Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän päättää suhdetta, mies ei suostu

Vierailija
30.01.2024 |

Olen tapaillut erästä miestä joitain kuukausia. Silloin kun tapaamme meillä on pääsääntöisesti mukavaa ja pidän hänestä.

Hän kuitenkin loukkaantuu varsin helposti milloin kenellekin ja tuntuu, että etenkään viestien kommunikointi ei toimi.

Hän oli aluksi hyvin ihastunut minuun, mutta ihastumisen kohteena kokemus on laskenut kun lehmän häntä.

Minulla ei ole sellainen tunne, että hän olisi erityisen ihastunut minuun.

Olen yrittänyt päättää tapailua, mutta hän ei ota vastaan näitä irti pyristelyjäni vaikka olen selkeästi sanonut, että en näe tällä tulevaisuutta. Hän vain aina laittaa uudestaan viestiä tai ehdottaa tapaamista. Koen, ettei hän ota minua vakavasti.

Onko ainut tapa päästä eroon se, että epäystävällisesti jättää vastaamatta viesteihin ja puheluihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asia puhelimessa suoraan että, tämä on loppu nyt älä ota yhteyttä enään.

Jos muuttuu sen jälkeen häiritseväksi hae lähestymiskieltoa.

Vierailija
2/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitat hänelle selkeän viestin eikä mitään pyristelyjä. 

Oli kiva tutustua, mutten näe tällä jutulla tulevaisuutta. Täten haluan erota. Hyvää jatkoa. 

Tuon jälkeen jos ottaa vielä yhteyttä niin ei ole pakko vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei oikeasti usko kun sanot että et halua enää tavata, etkä halua enää yhden ainutta viestiä, niin estäminen on täysin sallittua ja jopa suositeltavaa. 

Vierailija
4/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, ettet enää halua tavata ja sen jälkeen blokkaat numeron. 

Vierailija
5/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin vastaat niin mies ajattelee, että olette yhdessä. Joku heikkolahjainen ilmeisesti. 

Vierailija
6/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä sä olet nyt naimisissa sen kanssa.....

Vierailija
7/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sanonut, että se on ohi niin laita estolle. Siinä olet oikeassa, että tyyppi ei välitä sinusta, mutta on vainooja persoonainen ja kontrollin haluinen. Se tarkoittaa sitä, että hän haluaa hylätä sitten kun on rääkännyt tarpeeksi. Hän tekee sen vuoksi nyt tietysti extrasti töitä ettei menetä sinua, mutta tosiaan ei hän välitä sinusta. Luultavammin vihaa sinua kuten tuollaiset tekee. Laita estot ja jos se ei riitä niin sitten poliisille.

Vierailija
8/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ala vainoamaan tms. Matalalla kynnyksellä ilmoitus poliisille, jos tällaista ilmenee. 

Vierailija
9/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vaan vastaamatta tai laita tyyppi kokonaan estoon. Mulla oli tämmöinen ex joka ei antanut lopettaa suhdetta ja vainoaminen jatkuu yhä vaikka olen vuosia sitten ilmoittanut hänestä poliisille. Ei lopeta silti. 

Vierailija
10/10 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin että mies ei halunnut uskoa että olemme eronneet. Sanoin se hyvin selkeästi ja asiallisesti, kuitenkin hän esim. ilmestyi työpaikkani parkkipaikalle kyttäämään kun lähdin töistä. Sanoii kerran että et sinä minusta niin vain eroon pääse. Kerran lähti seuraamaan kaupungilla. 

Onneksi kuitenkin luovutti ennenkuin ehdin mennä poliisille. Nämä voi olla pelottavia, matalalla kynnyksellä ilmootus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi