Miten pettänyt Nainen käyttäytyy pettämisen jälkeen?
Onko kellään omakohtaisia kokemuksia naisten petollisuudesta? Tiedän, että se on hyvin yleistä naisilla, mutta näkyykö se ulkoisesta käytöstavoista?
Kommentit (90)
Itseasiassa olen ollut puol vuotta kohta odottajana. Mies mennyt mitrn sattuu ja haluaa, ei riitä yksi tai kaksi. Esim 2 viikon eron aikana. Mies ennätti 18 eri sänkyyn ja palasi takaisin. Kuulemma syy oli se, että hänestä tulee isä niin nyt on vikat hetket jokaisen naisen naintiin. Ikävää, ettei tapaa koskaa omaa tytärtään, koska haluan itse miehen jolle riittää yksi, ikävää että niitä miehiä on harvassa.
T. Tuleva yh äiti
Ei kanna vastuuta omista teoista ja syyttää kaikesta miestä. Vähän niin kuin naisten kanssa aina. Vastuun kanto omista teoista on monille naisille tuntematon käsite
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi etsiä rehellistä naista, niin en edes tiedä mistä sellaisen vois tunnistaa? Niin monella on käärmeen sydän ja niin moni etsii vaan elättäjää joka antaa kaiken valmiina eteen.
Tuntuu olevan toisten päin tilanne myöskin. Maksanut viimeisen 12.5 vuotta miesten vuokria, vaatteita, ruokaa ja ylläpidon. Vastineeksi tullut kasa kärämeitä ja loisia. Miten mies ei pysty nykypäivänä elättää itseään, vaan laittaa itsensä muiden elätettäväksi, koska äiti elätti kotona?
Tää on niin härski kommentti että naiset etsii elättäjää.. Omistan yksin asunnon, maksan yksin yhtiövastikkeen, prismareissut, fortumin kiristykset ja jopa bensaa autoon, vaikka en omista rattikorttia saati autoa. Ja mies makaa sohvalla ja on ilmoittanut että tällä isistä oloista ei lähdetä koskaan.
Oliko tuo kommentti minulle? Mistä kantaisin vastuuta. Kun en ole ehtiny mitää tehdä? Hommasin vahingossa itselleni pahimman fuckboy joka lupasi muuttua, samalla kun häröili 18 eri sängyssä.
Sitt jos haluat kommentoida parisuhteen maksumiestä, nii se on tässä suunnassa, eikä siellä mies suunnassa. Sama koskee ruokahuoltoa, ihan ruokakaupasta, lautaselle asti. Sama koskee oyykkäämistä ja työssäkäyntiä. Niin kun sanoin äsken asiat ei ole niin ykspuolisia. Kyllä niitä miehiä löytyy myöskin mistä pääsee häpeemään, mutta nopeasti loisista ei pääse eroon.
Hyvin selkeästi otsikossa rajaudutaan naisten pettämiseen. Silti hyvin monet alkavat kirjoittaa miesten pettämisestä. Mikä on kun on niin vaikea pysyä aiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää aina, jollain tasolla. Jos hän on seurustelukumppanisi, hän jonain päivänä makaa toisen miehen kanssa. Jos hän taas on läheinen ystäväsi, hän juoruilee kaikki sinun arkaluonteisimmat asiasi kavereilleen, tai hylkää sinut hädän hetkellä ja katoaa kuin tuhka tuuleen, niin ettet enää saa häneen mitään yhteyttä. Ja kokemusta väitteiden taustaksi on!
No kun noin väität ja kokemusta on, niin miten minä petän miestäni?
Luulis et pettäjät on luonteeltaan vähän sellaisia että esittävät muuta kuin ovat eli epärehellisiä, ei kovin aitoja. Tunnistaisko siitä?
Tässä minun huomioita. Vaimo on kaunis ja hänet kyllä huomataan. Vaimo luulee, että minulla on työmatkoilla samanlaista, että naiset on kimpussa ja on mustasukkainen minusta. Joskus jopku nainen on ehdottanut, mutta en ole lähtenyt kissa ja hiiri leikkiin mukaan. Luulin että me olemme molemmat uskollisia toisillemme. Pari vuotta vuotta sitten tajusin, että vaimo ei ollutkaan uskollinen.
Pukeutui äärimmäisen tuhmaksi ja seksikkäästi, kun lähti iltaan tai pikkujouluihin. Kai tarkoitus saada miestä. Ikinä ei minun kanssa laittautunut noin perusteellisesti vaikka pyysin.
Yhden kerran ilta venähti klo 5 ja työkaveri sai kyydin työkaverilta kotiin. En tajunnut silloin vasta vuosia myöhemmin, kun selityksen meni ristiin ja ja yhtäkkiä esitti tietämäntöntä asiasta, josta aikaisemmin oltiin puhuttu kolmesti.
Lyhyet pettämiset:
Seksielämä vilkastuu huomattavasti hetkellisesti
Seksi ei kiinnosta oman miehen kanssa normaalisti
Seksiin tulee uusia asentoja
Saattaa kokeilla oman miehen kanssa kynsiä selkään ja muutenkin muuttunut kiinnostus seksiin vaikka on enimmäkseen ollut haluton sinua kohtaan. Tässä ilmeisesti harjoitellaan uutta miestä varten oman miehen kanssa.
On kiinnostuut muista miehistä yleisesti, saattaa puhua ääneen miehestä.
Sinulla miehenä pitäisi olla yhtäkkiä jotakin muuta ulkomuodossa, tatuointeja, sänki, hiustyyli, vaatteet.
Ei ole kiinnostunut sinusta,
Ei ole kiinnostunut kuuntelemaan sinua
Fantasioi sängyssä jostain muusta,välttää katsekontaktia ja suutelua
On omissa maailmoissaan, poissaoleva
Kotityöt jää aikaisempaa vähemmälle.
Aloittaa kuntoilun, kuntosalin ja /tai juoksun.
Seuraa omaa painoaan normaalia tiiviimmin.
Käyttää enemmän aikaa ja rahaa kauneudenhoitoon.
Tekee kävelylenkkejä useammin
Tekee henkistä eroa sinuun.
On hyökkäävä jos kysyt jotain tapahtumista. Saattaa syyttää sinua sairaanbloisesta mustasukaisuudesta, vallan viemisestä, haukkuu ja lyttää sinut, jos alat kyselemään liikaa.
Ei ole tyytyväinen mihinkään, kritisoi sinua. Kotona tuntuu että syyllistää sinua monesta asiasta, joihin sinulla ei ole osaa ei arpaa.
Pitkäsalasuhde
Puhelin muuttuu arteeksi ja on aina käden ulottuvilla
Puhelin menee vessaan ja suihkuun mukaan, jopa suihkuun.
Seksielämä hyytyy ja mies saa vain nopeasti nyt lusikkaseksiä.
Riitelyä kaikesta, et tiedä mistä riidat johtuvat.
Ruoka ei maistu, koska on ihastunut
Someprofiilit muuttuu sinkkumaisiksi, sinä et näy enää niissä.
Ei lähde kaupungille enää kanssasi, koska "hän on eroamassa" tms
Vaimosi elää hyvin itsekkäästi, kuin sinua ei olisi olemassa.
Välttelee seuraasi kotonakin olemassa muissa huoneissa.
Menee nukkumaan eri aikaan
On puhelimella paljon.
Menot/harrastukset lisääntyy, saattaa tulla uusia.
Ei tulevaisuuden suunnitelmia kanssasi
Yhteinen tekeminen ei kiinnosta, ei edes yhteiset lomamatkat.
Käyttäytyy niinkuin ei olisi tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy niinkuin ei olisi tehnyt mitään väärää.
Tämä
Itse kun petin, niin olin paljon puhelimella iltaisin ja öisin. Halusin enemmän seksiä - myös puolisolta. Olin onnellisempi, omissa maailmoissa, poissaoleva.
