Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6641/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On välillämme kuilu, ja taivas maanpäällä.

Seinän takana uinuu pitkät päivät täällä.

Vierailija
6642/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi naisia ei saa mielestänne kritisoida?" Kyllä saa, mutta esimerkit voisivat olla tottakin ,eikä niin keksittyjä, ettei niitä voi uskoa.  Ja sitten nämä seksifantasiat. Täällä kirjoitellaan miten tykätään kokemattomien pimujen kurkkuun tunkea ja runkata OMAA penistä :D Ei herrajumala, luuleeko esim tämä M27, että joku noita uskoo? Naisenakin hirveä myötähäpeä (hävettääkö toisia miehiä nämä höpöjutut?) Nuo jutut on niin yliampuvia ja epäuskottavia, ettei niihin voi vakavasti suhtautua. Tuskin tuotaan M27 on ikinä runkannut muuhun, kuin omaan kouraansa. 

--

Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämmästyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia sekä tissien välissä mulkun hankausta naisten vessassa. Joten eipä mulkun pituus menoa lopultakaan hidastanut. Tyttö oli about 17v, en kysynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lainaus toisesta ketjusta:

Kaikkein jyrkintä kohtaanto-ongelma on tilastojen mukaan tällä hetkellä Etelä-Koreassa. Siellä ei korealaisille nuorille naisille kelpaa korealainen mies. Ei liene ihme sekään, että siellä nuorten miesten konservatismi tämän myötä lisääntyy nopeimmin maailmassa tällä hetkellä ja naisten liberalismi taas kasvaa nopeimmin. 

Etelä-Koreasta povataan ensimmäistä maata maailmassa, jossa puoluekenttään on tulossa erikseen naisten puolue ja erikseen miesten puolue. 

Eli tämän perusteella Suomessa asiat on vielä ihan hyvin, toistaiseksi. 

Vierailija
6644/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa käy hyvin ilmi, että minkälaisiin miehiin naisten viha kohdistuu: niihin, jotka eivät saa eli joille he eivät anna p**lua. Sinänsä mielenkiintoinen vallankäyttöväline ja kierre miehen kannalta: me emme anna sinulle p***ua, joten olet p**ka luuseri ja halveksuttava siksi, koska me anna sinulle p***ua. Harvemmin kuulee ja näkee retoriikkaa, jossa mies haukkuisi naista sanomalla, että ei sinua tarvitse kuunnella koska ethän sinä saa edes k***ia. 

Paitti, että tämä "viha" kohdistuu ihan vaan näihin palstaukkeleihin, jotka täällä fantasioivat ällötyksiä ja alistamisia. Eihän sitä kukaan tiedä livenä tavatessa, kuin paljon ja mitä kokemusta kellään on.

Kyllä se koskee ihan kaikkia luusereita, jo koulussa se asenne kohdistuu niihin heikkoihin, kiusattuihin ja alistettuihin. Naisilla on usein tarve olla voittajien puolella. 

Vierailija
6645/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naisia ei saa mielestänne kritisoida?" Kyllä saa, mutta esimerkit voisivat olla tottakin ,eikä niin keksittyjä, ettei niitä voi uskoa.  Ja sitten nämä seksifantasiat. Täällä kirjoitellaan miten tykätään kokemattomien pimujen kurkkuun tunkea ja runkata OMAA penistä :D Ei herrajumala, luuleeko esim tämä M27, että joku noita uskoo? Naisenakin hirveä myötähäpeä (hävettääkö toisia miehiä nämä höpöjutut?) Nuo jutut on niin yliampuvia ja epäuskottavia, ettei niihin voi vakavasti suhtautua. Tuskin tuotaan M27 on ikinä runkannut muuhun, kuin omaan kouraansa. 

--

Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämmästyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia sekä tissien välissä mulkun hankausta naisten vessassa. Joten eipä mulkun pituus menoa lopultakaan hidastanut. Tyttö oli about 17v, en kysynyt!

Joo nämä onkin niiitä laatunaisia. Ei kukaan täystolkkunen näitä pidempään kahtele

Vierailija
6646/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten aika on ohi länsimaissa. Menkööt Thaimaahan työstämään traumaansa.

