Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naisten tekemisä ja mitätöineet niitä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että naiset on aina tehneet töitä. Se työ mistä ei palkkaa ole maksettu on yl
eli samat jutut kuin naisille kun ne saa saranat öljyttyä, tämä sopii hyvin.
psst. on muitakin remppahommia kuin saranoiden öljyäminen.
Remontit kannattaa teettää ammattilaisella, eikä tee- se - itse- sähköt joissa koko kämppä palaa tai muita kyseenalaisia säästövirityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naisten tekemisä ja mitätöineet niitä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että naiset on aina tehneet töitä. Se työ mistä ei palkkaa ole maksettu on yleensä ollut se raskian ja vaativin työ.
Tietysti luulet. Samalla
No hyvä, ei tarvii sitten meidän naisten jatkossa itseä rasittaa pyykkihommissa kun se käy teiltäkin 😄 eivaan, pesen kyllä itse pyykit, myös mieheni mutta tässä vähän tuota omaa logiikkaa takaisinpäin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu porsiva emakko ja mällíränni on mun käyttämiä. Samoin joskus kritisoin että miehen pitäisi palvoa vulvaa.
Mätisäkeistä en kirjoita enkä mistään anaalipanoista. Jos kirjoittaisin, tyyli olisi astetta törkeämpi.
Eikä siinä, olette nimitelleet miehiä sioiksi vuosikymmeniä ja nyt itkette kun kutsun sialle porsivaa emakoksi."
Olet ihan kuin 5-vuotiaat hiekkalaatikolla. "Sä haukuit ensin!" Itket jopa jostain huumoriketjusta, jossa mies syö lapsen vanukkaat, ja se ketju meni niin ihosi alle, että jaksat jankuttaa siitä vuosikausia. Sen vuoksi vietät kaiken hereilläoloaikasi tällä palstalla, jotta voit keksiä "astetta törkeämpiä" solvauksia naisista. Vaikuttaa onnelliselta elämältä.
Ihan oikeasti, sinulla on pakko olla joku diagnoosi.
Pelkkä luuseri-i n c e l se on joita palsta on täynnä. Ovat katkeria omasta n
Ai veikkaat että syy on siis sama kuin teillä luuseri-inceleillä jotka olette katkeria miehettömyydestänne?
Vaikea uskoa
Kerro, mitä ne muut ketjut ovat? Haluun kans päästä niille kommentoimaan!!
--
löydät ne varmasti. Minähän kuulemma riehun joka puolella puolustamassa miehiä. Enkä edes ehdi kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naisten tekemisä ja mitätöineet niitä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että naiset on aina tehneet t
Remontit kannattaa teettää ammattilaisella, eikä tee- se - itse- sähköt joissa koko kämppä palaa tai muita kyseenalaisia säästövirityksiä.
Sama siivous. Siksi se jätetäänkin teille.
Vierailija kirjoitti:
"Ja arvaatko... yksin asuvalta mieheltä onnistuu pyykinpesu. Tää voi olla vaikea uskoa mutta näin se vain on.
Mitäs nyt tehdään?"
Miten tämä liittyy yhtään mihinkään? Totta kai onnistuu, jos ei ole pahasti kehitysvammainen.
Kannattaa lukea viesti johon vastattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naisten tekemisä ja mitätöineet niitä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että naiset on aina tehneet t
Haha todellakin remontit vain ammattilaisille, mahtaako kotivakuutuskaan kattaa jos itse lähtee sooloilemaan näissä. Kyllä sähköala, LVI ja rakennushommat ovat ihan oma taiteenlajinsa. Kaikki kunnia ja arvostus sinne, tilaan palvelut kotiin. En edes miehen anna niitä tehdä. Eikä se onneksi niin tollo ole että yrittäisikään. Perus lampun vaihto häneltä käy, mutta sitä suuremmat projektit tilataan toimeksiantoina 😄
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naisten tekemisä ja mitätöineet niitä, mutta ei se po
Sama siivous. Siksi se jätetäänkin teille.
Siihen tilataan siivousfirma ja maksetaan kuten remonttifirmallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse ihmiskaupasta. Ei se, että nainen tekee sisältöä OF:ään ole ihmiskauppaa. Jos nainen pakottaisi miehen (tai toisen naisen) tekemään sisältöä OF:ään se olisi ihmiskauppaa.
Ei nainen syyllisty ihmiskauppaan laittamalla itsestään kuvia jonnekin alustalle.
Yritä ymmärtää ihmiskaupan ja vapaan tekemisen ero.
Miksi sä reppana väität etten ymmärrä eroa :) Sinähän siinä selitit kuinka suurin osa ei tee seksityötä vapaaehtoisesti, todistin sinut tässäkin asiassa paskanpuhujaksi.
Osoitit vain ja ainoastaan oman ymmärtämättömyytesi. Itse vetosit ofn.
Tuo eläimiin sekaantuminen on palstamiehen vakio kauraa. Koira nuolee naista? Jos noin tapahtuisikin, niin miten sinä pakotat sen koiran nuolemaan? hierot raakaa jauhelihaa vehkeisiin???? No jos koira nuolee, (sulla omakohtaista kokemusta?)siitä tuskin koira saa traumoja, mutta kun miesporukka rai**skaa vuohen tai lampaan hengiltä niin siinä eläin kärsii ja tuntee suunnatonta kipua. En tiedä mitä se lehmä tuumiii, kun mies siihen vehkeensä tunkee, mutta nuo pienemmät eläimet takuulla kituvat ja niihin sattuu. Tässä on se ero, että mies tunkee vehkeensä siihen eläimeen ja se lienee kivuliasta. Silloin kun se yksi mies löytyi sen karjun alta, ei se karju varmaan siitä kärsinyt, joten ei ollut niin kalamaa. Tässä eläimiin sekaantumisessa on pahinta se, että viatonta eläintä vahingoitetaan ja se joutuu kärsimään kipua ja kauhua ja tuskaa.
Ja kyllä se kuitenkin on niin, että miehet niitä eläimiäkin eniten käyttää hyväkseen, mutta palstamies on kyllä siitä "mukava" , että kaikki miesten hommat se laittaa naisten piikkiin:D Kuten tuo "rin*kirunkka*aminen", koskaan kuullutkaan moisesta, mutta siis miehet tuollaistakin harjoittaa. Tältä palstalta selviää paljon asioita joihin mies pystyy, kun vain lukee palstamiehen kirjoituksia. niissä kun syytetään naisia kaikesta siitä mitä miehet tekee.
No hyökkäys on paras puolustus ja palstamies tietää näköjään tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan muissakin väkivaltarikoksissa tekijöinä selkeänä enemmistönä miehet. Pitäisi pureutua tarkemmin tuohon, että ovatko hekin kaikki syrjäytyneitä, todennäköisesti. Pertsa puukottaa Jartsaa kun veti viimeiset pirit ja oli vielä vasikoinutkin, mut päihtymykseltään osui vähän vinoon ja Jartsa lives another day. Sitten vielä ryöstörikollisuus, johon väkivalta usein myös liittyy kylkiäisenä.
No onhan se aikamoista elämän paskomista, jos ei käy kouluja eikä siksi työllisty ja lähtee rikosten tielle. Rikolliset eivät
Harmittaa, kun ei ole älykästä miestä keskustelemassa. Sellainen olis kiva. Jolla olis muutakin sanottavaa, kuin naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naist
Ja tämä mies varmaan olisikin mielissään maksamassa laskua palaneesta huushollissa tai vaimon tekemästä vesivahingosta. 🙄🙄
T. Nainen KTM ja PS
Koska 612 lla on selkeästi poliittinen lähtökohta, sanotaan sitä mielenosoitukseksi. Sillä on siis selkeä sanoma. Se ei vielä tarkoita mekkakkaa. Mellakka on sit sitä, kun hajotetaan paikkoja. Sitäkin on itsenäisyyspäivinä tapahtunut.
Mellakat itsenäisyyspäivänä aiheuttaa alhaisen testosteronitason ulisevat miesvitut, jotka vihaa Suomea ja valkoista rotua. Monet niistä peittää oman leuattomuuden risuparralla.
Harmittaa, kun ei ole älykästä miestä keskustelemassa. Sellainen olis kiva. Jolla olis muutakin sanottavaa, kuin naisviha.
**
Onneksi kotona on. Ja ehkä juuri tässä hyvä esimerkki miksi naisella on oikeutetusti odotuksia puolisoa kohtaan siinä missä miehellä omat odotukset.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Koska 612 lla on selkeästi poliittinen lähtökohta, sanotaan sitä mielenosoitukseksi. Sillä on siis selkeä sanoma. Se ei vielä tarkoita mekkakkaa. Mellakka on sit sitä, kun hajotetaan paikkoja. Sitäkin on itsenäisyyspäivinä tapahtunut.
Mellakat itsenäisyyspäivänä aiheuttaa alhaisen testosteronitason ulisevat miesvitut, jotka vihaa Suomea ja valkoista rotua. Monet niistä peittää oman leuattomuuden risuparralla.
Testosteroni lisää väkivaltaisuutta ja libidoa.
No nyt on jäänyt kasetti palstamiehellä jumiin kysymykseen, syyllistyykö KAIKKI syrjäytyneet miehet rikoksiin. Ihan kuin joku olisi niin väittänyt. On vain sanottu, että usein esim ta*pp*oon syyllistyy nämä syrjäytyneet pullonkallistelijat. Jos ne KAIKKI tekis noin niin olishan se jo loppuneet aikapäiviä sitten . Toinen puoli olisi laudoissa kaksi metriä multaa päällä ja toinen puoli telkien takana. Joo ei kaikki miehet tee rikoskia, ei syrjäytyneet eikä muutkaan, mutta sitä palstamies ei voi myötää, kun sen pitää saada nalkuttaa nyt seuraavat 50 sivua, miten mammat väittää, että KAIKKI syrjäytyneet miehet tekee rikoksia :D
En nyt tiedä onko se niin ihmeellistä. Oikeisto kun ei ole erityisen tunnettu siitä, että kannattaisivat naisten oikeuksia. Maailmallahan konservatiiviset ovat niitä, jotka haluavat mm. rajoittaa naisten oikeutta aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun miehet sanovat etteivät naiset tee töitä, vedotaan siihen, että Suomessa naiset ovat tehneet töitä jo vuosikymmeniä, eikä muiden maiden kulttuuria voi rinnastaa tähän. " Luulen, että sellaista kulttuuria ei olekaan, missä naiset ei loppujen lopuksi olisi tehneet aina enemmän töitä, kuin miehet. Naisten tekemää työtä vain ei ole miehet juurikaan arvostaneet ja ne on mitätöity "pikku puuhasteluksi" vaikka todellisuudessa mies ei itse olisi jaksanut noita töitä edes tehdä. Miehet on kautta historian halveksineet naisten tekemisä ja mitätöineet niitä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että naiset on aina tehneet töitä. Se työ mistä ei palkkaa ole maksettu on yleensä ollut se raskian ja vaativin työ.
Tietysti luulet. Samalla
Jaa a, mitä niinku pitäis tehdä? Pyykinpesu onnistuu ihan naimisissa olevalta mieheltä, tai siis osalta heistä. Osahan muuttuu ihan kyvyttömiksi kaikkiin kotihommiin, kun naimisiin pääsevät. Meillä mies haluu hoitaa koko pyykkihuollon.
Juttu kuitenkin lähti siitä, et naiset eivät arvosta miesten tekemisiä omakotitaloissa...onko ne hommat jotenkin arvokkaampia ja merkittävämpiä miesten tekemänä?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jäänyt kasetti palstamiehellä jumiin kysymykseen, syyllistyykö KAIKKI syrjäytyneet miehet rikoksiin. Ihan kuin joku olisi niin väittänyt. On vain sanottu, että usein esim ta*pp*oon syyllistyy nämä syrjäytyneet pullonkallistelijat. Jos ne KAIKKI tekis noin niin olishan se jo loppuneet aikapäiviä sitten . Toinen puoli olisi laudoissa kaksi metriä multaa päällä ja toinen puoli telkien takana. Joo ei kaikki miehet tee rikoskia, ei syrjäytyneet eikä muutkaan, mutta sitä palstamies ei voi myötää, kun sen pitää saada nalkuttaa nyt seuraavat 50 sivua, miten mammat väittää, että KAIKKI syrjäytyneet miehet tekee rikoksia :D
Ei. Katsos kun palstanaiset ovat väittäneet että suurin osa miehistä syrjäytyy. Sanotko että se paskapuhe on nyt todistettu vääräksi?
Kertoisitko, mikä on sun vientialayritys. Hakeudun yrittämään samalle alalle. Näyttää olevan aikaa myös palstailuun.