Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?
Muistutuksena:
Incel on he
Täällä ei ole puolusteltu naisen tekemää lapsen tappamista. Ainoa mitä täällä on puolusteltu on kaikenlainen miesten tekemä väkivalta ja tappamiset.
Sinä kirjoitat noita hukuttamisia siksi, että jostain syystä tykkäät miettiä niitä ja kirjoittaa niistä. Kyllä sen tuosta tekstistä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
"Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle."
En ole tarkistanut, pitävätkö kaikki mitä hän on naisten lapsiin kohdistuneista tapoista ja murhista kirjoittanut paikkaansa, mutta minusta tuntuu isänä erittäin oudolta, että te naiset hyökkäätte hänen kimppuun. Teidän kuuluisi kaiken järjen mukaan pitää sairaina niitä äitejä, jotka kykenevät tuollaisiin hirmutekoihin.
Tietenkin ne naiset ovat sairaita! Eihän siitä ole epäilystäkään. Ja se on usein täällä kerrottu. Miksi tämä yksi jankkaa palstalla olevien naisten tekevät noita hirmutekoa, on mysteeri. Hänellä on se päähänpinttymä, joka ei vaikuta ihan terveeltä sekään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?
Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.
Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.
Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille kauheita asioita äitiensä toimesta.
Niin, on niitä mt-ongelmia miehillä yhtä lailla. Eivät vaan hakeudu hoidon piiriin ja sehän tietää sit hyvää lopputulosta...näkyy näköjään tässäkin ketjussa...
Vierailija kirjoitti:
"Sinä tavallinen perheellinen mies? Anna mun nauraa. Mies, joka kirjoittelee yksityiskohtaisia kuvauksia lapsent*posta on perheellinen? Niin varmaan."
Saat tietysti nauraa, mutta naurat itsellesi, koska minä en ole moisia kirjoitellut. Yritä nyt pinnistellä pikkuruisista aivoistasi sen verran järkeä, että tajuaisit täällä olevan ainakin kaksi eri miestä kommentoimassa + se "kova jätkä" joka haluaisi näyttää typerän naamansa toiselle meistä.
Niin, minulle.
Pitää ymmärtää että todennäköisesti sen "vaimo" (eli sisko) näytti sille kommenttini ja heille tuli ikävä muisto yhteisestä lapsesta joka tuli ulos keskosena, ja rääppiäisissä lähti puolet kohdusta mukana koska lääkäri ymmärsi kuka oli lapsen isä eikä se halunnut saman toistuvan.
"Kuvitteletko olevasi palstan ainoa "mies", joka on tullut tänne jakelemaan suuria viisauksia palstan naisille?"
Olen ihan mies. En myöskään kuvittele, vaan palstamammoille joutuu aika usein huomauttamaan, että täällä ei ole vain yksi ainoa mies, jonka kimpussa ovat aamusta iltaan, vaan minäkin piipahtelen täällä silloin kun on ylimääräistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Miten olemme hyökänneet hänen kimppuun?"
Siten, että kyselette tyhmyyksissänne, että pitäisikö tapahtuneista rikoksista kirjoittaneesta tehdä ilmoitus poliisille. Se voi näyttää sivullisen silmään siltä, että haluatte piilotella ja vähätellä naisten tekemiä hirmutekoja.
Saman tyypin tunnistaa hänen käyttämistä samoista sanoista, asioista ja lauserakenteista. Vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taitaa inkkeli projisoida taas omaa elämäänsä useisiin tämän ketjun naiskirjoittajiin, joista suurin osa taitaa olla hyvissä liitoissa ihan niin kuin itsekin olen."
Aivan takuulla hyvissä liitoissa elävät onnelliset naiset haukkuvat toisia inkkeliksi. Hyvin uskottavaa. :D
Edelleen incel-termi on miesten lanseeraama termi. Ei naisten keksimä haukkumasana.
Ja te palstanaiset käytätte sitä haukkumasanana. Miksi näin ja vielä sellaisia henkilöitä kohtaan, joilla on onnellinen avioliitto?
Muistutuksena:
Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada rom
Tiedän sinut ja ei, et ole selibaatissa joten et sinänsä ole incel. Naisvihamielinen kyllä, joten en ihmettele jos sinua on inceliksikin sanottu.
Mutta ovatko tänne väkivaltafantasioitaan kirjoittaneet miehet sinusta sitten enemmän rakkaudellisia kuin me naiset? Ja olisihan aika sekopäistä sekin jos kirjoittaisimme tänne positiivisia rakkausviestejä noille tappofantasioijille.
Tässäpä mullistava ajatus jota ehdottelen aina välillä, tässäkin ketjussa...
Mitäs jos olisitte tehtailematta näitä miesvihaketjuja? Ei se sen vaikeampaa ole. Älkää levittäkö miesvihaanne näissä niin kas, minulla ei ole tekemistä.
Tiedämme molemmat ettei se onnistu, mutta tosiaan, positiivisissa ketjuissa pysyminen voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.
Vaikka, eihän niitä edes ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä asut? Tulen näyttäytymään. Vaimoni näytti kirjoituksesi lapsen hukuttamisesta ja täytyy sanoa että päätäsi on varmaan pidetty pytyssä joskus yläasteella.
M55"
Repesin täysin. Siinä matami tekeytyy hetkeksi mieheksi ja yrittää olla kovis. :D
Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle.
Niin, alkaako mietityttämään kuinka kevyesti kuittaatte tuollaiset rikokset "naisten hormonihuuruisena temppuna josta ei oikeastaan tarvita edes tuomiota"
Asiavirhe on itselläsi. Pikkuvauvan tappaja on useammin äiti, isomman lapsen tappaja isä. Perhesurmissa, jossa tapetaan lapset ja puoliso, melkein aina isä. Jos taas kyseessä ei ole perheenjäsen, niin lapsen tappaja on yleensä mies. Miehet siis tappavat lapsia enemmän kuin naiset. Sillä, että miehet tekevät näitä enemmän, ei kuitenkaan tarkoiteta, että sitä pidettäisiin jotenkin hyväksyttävänä jos sen tekee nainen, kuten sinä tulkitset sitä että sanotaan miesten tekevän enemmän.
Ja kyllä kuule tiedän mitä tarkoittaa norsunluutorni. Sen sijaan en tiedä, miksi käytät tätä vertauskuvaa tässä yhteydessä. Se on todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuon lapsenhukuttamisesta kirjoittelevan viestit ilmiantaa nettipoliisille ihan järjestelmällisesti, mitä mieltä olette?
Kannatan. Poliisit alkavat tarkkailla kaikkia äitejä, joilla on pieniä lapsia, niin voi monen lapsen henki säästyä.
Sinua tässä tulisi tarkkailla. Olet räjähtävä pommi keskuudessamme. Anders Breivik kakkonen.
Miksi minua pitäisi tarkkailla? Olen aivan tavallinen perheellinen mies ja heitin vain kommentin, koska sehän on faktaa, että naisilla on todella paljon mt-ongelmia ja silloin voi tapahtua pienille puolustuskyvyttömille lapsille ka
Eipä sinun kaikista skitsofrenian aiheuttamista persoonista aina ole perillä. Sama kirjoitustapa on kuin allekirjoitus. Et pysty harhauttamaan.
Kultapieni, vaikka sinulla on tuo persoonallisuus, KTM ja pari muuta (miespuolisia), ei se tarkoita että meillä muilla olisi sama tilanne.
"No onko joku sanonut, ettei pitäisi niitä sairaina? Todellakin pidetään, mutta sairaita ovat myös tämän miehen yksityiskohtaiset kuvaukset vauvan hukuttamisesta. Ei terve ihminen kirjoita sellaisia. Sairasta on sekin, että hän ilmeisesti aidosti uskoo tämän olevan naisilla tavallista käytöstä ja syyttää jokaista meitä tänne kirjoittavaa naista siitä.
Häiriintyneeltä vaikutat sinäkin, kun näytät olevan samaa mieltä."
Minä tulkitsen hänen kommenttinsa niin, että se on tavallaan vastinetta sille, miten täällä ollaan leimattu (kuten sinäkin nyt) kaikki palstalle kirjoittelevat miehet häiriintyneiksi. Teidän pitäisi samalla tavalla puuttua sen yhden sekavan mummelin aivopieruihin, miten pitkin maailmaa miehet väkisinmakaavat ja tappavat miljoonia naisia ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
"Miten olemme hyökänneet hänen kimppuun?"
Siten, että kyselette tyhmyyksissänne, että pitäisikö tapahtuneista rikoksista kirjoittaneesta tehdä ilmoitus poliisille. Se voi näyttää sivullisen silmään siltä, että haluatte piilotella ja vähätellä naisten tekemiä hirmutekoja.
Se näyttää siltä ihan vain sellaisen silmään joka on yhtä sekaisin kuin tuo hukuttamishullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli olet sitä mieltä, että mies ei voi pitää noita lapsentappojuttuja täysin sairaina joten sen on pakko olla "matami"? Sinusta ne lapsen hukuttamiset ovat ihan normaaleja kirjoituksia?
Todella sairasta on myös naureskella tällaiselle asialle."
En ole tarkistanut, pitävätkö kaikki mitä hän on naisten lapsiin kohdistuneista tapoista ja murhista kirjoittanut paikkaansa, mutta minusta tuntuu isänä erittäin oudolta, että te naiset hyökkäätte hänen kimppuun. Teidän kuuluisi kaiken järjen mukaan pitää sairaina niitä äitejä, jotka kykenevät tuollaisiin hirmutekoihin.
Hupsu, nehän on tässäkin ketjussa syyttäny miestä asiasta. Miehen vika että nainen tappoi lapset.
Sitähän mä kyselin että oliso se oululainen viisi vastasyntynyttä tappanut myös aina saanut asian miehen syyksi no
Kuka on täällä syyttänyt miestä siitä, että nainen tappaa lapsen? Anna joku esimerkki tällaisesta viestistä.
