Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia joka harmittaa on naisten miesviha. Väitätte kuinka miehillä on aina ollut kaikki, vaikka todellisuudessa kyse on varallisuudesta.
Vertailkaa vaikka järjestettyjä avioliittoja intiassa. Ulísette kuinka naisia sorretaan niissä. Ei sillä pojalla ole sen enempää sanottavaa asiaan.
Syytätte miehiä naisten genitaalien silpomisesta... paitsi että äidit ne tyttäret sinne lähettää ja se on yleesä nainen joka tekee toimenpiteen, koska eihän naisia edes päästetä miehen näköpiiriin.
^^^
Minä väitän että asiallisesti ja kunnioittavasti naista kohtelevaa miestä ei vihaa kukaan nainen. Ainakaan kukaan tolkun ihminen.
Miksi kirahvilla on pitkä kaula? - koska jostain syystä se on ollut suosittu omi
Olen valmis ja halukas kehittymään ihmisenä nyt ja jatkossa. Oletko sinä?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Tässä nainen pelaamassa pulushakkia.
^^
Mitä tuo edes tarkoittaa? 😅😅
Mutta en voi mitään sille mitä historiassa on tehty ja miten se on mennyt. Voin osaltani vaikuttaa vain tähän päivään.
T. Nainen KTM ja PS
Pulushakki: saavut pelilaudalle ja kun olet häviämässä paiskaat laudan ympäri, paskot päälle ja lennät seuraavalle laudalle.
1. Ensin kun vedotaan "ovatko naiset saaneet opiskella yliopistossa"
2. vastataan ettei se ole kaikilta miehiltäkään onnistunut, harva on ollut sellaisessa asemassa että saisi koulutusta sen enempää kuin tytötkään
3. kerrot kuinka sinua ei (enää) kiinnostakaan menneisyys ja haukut kanssakeskustelijan femspleinaamalla jotain avoimesta yliopistosta johon pääsee nykyään myös miehet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se yksi onneton valittaa, että naiseT ei suostu pesemään sen jalkoja? Kuinka monen naisen niitä hänen jalkojaan pitäisi pestä:D Joku häntä opasti, että kannattaa keskustella vaimon kanssa asiasta, jos se on hänelle moin tärkeä, mutta mies vaan vinkuu, että NAISET ei suostu pesemään hänen jalkojaan. No mitä pirua, luuleeko tuo mies, että kuka tahansa random mies suostuisi pesemään minun jalkoja? Eikö riitä, että se aviopuoliso pesee ne sinun kintut? Ai niin , eihän sinull ole sitä vaimoa vai onko siellä keittiössä rätti niin tiukasti kädessä, ettei ehdi sun koipia pesemään:DDDDDDDD
Ei saatan on äijällä otsaa:D Nauruun tässä kuolee tuon miehen vaatimuksia naisille lukiessa.
Mäkin ensin vähän vinoillakseni vastasin, mutta kun asiaa sitten naurultani hetken pohdin niin joo voisin tehdä koti spa hetken mun miehelle 😄 sille en voi mitään että tämä mies ei sitä mahdolliselle kumppanilleen ehdota eikä näin ollen sellaista myös saa. Harmi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se yksi onneton valittaa, että naiseT ei suostu pesemään sen jalkoja? Kuinka monen naisen niitä hänen jalkojaan pitäisi pestä:D Joku häntä opasti, että kannattaa keskustella vaimon kanssa asiasta, jos se on hänelle moin tärkeä, mutta mies vaan vinkuu, että NAISET ei suostu pesemään hänen jalkojaan. No mitä pirua, luuleeko tuo mies, että kuka tahansa random mies suostuisi pesemään minun jalkoja? Eikö riitä, että se aviopuoliso pesee ne sinun kintut? Ai niin , eihän sinull ole sitä vaimoa vai onko siellä keittiössä rätti niin tiukasti kädessä, ettei ehdi sun koipia pesemään:DDDDDDDD
Ei saatan on äijällä otsaa:D Nauruun tässä kuolee tuon miehen vaatimuksia naisille lukiessa.
Mäkin ensin vähän vinoillakseni vastasin, mutta kun asiaa sitten naurultani hetken pohdin niin joo voisin tehdä koti spa hetken mun miehelle 😄 s
tui tui miesvihaaja, ilmasto vs sää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkojenpesu oli entisajan käytöstapoja. Naiset opvat vain luopuneet omasta osastaan mutta vaativat miehiltä edelleen omaansa.
