Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sinun rahasi ovat sinun mutta miehen rahat yhteisiä.
Ai näinkö teillä lapsuudenkotona oli??? No se ei ole silti kaikkien tapa toimia, vaikka teillä noin tehtiinkin. Yleensähän miehet on paljon tarkempia rahoistaan ja niistä ei tahdota maksaa edes lapselle kenkiä.
Kannattiko porsia pihille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä miehen rahat??? miehiä on työttömänä enemään, kuin naisia, Miehiä on työtkyvyttömyyseläkkeillä ym pienillä tuloilla. Miehiä onkelan sairauspäivärahoilla. Miehillä on enimmäaksen ne parin-kolmen tonnin tulot kuussa ja nomi tienaa juuri ja juuri sen verran, että itsensä elättää. Osa käy vaimon tai vanhan äidin rahapussilla. Jos ei muori anna hyvällä eläkettään, niin sitten otetaan väkisin. Ei ole ollenkaan harvinaista, valitettavasti.
Mutta eniten kiinnostaa, että KUKA NAINEN käy SINUN rahapussillasi???? Kerro....... Aivan, ei kukaan. Kuhan märiset. Erittäin harvalla mainitsemasi kaltaisella miehellä on naiskumppani, erittäin harvalla. Niillä miehillä, jotka eivät ole luettolossasi ja joilla on kumppani, tai jotka etsivät kumppania treffaillen ja joilla voi lykästääkin ja löytävät kumppanin tai lykästää välillä tapailun merkeissä tms. niin heidän rahojen perään lukuisat naiset helposti ovat. Jotkut miehet ovat turhaan tuhlanneet kamalasti rahaa treffailuun ilman, että se olisi tuottanut tulosta. Missä säkissä sinä elät, jos et tällaista käytöstä näe, etkä siitä kuule, koska se on valitettavan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unisex-muoti oli varmasti miesten keksintö ja muun sukupuolisten, jossa naisia ei huomioida lainkaan. Kun näkee tätä unisex-muotia, niin on suunniteltu oikeasti vain miehille. Tilasin t-paidan, joka oli unisexiä, niin malli oli se, että hartiat ylisuuret, helma ylipitkä ja rintojen kohdalla ja lantion kohdalla ei tilaa? Olen pienikokoinen nainen, en siis tilaa enää mitään unisex-mallia. Tästä on kyllä on lehdistössä jo aikaisemmin keskustelua, että on vain suunniteltu mies vartaloille, ei naisille. Tämä muunsukupuolisuus tekee koko ajan hallaa naisille, kun urheilu pilattu, missikisat ym.
Tämä "muunsukupuolisuus" muoti kuuluu, ruskean peppureiän sukeltaja Pekan vaali kampanjaan :)
Oikeasti: kuinka vaikeita voivat aikuiselle ihmiselle olla yhdyssanat?
Koska kommenttini ei mennyt läpi ensimmäisellä kerralla. Pakkoa oli erotella jotkut "yhdyssanat", jotta kommentti hyväksytään tänne, niin unohdin yhdistää "vaali kampanjaan", koska en ollut mikä sana oli kyseessä. Joten älä nillitä nyt pienistä asioista. Syytä tätä vauva-palstan sensuuria, kun rajoittavat sananvapautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se yksi onneton valittaa, että naiseT ei suostu pesemään sen jalkoja? Kuinka monen naisen niitä hänen jalkojaan pitäisi pestä:D Joku häntä opasti, että kannattaa keskustella vaimon kanssa asiasta, jos se on hänelle moin tärkeä, mutta mies vaan vinkuu, että NAISET ei suostu pesemään hänen jalkojaan. No mitä pirua, luuleeko tuo mies, että kuka tahansa random mies suostuisi pesemään minun jalkoja? Eikö riitä, että se aviopuoliso pesee ne sinun kintut? Ai niin , eihän sinull ole sitä vaimoa vai onko siellä keittiössä rätti niin tiukasti kädessä, ettei ehdi sun koipia pesemään:DDDDDDDD
Ei saatan on äijällä otsaa:D Nauruun tässä kuolee tuon miehen vaatimuksia naisille lukiessa.
Mäkin ensin vähän vinoillakseni vastasin, mutta kun asiaa sitten naurultani hetken pohdin niin j
En nauranut sille että mies pyyttää jalkojen pesua, tietenkään. Nauroin sitä että palstamies käski naisia yleisesti pesemään jalkansa. Käsky asiaan tällä palstalla oli se mikä aiheutti hilpeyttä. Ei toisen ele kumppanille.
T. Nainen, KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä alistaminen tapahtuu? Konkreettisesti? Murhaajia tuskin kaikki naiset ovat, joita olet tavannut.
onko valkoinen heteromies oikea ihminen
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Oletko tosiaan tuota mieltä miehistä? Jo on synkkä ihmiskuva sinulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi ottaa sekä vastuu lastenhoidosta ja kodinhoidota ja sen lisäksi vielä suurin vastuu taloudellisesti? Naisten töissäkäynti prosentti on suurempi, kuin miesten ja varmaan kaikki perheelliset naiset on työelämässä jos ei oteta huomioon niitä muutamaan vuotta, jotka ovat lasten kanssa kotoan. Ja nykyään tuokin asia tullaan korjaamaan niin, että miehenkin pitää jäädä lasta kotiin hoitamaan, kun se on vielä liian pieni päivähoitoon. Kyllä miehen pitää olla yhtä valmis kodin-ja lastenhoitoon. Ei se mies mikään vapaamatkustaja saa siellä kotona olla. Harva asuu hotellissa, jossa ei itse tarvitse petiään pedata. Ja jos mies tekee vähemmän kotitöitä/hoitaa vähemmän omaa lastaan, on ihan luonnollista ja oikein, että mies kompensoi tuon perheelleen maksamalla enemmän. Mutta nämä asiathan ei koske sinua, koska
No minä sain kenet halusin 😌 mutta koskee se luonnonvalinta kaikkia jos siihen uskoo. Kuten minä kyllä uskon.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä miehen rahat??? miehiä on työttömänä enemään, kuin naisia, Miehiä on työtkyvyttömyyseläkkeillä ym pienillä tuloilla. Miehiä onkelan sairauspäivärahoilla. Miehillä on enimmäaksen ne parin-kolmen tonnin tulot kuussa ja nomi tienaa juuri ja juuri sen verran, että itsensä elättää. Osa käy vaimon tai vanhan äidin rahapussilla. Jos ei muori anna hyvällä eläkettään, niin sitten otetaan väkisin. Ei ole ollenkaan harvinaista, valitettavasti.
Mutta eniten kiinnostaa, että KUKA NAINEN käy SINUN rahapussillasi???? Kerro....... Aivan, ei kukaan. Kuhan märiset.
Nuo työttömät miehet eivät olekaan parisuhteessa. Mies jätetään työttömäksi jouduttuaan nopeammin kuin ehdit sanoa "parisuhteessa on kyse rakka
Näinhän se tietysti menee. Tosiasiat, uutiset ja tilastot, ne kun tuodaan julki niin se ei kaikille joko mene perille tai sitten siihen on vain pakko kiukutella vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unisex-muoti oli varmasti miesten keksintö ja muun sukupuolisten, jossa naisia ei huomioida lainkaan. Kun näkee tätä unisex-muotia, niin on suunniteltu oikeasti vain miehille. Tilasin t-paidan, joka oli unisexiä, niin malli oli se, että hartiat ylisuuret, helma ylipitkä ja rintojen kohdalla ja lantion kohdalla ei tilaa? Olen pienikokoinen nainen, en siis tilaa enää mitään unisex-mallia. Tästä on kyllä on lehdistössä jo aikaisemmin keskustelua, että on vain suunniteltu mies vartaloille, ei naisille. Tämä muunsukupuolisuus tekee koko ajan hallaa naisille, kun urheilu pilattu, missikisat ym.
Tämä "muunsukupuolisuus" muoti kuuluu, ruskean peppureiän sukeltaja Pekan vaali kampanjaan :)
En tiedä. Tuntuu, että moni nuori tai nuorehko ihminen sukupuoleen katsomatta, ei osaa yhdyssanoja. Tätä näkee kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi ottaa sekä vastuu lastenhoidosta ja kodinhoidota ja sen lisäksi vielä suurin vastuu taloudellisesti? Naisten töissäkäynti prosentti on suurempi, kuin miesten ja varmaan kaikki perheelliset naiset on työelämässä jos ei oteta huomioon niitä muutamaan vuotta, jotka ovat lasten kanssa kotoan. Ja nykyään tuokin asia tullaan korjaamaan niin, että miehenkin pitää jäädä lasta kotiin hoitamaan, kun se on vielä liian pieni päivähoitoon. Kyllä miehen pitää olla yhtä valmis kodin-ja lastenhoitoon. Ei se mies mikään vapaamatkustaja saa siellä kotona olla. Harva asuu hotellissa, jossa ei itse tarvitse petiään pedata. Ja jos mies tekee vähemmän kotitöitä/hoitaa vähemmän omaa lastaan, on ihan luonnollista ja oikein, että mies kompensoi tuon perheelleen maksamalla enemmän. Mutta nämä asiathan ei koske sinua, koska
Omasta pussista olen hyvänä vaimona ostanut lemmenlomalle sviitin mukavuuksineen ihan vaan eleenä. Se on ihan ok parisuhteessa että vuoronperään tai muuten vaan tarjoaa toiselle hyvää. Kokeile joskus.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sinun kannattaisi ohjata noita nuoria miehiäkin. Erilaisuus ei voi olla typeryyden ja itsekeskeisyyden miehinen selitys.
Naiset kertomassa mikä miehen tulee olla? Naiset päätämässä mikä on typeryyttä, mikä itsekeskistä?
Jotenkin voin sieluni silmillä nähdä miten naisista on puhuttu 50-luvulla kun he ovat päättäneet itse omasta elämästään. Typeriä, itsekeskeisiä...
Kiinnostiko teitä miesten mielipiteet vai pitikö miesten vain hyväksyä asia?
Ainahan naisia on noilla sanoilla haukuttu, sen sata vuotta ja nytkin tällä palstalla. Ihan mistä syystä tahansa. Eikö ole erikoista, et nyt sanoo miehistä mitä tahansa, on se miesvihaa ja IHAN kAMALAA. Sitä samaa kohtelu suodatte naisille.
Olette
En ole ikinä sanonut yhtään negatiivista asiaa miehistä yleisesti, kun ei ole ollut tarvetta. Tuomitsen kyllä kaikki viharikokset ja tuomitsen kaiken yleistävän paskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan avioehtoa. Omat rahat molemmilla. Mutta kyllä voisin ainakin kokeilla millaista olisi elää pelkästään miehen rahoilla jos minä vastaavasti kotona hoidan kotitalouden ja lapsen. Harva mies vaan tienaa nykyään niin paljon että se olisi mahdollista. Omani tienaa mutta mediaani-palkkojen mukaan ei 5hlö elä yhden ansioilla..
T. Nainen KTM ja PS
Harvempi nainen porsii kolmea lasta nykyään. Harva tekee edes yhtä.
No jos luonto suo niin mielellään kolme :) se on minun toive. Siksi pitää olla molemmilla vanhemmilla kunnon tulot.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina on vihervasureilla itkun ja hammasten kiristyksen päivä kun ei tule ruskean reiän ritarista pressaa :)!
Äänestin Stubbia, mutta olisin kyllä halunnut nähdä, kuinka muslimimaiden diplomaatit olisivat kätelleet Linnan juhlissa homoparia. Nyt se jäi näkemättä.
Sieltäpäin maailmaa tuskin löytyy montaa miestä jonka per-tä ei joku mies olisi lapsuudessa yrittänyt rassata. Kun normaali kanssakäyminen vastakkaiseen sukupuoleen on mahdotonta ilman avioliittoa johon tarvitaan jonkinasteista varallisuutta niin lapsethan siitä kärsivät, koko aihe on täysi tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikeita jos on lukihäiriö kuten minulla...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia joka harmittaa on naisten miesviha. Väitätte kuinka miehillä on aina ollut kaikki, vaikka todellisuudessa kyse on varallisuudesta.
