Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6361/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnen paljonkin naisia, jotka olisivat halunneet jo nuorina aloittaa seurustelun luotettavan miehen kanssa. Osa onnistui sellaisen löytämään, kun minä. Osa löysi just kolmekymppisenä ja osa ei koskaan. Ja kaikki silti sitä toivoi. Sellaista se elämä ny vaan on. En tunne ketään naista, joka ikinä olis halunnut vain seikkailla ja mennä sängystä sänkyyn. Varmaan niitäkin on, ja saa ollakin, kuten miehiäkin. En vaan tunne heitä."

Johtuu siitä että näiden miesten tarkoittamat "naiset" ovat niitä Tinderin halutuimpia naisia tai sitten yökerhojen baaritiskien vakiokasvoja. Eivät he näet tai kohtaa sitä valtavaa enemmistöä naisista jotka ovat myös ihan niitä samoja taviksia kuin hekin. Joko ovat niin eristäytyneitä kotiin että eivät näitä tapaa tai sinne eivät vain heitä noteeraa kun eivät ole niitä töröhuuulisia toppiin pukeutuneita ja pyllyä trikoissa korostavia ilmestyksiä.

Tavallinen nainen haluaa yleensä hyvän parisuhteen jos vain sen hyvän ja itselleen sopivan miehen rinnalleen löytää.

Vierailija
6362/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja kyllä, tavismiehet haluavat parisuhteen jossa olla uskollisia ja nuorina. Te naiset ette usko tätä, koska teidän kokemuksenne nuorempina rajoittuvat niihin menevämpiin miehiin jotka eivät viihdy kauaa saman naisen kanssa."

No osa tavismiehistä haluaa, osa ei. Ei tuossa ole olemassa mitään yhtä totuutta. Kyllä hyvin moni tavismies haluaisi kokea useitakin eri suhteita jos hänellä niihin vain olisi mahdollisuus. Aika harva muutenkaan tapaa sitä oikeaa heti ensimmäisellä kerralla joten on ihan luonnollista että nuorena kokeillaan erilaisia suhteita ennen kuin se oikea löytyy eikä tavis ole siitä mikään poikkeus. Myös naisilla kertää usein ennen kuin se pitkä parisuhde löytyy eikä kyse ole vain siitä että se nainen haluaisi pelkästään pitää hauskaa mahdollisimman monen kanssa.

Teidän "tavismiesten" ajatusmaailma tuntuu olevan usein kovin mustavalkoinen.

Jankkulinaaristen mielestä kaikki suhteet jotka eivät ole heidän kanssaan ovat hauskanpitoa mahdollisimman monen kanssa. Neitsytnainen pitäisi löytää heti 20-vuotiaana ja siinä suhteessa hautaan asti, erota ei saa. Paitsi jos löytyy nuorempi ja kuumempi nainen, eikä pettämisiä tietenkään lasketa, miehen tekeminä siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6363/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi kun minä puhun lapsettomasta seurusteluajasta, te vastaatte että haluaako se mies sitten hankkia lapsia nuorena."

No varmasti se lapseton seurusteluaika (ja mahdollisimman pitkä sellainen) onkin monen miehen unelma. On se vakio nainen siinä vierellä jolta saa säännöllisesti seksiä mutta ei ole vielä mitään perheen ja lapsien tuomia velvollisuuksia. Usein mies elää vielä aika lailla kuten sinkkuna eli hengailee kavereiden kanssa ja käyttää rahansa harrastuksiin. Kannattaa ymmärtää että tuo ei välttämättä ole mikään unelmadiili sille naiselle. Se nainen kun usein kuitenkin silloin jo laittaa sitä kotia ja vastaa monista arjen rutiineista siellä eli pitää sen "hellan lämpimänä" miehen tulla menoistaan kotiin.

Ja kun se mies ei ole mitenkään lopullisesti sitoutunut niin voi olla yhtenä kauniina päivänä se mies ilmoittaa löytäneensä toisen ja se kodin leikkiminen loppuukin sitten siihen.

Vierailija
6364/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä. Nuorena naisia kiinnostaa komeat ja itsevarmat miehet, jotka ottavat tilaa haltuun ja vievät. Lässyn lässyn jne loputonta paskaa"

Älä nyt ota tätä väärin mut oletko sinä 12 vuotias jonka on annettu olla liikaa netissä ja oot luonu tämmöset pelot lukemalla isojen poikien id iootti juttuja?

