Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näpytät älypuhelimen näyttöä etusormella?

Vierailija
30.01.2024 |

Näyttää kömpelöltä ja hitaalta käyttää vaan yhtä sormea ja pitää koko käsi liikkeessä sen sijaan, että käyttäisi kahta peukaloa ja kädet paikoillaan.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikkein oudoin tyyli: käytän vasenta peukaloa ja oikeaa etusormea. Muilla sormilla tuen puhelinta. Olen sillä lailla vammainen mutta kuitenkin nopea.

Vierailija
102/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on vammainen peukalo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin onkobrpdösytp sinulekekiitaonnilosa

Opettele kirjoittamaan. Hyvin onnistuu peukaloillakin ilman virheitä, kun on riittävän etevä.

Ap

Ei onnistu, minulta ei onnistu edes etusormella näpytellä ilman virheitä. Ja niitä tulee aina. Sait peukaloilla kirjoitetun viestin, lue se kun kerran sellaisen halusit.

Onnistuu, kun säätää puhelimen asetukset kohdilleen ja harjoittelee. Mutta ei tietenkään ole mikään pakko.

Ap

Onneksi, mun ei ole pakko puhelimella näpytellä yhtään mitään, eikä muidenkaan ole paitsi esim idiootti äidin, jonka 3 v lapsi juoskenteli autotiellä äidin tuijottaessa ja näpytellessä ihan sama millä sormella puhelintaan.

Mulla toimi kyllä keskisormi silloin.👹

Seuraavalla kerralla stalkkaan, missä asuu ja teen Lasun.

Vierailija
104/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikkein oudoin tyyli: käytän vasenta peukaloa ja oikeaa etusormea. Muilla sormilla tuen puhelinta. Olen sillä lailla vammainen mutta kuitenkin nopea.

Hei edellisellä sivulla oli toinen kaltaiseni, hyvä meidän tiimi! Tosiaan oikea peukalo tulee puhelinta niin ote pitää joka asennossa.

Vierailija
105/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloilla näpytellessä tulee virhenäppäilyjä (en käytä automaattista tekstinsyöttöä) ja lisäksi peukalonivelissäni on nivelrikkoa, niin ei onnistu hyvin. Näyttäköön köpöltä ja olkoon hidasta.

Vierailija
106/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko kirjoittanut tekstarit aina vääääärin?"

Vierailija
107/107 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä herttasen sama, miten ne pari tekstaria viikossa kirjoitan. Siinä ei juurikaan ergonomia kärsi. Kyllä on ihmisillä huolet.