Vertailkaa vaikka järjestettyjä avioliittoja intiassa. Ulísette kuinka naisia sorretaan niissä. Ei sillä pojalla ole sen enempää sanottavaa asiaan.
Syytätte miehiä naisten genitaalien silpomisesta... paitsi että äidit ne tyttäret sinne lähettää ja se on yleesä nainen joka tekee toimenpiteen, koska eihän naisia edes päästetä miehen näköpiiriin.
^^^
Minä väitän että asiallisesti ja kunnioittavasti naista kohtelevaa miestä ei vihaa kukaan nainen. Ainakaan kukaan tolkun ihminen.
Miksi kirahvilla on pitkä kaula? - koska jostain syystä se on ollut suosittu ominaisuus parinvalinnassa ja luonto on tätä korostanut. Tänä päivänä varallisuus on vähän kuin ki
Haha, tarkista tietosi 😏
T. Nainen KTM Ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai näinkö teillä lapsuudenkotona oli??? No se ei ole silti kaikkien tapa toimia, vaikka teillä noin tehtiinkin. Yleensähän miehet on paljon tarkempia rahoistaan ja niistä ei tahdota maksaa edes lapselle kenkiä.
Kannattiko porsia pihille miehelle.
No ei kannata😃
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille joka vaatii yksityiskohtaisia vastauksia:
kerro minulle yksityiskohtaisesti kaikki ne syyt miksi vihaat miehiä.
hopi hopi, aikaa saat tunnin.
Vastaa sinä ensin niihin kysymyksiin, vastauksesi vaikuttaa lopputulokseen.
Haha, loistava vastaus 😂 todellakin vaikuttaa vastaus omaankin vastaukseen. Nyt olen vaan niin monta kertaa yrittänyt kysyä mitä hyötyä korkeakoulutetulle naiselle on miehestä, vastausta saamatta, että alan olla varma että vastauksen puutekin on jo vastaus kysymykseen.
Mutta siis tietenkin hyvällä
Jos yrittäisin edes "pyyhkiä mieheni jalat" missään tilanteessa, hän varmaan järjestäis mut hoitoon. Takkini olen aina itse saanut päälleni ja ovet avattua. Tilanteesta riippuen voin tuota tehdä muille. Kaukana on ymmärrys toista kunnioittavasta käytöksestä, jos nuo on sinusta siitä osoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin rehellisesti sanoa aikuisena ja akateemisena ihmisenä että jos on lukihäiriö, on tosi vaikeaa hahmottaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoaikainen propaganda. Se on se syy. Äärivasemmisto levittää sitä vielä tänä päivänäkin ja naiset ovat naiivimpeja uskomaan tarinoihin.
Olen elänyt pitkään neuvostoaikaa ja voin taata, ettwi kukaan sitä ideologiaa halua, jotka sen ajan ovat eläneet. Hirveän vaikea uskoa, että nuoret naiset tietäis aiitä ajasta ja ideologiasta senkään vertaa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille joka vaatii yksityiskohtaisia vastauksia:
kerro minulle yksityiskohtaisesti kaikki ne syyt miksi vihaat miehiä.
hopi hopi, aikaa saat tunnin.
Vastaa sinä ensin niihin kysymyksiin, vastauksesi vaikuttaa lopputulokseen.
Haha, loistava vastaus 😂 todellakin vaikuttaa vastaus omaankin vastaukseen. Nyt olen vaan niin monta kertaa yrittänyt kysyä mitä hyötyä korkeakoulutetulle naiselle on miehestä, vastausta saamatta, että alan olla varma että vastauksen puutekin on jo vastaus k
Yleensä vastaus on sitä mukaan kun on aloituskin. Hyvä aloitus saa kunnioittavan vastauksen, huonoon aloitukseen voi sopivasti sopimattomasti näpäyttää takaisin. Mutta jos joku asiallisesti kirjoittaa niin totta kai silloin haluaa itsekin vastata arvostaen takaisin. Hän aloitti vaatimalla jalkojen pesua naisilta, ei saanut mitä tilasi mutta vastaukset ovat sellaiset kuin aloitus oli.
T. Nainen KTM ja PS
Mutta teitähän on, enemmänkin.