Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
"Aivan, ja naisista kohteliasta, perustapoihin kuuluvaa on kaikki mikä on naisten eduksi.
Tämä tuli todistettua 10 sivun aikana."
Missäs kohtaa tällainen todiste tuli?
Käytöstavoista sen verran, et ei miehet ole kohteliaita siksi, että naiset vaatii. Lähtökohtaisesti miehet eivät ole yhtään mitään naisten vaatimuksesta. Kyllä se kaikki lähtee niistä miesten omista vaateista ja motivaatiosta.
Sama koskee naisia. En minä avaa ovia tai päästä lastenvaunuja ensin, koska nämä edestäkulkijat niin vaativat. Aika omituinen ajatuskin. Teen ja toimin ihan oman mieleni mukaan.
Toki on yleisiä kohteliaisuus ja käyttäytymistapoja. Kulttuurisia myös. Suomessa vähemmän. Niitä toiset noudattaa, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tiedostat sen itse. Edelleenkään kukaan ei kiellä sinua elämästä miten haluat. Joillekin onnen tuo kaunis koti, perhe, rakastava puoliso. Toisille taas menestyksekäs työura on elämässä tärkeintä. Kolmannelle vapaus ja riippumattomuus on tärkeämpää kuin mikään ensinmainituista.
Suomessa sentään saa ja voi aika pitkälti elää haluamallaan tavalla, joten mikä on ongelma?
Tämä oli hyvin sanottu ja sanoitettu. Olen samaa mieltä. Minäkään en näe tässä ongelmaa, päinvastoin paljon aihetta olla kiitollinen kun kaikkialla tämä ei välttämättä ole mahdollista.
T. Nainen KTM ja PS, lounastauolta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy kuilulle on se että nuoret naiset saavat netissä tällaisia vinkkejä jotka he sitten ottavat tosissaan:
Naiset, kun mies seuraavan kerran kysyy teidän numeroo, antakaa sille suoraan pankkitilin numero. Siitä näkee onko ne tosissaan.
Toksiset miehet toteavat "ei kiitos"
No ei kai kukaan ota selvää vitsiä (siitä voi olla montaa mieltä onko hyvä vai huono vitsi) kirjaimellisena ohjeena....
Taas unohdetaan että kaikkea vastaanotettu tietoa ei tule sellaisenaan suoraa omaksua itsensä vaan pohtia ja ajatella ensin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kerro naisille joita tapailet ettet halua maksaa heille asiaa x tai mitään.
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
Tavaa tuo oikein hitaasti.
Mitä ihmettä jankkaat asiasta? Jos nainen vaatiii treffeillä mitä vaan, mitä välii? Jokainen mies päättää, meneekö vaatimusten mukaan vai ei. Tosin en ole koskaan kuullut kenenkään vaativan treffeillä mitään. Olettaa voi, mut oletuksiinkaan ei ole pakko vastata. Omituisen asian yrität vääntää ongelmaksi.
Jos puhutaan käytöstavoista ja kohteliai
Minunkin mielestä nämä kaikki saa ja voi priorisoida valinnassaan, vaikkei ne ketään velvoitakaan.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta sama syy siis kuin noissa paneeleissa. Toiset hoitaa asian paremmin"
Tämä on siis se syy, ettei miehet käy? Naiset hoitaa paremmin. Sitten on turha valittaa, kun koulumaailmassa on lähes pelkästään naisia.
Naisethan tekee kaiken miehiä paremmin.
Ja kyllä, kaikki naiset, kaikkia miehiä.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Sukupuolen sisällä on suuremmat erot yksilöiden välillä kuin sukupuolten välillä. Itsellä on taidot aika rajalliset. Voisin helposti luetella kymmenen asiaa, jossa kuka tahansa on parempi, kuin minä. On joitain osa-alueita, joissa taas yleisesti olen riittävän hyvä. Hyvin harva asia on sellainen, jossa sukupuolella on yksoikoinen merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä persuudesta haittaakaan olisi vastavoimana intersektionaaliselle uusmarxismille mitä jokapaikasta tuputetaan. Woke tuhoaa yhteiskunnat ja niin sen on tarkoituskin, vallankumous päämääränä.
Et voi muuttaa toisen ajattelua tyrmäämällä sen vääräksi ja tarjoamalla sitten omaasi. Se ei vaan mene niin. Ihmisen pitää itse perehtyä asioihin ja ajatella. Siis vaikka ajattelisi eri tavalla kuin ajattelee itse.
Jokaisella lienee syynsä ajatella kuten ajattelee. Sinullakin onneksi vapaus valita itse miten ajattelet.
