Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit kuitenkin hyviä naisia ollaan kaikki
**
Kyllä, koska oletin kommentin tulleen toiselta naiselta. Ja oletin vastaavani toiselle naiselle. Jos erehdyin niin sori nyt sitten siitäkin vielä...
T. Nainen KTM ja PS
Ei sinun tarvitse pyydellä anteeksi ja keksiä selityksiä lipsahduksillesi. Jokainen näkee sun miesvihan.
Palstamies parkuu, että naiset on aseenteellisia, kun odottavat, että mies pyytää treffeille, mutta ymmärrätkö palstamies, että se ei VELVOITA SINUA PYYTÄMÄÄN ketään treffeille?
Se, että naiset odottaa, että mies tekee aloitteen ei velvoita juuri SINUA mihinkään. Ei sinun tarvitse pyytää ketään treffeille. Mikään laki ei pakota/velvoita, se on sinun OMA VALINTA.
Et voi syyllistää muita omista valinnoistasi. Maailma pyörii ihan samalla tavalla ja kukaan ei edes huomaa, ettet sinä pyydä ketään treffeille. ÄLÄ pyydä ketään treffeille, ei sinun tarvitse jos et halua. Ei kukaan pakota. Ymmärrätkö???? Ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Eli kerro naisille joita tapailet ettet halua maksaa heille asiaa x tai mitään.
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
Tavaa tuo oikein hitaasti.
Mitä ihmettä jankkaat asiasta? Jos nainen vaatiii treffeillä mitä vaan, mitä välii? Jokainen mies päättää, meneekö vaatimusten mukaan vai ei. Tosin en ole koskaan kuullut kenenkään vaativan treffeillä mitään. Olettaa voi, mut oletuksiinkaan ei ole pakko vastata. Omituisen asian yrität vääntää ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun?
Vai jeesuksen ja kristinuskon?
Kannattaa tutustua vanhoihin käytöstapoihin
About sivulla 75 tai siinä tietämin toivoit tätä jalkojen pesua. Sinulle neuvoin jo tuolloin että kerro kumppanille toiveesi, niin kyllä varmasti onnistuu jos asia on sinulle tärkeä ja merkityksellinen.
Tästä asiasta seurasi pitkä eipäsjuupas keskustelu, jonka innoittamana minä ja joku toinen nainen päätimme pestä miestemme jalat.
T. Nainen KTM ja PS
Mutta mutta... minähän en ole se juurisyy vaan se on jokin vanha käytöstapa mistä naiset ovat pääosin luopuneet.
Pidätte silti kiinni eräistä muista tavoista vaikka olette saaneet tienata omat rahanne jo vaikka kuinka kauan, eikä miespuoliset enää ole holhoojianne. Mikä tekee noista tavoista luopumisen naisille (suurimm
Toit esimerkin esiin ja innoitti kanssa kirjoittajia.
Jalkapyykki ja holhouksen piirissä oleminen eivät kuitenkaan taaskaan ole vertailukelpoisia keskenään, kuten ehkä ymmärrät...
Eikö onnistu mieheltä pankkikortin käyttö? Kysymys on yhtä absurdi molemmille esitettynä. Tiedämme myös molemmat vastauksen. Joka yllättäen ei ole sekään sukupuoleen sidonnainen...
T. Nainen KTM ja y
Vierailija kirjoitti:
No tökeröä se on jos automaattisesti näin olettaa tapahtuvaksi. Irstasta on sitten kun siihen tulee törkeää seksuaalista käytöstä mukaan. Yleensä kai tästä jälkimmäisestä ei ole kyse. Jos on niin silloin asia on tietysti sitä itseään.
Mutta voi se myös olla kohtelias ele tarjoutua maksamaan. Tiedän että minun lähipiirissä moni nainen näin kokee vaikka minulle on aivan sama kuka maksaa. Tiedän myös että moni nainen odottaa että mies pyytää treffeille, minä oikaisin siinäkin ja pyysin itse. Minulle on aivan sama kumpi pyytää ja kumpi maksaa.
T. Nainen KTM ja PS
--
JA SIELTÄ SE TULI, MIES MAKSAA ON KOHTELIAS ELE!
Käytöstapoja joista naiset pitävät verissäpäin kiinni. MIes avaa oven koska käytöstavat. Mies maksaa koska käytöstavat.
Verissäpäin? Pikku draamaqueen siellä sit.
Ei sitä voi epäkohteliaaksi sanoa, jos toinen tarjoutuu maksamaan. Ja jos uusia treffejä luvassa, on mahdollisuus toisellakin olla kohtelias.
Ekoilla treffeillä kummankaan ei tarvitse yhtään mitään. Itse vaivaantuisin, jos toinen maksais. En haluaisi jäädä mitään veljaa.
"Se on tullut selväksi. Naiset ovat kaikki hyviä, miehet paskoja"
Tuon sanoit sinä en minä, mutta en voi väittää vastaan:D Tai no sen verran, että normi miehet ei ole paskoja, palstamies vain ja yleensäkin sovinistit.
Vierailija kirjoitti:
Minun?
Vai jeesuksen ja kristinuskon?
Kannattaa tutustua vanhoihin käytöstapoihin
About sivulla 75 tai siinä tietämin toivoit tätä jalkojen pesua. Sinulle neuvoin jo tuolloin että kerro kumppanille toiveesi, niin kyllä varmasti onnistuu jos asia on sinulle tärkeä ja merkityksellinen.
Tästä asiasta seurasi pitkä eipäsjuupas keskustelu, jonka innoittamana minä ja joku toinen nainen päätimme pestä miestemme jalat.
T. Nainen KTM ja PS
Muuten hyvä neuvo, mutta eihän palstamiehellä ole vaimoa joka sen koipia pesisi. Eihän tuollaista jankkajaa kukaan ainakaan selvinpäin kestäisi :D
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. 5 sivua meni siinä että naiset haukkuvat miehet jotka eivät maksa piheiksi paskoiksi, ja selittelevät miksi naiset eivät kuitenkaan ole sellaisia.
Hö, miten mulla on ihan erilaiset kommentit samassa ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä sen kotiin tulevan miehen jalkoja pitäsi naisen pestä jossan vadissa vissiin (entä sen kotiin tulevan naisen jalkoja? pesiskö mies sitten niitä? ) kun suihku on keksitty aikapäiviä sitten ja jos sinne suihkuun menee koipia pesemään, on sama pestä koko ihminen. Eikö mies suoriudu edes itsensä pesemisestä enää ilman naisen apua???
Onko suihku liian tekninen vehje, ettei mies suoriudu sen käytöstä, vaan naisen pitää tulla sekin miehen puolesta käyttämään?
Ei herraisä näitä nykyajan miespoloja.
Palstamies ainakin on työtön ja kotona kokoajan niin ei se mistään (ainakaan töistä)kotiin tule. peskööt koipensa itse, kun on päiväkaudet aikaa.
Koska käytöstavat.
Saahan naiset ovenkin auki, silti moni nainen odottaa käytöstapojen puitteissa että mies avaa oven.
Saahan nainen pyydetty
Edelleen kukaan naine ei takuulla odota, ettäö niille joku avaa oven. Saisi siinä ovien edessä elämänsä odotella :D Ja toisekseen nykyään monet ovet aukeaa AUTOMAATTISESTI.
Usko jo piru, kun sulle nainen sanoo, että ei odoteta, että avaat meille oven. EI ODOTETA; ETTÄ MIES TULEE AVAAMAAN OVEN. OSATAAN AVATA OVI IHAN ITSE . TAJUATKO. OSATAAN AVATA OVI.
Ja ihan oikein, nainen voi pyytää ihan itsekin miehen treffeille , MUTTA nainen saa myös odotella, jos joku kies pyytää. Nainen voi IHAN ITSE VALITA pyytääkö miehen trefeille vai ei. Siihen et sinä voi vaikuttaa. Nainen saa tehdä ihan niin kuin itse parhaaksi näkee
Vierailija kirjoitti:
Palstamies parkuu, että naiset on aseenteellisia, kun odottavat, että mies pyytää treffeille, mutta ymmärrätkö palstamies, että se ei VELVOITA SINUA PYYTÄMÄÄN ketään treffeille?
Se, että naiset odottaa, että mies tekee aloitteen ei velvoita juuri SINUA mihinkään. Ei sinun tarvitse pyytää ketään treffeille. Mikään laki ei pakota/velvoita, se on sinun OMA VALINTA.
Et voi syyllistää muita omista valinnoistasi. Maailma pyörii ihan samalla tavalla ja kukaan ei edes huomaa, ettet sinä pyydä ketään treffeille. ÄLÄ pyydä ketään treffeille, ei sinun tarvitse jos et halua. Ei kukaan pakota. Ymmärrätkö???? Ihan oma valinta.
Hyvä! Ja nyt käännä tuo siihen ettei kukaan pakota naisia valitsemaan miehiä jotka hakkaa niitä.Mikään laki ei pakota/velvoita valitsemaan väkivaltaista miestä!
Tiedän, tää voi tuulla teille uutisena :D
Hyvä että tiedostat sen itse. Edelleenkään kukaan ei kiellä sinua elämästä miten haluat. Joillekin onnen tuo kaunis koti, perhe, rakastava puoliso. Toisille taas menestyksekäs työura on elämässä tärkeintä. Kolmannelle vapaus ja riippumattomuus on tärkeämpää kuin mikään ensinmainituista.
Suomessa sentään saa ja voi aika pitkälti elää haluamallaan tavalla, joten mikä on ongelma?
Yksi syy kuilulle on se että nuoret naiset saavat netissä tällaisia vinkkejä jotka he sitten ottavat tosissaan:
Naiset, kun mies seuraavan kerran kysyy teidän numeroo, antakaa sille suoraan pankkitilin numero. Siitä näkee onko ne tosissaan.
Toksiset miehet toteavat "ei kiitos"
Vierailija kirjoitti:
Tuon sanoit sinä en minä, mutta en voi väittää vastaan:D Tai no sen verran, että normi miehet ei ole paskoja, palstamies vain ja yleensäkin sovinistit.
Normimies on valitettavasti juoppo naisia hakkaava reppana.
Miksi sä nyt alat himmaamaan? Puhu vain samalla tavalla kuin aina.
Miten ihmeessä te naiset jaksatte jankata tuon autistimiehen kanssa satojen sivujen ajan? Hän käyttää näitä kuluneita argumenttejaan yhä uudelleen ja uudelleen ja "keskustelu" on kuin nitisevästi eteenpäin nytkähtelevää oravanpyörää seuraisi. Antakaa hänen pitää päänsä ja mielipiteensä, eipä noita ajatuksia kovin moni mies hänen kanssaan jaa (vaikka hän ilmeisesti kuvitteleekin olevansa joku suuri miesten puolesta puhuja). Sen kuin istuu ikuisesti yksin (laihan) kukkaronsa päällä miettien lapsentappajia ja myrkkyhoitajia. Eihän se keneltäkään pois ole. Hänellä sen sijaan olisi melko tyhjä elämä, jos lakkaisitte piittaamasta hänen kommenteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä sen kotiin tulevan miehen jalkoja pitäsi naisen pestä jossan vadissa vissiin (entä sen kotiin tulevan naisen jalkoja? pesiskö mies sitten niitä? ) kun suihku on keksitty aikapäiviä sitten ja jos sinne suihkuun menee koipia pesemään, on sama pestä koko ihminen. Eikö mies suoriudu edes itsensä pesemisestä enää ilman naisen apua???
Onko suihku liian tekninen vehje, ettei mies suoriudu sen käytöstä, vaan naisen pitää tulla sekin miehen puolesta käyttämään?
Palstamies ainakin on työtön ja kotona kokoajan niin ei se mistään (ainakaan töistä)kotiin tule. peskööt koipensa itse, kun on päiväkaudet aikaa.
Koska käytöstavat.
Saahan naiset ovenkin auki, silti moni nainen odottaa käytöstapojen puitteissa et
Edelleen kukaan naine ei takuulla odota, ettäö niille joku avaa oven. Saisi siinä ovien edessä elämänsä odotella :D Ja toisekseen nykyään monet ovet aukeaa AUTOMAATTISESTI.
Usko jo piru, kun sulle nainen sanoo, että ei odoteta, että avaat meille oven. EI ODOTETA; ETTÄ MIES TULEE AVAAMAAN OVEN. OSATAAN AVATA OVI IHAN ITSE . TAJUATKO. OSATAAN AVATA OVI.
Ja ihan oikein, nainen voi pyytää ihan itsekin miehen treffeille , MUTTA nainen saa myös odotella, jos joku kies pyytää. Nainen voi IHAN ITSE VALITA pyytääkö miehen trefeille vai ei. Siihen et sinä voi vaikuttaa. Nainen saa tehdä ihan niin kuin itse parhaaksi näkee
Ja edelleen palstamammat vinkuu kuinka miehillä ei ole käytöstapoja kun eivät avaa ovea naiselle ja auta takkia päälle. ja jos mies ei maksa treffeillä niin seuraaviahan ei tule.
Juu, kukaan ei pakota mutta miksi otatte nuo aina puheeksi ja syytätte miehiä käytöstapojen puuttesta kun nuo onnistuu teiltä itseltäkin helposti? KTM tuossa tunnutsi että pankkikortin käyttö onnistuu jopa häneltä, tarvittaessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kerro naisille joita tapailet ettet halua maksaa heille asiaa x tai mitään.
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
Tavaa tuo oikein hitaasti.
Mitä ihmettä jankkaat asiasta? Jos nainen vaatiii treffeillä mitä vaan, mitä välii? Jokainen mies päättää, meneekö vaatimusten mukaan vai ei. Tosin en ole koskaan kuullut kenenkään vaativan treffeillä mitään. Olettaa voi, mut oletuksiinkaan ei ole pakko vastata. Omituisen asian yrität vääntää ongelmaksi.
Jos puhutaan käytöstavoista ja kohteliaista eleistä niin miksi siitä ei saisi puhua kuinka no jotenkin koskevat vain 50% ihmisistä, eli miehiä?
Kuten kerrottu, naiset valitsevat kirsikat kakun päältä. Niistä käytöstavoista ja eleistä pidetään loppuun asti kiinni joista naiset saavat maksimaallisen hyödyn, jos naiselta odotetaan jotain se on toksisen maskuliinisuuden tuotos ja joutaa sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen oma nuoruus. Seurustelin jonkin aikaa naisen kanssa, jolla oli ilmiömäinen tyyli aukoa päätään ja halveksua juuri edellä nähdyn kommentoijan tavalla, tosin välillä todella paljon pahemmin. Tuo nainen tuntui riitautuvan kaikkien, myös omien kavereidensakin kanssa. En ole koskaan käynyt kenenkään päälle, mutta tuolla naisella oli taito vittuilla niin pahasti, että katsoin viisaimmaksi lopettaa suhteen, ennen kuin napsahtaa ja lyön häntä. Kuluin jonkin aikaa ja hän tapasi uuden miehen. Tiesin tuon miehen jollain tapaa ja hän oli erittäin rauhallinen luonne. Kuinkas ollakaan, tuo rauhallisuuden perikuva mätki päänaukojanaisen muutamankin kerran sairaalakuntoon, mutta ei tuo nainen silti muuttunut pätkääkään.
Joku sanoi terapiasta vihanhallintaan, mutta monille naisille tekisi terää saada apua halventamiseen ja vittuiluunsa. En vielä ole koskaan törmännyt naiseen, joka aukoo päätään, mutta kun antaa vastaavalla tavalla takaisin, alkaa huutaa äitiä tai muita päänaukojia apuun. Näkyy varsinkin tässä "yhteisössä" varsin hyvin. Me suomalaiset miehet olemme onneksi varsin leppoisia luonteiltamme, toisin kuin vähän kuumaverisemmät itämaan tietäjät, joilla kilahtaa aika helposti ja jälki on sen myötä aika rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käytöstavat.
Saahan naiset ovenkin auki, silti moni nainen odottaa käytöstapojen puitteissa että mies avaa oven.
Saahan nainen pyydetty
Sulla naisena näistä tilanteista paljon kokemuksia? Vai näetkö koko ajan naisia jonoissa odottamassa, et joku mies tulis hoitaa hommat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normimies on valitettavasti juoppo naisia hakkaava reppana.
Miksi sä nyt alat himmaamaan? Puhu vain samalla tavalla kuin aina.
Miksi aina vaan haukut miehiä? Syytät naisia miesvihasta, mut kyllä sinun suusta tulee kaikkein suurimmat yleistykset. Onko kuitenkin niin, että itsellesi tuo sukupuoli on kaikkein hankalin?
Mutta mutta... minähän en ole se juurisyy vaan se on jokin vanha käytöstapa mistä naiset ovat pääosin luopuneet.
Pidätte silti kiinni eräistä muista tavoista vaikka olette saaneet tienata omat rahanne jo vaikka kuinka kauan, eikä miespuoliset enää ole holhoojianne. Mikä tekee noista tavoista luopumisen naisille (suurimmalle osalle, ei kaikille) niin kovin vaikeaa? Mies maksaa ja tekee aloitteen.
Eikö onnistu naisilta pankkikortin käyttö?