Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs tässä punavihreässä maailmassa on leikkiä piilopunavihreää näin persuna 😁. Punavihreätä vaimoa on kiva panna, kun luulee minun olevan myös punavihreä hippimies 😱. Vaikka olen sisimmissään 100% persu ja aina äänestänyt persuja 😂. Oli krapulakiima päällä molemmilla kesälomalla. Panin vaimoani perseeseen ja tykkäsi ihan hulluna. Juuri ennen laukeamista vedin kullini ulos ja käskin ottaa suihin . Vaimo ei epäröinyt yhtään vaan kaappasi munasta kiinni ja työnsi suuhunsa. Muutaman kerran kerkesi vedellä ja sitten lensi. Tuskin jää ainoaksi kerraksi 😎."
Ajattelin että on kova läppä, mutta sitten älysin, että monet miehet tekee just noin :D
Olkaa hyvä ja painukaa sinne seksipalstalle kertomaan juttujanne.
Ai pedo.net vai?
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs tässä punavihreässä maailmassa on leikkiä piilopunavihreää näin persuna 😁. Punavihreätä vaimoa on kiva panna, kun luulee minun olevan myös punavihreä hippimies 😱. Vaikka olen sisimmissään 100% persu ja aina äänestänyt persuja 😂. Oli krapulakiima päällä molemmilla kesälomalla. Panin vaimoani perseeseen ja tykkäsi ihan hulluna. Juuri ennen laukeamista vedin kullini ulos ja käskin ottaa suihin . Vaimo ei epäröinyt yhtään vaan kaappasi munasta kiinni ja työnsi suuhunsa. Muutaman kerran kerkesi vedellä ja sitten lensi. Tuskin jää ainoaksi kerraksi 😎."
Ajattelin että on kova läppä, mutta sitten älysin, että monet miehet tekee just noin :D
Käyn panee aina silloin tällöin yhtä narkkari-raasua, sepäs vasta on mukava. En ole vielä saanut HIV :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn panee aina silloin tällöin yhtä narkkari-raasua, sepäs vasta on mukava. En ole vielä saanut HIV :D
Meehän jo sinne köksän tunnille, pikkupoju. Ope jo odottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat vielä HIV:n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tilastot ne puhuu suomalaisen miehen leppoisuudesta...
Tyypillinen väkivaltaisen ihmisen selitys: sinä sait mut lyömään. Hyvin klassinen. Nyrkit puhuu, kun sanat loppuu. Eli ei ole vain enää puolustelemista.
Toinen kysyy, miksi ne jalat pitäisi pestä, suihku on keksitty, sinä vihjaat, että hakata tollanen pitäis. Ja olis oma syy. Erittäin häiriintynyttä!
Jos toinen on paha suustaan, pitää kävellä pois, ennen lyöntiä. Jos ei muuten ole miestä itseään hillitsemään. Siinä on yksi miehen mitta.
Tiedätkö, miksi naiset ovat kehittyneet pahasisuisiksi suustaan? Olisko siihen joku ihan selkeä ja ymmärrettävä syy? Joku ihan muu, kuin joku sukupuolelle synnyinominaisuutena saatu irrationaalinen pahuus?
Tilastollisesti suomalaisten (siis oikeasti suomalaisten) tekemien väkivaltarikost
Miesvihan vois lopettaa ja miehet voisivat lopettaa tuo väkivallalla uhkailun. Tässä ketjussa erityisesti! Kommentoit tällä vaikka edellinen vihjaili vaihteeksi jonkun kommentoijan sanailua sellaiseksi, että turpiin varmaankin saa. Tai ainakin pitäisi. Tämä on vähintään flirttailua sen väkiv*llan kanssa. Et tollanen suunsoittaja kyl ansaitsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sa
Ei hän ole oikeasti saanut vielä pesääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tilastot ne puhuu suomalaisen miehen leppoisuudesta...
Tyypillinen väkivaltaisen ihmisen selitys: sinä sait mut lyömään. Hyvin klassinen. Nyrkit puhuu, kun sanat loppuu. Eli ei ole vain enää puolustelemista.
Toinen kysyy, miksi ne jalat pitäisi pestä, suihku on keksitty, sinä vihjaat, että hakata tollanen pitäis. Ja olis oma syy. Erittäin häiriintynyttä!
Jos toinen on paha suustaan, pitää kävellä pois, ennen lyöntiä. Jos ei muuten ole miestä itseään hillitsemään. Siinä on yksi miehen mitta.
Tiedätkö, miksi naiset ovat kehittyneet pahasisuisiksi suustaan? Olisko siihen joku ihan selkeä ja ymmärrettävä syy? Joku ihan muu, kuin joku sukupuolelle synnyinominaisuutena saatu irrationaalinen pahuus?
Tilastollisesti suomalaisten (siis oikeasti suomalaisten) tekemien väkivaltarikost
Se, että väkivalta vähenee, on lostava asia. Se, ettei miehen kokemasta väkivallasta puhuta, johtuu siitä, ettei siitä puhuta. En tiedä, missä nää feministit taas estää puhumasta, mutta aiheesta voi pitää mekkalaa, kun siitä tietää.
Ei väkivalta ole ok koskaan, eikä se mitätöidy sillä, että joku muukin sitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn panee aina silloin tällöin yhtä narkkari-raasua, sepäs vasta on mukava. En ole vielä saa
Ei hän ole oikeasti saanut vielä pesääkään.
Kyllä muuten olen saanut pesää ja paljonkin. Sinähän voi uskotella itsellesi mitä haluut, ei se muuta mihinkään sitä todellisuutta, että panen narkkari-raasua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä kuolet pian :D
Niin, väkivaltaa ihannoiville miehelle taas ilo uutinen!
6- ja 8-vuotiaiden lasten äiti kuoli hirveällä tavalla Aviomiestä epäillään murhasta!
Tässä linkki uutiseen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb0db367-9b53-40ff-b2e8-b935152388a7…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taukohuoneen kahvion pöydällä, naistyökaverin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
On jännää, miten tämä "tasa-arvo" on nyt sitten äärimmilleen ajettua ja ennätysmäärä naisia elää sitä onnellista riippumatonta sinkkuelämää vapaudesta nauttien.
Ja sitten nuorten mielenterveysongelmat, lääkkeiden popsiminen ja kaikenlaiset muut elämänhaasteet ovat historiallisella ennätystasolla.
Eihän näitä nyt yksi yhteen voi näin suoraviivaisesti vetää kritiikittä, mutta ihminen on sosiaalinen eläin, joka on koko historiansa halunnut pariutua ja lisääntyä ja jossa skupuolien erot ovat luonnollisesti näkyneet elintavoissa. Jos joku asia on biologisesti luonnollisempaa, niin kysyn, että mikä? Haluan kuulla.
Parisuhde ja lapset eivät tietenkään automaattisesti takaa onnea ja niidne puute automaattisesti takaa huonoa mielenterveyttä. Kannattaa silti kysyä itseltä ihan vakavasti, että tekeekö se vapaus juosta pilatestunnille, tai kahdeskymmenestoinen kanarianreissu yksin nyt sitten ihan oiekasti syvästi onnelli
Olen ollut ikäni naimisissa ja meillä on kaksi lasta. En koe, että mieheni olisi varsinaisesti koskaan estänyt minua käymästä pilateksesta. Muitakin omia reissuja ole tehnyt yllin kyllin. Lasten kanssa elämä on ollut ihan parasta.
Omat kasvukivut meillä ollut kuitenkin, ennenkuin näin pitkälle on päästy. Eron mahdollisuus oli muutaman vuoden. Kuulostaa ehkä pahalta, mutta miehen asenteen muutos sen muutti. Hän oivalsi jossakin vaiheessa, että minä lähden, ellei jokin muutu.
Kun elää toisen kanssa, on kompromisseja tehtävä. Se kuuluu siihen diiliin. Mutta jos joutuu itseään koko ajan pienetää tai olemaan toisenlainen, sitä ei vaan jaksa pidemmän päälle. Molempien on tehtävä hommat perheen eteen ja molempien on otettava toinen huomioon. Aina, kun tämä kellahtaa vain toiseen suuntaan, muuttuu se parisuhde taakaksi.
