Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset voivat tehdä valinnan omalta osaltaan." Kiitos, kirjoitit tässä kauniisti. :) olen kanssasi samaa mieltä että asia on näin. Olen myös sitä mieltä että miehelle kuuluu tämä sama oikeus ja vapaus.
Ehkä kuitenkin on hyvä huomioida että lasta nainen ei voi hankkia yksin, joten eikö sinusta lapsi ole ollenkaan miehen asia/vastuu, vai ainoastaan edelleen naisen? Lähtökohtaisesti pariskunta kuitenkin päättää ja sitoutuu tähän yhdessä. se on toki jokaisen päätettävissä ja neuvoteltavissa miten kumpikin sen tekee. Mutta eihän isä tarpeeton tai erillinen ole omasta lapsestaan kuitenkaan.
T. Nainen KTM ja PS
Olet väärässä. Nainen voi tehdä lapsen yksinään. Mieheltä se ei laillisesti onnistu.
Nojoo, olet kyllä kieltämättä oikeassa
"Adoptoida voivat tietynikäiset avioparit tai yksittäiset henkilöt. Muut kuin avioparit eivät voi adoptoida yhdessä. Laki ei kuitenkaan sisällä mitään edellytyksiä adoptoivan henkilön sukupuolelle. Yksinäinen mies voi siis adoptoida lapsen."
Minilex
Olis jotenkin fixumpaa ottaa asioista selvää. Mut täällä pitää tehdä jokaisen itse faktantarkistus. Jotenkin niin tyypillistä oikeistoradikaaleille. Totuudesta viis, kunhan saa möyhätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset voivat tehdä valinnan omalta osaltaan." Kiitos, kirjoitit tässä kauniisti. :) olen kanssasi samaa mieltä että asia on näin. Olen myös sitä mieltä että miehelle kuuluu tämä sama oikeus ja vapaus.
Ehkä kuitenkin on hyvä huomioida että lasta nainen ei voi hankkia yksin, joten eikö sinusta lapsi ole ollenkaan miehen asia/vastuu, vai ainoastaan edelleen naisen? Lähtökohtaisesti pariskunta kuitenkin päättää ja sitoutuu tähän yhdessä. se on toki jokaisen päätettävissä ja neuvoteltavissa miten kumpikin sen tekee. Mutta eihän isä tarpeeton tai erillinen ole omasta lapsestaan kuitenkaan.
T. Nainen KTM ja PS
Olet väärässä. Nainen voi tehdä lapsen yksinään. Mieheltä se ei la
Adoptiolakia määrittää eri maiden lait. Eri mailla on erilaiset ehdot pari/aviopari/sinkku/iät jne. Eli Suomen laki ei yksin määritä soveltuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perheitä ja lapsia ei synny, koska naiset kuluttavat 10-15 vuotta juoksujen juoksemiseen ja sinkkuseikkailemiseen, ja sitten odottavat että miehet ovat jonossa odottamassa koska pääsee pikavauhtia töihin hoitamaan naiselle keskiluokkaista idylliä. "
Niin, miehethän ovat aina olleet oikein kuuluisia siitä että haluavat heti mahdollisimman nuorina naimisiin, isiksi ja uskolliseen parisuhteisiin ilman mitään turhia seikkailuja sinkkuina? Mitenkähän tuntuu minusta jotenkin vähän vieraalta...
Taas. Luitko mitä minä kirjoitin?
Naiset haluavat tavismiehen vasta kun he haluavat lapsia ja asuntolainan.
Sinun vastauksesi on, että no haluavatko miehet lapsia ja asuntolainan nuorina?
En minä sellaisesta maininnut mitään. Puhe oli seurustelusta. Teille naisille tämä on niin selvää, ettette osaa edes kuvite
Tämä. Nuorena naisia kiinnostaa komeat ja itsevarmat miehet, jotka ottavat tilaa haltuun ja vievät.
Näitä miehiä ei kuitenkaan riitä kaikille. Mutta se ei ole ongelma, koska nämä miehet vaihtavat naista usein. Yksi tällainen mies ehtii seurustelemaan esimerkiksi 5-10 naisen kanssa ennen vakiintumiseen, ja näin moni nainen saa seurustelukokemuksensa. Loppuaika sinkkuillaan, ja välillä kenties antaudutaan jollekin baarin komistukselle joka haluaa seksiä ja katsoo, että vähän tavallisemmalta mimmiltä sitä saa todennäköisemmin.
Miehet yrittävät hankkiutua poikuudesta eroon hinnalla millä hyvänsä, ja silti 20-vuotiaissa miehissä neitsyitä on naisiin verrattuna viisinkertaisesti. Tai itse asiassa enemmän, koska miesten on todettu valehtelevan nolosta asiasta jopa anonyymeissä kyselyissä. Ellei muu auta, keinovalikoimaan kuuluvat maksulliset ja juurikin valehtelu.