Mulle tulee niin vivid mielikuva susta et pakko kysyä.

Täytyy olla joku nuorten miesten oma Harlekin-kanava, jossa nämä opit opetetaan. 

Täällä on nyt kahta vaihtoehtoo: miehet haluavat alkaa nuorena seurustelee ja perustaa nuorena sen perheen, mut nuoret naiset ei. 

Miehet haluavat alkaan nuorena seurustelee ja tehdä sen SAMAN kanssa lapset 30v. mut naiset ei. 

Näiden mukaan miehet siis haluavat pitkän parisuhteen ja perheen, naiset vaan hulinoi. 

Sit kun on yksinhuoltajaäiti, on se ollut tyhmä ja menny väärän miehen kans sillee.

Jos niitä lapsia sit perheeseen tulee, on aina, siis ihan aina, jonkun toisen miehen. 

Vierailija
6365/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Ja kyllä, tavismiehet haluavat parisuhteen jossa olla uskollisia ja nuorina. Te naiset ette usko tätä, koska teidän kokemuksenne nuorempina rajoittuvat niihin menevämpiin miehiin jotka eivät viihdy kauaa saman naisen kanssa."

Minä en naisena halua miestä joka haluaa parisuhteen. Minä haluan miehen joka haluaa minut. Tarkoitan siis sitä että en minä halua olla jonkun kanssa siksi että hänellä tärkeintä elämässä on saada parisuhde. Minä haluan miehen joka tykkää minusta niin paljon ja haluaa juuri minua niin paljon että haluaa parisuhteen juuri siksi että se on minun kanssani niin mukava ajatus. Ymmärrätkö eron?

Vierailija
6366/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Romanttisuus toimii ainoastaan komeilla miehillä, muilla se on epätoivoa. Ihan kuten mikä tahansa muukin ominaisuus. Ruma nörtti on vain nörtti, mutta komea nörtti on ihanan nörttimäinen. Ruma ja ujo mies on "creepy", mutta komea ja ujo mies on ihanan ujo. Myös itsevarmuus toimii vain komeilla. Summa summarum: miehen ulkonäön pitää olla kunnossa, vasta sitten katsotaan niitä muita ominaisuuksia. "

Se on kumma kun teidän maailmassanne on aina vain joko rumia tai sitten komeita. Kun minä menen ulos niin 90% ihmisistä on ihan taviksia ja sitten se loppu 10% rumia tai komeita.

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit jakautuvat paljon tasaisemmin. 

Vierailija
6367/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Romanttisuus toimii ainoastaan komeilla miehillä, muilla se on epätoivoa. Ihan kuten mikä tahansa muukin ominaisuus. Ruma nörtti on vain nörtti, mutta komea nörtti on ihanan nörttimäinen. Ruma ja ujo mies on "creepy", mutta komea ja ujo mies on ihanan ujo. Myös itsevarmuus toimii vain komeilla. Summa summarum: miehen ulkonäön pitää olla kunnossa, vasta sitten katsotaan niitä muita ominaisuuksia. "

Se on kumma kun teidän maailmassanne on aina vain joko rumia tai sitten komeita. Kun minä menen ulos niin 90% ihmisistä on ihan taviksia ja sitten se loppu 10% rumia tai komeita.

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit jakautuvat paljon tasaisemmin. 

Koska miehet swaippaavat kaiken, mitä voisi kuvitella panevansa silmät kiinni. Eli siis kaikki. 

Vierailija
6368/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nämä ovat niitä miehiä joista hyvin suuri osa sai kärvistellä naisettomana kolmekymppisiksi, koska naiset juoksivat juoksuja. "

Nämä ovat myös miehiä jotka olisivat olleet ikionnellisia jos olisivat olleen niitä miehiä joiden kanssa naiset näitä juoksujaan juoksivat. Eli heillä ei olisi ollut mitään näitä juoksuja vastaan jos vain he itse olisivat olleet niiden kohde.

Tämä. Nuo vinkujat olisivat itse halunneet juosta jolkotella ja seikkailla, paskanmarjat he mitään pitkää, vakavaa ja yksiavioista suhdetta olisivat jo nuorena halunneet. 

Höpön löpön.

Minun tuntemani naista odotelleet miehet halusivat nimenomaan parisuhteen, ja olivat hyvinkin romanttisia ja herrasmiesmäisiä.

Mutta naiset halusivat niitä m

Tähän on kyl vaikea ottaa kantaa, kun mulla on se kaksmetrinen ja tumma, vaik suomalainen. Mut me pariuduttiin jo parikymppisinä. Eli hän ei jäänyt pyörittelee ravintolan naisia vieden ne teiltä taviksilta. Enkö siis tehnyt hyvän työn!!

Vierailija
6369/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä. Nuorena naisia kiinnostaa komeat ja itsevarmat miehet, jotka ottavat tilaa haltuun ja vievät. Lässyn lässyn jne loputonta paskaa"

Älä nyt ota tätä väärin mut oletko sinä 12 vuotias jonka on annettu olla liikaa netissä ja oot luonu tämmöset pelot lukemalla isojen poikien id iootti juttuja?

Mulle tulee niin vivid mielikuva susta et pakko kysyä.

Täytyy olla joku nuorten miesten oma Harlekin-kanava, jossa nämä opit opetetaan. 

Täällä on nyt kahta vaihtoehtoo: miehet haluavat alkaa nuorena seurustelee ja perustaa nuorena sen perheen, mut nuoret naiset ei. 

Miehet haluavat alkaan nuorena seurustelee ja tehdä sen SAMAN kanssa lapset 30v. mut naiset ei. 

Näiden mukaan miehet siis haluavat pitkän parisuhteen ja perheen, naiset vaan hulinoi. 

Sit kun on yksinhuoltajaäiti, on se ollut tyhmä ja menny väär

Sillä pellekanavalla opetetaan myös, että vaikka ne miehet haluavat parisuhteen ja perheen, lapsia he eivät halua ja kaikki keinot vastuusta välttymiselle on käytettävä. 

Vierailija
6370/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan koska miehille naisen ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia kuin naisille miehen. 

Vierailija
6371/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei vain toimi pelkästään swaipeilla. Kun ihmisiä tapaa kasvokkain niin sitä toisen mielyttävyyttä arvioidaan todella paljon monipuolisemmin kuin vain jonkun kuvan perusteella.

Toinen asia mitä te ette ole tajunneet on se että tavoite ei ole saada mahdollisimman monen naisen huomio. Tavoite on saada juuri sen sinulle oikeasti sopivan naisen huomio. Et sinä tarvitse tuhatta naista vaan sen yhden, ainakin jos olet se mies joka sanojensa mukaan hakee nimenomaan sitä uskollista parisuhdetta. 

Vierailija
6372/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan koska miehille naisen ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia kuin naisille miehen. "

Ja silti tämäkin palsta on täynnä ketjuja joissa miehet valittavat miten eivät saa sitä naista jonka haluaisivat vaan tarjolla on vaan niitä rumempia ja läskimpiä.

Vierailija
6373/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit j

Ei, vaan koska miehille naisen ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia kuin naisille miehen. 

Niin miehet panevat rumiakin, kunhan saa seksiä. 

Vierailija
6374/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan koska miehille naisen ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia kuin naisille miehen. "

Tietenkin. Maailmahan onkin täynnä komeita miehiä joilla on rumat vaimot jotka he ovat ottanet ihan vai kauniin luonteen vuoksi. Ei vain nyt ihan heti tule mieleen yhtään.

Vierailija
6375/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Ja kyllä, tavismiehet haluavat parisuhteen jossa olla uskollisia ja nuorina. Te naiset ette usko tätä, koska teidän kokemuksenne nuorempina rajoittuvat niihin menevämpiin miehiin jotka eivät viihdy kauaa saman naisen kanssa."

Minä en naisena halua miestä joka haluaa parisuhteen. Minä haluan miehen joka haluaa minut. Tarkoitan siis sitä että en minä halua olla jonkun kanssa siksi että hänellä tärkeintä elämässä on saada parisuhde. Minä haluan miehen joka tykkää minusta niin paljon ja haluaa juuri minua niin paljon että haluaa parisuhteen juuri siksi että se on minun kanssani niin mukava ajatus. Ymmärrätkö eron?

