavat vain omaa aikaansa sellaisia kirjoittaen. 

Ja aina jos näyttää siltä että keskustelu ei etene järkeväksi niin siirryn yleensä suosiolla pois palstalta.

T. Nainen KTM ja PS 

--

Miesten vähättelyyn tartut kuitenkin innolla ja ilolla eli ei ne täysin lukematta sinultakaan jää

Vierailija
12953/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa. Tunnistat itsesi "mällíränní-kuvauksesta" ja nyt kuvittelet kaikkien miesten olevan yksi ja sama. 

Hassua että tämä nainen aina sattuu juuri paikalle, tehtyään jotain laadukasta koko päivän... vaikka saman hahmon jäljet näkyy lukuisissa muissa ketjuissa ulvomassa kuinka vastaan sanonut mies on miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima.

Muista tyttönen, vain otetut lääkkeet auttavat.

Voi  miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima mussukka, etkö tajua, sinut tunnistaa juuri noista sanoista ja sitten niistä parista muusta, you know 😉 

Miksi et ole ottanut lääkkeitäsi?!?Kannattaisi. Sen huomaa kommenteistasi.

Tuossakin on puolet sellaisia jotka eivät ole minun sanastossani eli... you know tosiaan 😉 

Teillä mällíränneíllä on taas kovat harhat itsestänne... 

Tulihan se miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulima sieltä taas. Sinä et vain voi kommentoida ilman noiden hokemista. Tourette?

Vierailija
12954/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.

Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.

Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille kauheita asioita äitiensä toimesta.

Sinä tavallinen perheellinen mies? Anna mun nauraa. Mies, joka kirjoittelee yksityiskohtaisia kuvauksia lapsent*posta on perheellinen? Niin varmaan.

Vierailija
12955/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi. En tiedä ovatko ne laittomia kun se ei suoraan sano haluavansa tehdä niin, mutta olisihan se silti hyvä ilmoittaa. Todella pelottava mies, vaarallinen sekä naisille että lapsille. 

Alkaa kaduttaa että tulin taas pitkän tauon jälkeen lukemaan tätä palstaa, mutta toisaalta hyvä, että tietää kuinka häiriintyneitä yksilöitä tuolla kulkee. Mutta tämä kyllä jää vaivaamaan tämä koko ketju. Tuntuu, että olen jotenkin likaantunut tätä lukiessa vaikka olen näissä keskusteluissa jo aika kovaksi keitetty.

Sama fiilis. Jotkut kommentit (tämän sairaan miesyksilön pitkät väkivaltafantasiat) olen

Juuri näin. Minua helpottaa tässä myös se että tiedän teidän kaikkien normaalien ihmisten ymmärtävän kun keskustelu lähtee lapasesta ja menee täysin asiattomaksi. Tuo on itse/kavereineen ainoa joka ei ymmärrä asiaa. Normaali ihminen ymmärtää suodattaa mitä kirjoittaa... 

T. nainen KTM ja PS 

Anteeksi, oikeasti.

Unohdin että täällähän saa haukkua tuolla tavalla vain miehiä. Naisista puhuminen on kiellettyä, mutta pojat saa laittaa tehosekottimeen tai vasaroida jauhelihaksi, joka sitten pestään ja laitetaan kadonneiden vanukkaiden tilalle sinne mumman raparperipiirakkaan.

Vierailija
12956/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rakkaudesta ollut pulaa, kun eläimiä saa saa hoitaa ja samalla mahdollistaa kavereille loman! Ovat kyllä niin sielua rauhoittavia kissa ja koirat. Rakkaus ja kiitollisuus näistä on vilpitöntä. Se joku peripahuus puuttuu kokonaan!

Vierailija
12957/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen.

Mistä tietää ettei nainen ole parisuhteessa?

Se haukkuu toisia inkkeleiksi ja korostaa oman parisuhteensa erinomaisuutta.

Mistä tunnistaa inkkelin? Se vihaa naisia, hekumoi väkivallalla ja seksuaalisella alistamisella. Lisäksi se yrittää mitätöidä kaikki faktat, joita naiset esittävät.

Ovatko naiset kirjoittaneet tänne hekumoivan yksityiskohtaisia kuvauksia raiskauksista? Se ei ole raiskauksista fantasiointia, että toteaa, että miehet raiskaavat. Sinä sen sijaan kirjoittanut aina vain yksityiskohtaisemmaksi meneviä kuvauksia vauvan tappamisesta. 

Eri

Vierailija
12958/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55"

Siinä palstalaisille elävä esimerkki, miten palstanainen ryhtyy uhkaavaksi, kun jää väittelyssä alakynteen. Nyt murskaantuu se illuusio, että palstanaisilla on miehinä rauhaa rakastavia karvaisia nallukoita.

Kuvitteletko olevasi palstan ainoa "mies", joka on tullut tänne jakelemaan suuria viisauksia palstan naisille?

Vierailija
12959/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55"

Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?

Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle.

Niin, alkaako mietityttämään kuinka kevyesti kuittaatte tuollaiset rikokset "naisten hormonihuuruisena temppuna josta ei oikeastaan tarvita edes tuomiota" ?

Siellä te norsunluutornissa huudatte naama punaisena kuinka miehet tekee rikoksia, mutta kas noitahan ei edes lasketa koska automaattinen vapaudu vankilasta kortti heilahtaa koska tekijänä onkin nainen.

Vierailija
12960/23034 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel on naisvihaa täynnä oleva mies. En minä sellaista päähänkään taputtele. Enkä ole nähnyt yhtäkään haukkumaviestiä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto. Mitä tarkoitat?

Olen naimisissa ja minua on nimitelty inceliksi vaikka en ole selibaatissa vastentahtoisesti.

Mitäs nyt tehdään?