^
Neuvoin jo sinua keskustelemaan ja pyytämään tätä kumppaniltasi mikäli tämä on sinulle tärkeä asia.
T. Nainen KTM ja PS
Ja mitä sitten kun miehet ovat pyytämässä vaikkapa noita asioita? Naiset riehuvat kuinka miehet ovat sovinistisia, 50 luvulle jämähtäneitä SIKOJA jotka eivät hoida omaa osaansa.
Elo
Miksi naisten pitäisi ottaa sekä vastuu lastenhoidosta ja kodinhoidota ja sen lisäksi vielä suurin vastuu taloudellisesti? Naisten töissäkäynti prosentti on suurempi, kuin miesten ja varmaan kaikki perheelliset naiset on työelämässä jos ei oteta huomioon niitä muutamaan vuotta, jotka ovat lasten kanssa kotoan. Ja nykyään tuokin asia tullaan korjaamaan niin, että miehenkin pitää jäädä lasta kotiin hoitamaan, kun se on vielä liian pieni päivähoitoon. Kyllä miehen pitää olla yhtä valmis kodin-ja lastenhoitoon. Ei se mies mikään vapaamatkustaja saa siellä kotona olla. Harva asuu hotellissa, jossa ei itse tarvitse petiään pedata. Ja jos mies tekee vähemmän kotitöitä/hoitaa vähemmän omaa lastaan, on ihan luonnollista ja oikein, että mies kompensoi tuon perheelleen maksamalla enemmän. Mutta nämä asiathan ei koske sinua, koska sinulla ei koskaan tule olemaan naista eikä lasta, joten turhaan muiden miesten puolesta huolehdit. Yritä vaan itse hoitaa se kotisi. Ja pestä ne jalatkin:D
Vierailija kirjoitti:
NaiseT, miesteN
Eikös se mene niin että saa vaatia mitä haluaa. Niinhän naisetkin tekevät kun vaativat että mies hoitaa rahat talouteen JA hoitaa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nainen pelaamassa pulushakkia.
^^
Mitä tuo edes tarkoittaa? 😅😅
Mutta en voi mitään sille mitä historiassa on tehty ja miten se on mennyt. Voin osaltani vaikuttaa vain tähän päivään.
T. Nainen KTM ja PS
Pulushakki: saavut pelilaudalle ja kun olet häviämässä paiskaat laudan ympäri, paskot päälle ja lennät seuraavalle laudalle.
1. Ensin kun vedotaan "ovatko naiset saaneet opiskella yliopistossa"
2. vastataan ettei se ole kaikilta miehiltäkään onnistunut, harva on ollut sellaisessa asemassa että saisi koulutusta sen enempää kuin tytötkään
3. kerrot kuinka sinua ei (enää) kiinnostakaan menneisyys ja haukut kanssakeskustelijan femspleinaamalla jotain avoimesta yliopistosta johon pääsee nykyään myös miehet.
😂😂😂😂 En kestä. Loistava peli. Juu sori en tajunnut että mun vastaus oli sulle noin tärkeä. Mä yritän vastata uudestaan.
1) ovatko naiset saaneet opiskella yliopistossa: ainakin Suomessa käsittääkseni 1800-luvulta tjsp. En lähde arvailemaan tietämättä miten on muualla maailmassa koska en tiedä oliko se mahdollista noin 1200luvulla naiselle vai ei. Jos oli hyvä, jos ei niin aikansa tila. En voi mitään.
2) olen samaa mieltä että ei aina kaikki miehetkään joskus silloin aikanaan. Mutta 1800-luvulla Suomessa kun naiset opiskelivat niin miehet luonnollisesti myös.
3) sori mua ei oikeasti ja vilpittömästi kiinnostanut aihe tämän enempää, kyse ei ollut ainoastaan sinusta. En tiedä mitä kouluja olet tai et ole käynyt mutta näin aiheelliseksi yleisesti muistuttaa että tänäpäivänä jokainen kyllä halutessaan yliopistoon pääsee.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ensin vähän vinoillakseni vastasin, mutta kun asiaa sitten naurultani hetken pohdin niin j
Kyl mä mun miehen kintut voin pestä, sun en kun ei oo mun homma. Et oo niin merkityksellinen mulle, sori siitä :D toivottavasti joku muu pesee
T. Nainen PS ja KTM
Miksi naisten pitäisi ottaa sekä vastuu lastenhoidosta ja kodinhoidota ja sen lisäksi vielä suurin vastuu taloudellisesti? Naisten töissäkäynti prosentti on suurempi, kuin miesten ja varmaan kaikki perheelliset naiset on työelämässä jos ei oteta huomioon niitä muutamaan vuotta, jotka ovat lasten kanssa kotoan. Ja nykyään tuokin asia tullaan korjaamaan niin, että miehenkin pitää jäädä lasta kotiin hoitamaan, kun se on vielä liian pieni päivähoitoon. Kyllä miehen pitää olla yhtä valmis kodin-ja lastenhoitoon. Ei se mies mikään vapaamatkustaja saa siellä kotona olla. Harva asuu hotellissa, jossa ei itse tarvitse petiään pedata. Ja jos mies tekee vähemmän kotitöitä/hoitaa vähemmän omaa lastaan, on ihan luonnollista ja oikein, että mies kompensoi tuon perheelleen maksamalla enemmän. Mutta nämä asiathan ei koske sinua, koska sinulla ei koskaan tule olemaan naista eikä lasta, joten turhaan muiden miesten puolesta huolehdit. Yritä vaan itse hoitaa se kotisi. Ja pestä ne jalatkin:D
Voi reppanaa.. Vihdoin nainen on mennyt 0.1% ohi työllisyydessä niin sun fantasioissa tienaatte jo miehiä enemmän.
Miehen ei pidä olla mihinkään valmis vaikka nainen vaatisi mitä. Ei ole naisen homma päättää mitä mies tekee sen enempää kuin miehet eivät saa päättää mitä naiset tekee.
Kumma kun tämä ei mene jakeluun.
Tässä muuten esimerkki siitä kuinka naiset eivät halua tasa-arvoa vaan miesten alistamista.
Ja loppuun miesvihakommentti: sulla ei koskaan tule olemaan naista. Onko nainen jokin palkinto? Palvokaa miehet vulvaa -ajattelu näkyy kovin voimakkaasti. Sen aika on mennyt jo, sinäkin tulet sen tajuamaan aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten miesviha tulee siitä miten miehet naisia kohtelee. Miesten naisviha tulee siitä kun nainen on nainen.
Roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NaiseT, miesteN
Eikös se mene niin että saa vaatia mitä haluaa. Niinhän naisetkin tekevät kun vaativat että mies hoitaa rahat talouteen JA hoitaa lapset
Sä pyydät mua ja muita naisia peseen sun jalat mutta et oo tilittänyt euroakaan (joka ei muuten riitä) siitä hyvästä tilille.
Ei hyvä diili 🤭
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NaiseT, miesteN
Eikös se mene niin että saa vaatia mitä haluaa. Niinhän naisetkin tekevät kun vaativa
Aivan, ei hyvä diili. Aivan kuten koko parisuhteen konsepti miehille tänäpäivänä.
Hyvä kun esimerkkini auttoivat ymmärtämään asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisten visvavittu femakkojen takia kuilu se kuin kasvaa. Feminismi pitää kieltää lailla.
Se kuilu kasvaa sovinistimiesten takia. Feminismiä ei tarvittaisi jos naiset olisivat alusta asti olleet miesten kanssa tasa-arvoisia.
Paitsi että naiset ovat olleet.
Nyt ulísette kun joudutte synnyttämään ja larppaatte olevanne miehiä.
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivatko pitää oman sukunimensä, saivatko käydä kodin ulkopuolella töissä, saivatko aina päättää aviopuolisonsa itse....siinä nyt muutama asia alkuun.
Suurin osa miehistä on ollut historian saatossa vielä yllättävänkin pitkälle asti paljon huonommassa yhteiskunnallisessa asemassa kuin naisten enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi ottaa sekä vastuu lastenhoidosta ja kodinhoidota ja sen lisäksi vielä suurin vastuu taloudellisesti? Naisten töissäkäynti prosentti on suurempi, kuin miesten ja varmaan kaikki perheelliset naiset on työelämässä jos ei oteta huomioon niitä muutamaan vuotta, jotka ovat lasten kanssa kotoan. Ja nykyään tuokin asia tullaan korjaamaan niin, että miehenkin pitää jäädä lasta kotiin hoitamaan, kun se on vielä liian pieni päivähoitoon. Kyllä miehen pitää olla yhtä valmis kodin-ja lastenhoitoon. Ei se mies mikään vapaamatkustaja saa siellä kotona olla. Harva asuu hotellissa, jossa ei itse tarvitse petiään pedata. Ja jos mies tekee vähemmän kotitöitä/hoitaa vähemmän omaa lastaan, on ihan luonnollista ja oikein, että mies kompensoi tuon perheelleen maksamalla enemmän. Mutta nämä asiathan ei koske sinua, koska sinulla ei koskaan tule olemaan naista eikä lasta, joten turhaan muiden miesten puolesta huolehdit. Yr
Onhan nainen siinä mielessä palkinto että ei sitä kaikki miehet saa tai ansaitse. Luonnonvalinta, hyvä niin :)
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NaiseT, miesteN
Eikös se mene niin että saa vaatia m
Siis se on varmaa että minulla ei ole sinulle arvoa eikä sinulla minulle, mutta onneksi on elämänkumppani jo ilmankin sinua niin jään onneksi plussalle. Sinä voit kinttuja pestessäsi miettiä mikä on oma lopputulokseksi
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi ottaa sekä vastuu lastenhoidosta ja kodinhoidota ja sen lisäksi vielä suurin vastuu taloudellisesti? Naisten töissäkäynti prosentti on suurempi, kuin miesten ja varmaan kaikki perheelliset naiset on työelämässä jos ei oteta huomioon niitä muutamaan vuotta, jotka ovat lasten kanssa kotoan. Ja nykyään tuokin asia tullaan korjaamaan niin, että miehenkin pitää jäädä lasta kotiin hoitamaan, kun se on vielä liian pieni päivähoitoon. Kyllä miehen pitää olla yhtä valmis kodin-ja lastenhoitoon. Ei se mies mikään vapaamatkustaja saa siellä kotona olla. Harva asuu hotellissa, jossa ei itse tarvitse petiään pedata. Ja jos mies tekee vähemmän kotitöitä/hoitaa vähemmän omaa lastaan, on ihan luonnollista ja oikein, että mies kompensoi tuon perheelleen maksamalla enemmän. Mutta nämä asiathan ei koske sinua, koska sinulla ei koskaan tule olemaan naista eikä lasta, joten turhaan muiden miesten puolesta huolehdit. Y
Miehen ei pidä olla mihinkään valmis vaikka nainen vaatisi mitä. Ei ole naisen homma päättää mitä mies tekee sen enempää kuin miehet eivät saa päättää mitä naiset tekee.
Kumma kun tämä ei mene jakeluun.
Tässä muuten esimerkki siitä kuinka naiset eivät halua tasa-arvoa vaan miesten alistamista.
Ei ole kenenkään alistamista jos samassa asunnossa asuvat tekevät kotityöt puoliksi. Lapset ovat myös miehen lapsia, joten hänellä on heistä yhtälailla vastuu.
Tämä. Sinun rahasi ovat sinun mutta miehen rahat yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se siinä, että yleensä miehet käyvät armeijan/asepalveluksen ja heille tulee väkisinkin arkijärkeä ja joutuvat miettimään mikä on tärkeää näinä aikoina ja miksi. Ymmärtävät myös, että ideologioilla ei pitkälle maata puolusteta. Naisten ei tarvitse tällaisella päätään vaivata ja voivat pitää ideologista ajatuksista kiinni. Koen, että tällä hetkellä naiivi ideologia vs realistinen arkijärki eivät kohtaa.
Varmasti tuo armeija miehelle perspektiiviä, mutta etkai sä tosissaan väitä että arkijärki on vaan miehelle suotu ominaisuus...
T. Nainen KTM ja PS
En missään nimessä väitä, että on vain miehille suotu vaan yleistän jos tässä isoa
No eihän, vaan armeijassa oppii ainoastaan laiskuutta, välttelemään vastuuta, olemaan käyttämättä järkeään ja moni vielä polttamaan tupakkaa. Sovinismi tarkoittaa kansalliskiihkoilua, epäterveellä tavalla yltiöisänmaallisuutta ja sellaista armeijassa ei todellakaan opi. Armeijassa ei myöskään poika kasva mieheksi. Ellei siihen mennessä ole ollut käytöstapoja niin ei niitä opi armeijassakaan.
Setänne on syyllinen. Foobikko ja misogynekolgisti.
Mvoisin jäädä kotiäidiksi ja kotirouvaksi lasten kanssa kotiin jos mies ottaa elättämisen vastuulleen. Ainakin voisin kokeilla millaista se olisi.
T. Nainen KTM ja PS