Sitten odotellaan pariutumisruletin alkamista, ja sehän alkaa kun naisten perhekuume alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nämä ovat niitä miehiä joista hyvin suuri osa sai kärvistellä naisettomana kolmekymppisiksi, koska naiset juoksivat juoksuja. "
Nämä ovat myös miehiä jotka olisivat olleet ikionnellisia jos olisivat olleen niitä miehiä joiden kanssa naiset näitä juoksujaan juoksivat. Eli heillä ei olisi ollut mitään näitä juoksuja vastaan jos vain he itse olisivat olleet niiden kohde.
Tämä. Nuo vinkujat olisivat itse halunneet juosta jolkotella ja seikkailla, paskanmarjat he mitään pitkää, vakavaa ja yksiavioista suhdetta olisivat jo nuorena halunneet.
Höpön löpön.
Minun tuntemani naista odotelleet miehet halusivat nimenomaan parisuhteen, ja olivat hyvinkin romanttisia ja herrasmiesmäisiä.
Mutta naiset halusivat niitä meneviä miehiä, joita oli haastavampaa sitouttaa.
Vaihtoehto sekin, että nuorena pitkään vakavaan suhteeseen ja sitten kolmenkympin kriisissä petetään työkaverin kanssa, koska halutaan kokea muita naisia. Näin eksäni veti yli 10v suhteen vessasta alas omien himojensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt tämäkin aihe tuli mainittua, ja täällä on vihervassarinaiset taas selittelemässä kuinka "kyllä ne suomalaisetkin", niin kommentoidaanpa vähäsen.
Voitte ihan katsoa tilastoja. Siis sellaisia, joita ei ole vielä haudattu koska ne eivät satu miellyttämään yliopistojen vihervassareita. Eli kuinka paljon todennäköisemmin maasta X tullut syyllistyy tiettyyn rikokseen, kuin maasta Y tullut.
Voi myös katsoa nitä lähtömaita, ja miettiä ihan jopa järjellä onko kyse yksittäistapauksista. Kun vallitseva kulttuuri on naisia alistava, niin meinasitteko että enemmistö miehistä siellä lueskelee salaa feminismistä, vasemmistolaisuudesta ja kulttuuriliberalismista? Jos siellä ihanassa Gambiassa 75% naisista ympärileikataan aka silvotaan, niin meinasitteko että se on muutama heppu jossain heimossa, jotka sitä harrastavat?
Sori, mutta kyllä ne eksotiikkaa väräjävät miehet kannattavat ihan oikeasti sitä kulttuur
Olisko kannattanut teidän persujen vaan suostua siihen, että käymme itse valitsemassa leireiltä ne naiset ja lapset? Halusitte tästä oikeudesta luopua.
Maana olemme riippuvaisia muista maista. Muiden maiden kanssa teemme sopimuksia, kuten kiintiöitä pak olaisia varten. Ne täyttyy naisilla tai miehillä. Toiset pääsee tänne omin avuin, toiset ovat leireillä. Ihan teidän politiikkaa tässä toteutetaan. korkeasti koulutettu" persukin voisi ottaa asioista selvän, ennen päästää menemään. Ikävä kyllä se ei kuulu teidän tapoihin. Tässäkin ketjussa monta tahallista valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nämä ovat niitä miehiä joista hyvin suuri osa sai kärvistellä naisettomana kolmekymppisiksi, koska naiset juoksivat juoksuja. "
Nämä ovat myös miehiä jotka olisivat olleet ikionnellisia jos olisivat olleen niitä miehiä joiden kanssa naiset näitä juoksujaan juoksivat. Eli heillä ei olisi ollut mitään näitä juoksuja vastaan jos vain he itse olisivat olleet niiden kohde.
Tämä. Nuo vinkujat olisivat itse halunneet juosta jolkotella ja seikkailla, paskanmarjat he mitään pitkää, vakavaa ja yksiavioista suhdetta olisivat jo nuorena halunneet.
Nii enkä mä edes ymmärrä miten se on kenenkään muun kun vinku-irmelin ittensä vika, minäkin oon ruma ja köyhä mies, silti on naiset ja maailma nähty, nää luuserit vaan keksii tekosyitä miks ei kannata elää omaa elämäänsä ja nyt sitä kostetaan muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS&n
Hedelmöityshoito on kunnallisella edullista, ei täysin ilmaista. Jonot ovat pitkä ja ehdot tiukat. Läheskään kaikki eivät niihin pääse. Yksityisesti paljon helpompaa, mutta kallista.
"Tämä. Nuorena naisia kiinnostaa komeat ja itsevarmat miehet, jotka ottavat tilaa haltuun ja vievät. Lässyn lässyn jne loputonta paskaa"
Älä nyt ota tätä väärin mut oletko sinä 12 vuotias jonka on annettu olla liikaa netissä ja oot luonu tämmöset pelot lukemalla isojen poikien id iootti juttuja?