Naisten itsenäisyys tällä tasolla on suht uusi tilanne. Ehkä nyt nuorilta puuttuu malli tai esimerkki uudenmuotoisesta perheestä. Ehkä ydinperhe ei ole enää se ainoa vaihtoehto, mutta se vaihtoehto ei ole vielä selvillä.
Vierailija kirjoitti:
On jännää, miten tämä "tasa-arvo" on nyt sitten äärimmilleen ajettua ja ennätysmäärä naisia elää sitä onnellista riippumatonta sinkkuelämää vapaudesta nauttien.
Ja sitten nuorten mielenterveysongelmat, lääkkeiden popsiminen ja kaikenlaiset muut elämänhaasteet ovat historiallisella ennätystasolla.
Eihän näitä nyt yksi yhteen voi näin suoraviivaisesti vetää kritiikittä, mutta ihminen on sosiaalinen eläin, joka on koko historiansa halunnut pariutua ja lisääntyä ja jossa skupuolien erot ovat luonnollisesti näkyneet elintavoissa. Jos joku asia on biologisesti luonnollisempaa, niin kysyn, että mikä? Haluan kuulla.
Parisuhde ja lapset eivät tietenkään automaattisesti takaa onnea ja niidne puute automaattisesti takaa huonoa mielenterveyttä. Kannattaa silti kysyä itseltä ihan vakavasti, että tekeekö se vapaus juosta pilatestunnille, tai kahdeskymmenestoinen kanarianreissu yksin nyt sitten ihan oiekasti syvästi onnelli
Nuorten naisten pahoinvointi tulee pitkälti suorituspaineista, mitä he kokevat suhteessa kouluun, opiskeluun ja ulkonäköön. Se ilmenee stressinä, uupumuksena ja unettomuutena.
Nuoret miehetkin voivat huonosti, mutta eivät hakeudu niin helposti avun piiriin. Miehillä se johtaa enemmän syrjäytymiseen ja alkoholin ym. liikakäyttöön. Mistä nuoren miehet kokevat paineita, en tiedä. Ehkä liittyy jotenkin myös pärjäämiseen, mutta tästä vähemmän tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi suomalaisille miehille perkele ja edellisen punahuuli hallituksen, kaikki äm mät loppuelämäksi vankilaan!
Juuri näin! Itsekin toivon vankilaan vaan mokomat äm mät! Nuori mies PS
Just ja mitä hyvää persut ovat saanet aikaan, muuta kun haukkumalla muita tyhmiksi?
Persut eivät KOSKAAN ole saaneet mitään hyvää aikaiseksi. Nykyinen täysin törkeä keskustelukulttuurikin on suurelta osin persujen "ansiota". Tämäkin kommenttiketju täynnä persujen törkeyksiä.
Sairas ketju. Annetaan ukkojen kertoa täällä sairaita juttujaan ja mennään me fiksut pois.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ketju. Annetaan ukkojen kertoa täällä sairaita juttujaan ja mennään me fiksut pois.
Tevemenoa vassari!
Vierailija kirjoitti:
**
Piti kanssa tulla kahvitaukoa pitämään ja katsomaan onko täällä jotakin uutta. Mutta näköjään samoja juttuja... 🙄 Nämä väkivaltajutut on kyllä oikeasti inhottavia eivätkä kuulu normaalin ihmisen puheisiin saati tekoihin, oli mies tai nainen.
Jos joku haluaa kysyä vaikka opiskelusta kauppakorkeassa niin nyt ehdin vastata. Voi samalla sitten parantaa omia mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla ja elämässä yleensä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tevemenoa vassari!
Ei katso poliittista kantaa, että tietyt asiat ovat kaikkien mielestä tuomittavia ja vastenmielisiä.
T. Nainen KTM ja PS
"Muistan yhden kerran, kun me 4 jätkää paitiin yhtä humalaista nuorta likka Myllypuron metriksen kallioilla. Likka oli hädin tuskin oli tajuissaan, kun me jätkät höylättiin sitä kunnolla."
Suomeksi sanottuna siis raiskasitte sen.
Olkaa hyvä ja painukaa sinne seksipalstalle kertomaan juttujanne.