Vierailija kirjoitti:
Exän kohdalla sen huomasi siitä, että hän alkoi piiloittelemaan puhelintaan ja sulkemaan sen aina yöksi,tai käydessään esim. Suihkussa etc. Noin kuukauden kuluttua hänestä sitten tulikin ansaitusti ex ja yyhhoo mami. Nyttemmin en ole tietoinen missä menee tai mitä touhuilee lapsineen. Sen olen kuitenkin oppinut, että yyhoot pettää aina.
Ei yksinhuoltajiin rakastuta, niiden kanssa pidetään vain hauskaa.
He ovat jo löytäneet rakkautensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kohdalla sen huomasi siitä, että hän alkoi piiloittelemaan puhelintaan ja sulkemaan sen aina yöksi,tai käydessään esim. Suihkussa etc. Noin kuukauden kuluttua hänestä sitten tulikin ansaitusti ex ja yyhhoo mami. Nyttemmin en ole tietoinen missä menee tai mitä touhuilee lapsineen. Sen olen kuitenkin oppinut, että yyhoot pettää aina.
Nykyään ei juuri ole yksinhuoltajia, vaan vanhemmilla on yhteishuoltajuus.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kieltämättä ominaisuuksia mitkä miehiltä puuttuvat ja tuollainen on yksi niistä. Miehille riittää yleensä yksi hyvä, ei hänen tarvitse keräillä mitään laumaa ympärilleen .
Jo nyt on taas puppua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin selkeästi otsikossa rajaudutaan naisten pettämiseen. Silti hyvin monet alkavat kirjoittaa miesten pettämisestä. Mikä on kun on niin vaikea pysyä aiheessa?
Mies pettää aina. Naiset pettää takaisin. Se on syy ja seuraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei juuri ole yksinhuoltajia, vaan vanhemmilla on yhteishuoltajuus.
Sama pätee tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi etsiä rehellistä naista, niin en edes tiedä mistä sellaisen vois tunnistaa? Niin monella on käärmeen sydän ja niin moni etsii vaan elättäjää joka antaa kaiken valmiina eteen.
Tuntuu olevan toisten päin tilanne myöskin. Maksanut viimeisen 12.5 vuotta miesten vuokria, vaatteita, ruokaa ja ylläpidon. Vastineeksi tullut kasa kärämeitä ja loisia. Miten mies ei pysty nykypäivänä elättää itseään, vaan laittaa itsensä muiden elätettäväksi, koska äiti elätti kotona?
Tää on niin härski kommentti että naiset etsii elättäjää.. Omistan yksin asunnon, maksan yksin yhtiövastikkeen, prismareissut, fortumin kiristykset ja jopa bensaa autoon, vaikka en omista rattikorttia saati autoa. Ja mies makaa sohvalla ja on ilmoittanut että tällä isistä oloista ei lähdetä koskaan.
Mikset heitä ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämisistä en osaa sanoa mitään. Yleensä pettäjät valehtelee muutenkin. Niillä on kenties joku vamma päässä.
Meillä on myös noin että nainen maksaa kaiken, koska oma pomo ei maksa välillä palkkaakaan ja ei ole ensimmäinen työnantaja. Palkkojen kanssa on pitänyt kiistellä ja periä niitä. On myös maksettu liian vähän ja mitään lisiä ei yleens makseta ikinä. Palkka on tyyliin 400-700e kk miten jaksaa polkee ruokaa muille ja välillä tai tosi usein pyörä hajoo ja mulle ei anneta vuoroja.
Laskeskelin että saisin tukina saman mitä työnteosta. Siivoomassakin olen ollut ja tulot on tyyliin 1000e kk. Jos hyvin käy niin 1200e. Harvoin näin. on kuukausia kun tulot jää 500e kk. Ei oikein sekään lyönyt leiville. Olen korkeastikoulutettu sekaduunari.
En kyllä petä ja pääsääntöisesti olen koti-iskä. Työelämä kiinnostaa mua aina vain vähemmän ja olen viimeiset vuodet ihan vältellyt sinne menoa. Onneksi on pieniä lapsia niin voin hoitaa heitä.
Nehän ne vasta pettääkin. Koska se on helppoa. Ja koska vetovoiman säilymistä on kokoajan todisteltava itselle.