Ymmärrän oikein hyvin! Me aikanaan kun seurusteltiin, meni muuten ihan hyvin, mut lapsihaaveet eivät olleet samat. Minulle oli itsestäänselvyys, että lapsia haluan, mies taas ei halunnut. Erottiin. Muutaman kuukauden kuluttua halusi palata yhteen. Oli tapaillut kyllä muita siinä välissä. Sanoi, että suostuu lapsiin, ei vaan halua olla minusta erossa. 

Lapset saatiin. Aikaa tästä jo on ja edelleen yhdessä.

Vierailija
6376/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoi, että suostuu lapsiin, ei vaan halua olla minusta erossa. 

Lapset saatiin. Aikaa tästä jo on ja edelleen yhdessä."

Suostua lapsiin kuulostaa kyllä minusta aika pahalta. Mutta jos on toiminut teillä niin loppu hyvin kaikki hyvin.

Vierailija
6377/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit j

Täh, eilenkö tämä tosiasia on muuttunut?? Miehille just nimenomaan se ulkonäkö merkitsee eniten. Pitää olla sellanen muidu, mistä kaverit on kateellisii. 

Miehet hurmaa itsevarmuudella, puhetaidolla ja kuuntelemisella.. .

Vanha sanonta: mies hurmataan ulkonäöllä, nainen äänellä.

Vierailija
6378/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei vain toimi pelkästään swaipeilla. Kun ihmisiä tapaa kasvokkain niin sitä toisen mielyttävyyttä arvioidaan todella paljon monipuolisemmin kuin vain jonkun kuvan perusteella.

Toinen asia mitä te ette ole tajunneet on se että tavoite ei ole saada mahdollisimman monen naisen huomio. Tavoite on saada juuri sen sinulle oikeasti sopivan naisen huomio. Et sinä tarvitse tuhatta naista vaan sen yhden, ainakin jos olet se mies joka sanojensa mukaan hakee nimenomaan sitä uskollista parisuhdetta. 

Hei nää laskee kommenttien peukutuksia, Tinderin tykkäyksiä, matchejä, panokokemuksia...Ei niitä mikään aito rakkaus kiinnosta vaan egon pönkitys ja toisille miehille lesoilu. 

Vierailija
6379/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nämä ovat niitä miehiä joista hyvin suuri osa sai kärvistellä naisettomana kolmekymppisiksi, koska naiset juoksivat juoksuja. "

Nämä ovat myös miehiä jotka olisivat olleet ikionnellisia jos olisivat olleen niitä miehiä joiden kanssa naiset näitä juoksujaan juoksivat. Eli heillä ei olisi ollut mitään näitä juoksuja vastaan jos vain he itse olisivat olleet niiden kohde.

Tämä. Nuo vinkujat olisivat itse halunneet juosta jolkotella ja seikkailla, paskanmarjat he mitään pitkää, vakavaa ja yksiavioista suhdetta olisivat jo nuorena halunneet. 

Höpön löpön.

Minun tuntemani naista odotelleet miehet halusivat nimenomaan parisuhteen, ja olivat hyvinkin romanttisia ja herrasmiesmäisiä.

Mutta naiset halusivat niitä m

Komeat miehet ovat itseasiassa kaikkein huonoimpia partnereita. Sängyssä ja muuten. Eivät koskaan joudu panostamaan erityisesti, eivät opi olemaan miellyttäviä. Ja kun kokemusta on vain lyhyistä "suhteista". Eivät kehity ihmisinä.

Vierailija
6380/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti tämäkin palsta on täynnä ketjuja joissa miehet valittavat miten eivät saa sitä naista jonka haluaisivat vaan tarjolla on vaan niitä rumempia ja läskimpiä.

Juu, olipa tosiaan koominen väite, ettei naisen ulkonäkö olisi miehille tärkeä! Naiset eivät ikinä pilkkaa miesten ulkonäköä/ikää tms niin rumasti kuin miehet naisen. Lisäksi naisten mielestä hyvin monen näköiset miehet ovat kivan näköisiä, miesten mieleen pitää olla oikein nuori, lyhyt, vaalea, pitkätukkainen, rehevä mutta silti max 50 kg tai muuten solvaukset vaan lentelee...