T. Nainen KTM ja PS
Suhteutettuna asukasmäärään, Suomi tais olla n. 17. Ei siis ihan köyhimpiä maita maailmassa. Sit on toki muitakin mittareita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta sama syy siis kuin noissa paneeleissa. Toiset hoitaa asian paremmin"
Tämä on siis se syy, ettei miehet käy? Naiset hoitaa paremmin. Sitten on turha valittaa, kun koulumaailmassa on lähes pelkästään naisia.
Naisethan tekee kaiken miehiä paremmin.
Ja kyllä, kaikki naiset, kaikkia miehiä.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Sukupuolen sisällä on suuremmat erot yksilöiden välillä kuin sukupuolten välillä. Itsellä on taidot aika rajalliset. Voisin helposti luetella kymmenen asiaa, jossa kuka tahansa on parempi, kuin minä. On joitain osa-alueita, joissa taas yleisesti olen riittävän hyvä. Hyvin harva asia on sellainen, jossa sukupuolella on yksoikoinen merkitys.
Ajattelen samoin, että sukupuolen sisällä on suuremmat erot yksilöiden välillä kuin sukupuolten välillä. Hyvin sanottu!
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamies parkuu, että naiset on aseenteellisia, kun odottavat, että mies pyytää treffeille, mutta ymmärrätkö palstamies, että se ei VELVOITA SINUA PYYTÄMÄÄN ketään treffeille?
Se, että naiset odottaa, että mies tekee aloitteen ei velvoita juuri SINUA mihinkään. Ei sinun tarvitse pyytää ketään treffeille. Mikään laki ei pakota/velvoita, se on sinun OMA VALINTA.
Et voi syyllistää muita omista valinnoistasi. Maailma pyörii ihan samalla tavalla ja kukaan ei edes huomaa, ettet sinä pyydä ketään treffeille. ÄLÄ pyydä ketään treffeille, ei sinun tarvitse jos et halua. Ei kukaan pakota. Ymmärrätkö???? Ihan oma valinta.
Hyvä! Ja nyt käännä tuo siihen ettei kukaan pakota naisia valitsemaan miehiä jotka hakkaa niitä.Mikään laki ei pakota/velvoita valitsemaan väkivaltaista miestä!
Tiedän, tää voi tuulla teille uutisena
Muutama kommentti sitten itse totesit väkivallan olevan tässä olkiukko. Hyvin se silti sinulta sujuu, sen käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kerro naisille joita tapailet ettet halua maksaa heille asiaa x tai mitään.
Jos haluat johonkin muuhun asiaan vastauksen niin voitko kysyä uudelleen, että tiedän ja osaan vastata sitten kysymääsi paremmin.
T. Nainen KTM ja PS
Sinusta naiset jotka vaativat miestä maksamaan ensitreffit eivät ole itaria vaan.... mitä?
Tavaa tuo oikein hitaasti.
Mitä ihmettä jankkaat asiasta? Jos nainen vaatiii treffeillä mitä vaan, mitä välii? Jokainen mies päättää, meneekö vaatimusten mukaan vai ei. Tosin en ole koskaan kuullut kenenkään vaativan treffeillä mitään. Olettaa voi, mut oletuksiinkaan ei ole pakko vastata. Omituisen asian yrität vääntää ongelmaksi.
Jos puhutaan käytöstavoista ja kohteliai
En edelleenkään tiedä, kuka ja missä sinulta tai muilta miehiltä kukaan näitä toksisia eleitä vaatii. Täällä on nyt useampi nainen kertonut, ettei ole mikään ongelma toimia noissa asioissa kohteliaasti, avaa ovia ja auttaa takin kanssa ym. Itse saan tällaista kohteliaisuutta hyvin harvoin. Enkä ole niitä koskaan jäänyt odottamaan. Silloin, kun kohteliasta kohtelua saan osakseni, se tuntuu hyvältä ja jää mieleen. Suomessa harvemmin, ulkomailla aika paljon enemmän. Siis tuntemattomilta. Oma poika on täydellinen herrasmies käytöstavoiltaan. Se ilahduttaa aina tilanteen tullessa eteen. Siitä huomaa sen harvinaisuuden, että herättää huomiota muissakin, se kohtelias käytös, kun on sen verran harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä sen kotiin tulevan miehen jalkoja pitäsi naisen pestä jossan vadissa vissiin (entä sen kotiin tulevan naisen jalkoja? pesiskö mies sitten niitä? ) kun suihku on keksitty aikapäiviä sitten ja jos sinne suihkuun menee koipia pesemään, on sama pestä koko ihminen. Eikö mies suoriudu edes itsensä pesemisestä enää ilman naisen apua???