Mulle tulee niin vivid mielikuva susta et pakko kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perheitä ja lapsia ei synny, koska naiset kuluttavat 10-15 vuotta juoksujen juoksemiseen ja sinkkuseikkailemiseen, ja sitten odottavat että miehet ovat jonossa odottamassa koska pääsee pikavauhtia töihin hoitamaan naiselle keskiluokkaista idylliä. "
Niin, miehethän ovat aina olleet oikein kuuluisia siitä että haluavat heti mahdollisimman nuorina naimisiin, isiksi ja uskolliseen parisuhteisiin ilman mitään turhia seikkailuja sinkkuina? Mitenkähän tuntuu minusta jotenkin vähän vieraalta...
En minä sellaisesta maininnut mitään. Puhe oli seurustelusta. Teille naisilMiehet yrittävät hankkiutua poikuudesta eroon hinnalla millä hyvänsä, ja silti 20-vuotiaissa miehissä neitsyitä on naisiin verrattuna viisinkertaisesti. Tai itse asiassa enemmän, koska miesten on todettu valehtelevan nolosta asiasta jopa anonyymeissä kyselyissä. Ellei muu auta, keinovalikoimaan kuuluvat maksulliset ja juurikin valehtelu.
Öö kuka on muka neitsyt vielä 20-vuotiaana 😂 Osa ihmisistä aloittaa seksielämän jo yläasteella, mutta suurin osa varmaan lukiossa, silloinhan sitä moni jo seurusteleekin ensimmäistä kertaa. Viimeistään ekan opiskeluvuoden jälkeen ei ole neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että oikein ideologinen kuilu miesten sekä naisten välillä? Johtuisiko se siitä, että miehet ajattelevat omillaan aivoillaan sekä eivät juokse, kaiken maailman muodin perässä toisin kuin naiset! Naiset yleensä ovat näitä laumasieluja, liittyvät milloin mihinkin meneillään olevaan muotiin!
Miehet hän niitä laumasieluja ovat. Porukalla tekevät kaikkea typerää. Joo pojat on poikia, sitten sanotaan, vaikka kyseessä on aikuiset miehet. Miehet eivät aivojaan käytä, opiskelut ei suju ja vedetään viinaa ja huumeita joilla pää pehmiää. Huudetaan kannabista lailliseksi, että saataisiin pää enemmän sekaisin. Kaikki viisaus asuu (vanhoissa) naisissa, mutta miehissä asuu
Ja meidän julkinen sairaanhoito hoitaa nämäkin typerykset. Ja slomaa saa töistä, on jalkamurtuman syy mikä hyvänsä. Tosin osa työnantajista on alkanut kiertää tätä ja nyt, kun työehtosopimukset romutetaan, voidaan nää sankarit erottaa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sellaisesta maininnut mitään. Puhe oli seurustelusta. Teille naisilNuorena naisia kiinnostaa komeat ja itsevarmat miehet, jotka ottavat tilaa haltuun ja vievät.
Onko jotenkin outoa että rumat nyhveröt, jotka eivät osaa edes keskustella mistään kenenkään kanssa, eivät kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on varsinkin nuorena enemmän alttiita ei faktaperäiselle propagandalle, menevät mukaan salaliittoteorioihin saadakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta jne
Ja naiset taas menevät mukaan jokaiseen aikansa muotivillitykseen ja tekevät päätöksiä ilman sen syvempää tietämystä asioista vain koska joku vaihtoehto tuntuu pintapuolisesti oikealta. Naisilla on sellainen hive mind toiminta ihan normaalia, tehdään jotain koska muutkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Niitä tehdään julkisella ja naiselle ei tule kuin polikäynnin kulut.
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Palataan asiaan kun isyystutkimus on automaationa synnytyksen ohella.
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden toteamiseen. Tässä vois taas todeta, et kannattaa valita sellainen äiti lapsilleen, jonka kanssa ei ole pelkoa syrjähypyistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt tämäkin aihe tuli mainittua, ja täällä on vihervassarinaiset taas selittelemässä kuinka "kyllä ne suomalaisetkin", niin kommentoidaanpa vähäsen.
Voitte ihan katsoa tilastoja. Siis sellaisia, joita ei ole vielä haudattu koska ne eivät satu miellyttämään yliopistojen vihervassareita. Eli kuinka paljon todennäköisemmin maasta X tullut syyllistyy tiettyyn rikokseen, kuin maasta Y tullut.
Voi myös katsoa nitä lähtömaita, ja miettiä ihan jopa järjellä onko kyse yksittäistapauksista. Kun vallitseva kulttuuri on naisia alistava, niin meinasitteko että enemmistö miehistä siellä lueskelee salaa feminismistä, vasemmistolaisuudesta ja kulttuuriliberalismista? Jos siellä ihanassa Gambiassa 75% naisista ympärileikataan aka silvotaan, niin meinasitteko että se on muutama heppu jossain heimossa, jotka sitä harrastavat?
Sori, mutta kyllä ne eksotiikkaa väräjävät miehet kannattavat ihan oikeasti sitä kulttuur
Tämä edellä oleva kommentti on kaikessa karuudessaan totuuden ytimessä: kun ihminen on kasvanut alistavaan ja hirviömäiseen ns. kulttuuriin (jossa itse on lisäksi se hyväosainen), niin ei hän pysty muuttumaan aidosti tasa-arvoiseksi vain sillä että pääsee toiseen maahan ja joku hänelle kohteliaasti kertoo, että tässäpä powerpointilla esitettynä että miten meidän maassamme eletään. Mieti jos itse joutuisit tuohon toiseen kulttuuriin, niin alkaisitko itse ikinä silti ajattelemaan heidän tavallaan?
Pakolaiset pitäisi aina asuttaa naapurimaihinsa eikä rahdata tuhansien kilometrien päähän. Luulin nuorena että kyllä muslimitaustaiset ihmiset muuttuvat kun pääsevät länsimaihin ja näkevät parempaa elämää. En enää usko siihen. Mutta en enää jaksa myöskään sääliä heitä, vaan ajattelen että heidän täytyy itse nähdä oman kulttuurinsa ihmisarvon, tasa-arvon ja inhimillisyyden puutuminen ja se on ainoa tie niille kansoille. Siksi ei muslimipakolaisia Suomeen. Rodulla ei ole tässä mitään merkitystä.
Piti ihan tarkistaa että ollaanko oikeasti vauva-palstalla vai olenko jotenkin teleportannut y**laudalle...
Keskustelun taso on ainakin yhtä laadukasta kuin siellä.
Ei muuta kuin jatkakaa, meneehän se päivä siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sellaisesta maininnut mitään. Puhe oli seurustelusta. Teille naisille tämä on niin selvää, ettette osaa edes kuvite
Ei ole mitenkään kiveen kirjoitettu, että se kaksikymppisenä aloitettu suhde kestää sinne kolmeenkymppiin. Ihmiset muuttuvat tuona aikana aika paljon, kun aivotkin vielä kehittyvät. Ei se nuorena tavattu kumppani välttämättä olekaan ideaali enää, jos he ovat kasvaneet eri suuntiin. Siinä kun eroat niin taas pääsee joku ullottamaan kuinka taas joku on "valmis asettumaan".
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Sijaissynnytys
Yleisimmin sijaissynnytykseen tähtäävät hoidot toteutetaan IVF- eli koeputkihedelmöityksellä. Hoito tehdään yleensä lasta toivovan parin sukusoluilla, jolloin lapsi on myös geneettisesti heidän. Sijaissynnyttäjä ei siis ole lapsen biologinen äiti, vaan hän vain lainaa kohtuaan yhdeksän kuukauden ajan.
Sijaissynnytykset eivät itsessään ole laittomia Suomessa. Sen sijaan hedelmöityshoitojen antaminen sijaissynnytystarkoituksessa on kiellettyä.
Vaikka sijaissynnytykset eivät ole laittomia, voidaan osa prosessista joutua hoitamaan muualla kuin Suomessa. Jos pari haluaa käyttää äidin munasolua, ei tätä voida Suomessa tehdä. Sen sijaan jos käytetään synnyttäjän munasolua, voidaan sijaissynnytys hoitaa kokonaan Suomessa. Tällöin lapsi on myös geneettisesti osin sijaissynnyttäjän
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan tarkistaa että ollaanko oikeasti vauva-palstalla vai olenko jotenkin teleportannut y**laudalle...
Keskustelun taso on ainakin yhtä laadukasta kuin siellä.
Ei muuta kuin jatkakaa, meneehän se päivä siinäkin.
Tääl on varmaan pottukoira, niilo22, upi, tampereentero ja markoboy, juttujen taso täsmäis.
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja y
Tässäkin ketjussa olis paljon töitä faktojen tarkistajille. Ihan pokkana syydetään valheita valheen perään. Ja niiden perusteella haukutaan naiset ja liberaalit. Mut siis täyttä bullshittiä väitteet. Ja jengi vielä peukuttaa "korkeasti koulutetulle" persulle valheista.
Höpön löpön.
Minun tuntemani naista odotelleet miehet halusivat nimenomaan parisuhteen, ja olivat hyvinkin romanttisia ja herrasmiesmäisiä.
Mutta naiset halusivat niitä meneviä miehiä, joita oli haastavampaa sitouttaa.