Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6681/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisiin tämä ei päde. Todennäköisimmin parisuhteeseen päätyy pienituloinen (mutta työssäkäyvä), suurituloisten naisen ollessa huomattavasti muita useammin sinkkuja."

Miksi suurituloinen nainen ei kelpaa miehille?

Toisin päin.

On tutkittua että:

1) suurituloisten naisten pariutumishalut ovat pienemmät. Ylipäätään kun naisen tulot nousevat, pariutumishalut laskevat

2) koska naiset eivät halua pariutua alaspäin, potentiaalisia miehiä on vähemmän, ja näitä miehiä haluavat muutkin naiset

1) olen erimieltä

2) olen samaa mieltä

T. Nainen KTM ja PS 

Niin, miehiä ei kiinnosta naisen isot tulot. Sitä se just tarkoittaa.

Hauskasti taas yritetty kääntää tämäkin asia: miehet haluu, et tyttöystävänsä on kavereidenkin mielestä haluttava. Saa ylpeänä esitellä ja olla kollina. Se on tälläkin palstalla kerrottu, miesten suusta.

Vierailija
6682/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämmästyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia sekä tissien välissä mulkun hankausta naisten vessassa. Joten eipä mulkun pituus menoa lopultakaan hidastanut. Tyttö oli about 17v, en kysynyt!"

Miksi sinä 37v mies hankiudut alaikäisten tienien seuraan? Miksi oman ikäiset naiset eivät kiinnosta sinua, vaan pitää melkein lapselta hakea seksiä? Johan kyllä on mielenkiitoista, miten edelleen melkein keski-ikäisten miesten seksiseuran hakua alaikäisiltä, ei nähdä mitään väärää. Mutta jos vaikka 30v nainen hakee 20-25v miesseuraa, sii

On nää ihan järkkyjä juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämmästyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle oraalia sekä tissien välissä mulkun hankausta naisten vessassa. Joten eipä mulkun pituus menoa lopultakaan hidastanut. Tyttö oli about 17v, en kysynyt!"

Miksi sinä 37v mies hankiudut alaikäisten tienien seuraan? Miksi oman ikäiset naiset eivät kiinnosta sinua, vaan pitää melkein lapselta hakea seksiä? Johan kyllä on mielenkiitoista, miten edelleen melkein keski-ikäisten miesten seksiseuran hakua alaikäisiltä, ei nähdä mitään väärää. Mutta jos vaikka 30v nainen hakee 20-25v miesseuraa, sii

On nää ihan järkkyjä juttuja.

Luonto ohjaa meitä lisääntymään sekä parittelemaan mahdollisimman nuorena! Tämmöinen on ihmisen luonto!

Vierailija
6684/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naisia ei saa mielestänne kritisoida?" Kyllä saa, mutta esimerkit voisivat olla tottakin ,eikä niin keksittyjä, ettei niitä voi uskoa.  Ja sitten nämä seksifantasiat. Täällä kirjoitellaan miten tykätään kokemattomien pimujen kurkkuun tunkea ja runkata OMAA penistä :D Ei herrajumala, luuleeko esim tämä M27, että joku noita uskoo? Naisenakin hirveä myötähäpeä (hävettääkö toisia miehiä nämä höpöjutut?) Nuo jutut on niin yliampuvia ja epäuskottavia, ettei niihin voi vakavasti suhtautua. Tuskin tuotaan M27 on ikinä runkannut muuhun, kuin omaan kouraansa. 

--

Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämmästyneeltä. Noh, eipä siinä mennyt kuin 30 min ja hän oli jo kännissä ja halusin antaa minulle or

Laitoitkin juuri sopivan esimerkin siitä mitä tarkoitin. Eihän näitä usko vanha erkkikään. Runkkufantasia tullaan tänne kertomaan totena :D

Et taida hirveesti yökerhoissa liikkua, jos pidät outona sitä, että yökerhoissa on pikku tieni likkoja, joita sitten nämä kierot 30-40v ukot metsästä siellä!

Vierailija
6685/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naisia ei saa mielestänne kritisoida?" Kyllä saa, mutta esimerkit voisivat olla tottakin ,eikä niin keksittyjä, ettei niitä voi uskoa.  Ja sitten nämä seksifantasiat. Täällä kirjoitellaan miten tykätään kokemattomien pimujen kurkkuun tunkea ja runkata OMAA penistä :D Ei herrajumala, luuleeko esim tämä M27, että joku noita uskoo? Naisenakin hirveä myötähäpeä (hävettääkö toisia miehiä nämä höpöjutut?) Nuo jutut on niin yliampuvia ja epäuskottavia, ettei niihin voi vakavasti suhtautua. Tuskin tuotaan M27 on ikinä runkannut muuhun, kuin omaan kouraansa. 