Onko suihku liian tekninen vehje, ettei mies suoriudu sen käytöstä, vaan naisen pitää tulla sekin miehen puolesta käyttämään?
Ei herraisä näitä nykyajan miespoloja.
Palstamies ainakin on työtön ja kotona kokoajan niin ei se mistään (ainakaan töistä)kotiin tule. peskööt koipensa itse, kun on päiväkaudet aikaa.
Tästä tuli mieleen oma nuoruus. Seurustelin jonkin aikaa naisen kanssa, jolla oli ilmiömäinen tyyli aukoa päätään ja halveksua juuri edellä
Juu tilastot ne puhuu suomalaisen miehen leppoisuudesta...
Tyypillinen väkivaltaisen ihmisen selitys: sinä sait mut lyömään. Hyvin klassinen. Nyrkit puhuu, kun sanat loppuu. Eli ei ole vain enää puolustelemista.
Toinen kysyy, miksi ne jalat pitäisi pestä, suihku on keksitty, sinä vihjaat, että hakata tollanen pitäis. Ja olis oma syy. Erittäin häiriintynyttä!
Jos toinen on paha suustaan, pitää kävellä pois, ennen lyöntiä. Jos ei muuten ole miestä itseään hillitsemään. Siinä on yksi miehen mitta.
Tiedätkö, miksi naiset ovat kehittyneet pahasisuisiksi suustaan? Olisko siihen joku ihan selkeä ja ymmärrettävä syy? Joku ihan muu, kuin joku sukupuolelle synnyinominaisuutena saatu irrationaalinen pahuus?
Vierailija kirjoitti:
Juu tilastot ne puhuu suomalaisen miehen leppoisuudesta...
Tyypillinen väkivaltaisen ihmisen selitys: sinä sait mut lyömään. Hyvin klassinen. Nyrkit puhuu, kun sanat loppuu. Eli ei ole vain enää puolustelemista.
Toinen kysyy, miksi ne jalat pitäisi pestä, suihku on keksitty, sinä vihjaat, että hakata tollanen pitäis. Ja olis oma syy. Erittäin häiriintynyttä!
Jos toinen on paha suustaan, pitää kävellä pois, ennen lyöntiä. Jos ei muuten ole miestä itseään hillitsemään. Siinä on yksi miehen mitta.
Tiedätkö, miksi naiset ovat kehittyneet pahasisuisiksi suustaan? Olisko siihen joku ihan selkeä ja ymmärrettävä syy? Joku ihan muu, kuin joku sukupuolelle synnyinominaisuutena saatu irrationaalinen pahuus?
Tilastollisesti suomalaisten (siis oikeasti suomalaisten) tekemien väkivaltarikosten määrä on laskenut vuosien saatossa roimasti. Ja suurin osa näistä rikoksista on pienehkön päihdeporukan (lähinnä keskinäisiä) nahinointeja. On hyvin kaukaa haettua, että tavallinen suomalainen mies olisi jotenkin väkivaltainen. Tuo on pelkkää miesvihaa.
Jos tarkastellaan terveydenhuollon hoitoreksiteri-ilmoituksia, niin perheväkivaltatilanteista ne kertovat seuraavaa: "Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia." (https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5226791)
Toisin sanoen terveydenhoitoa vaativissa perhevakivaltatapaukisssa uhreina ovat useimmiten miehet. Tätäkään tilastolilsta tosiasiaa ei tietenkään nykyfeministit suostu tunnustamaan, vaan tulee mutku mutku miehet ovat väkivaltaisia, koska mutku mutku.
Miehet ovat kyllä yliedustettuna törkeimmissä teoissa ja jokaine teko on liikaa tekijästä riippumatta. Kunhan totesin, että voisi tämän ideologisen miesvihan lopettaa ja edes yirttää keskustella asioista faktoilla.
On jännää, miten tämä "tasa-arvo" on nyt sitten äärimmilleen ajettua ja ennätysmäärä naisia elää sitä onnellista riippumatonta sinkkuelämää vapaudesta nauttien.
Ja sitten nuorten mielenterveysongelmat, lääkkeiden popsiminen ja kaikenlaiset muut elämänhaasteet ovat historiallisella ennätystasolla.
Eihän näitä nyt yksi yhteen voi näin suoraviivaisesti vetää kritiikittä, mutta ihminen on sosiaalinen eläin, joka on koko historiansa halunnut pariutua ja lisääntyä ja jossa skupuolien erot ovat luonnollisesti näkyneet elintavoissa. Jos joku asia on biologisesti luonnollisempaa, niin kysyn, että mikä? Haluan kuulla.
Parisuhde ja lapset eivät tietenkään automaattisesti takaa onnea ja niidne puute automaattisesti takaa huonoa mielenterveyttä. Kannattaa silti kysyä itseltä ihan vakavasti, että tekeekö se vapaus juosta pilatestunnille, tai kahdeskymmenestoinen kanarianreissu yksin nyt sitten ihan oiekasti syvästi onnelliseksi vuosienkin jälkeen.
Suomi suomalaisille miehille perkele ja edellisen punahuuli hallituksen, kaikki äm mät loppuelämäksi vankilaan!
Vierailija kirjoitti:
Suomi suomalaisille miehille perkele ja edellisen punahuuli hallituksen, kaikki äm mät loppuelämäksi vankilaan!
Juuri näin! Itsekin toivon vankilaan vaan mokomat äm mät! Nuori mies PS
"Mikäs tässä punavihreässä maailmassa on leikkiä piilopunavihreää näin persuna 😁. Punavihreätä vaimoa on kiva panna, kun luulee minun olevan myös punavihreä hippimies 😱. Vaikka olen sisimmissään 100% persu ja aina äänestänyt persuja 😂. Oli krapulakiima päällä molemmilla kesälomalla. Panin vaimoani perseeseen ja tykkäsi ihan hulluna. Juuri ennen laukeamista vedin kullini ulos ja käskin ottaa suihin . Vaimo ei epäröinyt yhtään vaan kaappasi munasta kiinni ja työnsi suuhunsa. Muutaman kerran kerkesi vedellä ja sitten lensi. Tuskin jää ainoaksi kerraksi 😎."
Ajattelin että on kova läppä, mutta sitten älysin, että monet miehet tekee just noin :D
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinua nyt edellisessä hallituksessa noin paljon suututtaa? Hehän toimivat ihan hyvin!
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs tässä punavihreässä maailmassa on leikkiä piilopunavihreää näin persuna 😁. Punavihreätä vaimoa on kiva panna, kun luulee minun olevan myös punavihreä hippimies 😱. Vaikka olen sisimmissään 100% persu ja aina äänestänyt persuja 😂. Oli krapulakiima päällä molemmilla kesälomalla. Panin vaimoani perseeseen ja tykkäsi ihan hulluna. Juuri ennen laukeamista vedin kullini ulos ja käskin ottaa suihin . Vaimo ei epäröinyt yhtään vaan kaappasi munasta kiinni ja työnsi suuhunsa. Muutaman kerran kerkesi vedellä ja sitten lensi. Tuskin jää ainoaksi kerraksi 😎."
Ajattelin että on kova läppä, mutta sitten älysin, että monet miehet tekee just noin :D
Miehet vaan ovat paljon naisia nokkelimpia, jos kyse on seksistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä sen kotiin tulevan miehen jalkoja pitäsi naisen pestä jossan vadissa vissiin (entä sen kotiin tulevan naisen jalkoja? pesiskö mies sitten niitä? ) kun suihku on keksitty aikapäiviä sitten ja jos sinne suihkuun menee koipia pesemään, on sama pestä koko ihminen. Eikö mies suoriudu edes itsensä pesemisestä enää ilman naisen apua???
Onko suihku liian tekninen vehje, ettei mies suoriudu sen käytöstä, vaan naisen pitää tulla sekin miehen puolesta käyttämään?
Ei herraisä näitä nykyajan miespoloja.
Palstamies ainakin on työtön ja kotona kokoajan niin ei se mistään (ainakaan töistä)kotiin tule. peskööt koipensa itse, kun on päiväkaudet aikaa.
Tästä tuli mieleen oma nuoruus. Seurustelin jonkin aikaa naisen kanssa, jolla oli ilmiömäinen tyyli aukoa päätään ja halveksua juuri edellä
Voi voi, eikö nainen alkanut käyttäytyä halujenne mukaan, vaikka suomimies leipoi hänet nyrkeillään sairaalakuntoon useamman kerran? Voi hitsin vitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Itsekin toivon vankilaan vaan mokomat äm mät! Nuori mies PS
Just ja mitä hyvää persut ovat saanet aikaan, muuta kun haukkumalla muita tyhmiksi?
Täällä kukaan muu vingu, kuin sinä...sinua ottaa päähän se, ettemme vingu ja odota miehiltä mitään. Tekee olosi ontoksi ja siksi yrität väkisin kääntää asiat nurinperin. Koko miesvihakonsepti on itsellesi vain oman merkityksellisyyden puutteen ilmentymä.