Vierailija
6647/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?! Huh huh, aikamoista miesvihaa taas. 

Vierailija
6648/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No minun tilanne oli että tapasin mieheni ennen valmistumista, oli jo pitkään ollut työelämässä kun on minua sen verran vanhempi (tuolloin vajaa 40 ja minä selvästi olin alle 30, olen edelleen alle 30). Meillä siis toisella oli alussa huomattavasti kovemmat tulot kuin toisella. "

Onhan tuossa tietenkin tietynlainen näkymä ja visio siitä mitä se tulevaisuus voisi tuoda tullessaan mutta se on vain visio, ei mikään lupaus mistään. Yhden ystäväni mies oli menestyvä ja rikas yrittäjä kunnes tekikin yllättäen konkurssin, masentui ja alkoholisoitui. Koko perheen tulotaso meni käytännössä viemäristä alas ja he elivät vuosikausia naisen ihan keskivertopalkalla. Onneksi mies vähitellen pääsi jaloilleen mutta eivät ne tulot enää ikinä palautuneet siihen mitä ne olivat.

Toisen ystäväni mies sai aivoverenvuodon ja on ollut sen jälkeen ihan hoidettava. Sitä ennen menestyvä juristi

Hyväosaisten suurin harhaluulo on, että kaikki ovat oman onnensa seppiä. Ja tätä vahvistaa se, että osa ihmisistä kykenee luomaan menestyvän uran hankalista lähtökohdista huolimatta. Epäonniset harvemmin tulevat esiin ja ne kaikki syyt, mitkä ovat yleensä menestyksen tiellä, yrityksestä huolimatta.

Tästä seuraa myös se asenne, et esim. työttömät ovat laiskuuttaan työttömiä ja näin ollen raippa on se, jolla ihmiset työllistetään.

Aikanaan aktiivisuusmalli otettiin käyttöön vedoten Ruotsiin ja toiseen eurooppalaiseen maahan (en muista, olisko ollut Tanska tai Hollanti?). Se unohdettiin, että näissä maissa panostettiin moninkertaisesti myös siihen, että jokaisella työttömällä oli oma työntekijä, joka aktiivisesti auttoi työllistymisessä. Siis oikeasti auttoi, eikä siten, kuten meillä: koita nyt löytää jotain paikkoja, mitä haet.

Muutenkin ammatinvalintaan pitäisi panostaa enemmän. Siihen (ja työllistymiseen) ei auta se, että aikuisopiskelua ei enää tueta.

Sori, ohis.

Vierailija
6649/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No minun tilanne oli että tapasin mieheni ennen valmistumista, oli jo pitkään ollut työelämässä kun on minua sen verran vanhempi (tuolloin vajaa 40 ja minä selvästi olin alle 30, olen edelleen alle 30). Meillä siis toisella oli alussa huomattavasti kovemmat tulot kuin toisella. "

Onhan tuossa tietenkin tietynlainen näkymä ja visio siitä mitä se tulevaisuus voisi tuoda tullessaan mutta se on vain visio, ei mikään lupaus mistään. Yhden ystäväni mies oli menestyvä ja rikas yrittäjä kunnes tekikin yllättäen konkurssin, masentui ja alkoholisoitui. Koko perheen tulotaso meni käytännössä viemäristä alas ja he elivät vuosikausia naisen ihan keskivertopalkalla. Onneksi mies vähitellen pääsi jaloilleen mutta eivät ne tulot enää ikinä palautuneet siihen mitä ne olivat.

Toisen ystäväni mies sai aivoverenvuodon ja on ollut sen jäl

Huono-osaisten suurin harhaluulo on taas se, että "epäonniset" voivat vain lyödä läskiksi ja ansaita muiden työllä yhtä hyvän elintason kuin ne työssä käyvät. Perustoimeentulo on tietenkin hyvä taata, mutta ei mitään sen yli. 