--

Itse tapasin yhden tytön, joka aika nopeasti, silmin nähden hämmästyneenä tokaisi, että "onks toi sun yli 20cm pitkä" niin hän luuli. Tosin hän ei ollut koskaan etukäteen mulkun pituuttani kysynyt eikä asia ollut tullut aiemmin puheeksi. Vaikutti hämm

Asian vierestä, mut yökerhoihin ikärajat menee keskimäärin 18-24v suunnilla ja lähtökohtaisesti täytyy olla parinkympin paremmalla puolella päästäkseen 😅

Toki sieltä sitten aikuiset ihmiset voivat keskenään seura etsiä jos se on itselle sopiva paikka sellaiseen. Mutta tietääkseni teinit eivät edelleenkään niihin pääse :Dd

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6686/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä onkin niiitä laatunaisia. Ei kukaan täystolkkunen näitä pidempään kahtele

--

Moni pikkup-illu (12-17v) kusettaa jätkiä laittamalla semmoset rintsikat joihin on laitettu jotain geeliä tms. joka kohottaa rintoja. Oikeesti siis moni isohko rintainen pikkutyttö on pienirintainen. Jätkät varokaa!

Se on ihan totta! mutta en kyllä ite sekaannu alaikäiseen kysyn ekaksi iän ja sitten kokeilen niiden aitoutta.... ja sitten tuleekin läps läps!! =)

Vierailija
6687/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä onkin niiitä laatunaisia. Ei kukaan täystolkkunen näitä pidempään kahtele

--

Moni pikkup-illu (12-17v) kusettaa jätkiä laittamalla semmoset rintsikat joihin on laitettu jotain geeliä tms. joka kohottaa rintoja. Oikeesti siis moni isohko rintainen pikkutyttö on pienirintainen. Jätkät varokaa!

Voisko ajatella että tuossa iässä keho nuorella vielä muovautuu sellaiseksi mikä se sitten aikaan naisen iässä tulee olemaan... 12v iässä ei itsellä ainakaan ollut vielä mitään kurveja missään... Ja kautta aikojen naiset on käyttänyt push up rintsikoita erilaisilla vahvuuksilla. Toki muitakin malleja, mutta onhan tuo todennäköisesti myydyin rintsikkamalli naisilla..

Ja sitten voi miettiä että mistä tulee nuorille suorituspainetta hankkia täytettä sinne missä sitä ei ehkä vielä muuten ole? 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6688/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Minäpä kerron sulle miksi teinitytöt haluaa miellyttää näitä "ääliöitä": kun itse olin yläasteella, ei näiden herrojen mielipiteet tai varsinkaan seura olisisi voinut vähempää kiinnostaa. Mutta tuossa iässä varsinkin jätkät ovat todella lapsia, ja tytöt hyvin haavoittuvia ja itsetunto voi särkyä pienimmästäkin asiasta. Joten siinä vaiheessa poikia aletaan varmasti miellyttää, kun pienistä rinnoista aletaan kommenroida JULKISESTI. Se on HENKISESTI TODELLA RASKASTA nuorelle teinitytölle, joka ei ole vielä oppinut, mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei.

Joten: jos (ja kun) tytöt saavat pidettyä itsetuntonsa kasassa käyttämällä näitä niin paljon puhuttuja rintaliivejä, he ovat siihen TÄYSIN OIKEUTETTUJA. Ja tsemppiä kaikille nuorille naisille siinä iässä, pitäkää lippu korkealla (ja rinnat koholla)! =)

Vierailija
6689/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Minäpä kerron sulle miksi teinitytöt haluaa miellyttää näitä "ääliöitä": kun itse olin yläasteella, ei näiden herrojen mielipiteet tai varsinkaan seura olisisi voinut vähempää kiinnostaa. Mutta tuossa iässä varsinkin jätkät ovat todella lapsia, ja tytöt hyvin haavoittuvia ja itsetunto voi särkyä pienimmästäkin asiasta. Joten siinä vaiheessa poikia aletaan varmasti miellyttää, kun pienistä rinnoista aletaan kommenroida JULKISESTI. Se on HENKISESTI TODELLA RASKASTA nuorelle teinitytölle, joka ei ole vielä oppinut, mikä elämässä on tärkeää ja

Mutta kuulupa niitä suorituspaineita olevan nuorilla miehilläkin... Kai se liittyy siihen ikään valitettavasti että vertaillaan toisiin jne. Kyllä tärkeää olisi kunnioittaa omaa ja toisten kehoa.. onneksi en ole ikinä kuullut mitään negatiivista ulkonäkööni liittyen, mutta kyllä ne kehutkin nuorena hämmensi ja nolotti... 

Onneksi ikä tuo varmuutta, kokemusta ja ymmärrystä asioihin :) 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6690/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"1) voit olla eri mieltä, mutta tuo on ihan tutkittua. Mitä enemmän naisella on kaikkea, sitä vähemmän hän keskimäärin haluaa=tarvitsee parisuhdetta."

Sanoisin ennemminkin että mitä enemmän naisella on omia aineellisia resursseja, sen enemmän hänen tarpeensa parisuhteessa siirtyvät henkisiin tarpeisiin.

Eli koulutetumpi nainen vaatii kumppaniltaan paljon suurempaa henkistä yhteensopivuutta ja sosiaalista osaamista. Ja tämä tietenkin rajoittaa sen miesjoukon määrää joka tuon naisen kriteerit täyttää.

Eli toisin sanottuna, mitä köyhempi nainen, sitä vahvemmin tämän motiivina pariutua on raha ja elintaso.

Vierailija
6691/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Hmph. Mun mielestäni on aika huvittavaa nimitellä teinityttöjä "pikkup-illuiksi" jne. Okei pakkohan se on myöntää, että on se aika rasittavaa katsoa kaduilla minihameissa örmyäviä teinejä, ottaa se muakin aivoon. MUTTA! Eihän kukaan synny tähän maailmaan kaikkitietävänä. Lähes joka asia elämästä opitaan kantapään kautta. Ja väitän, että lähes kukaan ei voi väittää, että ei teini-iässään olisi tahnyt virheitä. Ne kuuluvat nuoruuteen ja ne kasvattavat meistä aikuisia!

Vierailija
6692/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"1) voit olla eri mieltä, mutta tuo on ihan tutkittua. Mitä enemmän naisella on kaikkea, sitä vähemmän hän keskimäärin haluaa=tarvitsee parisuhdetta."

Sanoisin ennemminkin että mitä enemmän naisella on omia aineellisia resursseja, sen enemmän hänen tarpeensa parisuhteessa siirtyvät henkisiin tarpeisiin.

Eli koulutetumpi nainen vaatii kumppaniltaan paljon suurempaa henkistä yhteensopivuutta ja sosiaalista osaamista. Ja tämä tietenkin rajoittaa sen miesjoukon määrää joka tuon naisen kriteerit täyttää.

Eli toisin sanottuna, mitä köyhempi nainen, sitä vahvemmin tämän motiivina pariutua on raha ja elintaso.

Kukin tavallaan ja omista lähtökohdista 😃 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6693/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja vaikka rikkaan naisen tarpeet olisivat enemmän henkisiä, miehen on silti oltava yhtä varakas kuin naisenkin eli rikas.

Pitkälle ja rikkaalle naiselle sopii pitkä ja rikas mies, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Lyhyelle ja köyhälle naiselle sopii pitkä ja rikas mies, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

121212:n periaate. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, se millainen nainen itse on, vaikuttaa vain siihen miten sama miesmaku perustellaan.

Vierailija
6694/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Minäpä kerron sulle miksi teinitytöt haluaa miellyttää näitä "ääliöitä": kun itse olin yläasteella, ei näiden herrojen mielipiteet tai varsinkaan seura olisisi voinut vähempää kiinnostaa. Mutta tuossa iässä varsinkin jätkät ovat todella lapsia, ja tytöt hyvin haavoittuvia ja itsetunto voi särkyä pienimmästäkin asiasta. Joten siinä vaiheessa poikia aletaan varmasti miellyttää, kun pienistä rinnoista aletaan kommenroida JULKISESTI. Se on HENKISESTI TODELLA RASKASTA nuorelle teinitytölle, joka ei ole vielä oppinut, mikä elämässä on tärkeää ja mikä ei.