Ketjussa on 13000 viestiä, etsi ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistu
Täällä ei ole puolusteltu naisen tekemää lapsen tappamista. Ainoa mitä täällä on puolusteltu on kaikenlainen miesten tekemä väkivalta ja tappamiset.
Sinä kirjoitat noita hukuttamisia siksi, että jostain syystä tykkäät miettiä niitä ja kirjoittaa niistä. Kyllä sen tuosta tekstistä huomaa.
Kyllä on puolusteltu naisten rikollisuutta eli vedä mamma happea.
Ei vaadi kummoista mielikuvitusta kun vähän ajattelee mitä pieni vauva voi tehdä kun sen oma äiti painaa sen veden alle... Luuletko ettei se rimpuile? Luuletko ettei rakastava äiti tunne kun sen liikkeet lakkaa?
Vierailija kirjoitti:
"No onko joku sanonut, ettei pitäisi niitä sairaina? Todellakin pidetään, mutta sairaita ovat myös tämän miehen yksityiskohtaiset kuvaukset vauvan hukuttamisesta. Ei terve ihminen kirjoita sellaisia. Sairasta on sekin, että hän ilmeisesti aidosti uskoo tämän olevan naisilla tavallista käytöstä ja syyttää jokaista meitä tänne kirjoittavaa naista siitä.
Minä tulkitsen hänen kommenttinsa niin, että se on tavallaan vastinetta sille, miten täällä ollaan leimattu (kuten sinäkin nyt) kaikki palstalle kirjoittelevat miehet häiriintyneiksi. Teidän pitäisi samalla tavalla puuttua sen yhden sekavan mummelin aivopieruihin, miten pitkin maailmaa miehet väkisinmakaavat ja tappavat miljoonia naisia ja lapsia.
Kenen? Missä joku on noin kirjoittanut? Vaikea puuttua, kun en ole semmoista lukenut. En tosin lue kaikkia ketjuja, mutta outo tulla jokaiseen muuhun ketjuun huutamaan tuota "miesviha" aivopierua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena:
Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi sa
Siis onko joku nimennyt veeneensä selibaatiksi tai selipaatiksi 🤣🤣🤣🛥 ei morjens. Siinä on kyllä tilannekomikkaa se on myönnettävä vaikka oletan että nimen on mies paatilleen itse antanut 😄👍🏻 hyvä kevennys kaiken kinaamisen keskelle. En selvästi ole taas mitään menettänyt poissa ollessani :D
Mutta juu, hyvä viikonloppu on ollut :) mieleistä tekemistä ja aurinko paistaa. Palstaa olen tietoisesti pitänyt vähemmällä mutta on täällä sitten onneksi näitä hyviä kevennyksiä välillä myös kaiken kinan ja eipäsjuupas lisäksi.
Ilman paatteja, maaseuduntulevaisuutta ja Aku ankkoja en tätä välttämättä lukisi ollenkaan enää 🤭
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän on totta, että miljoonat naiset ja lapset ovat joutuneet miesten raiskaamiksi ja tappamiksi. Elätkö sinä jossain hikikomerossa josta et tiedä yhtään mitä tässä maailmassa on aina tapahtunut ja tapahtuu? Ja nyt tarkkuutta. Minäkin olen välillä ollut sinulle "mummeli".
Sinä olet myös itse siitä vanhimmasta päästä täältä, etkö ole jo eläkeikäinen? Suurin osa tänne kirjoittavista naisista on sinua nuorempia joten mummeli on sinulta vähän säälittävä sana.
Kyllä on puolusteltu naisten rikollisuutta eli vedä mamma happea.
Ei vaadi kummoista mielikuvitusta kun vähän ajattelee mitä pieni vauva voi tehdä kun sen oma äiti painaa sen veden alle... Luuletko ettei se rimpuile? Luuletko ettei rakastava äiti tunne kun sen liikkeet lakkaa?
No nyt on jo kyllä sairaita settiä. Ei tuota voi terve ihminen edes kirjoittaa.
Niin, suominaisten kanssa.
Japanilaisten naisten kanssa meillä on sama arvomaailma ja ideologia. M25
Kultapieni, vaikka sinulla on tuo persoonallisuus, KTM ja pari muuta (miespuolisia), ei se tarkoita että meillä muilla olisi sama tilanne.
En liity näihin eipäsjuupas kinasteluihin mitenkään. Että pitäkää ne persoonallisuuden minusta riippumattomina myös jatkossakin. En ole kommentoinut tänne muuta kuin omalla nimimerkilläni ja sitä ei näihin selkkauksiin tarvitse mukaan ottaa.
Kiitti ja kuitti.
T. Nainen KTM ja PS
Mitä tarkoitat? Eiväthän naisetkaan puhu omista puolisoistaan kun nimittelevät miehiä täällä inceleiksi ja sioiksi.
Minä puhun teistä, en vaimostani.