Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pettänyt Nainen käyttäytyy pettämisen jälkeen?

Vierailija
29.01.2024 |

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia naisten petollisuudesta? Tiedän, että se on hyvin yleistä naisilla, mutta näkyykö se ulkoisesta käytöstavoista? 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti ollut se kolmas osapuoli parisuhteissa,eikä se nyt niin vakavaa voi olla. Ei se siitä mihinkään kulu. Menee kiinni kuin veneen jälki ,eikä edes huomaa että joku on vähän melonut.

Toisen omaa on aina kivaa vedellä menemään. Varsinkin jos voi jättää terveiset kotiin vietäväksi. 😉

Vierailija
42/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne naiset ajattelee, että se mitä ei tiedä, ei loukkaa tai satuta. Harvoin miettivät tekojensa seurauksia.

Tämä on kyllä miehille hyvin yleinen ajatusmaailma. Koskee muutakin kuin pettämistä. 

Älä tyrkytä omia tapojas miesten niskoille!

Häpeä Nainen!

Naismainen mies se on kuitenkin. 😉

Touchdown ! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän että kauniit naiset ei petä. 

Niiden ei tarvitse.

Ne tietää mitä tahtoo , eikä niiden tarvitse todistella itselleen joka jätkän kanssa makaamalla että ne kelpaa. Ne tietää sen muutenkin. 

Vierailija
44/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi etsiä rehellistä naista, niin en edes tiedä mistä sellaisen vois tunnistaa? Niin monella on käärmeen sydän ja niin moni etsii vaan elättäjää joka antaa kaiken valmiina eteen.

Vierailija
45/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedän että kauniit naiset ei petä. 

Niiden ei tarvitse.

Ne tietää mitä tahtoo , eikä niiden tarvitse todistella itselleen joka jätkän kanssa makaamalla että ne kelpaa. Ne tietää sen muutenkin. 

Jep 

Lihavat pettää tykimmin 

Vierailija
46/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yksin omasta tahdostani yksinhuoltaja lapsen syntymästä saakka. Lapsen ollessa ihan pieni ei mielessä ollut muita tarpeita kuin syöminen, liikkuminen ja uni. Lapsen tarpeet olivat ykkösasia. Nämä toissijaiset tarpeet (seksi?!) eivät tulleet todellakaan mieleen. Etenkin kun kävi töissä, hoiti lapsen päivähoitoon, vei lapsen harrastuksiin, hoiti lapsen kaverisuhteita. Ihanaa aikaa, mutta aika ajoin raskasta. Nyt saan nauttia työn ja tuon ajan aikaansaannoksista: meillä on tilava, kaunis ja uusi koti, ja minulla on tasapainoinen, kaunis, hienosti opinnot ja työn hoitava aikuinen lapsi. Olen kai tehnyt jotain oikein. Yksin olen edelleen, mutta minulla kai ei sitten tuota seksuaaliviettiä juurikaan ole.

Vierailija
47/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen fjöösä haisee mädälle kalalle. 🤮 Siitä huomaa.

Vierailija
48/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän kohdalla sen huomasi siitä, että hän alkoi piiloittelemaan puhelintaan ja sulkemaan sen aina yöksi,tai käydessään esim. Suihkussa etc. Noin kuukauden kuluttua hänestä sitten tulikin ansaitusti ex ja yyhhoo mami. Nyttemmin en ole tietoinen missä menee tai mitä touhuilee lapsineen. Sen olen kuitenkin oppinut, että yyhoot pettää aina.

Tunnetko heidät kaikki?

Aika harvassa on ne muut syyt sille, että nainen tulee hylätyksi .

De facto 

Vierailija
49/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa seksiä normaalia hanakammin. Kaverin muija kärähti risteilyn jälkeen, kun pinpi oli maistunut ja haissut kortsulta.

Hah, onko tämä sun kaveri Espoosta. Jos on, niin Sanonpa sille kaverillesi, ettei ex ollut todella pettänyt!!! 

T: nainen, jolle ex väitti näin, vaikka mitään ei ollut tapahtunut. Sekopää koko ukko. 

Petit kuitenkin. Usko nyt ettei sun puheisiis enää voi luottaa. Luotto meni jo! Ei tule mitään second chansejä! Kerrasta poikki tajuatko?? Comprende?

Hetkinen. Nyt jo ihan oikeasti uskon, että kyseessä on mun ex. Tuo teksti paistaa häntä ja hänen maailman sairautta aivan samalla lailla. Eniten tässä järkyttää se, ettei olisikaan... Olisi pelottavaa jos maailmalla olisi enemmän yhtä projisoivia ihmisiä. Hur!!! 

Vierailija
50/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pettää aina, jollain tasolla. Jos hän on seurustelukumppanisi, hän jonain päivänä makaa toisen miehen kanssa. Jos hän taas on läheinen ystäväsi, hän juoruilee kaikki sinun arkaluonteisimmat asiasi kavereilleen, tai hylkää sinut hädän hetkellä ja katoaa kuin tuhka tuuleen, niin ettet enää saa häneen mitään yhteyttä. Ja kokemusta väitteiden taustaksi on!

Entä mitä äitisi teki?

Vierailija
51/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että jos kettu käy kololla ei tarvii mulle kertoo. Ei se panemalla kulu eikä pilalle mene  Kertominen on vaan.omien ongelmien siirtämistä toiselle.Jos taas rupee kulttuuria harrastelee muualla ja viemään mun aikaa niin saada viedä kattilatkin. Kai se sitten olis sitä viestittelyssä roikkumista. 

Vierailija
52/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla exällä oli aina sama käytösmalli. Joko pettämistä edellisenä tai sitten seuraavana päivänä teki itse aloitteen seksiin vaikka muutoin sitä seksiä oli todella harvoin ja ei todellakaan hänen aloitteestaan

Vierailija
53/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan pettänyt, mutta naispuolisten ystävien käytöstä vuosien varrella seuranneena ja juttuja kuulleena käytös riippuu vähän siitä millainen tilanne on kotona. Monesti nainen pettää siksi, ettei saa kotona tarpeeksi huomiota/läheisyyttä. Joku toinen mies tarjoaa sitä lupaamalla "kuun taivaalta" ja se voi olla menoa muutaman viinilasillisen jälkeen. Sellaisessa tilanteessa nainen pohtii ihan tosissaan eroa miehestään ja saattaa kulkea pää pilvissä... Haluaa keskustella suhteen epäkohdista, saattaa roikkua paljon puhelimella odottaen "prinssin" viestiä, välttelee kosketusta jne.

Jos taas käy joku "kännivahinko", niin tässä suhteessa nainen monesti toimii eri tavalla kuin mies. Hän tuntee katumusta, pahaa mieltä ja myöntää pettäneensä. Miehet yleensä ovat aika pokerina tällaisessa tilanteessa ja ajattelee niin, että se mitä ei tiedä ei satuta. Naiset on tunteellisempia.

Olen kai outo nainen kun en ajattele noin. En ole katunut tai rakastunut. Pitänyt vain hauskaa, myös ihan selvinpäin. Ja ajattelen että se mitä ei tiedä ei satuta. 

Vierailija
54/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa seksiä normaalia hanakammin. Kaverin muija kärähti risteilyn jälkeen, kun pinpi oli maistunut ja haissut kortsulta.

Hah, onko tämä sun kaveri Espoosta. Jos on, niin Sanonpa sille kaverillesi, ettei ex ollut todella pettänyt!!! 

T: nainen, jolle ex väitti näin, vaikka mitään ei ollut tapahtunut. Sekopää koko ukko. 

Ei ole totta. Minulle myös ex väitti näin... olin pettänyt kun maistui kumi. Oli kyllä kertonut edellisenkin saaneen kiinni pettämisestä näin... Ja tämä mies on myös Espoosta. 

Vierailija
55/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Minulle myös ex väitti näin... olin pettänyt kun maistui kumi. Oli kyllä kertonut edellisenkin saaneen kiinni pettämisestä näin... Ja tämä mies on myös Espoosta. 

Kilo ja kalju?

Vierailija
56/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nainen pettää aina, koska miehelle riittää seksi kerran tai kaksi viikossa, mutta naiselle tämä on aivan liian vähän.

Vierailija
57/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilo ja kalju?

Kyllä ja kyllä. 

Vierailija
58/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani pettänyt ex-vaimoni kielsi kaiken vaikka tapahtuneesta tiesi varmuudella suunnilleen kaikki ympärillämme. Haki eroa piakkoin tapahtuneen jälkeen syyttäen minua monenlaisesta, mutta unohtaen syystä tai toisesta hänen toimestaan tapahtuneet pettämiset, 

En koskaan tule hänelle anteeksi antamaan. En etenkään niitä paskapuheita jolla hän yritti kilpeään kiillottaa nyt jo kuolleiden vanhempieni viimeisinä aikoina, vi tu mikä tyyppi. Yhteiset lapset, muuten en pitäisi mitään yhteyttä.

Vierailija
59/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi etsiä rehellistä naista, niin en edes tiedä mistä sellaisen vois tunnistaa? Niin monella on käärmeen sydän ja niin moni etsii vaan elättäjää joka antaa kaiken valmiina eteen.

Mutta jos nainen ei anna miehen maksaa niin se on liian maskuliininen ja saa miehen tuntemaan itsensä feminiiniseksi, mikä pilaa kaiken vetovoiman parin väliltä. Sanoi trolli tänään palstalla.

Vierailija
60/90 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti, jos on pelinainen. Amatöörit kokee huonoa omaatuntoa ja se näkyy.