Joten: jos (ja kun) tytöt saavat pidettyä itsetuntonsa kasassa käyttämällä näitä niin paljon puhuttuja rintaliivejä, he ovat siihen TÄYSIN OIKEUTETTUJA. Ja tsemppiä kaikille nuorille naisille siinä iässä, pitäkää lippu korkealla (ja rinnat koholla)! =)

Äläkää nyt ottako nuin tosissaan! Maku asioista ei voi kiistellä. Tämä on mun maku ja käsitys vaan. Nussikaa te sitte niitä iso-/pienirintasia! Mä ainaki tee niin. Tisseil ei oo välii, kunha värkki löytyy sekä o tiukka!

Vierailija
6695/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Hmph. Mun mielestäni on aika huvittavaa nimitellä teinityttöjä "pikkup-illuiksi" jne. Okei pakkohan se on myöntää, että on se aika rasittavaa katsoa kaduilla minihameissa örmyäviä teinejä, ottaa se muakin aivoon. MUTTA! Eihän kukaan synny tähän maailmaan kaikkitietävänä. Lähes joka asia elämästä opitaan kantapään kautta. Ja väitän, että lähes kukaan ei voi väittää, että ei teini-iässään olisi tahnyt virheitä. Ne kuuluvat nuoruuteen ja ne kasvattavat meistä aikuisia!

Aina voi myös odottaa että pahimmat teinikipuilut on ohi ja sitten kattoo itselleen sopivaa kumppania ja ryhtyy tiettyihin asioihin vasta kun on oikeasti valmis ja sopiva ihminen löytynyt. Näin tein itse, enkä kadu vaikka tämä ensimmäinen suhde myöhemmin päättyi. Kaikki aikanaan, kiire ei ole. Erosta huolimatta ehtii löytää ja tavata uusia ihmisiä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6696/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja vaikka rikkaan naisen tarpeet olisivat enemmän henkisiä, miehen on silti oltava yhtä varakas kuin naisenkin eli rikas.

Pitkälle ja rikkaalle naiselle sopii pi

Mistä toi pitkä mies tulee 🤣 mulle on ollut aina se ja sama miten pitkä mies on. Olen toki itse pitkä ja se voi jollekin olla este, mutta mulle on aivan se ja sama... 

Ja pelkästään omassa ystäväpiirissä meillä on kaikilla eri miesmaku 😅 vähän karkea yleistys siis...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6697/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näennäisesti eri miesmaku.

Pääpiirteet joita te kaikki haluatte, ovat samoja.

Vierailija
6698/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en kaikessa liberaalifeminismin kanssa olekaan samaa mieltä niin paljon enemmän vastenmielisyyttä herättää se miten miehet puhuvat naisista, ja miten suosittuja sellaiset "ulostulot" ovat somessa. On mennyt usko siihen että miehet kykenisivät näkemään naisia ihmisinä.

Täällä käy siis yksi normaali mies. Ihanaa! Kiitos tuosta kommentista. Vähän palautti uskoa miessukupuoleen.  Vaikka tokihan nomaalissa elämässä näkee, ettei kaikki miehet ole hulluna haukkumassa ja alistamassa naisia. En voisi kuvitella että naapurin Pertti ikinä puhuisi tai kohtelisi vaimoaan niin, kun täällä miehet kertoo vaimojaan ( mielikuvitusvaimoja ) tai naisia kohtelevansa.  Tavalliselle miehelle nainenkin on ihminen ja häntä kohdellaan kuten ihmisiä kohdellaan. Ja onne

Kaappihomomiehet ovat usein tuollaisia, naisvihamielisiä. Yleensä se vielä kohdistuu ei-kaapissa oleviin lesboihin eikä suinkaan heteronaisiin.

Vierailija
6699/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja vaikka rikkaan naisen tarpeet olisivat enemmän henkisiä, miehen on silt

No minä haluan vaikka sen akateemisen miehen, yhden kaverin mies on urheilija, toinen tykkää kun mies on taitava musiikissa, kolmas haluaa miehen joka tekee yhtä kovasti työtä kuin itse, neljännelle on tärkeää että mies tykkää lapsista, viides viihtyy sinkkuna eikä tapaile ketään... Jne.

Meillä on ainakin tosi erilaisia toiveita ja odotuksia omia kumppaneita kohtaan. Kyllä kummasti on kaltaiset toisensa sitten löytäneet :) vaikka ei ole samoja kriteerejä

Vierailija
6700/23034 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja vaikka rikkaan naisen

Unohdin laittaa että kirjoitin tän kommentin noista miesmakukriteereistä. Sori. 

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi