Miten pettänyt Nainen käyttäytyy pettämisen jälkeen?
Onko kellään omakohtaisia kokemuksia naisten petollisuudesta? Tiedän, että se on hyvin yleistä naisilla, mutta näkyykö se ulkoisesta käytöstavoista?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kohdalla sen huomasi siitä, että hän alkoi piiloittelemaan puhelintaan ja sulkemaan sen aina yöksi,tai käydessään esim. Suihkussa etc. Noin kuukauden kuluttua hänestä sitten tulikin ansaitusti ex ja yyhhoo mami. Nyttemmin en ole tietoinen missä menee tai mitä touhuilee lapsineen. Sen olen kuitenkin oppinut, että yyhoot pettää aina.
Ehtiviä ne yh:t. Käy töissä, hoitaa yksin lapset ja silti riittää virtaa vielä useamman miessuhteen ylläpitoon. Nukkuuko ne ollenkaan?
Olin kerran erään yh:n kanssa ja uutteruus oli kyllä kaukana. Kerrankin kun oltiin molemmat flunssassa ja kuumeessa niin tämä makoili vain sängyllä ja huusi jo lähes pappia siunaamaan itseänsä , no ajattelin että kutsun sen papin vasta sitten kunhan olen ensin saanut tiskattua, ruokittua hänen lapset ja lapiomaan lumet pihatieltä.. mutta nää on näitä, naiset nyt vaan sattuu olemaan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kohdalla sen huomasi siitä, että hän alkoi piiloittelemaan puhelintaan ja sulkemaan sen aina yöksi,tai käydessään esim. Suihkussa etc. Noin kuukauden kuluttua hänestä sitten tulikin ansaitusti ex ja yyhhoo mami. Nyttemmin en ole tietoinen missä menee tai mitä touhuilee lapsineen. Sen olen kuitenkin oppinut, että yyhoot pettää aina.
Ehtiviä ne yh:t. Käy töissä, hoitaa yksin lapset ja silti riittää virtaa vielä useamman miessuhteen ylläpitoon. Nukkuuko ne ollenkaan?
Olin kerran erään yh:n kanssa ja uutteruus oli kyllä kaukana. Kerrankin kun oltiin molemmat flunssassa ja kuumeessa niin tämä makoili vain sängyllä ja huusi jo lähes pappia siunaamaan itseänsä , no ajattelin että kutsun sen papin vasta sitten kunhan olen ensin saanut tiskattua, ruokittua hänen lapset ja lapiomaan lumet pihatieltä..
Meitä on moneen junaan. Kaikkia kun et ole tavannut. Toiset kovia tekemään töitä niin kodin ja kaiken muunkin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko heidät kaikki?
Aika harvassa on ne muut syyt sille, että nainen tulee hylätyksi .
De facto
Toi de facto on kyl niin typerä et voitko vaikka lopettaa. Sä et ole akateeminen.
Mutta totuus se on silti. Luonnonlaki ja kosmologinen vakio. Selvästi huomaan e
Totuus on silti se , että yksikään mies ei hyvää naista hylkää. Surullista että olet tullut hylätyksi..Ei pahalla, mutta tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, yh ja mulle riittää yksi hyvä mies. Ja en ole ikinä pettänyt en lapsen isää tai ketään muutakaan. Ja vaikka vasta tapailisin jotain en tapaile samaan aikaan muita. Yhden miehen nainen ei kiinnosta sekoilla.
I think i like you 🤗
Miten nainen käyttäytyy pettämisen jälkeen?
Tapoja käyttäytyä on yhtä monta kuin pettänyttä naistakin. Vai kuvitteletko että siinä on jokin tietty kaava jonka mukaan sitten mennään?
Kun jokainen ihminen on yksilö, eiköhän se käytöskin ole hyvin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa seksiä normaalia hanakammin. Kaverin muija kärähti risteilyn jälkeen, kun pinpi oli maistunut ja haissut kortsulta.
Hah, onko tämä sun kaveri Espoosta. Jos on, niin Sanonpa sille kaverillesi, ettei ex ollut todella pettänyt!!!
T: nainen, jolle ex väitti näin, vaikka mitään ei ollut tapahtunut. Sekopää koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne naiset ajattelee, että se mitä ei tiedä, ei loukkaa tai satuta. Harvoin miettivät tekojensa seurauksia.
Tämä on kyllä miehille hyvin yleinen ajatusmaailma. Koskee muutakin kuin pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä hylkäsit lapsesi? Ja tällaisella asialla leveilet vauvapalstalla?
Olen monesti ollut se kolmas osapuoli parisuhteissa,eikä se nyt niin vakavaa voi olla. Ei se siitä mihinkään kulu. Menee kiinni kuin veneen jälki ,eikä edes huomaa että joku on vähän melonut.
Ei näy käytöksestä, mutta voit ottaa pikkuhousuista näytteen ja analysoida sen siihen tarkoitetulla wofedinaasia sisältävällä reagenssilla. Se paljastaa vieraan miehen eritteet (solujen jäämät) vielä viikkojen päästä.
Kokemukseni mukaan nainen on hyvin häveliäs käytökseltään jos on harrastanut salaista seksiä, välttelee katsekontaktia jne. ja tämä vaikkapa yhden illan kaduttavissa seksi-illoissa joten sama toiminee myös pettämisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minun lapsia olleet pöhelö, vaan jonkun joka oli jo aiemmin ymmärtänyt tuon naikkosen hylätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa seksiä normaalia hanakammin. Kaverin muija kärähti risteilyn jälkeen, kun pinpi oli maistunut ja haissut kortsulta.
Hah, onko tämä sun kaveri Espoosta. Jos on, niin Sanonpa sille kaverillesi, ettei ex ollut todella pettänyt!!!
T: nainen, jolle ex väitti näin, vaikka mitään ei ollut tapahtunut. Sekopää koko ukko.
Petit kuitenkin. Usko nyt ettei sun puheisiis enää voi luottaa. Luotto meni jo! Ei tule mitään second chansejä! Kerrasta poikki tajuatko?? Comprende?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minun lapsia olleet pöhelö, vaan jonkun joka oli jo aiemmin ymmärtänyt tuon naikkosen hylätä.
Päivystävä narsku veti siis vesiperän. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne naiset ajattelee, että se mitä ei tiedä, ei loukkaa tai satuta. Harvoin miettivät tekojensa seurauksia.
Tämä on kyllä miehille hyvin yleinen ajatusmaailma. Koskee muutakin kuin pettämistä.
Älä tyrkytä omia tapojas miesten niskoille!
Häpeä Nainen!
Itse en ole koskaan pettänyt, mutta naispuolisten ystävien käytöstä vuosien varrella seuranneena ja juttuja kuulleena käytös riippuu vähän siitä millainen tilanne on kotona. Monesti nainen pettää siksi, ettei saa kotona tarpeeksi huomiota/läheisyyttä. Joku toinen mies tarjoaa sitä lupaamalla "kuun taivaalta" ja se voi olla menoa muutaman viinilasillisen jälkeen. Sellaisessa tilanteessa nainen pohtii ihan tosissaan eroa miehestään ja saattaa kulkea pää pilvissä... Haluaa keskustella suhteen epäkohdista, saattaa roikkua paljon puhelimella odottaen "prinssin" viestiä, välttelee kosketusta jne.
Jos taas käy joku "kännivahinko", niin tässä suhteessa nainen monesti toimii eri tavalla kuin mies. Hän tuntee katumusta, pahaa mieltä ja myöntää pettäneensä. Miehet yleensä ovat aika pokerina tällaisessa tilanteessa ja ajattelee niin, että se mitä ei tiedä ei satuta. Naiset on tunteellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tyrkytä omia tapojas miesten niskoille!
Häpeä Nainen!
Naismainen mies se on kuitenkin. 😉
Olen nainen, yh ja mulle riittää yksi hyvä mies. Ja en ole ikinä pettänyt en lapsen isää tai ketään muutakaan. Ja vaikka vasta tapailisin jotain en tapaile samaan aikaan muita. Yhden miehen nainen ei kiinnosta sekoilla.