Vierailija
6650/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haluan matkustaa ja harrastaa ja elää tietyntasoista elämää yhdessä sen kumppanin kanssa. Siksi kumppanin pitää olla yhtä varakas jotta hän pystyy siihen. En myöskään halua onnenonkijoita tai lokkeja. "

Mitä varakkaampi ihminen, sen enemmän häntä kauhistuttaa ajatus että hän joutusi käyttämään omaa rahaansa kenenkään muun hyväksi. Tavikset ovat yleensä aina anteliaampia ja joustavampia rahan suhteen kuin rikkaat. Siksikin pariudun vain tavisten kanssa. Ei tarvitse kitupiikkien kanssa tapella.

Ei se varakas ihminen ole kauaa varakas jos alkaa jakamaan rahojaan pois. Ei aikuista ihmistä kuulu seurustelukumppanin elättää. 

Hassua että se tavis voi joskus maksaa vaikka puolisonsa matkasta osan köyhtymättä mutta varakas ei siihen pysty.

Nythän ei ollut kyse mistään toisen e

Olen siitä onnellisessa asemassa, et kun tulot on pienet, en murehdi liikaa, kunhan elän. Mielelläni jotain tarjoan ystäville mahdollisuuksien mukaan. Ne ei ole isoja juttuja ja kaveritkin tietää, millä budjetilla elän. Ehkä kannattais nekin vähän säästää, mutta olen mieluiten vähän huoleton, kuin koko ajan naama kieränä vahtimassa jokaista euroa. 

Sama koskee tietty puolisoa. Ilahduttaminen on kivempaa, kuon pihtailu.

Vierailija
6651/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän se yks tubettaja on ryyppäämässä ja panemassa leidiboita. 

Vierailija
6652/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän se yks tubettaja on ryyppäämässä ja panemassa leidiboita. 

Jouko on homostelemassa

Vierailija
6653/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Joo nämä onkin niiitä laatunaisia. Ei kukaan täystolkkunen näitä pidempään kahtele

En katsellutkaan pidempää tietenkään. Ja siis itse menin treffeille ihan viattomat mielessä. Ajattelin että jutellaan vähän YHDEN tuopin ääressä ja ilta päättyy sitten siihen. No tämä halusikin heti ottaa shotteja ja loppu onkin historiaa. Ihan hauskaa seuraa, muttei tosiaankaan sovi vakavaan suhteeseen. Tsemppiä joka tapauksessa hänelle, missä onkaan. :)

M 37

Vierailija
6654/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lainaus toisesta ketjusta:

Kaikkein jyrkintä kohtaanto-ongelma on tilastojen mukaan tällä hetkellä Etelä-Koreassa. Siellä ei korealaisille nuorille naisille kelpaa korealainen mies. Ei liene ihme sekään, että siellä nuorten miesten konservatismi tämän myötä lisääntyy nopeimmin maailmassa tällä hetkellä ja naisten liberalismi taas kasvaa nopeimmin. 

Etelä-Koreasta povataan ensimmäistä maata maailmassa, jossa puoluekenttään on tulossa erikseen naisten puolue ja erikseen miesten puolue. 

Eli tämän perusteella Suomessa asiat on vielä ihan hyvin, toistaiseksi. 

Toi on jotenkin hassu logiikka, että kun ei kelpaa muille niin pitää tehdä itsestä vielä kelpaamattomampi. 

Vierailija
6655/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ystäväni mies sai aivoverenvuodon ja on ollut sen jäl

Saa vastata ohi :) minäkin kerkiän taas vastata kun työpäivä tehty.

Olen kenties lähtökohdistani ns hyväosainen, mutta minulle peruskoulu oli vaikeaa kun lukihäiriötä ei huomattu ja oppimiseen sopivia tapoja ei vielä ollut löytynyt. Tyttöporukastamme olin systemaattisesti aina huonoin ja koin huonommuuden tunnetta kun toiset sai kiitettäviä ja minä kutosia...

Lukiossa aloin pärjätä, mutta sinne ei ollut itsestään selvää päästä. Lukio meni mukavasti, mutta sitten halusin kauppikseen jonne en ollut lukenut esim matikkaa tarpeeksi josta olisin hyötynyt. Taas oli rimakauhua ja vaikeutta päästä kohti omaa päämäärää.

Yliopisto meni hyvin. Se kysyi lähinnä kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä ettei esim työt vieneet mukanaan enne valmistumista.

Mitään en ole saanut taustani puolesta. Yliopistossa hieman tukea mutta alle 5000€ edestä koko opintojen ajan. 

Väitän että moni minua parempi tavallisesta perheestä tullut olisi varmasti halutessaan päässyt pidemmälle kuin minä lukihäiriöllä. Lukiosta eteenpäin opetus oli hyvää ja laadukasta ja siitä alkoi minun mahdollisuudet elämässä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6656/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ongelmia elättää huomattavasti pienituloisempaa puolisoani ja maksaa hänen matkansa. Toki jos minull ei olisi tähän varaa se varmasti alkaisi enenevässä määrin kyrsiä. 

T. Laatikkoleuka

Vierailija
6657/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämmästyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia sekä tissien välissä mulkun hankausta naisten vessassa. Joten eipä mulkun pituus menoa lopultakaan hidastanut. Tyttö oli about 17v, en kysynyt!"

Miksi sinä 37v mies hankiudut alaikäisten tienien seuraan? Miksi oman ikäiset naiset eivät kiinnosta sinua, vaan pitää melkein lapselta hakea seksiä? Johan kyllä on mielenkiitoista, miten edelleen melkein keski-ikäisten miesten seksiseuran hakua alaikäisiltä, ei nähdä mitään väärää. Mutta jos vaikka 30v nainen hakee 20-25v miesseuraa, siitä kyllä nousee aikamoinen haloo mediassa. Nainen on puuma silloin, mutta jos mies harrastaa seksiä alaikäisen nuoren naisalun kanssa, sitä ei paheksuta!

N43

Vierailija
6658/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole nyrkkeilysäkki, sillä meidän aika on vasta alkamassa, kun ollaan tukahdutettu kaiken maailman liberaalit sekä feministit. Palaamme juurillemme, missä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä! Tiedätkö liberaalit ruuanlaittaja miksi naisilla on pienemmät reidet, kun miehellä? Jotta nainen voisi olla lähempänä hellaa!

Eiköhän mestari persuineen hoida asiat kuntoon vielä! Naiset kotiin lapsia hoitamaan sekä mies perhettä elättämään!

Vierailija
6659/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa käy hyvin ilmi, että minkälaisiin miehiin naisten viha kohdistuu: niihin, jotka eivät saa eli joille he eivät anna p**lua. Sinänsä mielenkiintoinen vallankäyttöväline ja kierre miehen kannalta: me emme anna sinulle p***ua, joten olet p**ka luuseri ja halveksuttava siksi, koska me anna sinulle p***ua. Harvemmin kuulee ja näkee retoriikkaa, jossa mies haukkuisi naista sanomalla, että ei sinua tarvitse kuunnella koska ethän sinä saa edes k***ia. 

Paitti, että tämä "viha" kohdistuu ihan vaan näihin palstaukkeleihin, jotka täällä fantasioivat ällötyksiä ja alistamisia. Eihän sitä kukaan tiedä livenä tavatessa, kuin paljon ja mitä kokemusta kellään on.

Kyllä se koskee ihan kaikkia luusereita, jo koulussa se asenne kohdistuu niihin heikkoihin, kiusattuihin ja a

En muista inhonneeni koulussa ketään. Enkä koskaan saanut tietää, mitä kukakin on saanut, ja keneltä. En erityisesti hengaillut "voittajien" eli niiden vilkkaimpien kanssa, sen enempää kuin niiden hiljaisten. Ihan yleisesti porukoissa oltiin. Sekalaisissa. Hupaisaa sinänsä, että kolme luokkakaveria on julkisuudesta tuttuja. Hyviä tyyppejä kaikki, yks äänekäs ja vilkas, kaks hiljaisempaa ja rauhallisempaa. Tää vaan siitä, et ei nää mene aina jonkun ihme kaavan mukaan. 

Vierailija
6660/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämm

Yökötys olit viattomilla treffeillä 17v. n kanssa?? Hyi helv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi