Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos mies treffeillä kertoo kassalle, että molemmat maksaa juomansa/ruokansa?

Vierailija
29.01.2024 |

Mitä mieltä miehestä, asetelmasta ja mahdollisesta tunnelmasta tämän jälkeen?

Tasa-arvoinen maailma toki, mutta tuleeko miehen heti alussa osoittaa naiselle että aikoo huolehtia naisesta ja perheestä, myös rahallisesti?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei huolehdi naisesta vaan mies ja nainen huolehtivat perheestä yhdessä. Tähän kuuluu olennaisena osana se että mies tekee puolet kotitöistä, pitää puolet vanhempainvapaasta ja muutenkin huolehtii yhteisistä lapsista.

Meillä vaan tuo evoluutio ja biologia puskee vähän siihen suuntaan, että nainen voi paremmin, kun mies pitää perheestä huolta. Suomessa on maailman uupuneimmat äidit juuri tuon mainitsemasi mallin vuoksi.

Ei vaan tuo edellä on täyttä utopiaa todella monissa perheissä. Miehet on loisia jotka eivät tee perheen toisena aikuisena hänelle kuuluvaa osaa, siksi naiset uupuvat. Ei kovin miehekästä pitää naista työjuhtana ja itse väistellä aikuisen vastuita

Todella monessa perheessä.mies ei todellakaan pidä perheestään huol

Sinua ei siis häiritse miehen käytös?

Vierailija
102/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ei huolehdi naisesta vaan mies ja nainen huolehtivat perheestä yhdessä. Tähän kuuluu olennaisena osana se että mies tekee puolet kotitöistä, pitää puolet vanhempainvapaasta ja muutenkin huolehtii yhteisistä lapsista.

Meillä vaan tuo evoluutio ja biologia puskee vähän siihen suuntaan, että nainen voi paremmin, kun mies pitää perheestä huolta. Suomessa on maailman uupuneimmat äidit juuri tuon mainitsemasi mallin vuoksi.

Ei vaan tuo edellä on täyttä utopiaa todella monissa perheissä. Miehet on loisia jotka eivät tee perheen toisena aikuisena hänelle kuuluvaa osaa, siksi naiset uupuvat. Ei kovin miehekästä pitää naista työjuhtana ja itse väistellä aikuisen vastuita

Todella monessa per

Ei mies tuo ikinä rahaa, vaan vie sitä. Miehen pito on kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjosin miehelle eka treffeille, ettei sen tarvitse pohtia tuollaisia.

Vierailija
104/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mies tuo ikinä rahaa, vaan vie sitä. Miehen pito on kallista."

Koska et ansaitse yhtään parempaa, kuin olet nurkkiisi ottanut. Sinä olet valinnut, ja sinä olet halunnut ihan itse tuota.

Vierailija
105/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla? Ei jumaliste. Maksetaan itse oma ruoka mutta ei mennä mihin tahansa paikkaan syömään.

Vierailija
106/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihana jatkaa tuosta eteen päin miehen näkökulmasta, kun välittömästi tulee feminiininen ja alistuva olo. Varmasti sinullakin tulee naisena heti kipinää, kun pääset maksamaan miehelle.

Vierailija
107/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies ei halua uusille treffeille:)

Next

Mielenkiintosi mieheen on siis kiinni n. 10€ panostuksesta?

MIten sinä osoitat että haluat uusille treffeille?

Vierailija
108/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa miehestä pihin kuvan. Tarjoutuisin maksamaan joka tapauksessa kyllä oman juomani ja syötäväni, mutta tähän asti kaikki tarkasti omat ja treffikumppanin laskut erotelleet miehet ovat olleet turhan pihejä omaan makuuni - osa jopa ällistyttävän kateellisia omasta hyvästä taloudellisesta tilanteestani.

Herrasmiehen tavattuani (tarjosi ekoilla treffeillä) olen jopa muuttanut yhteen ja maksanut enimmäkseen arjen asumismenot varakkaampana osapuolena. Toisen huomioiminen on itselleni tärkeää. Aluksi on kuitenkin korostuneen mukavaa, jos mies toimii herrasmiesmäisesti, avaa ovia ja haluaa (siis aidosti haluaa, koska on ihastunut minuun ja haluaa tehdä vaikutuksen minuun) maksaa treffeillä!

Niin, herrasmiehet ovat ihania! Ovat usein ulkomaalaisia, mutta muutamiin kotimaisiinkin olen törmännyt.

Vierailija
109/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ajattelin, että miehen kuuluu maksaa ekat treffit ainakin. Nykyään ajattelen, että mieluummin erikseen. Kuinka monet ateriat sitä mies joutuiskaan maksamaan, jos ei kemiat natsaa naisten kanssa 😂

Maskuliiniselle miehelle ei ole mikään ongelma maksaa aterioita, vaikka "kemiat" ei kohtaisikaan. Jos on treffeillä naisen kanssa, jonka ihan oikeasti haluaa, niin miehelle on kunnia-asia maksaa ne deitit.

Vierailija
110/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihana jatkaa tuosta eteen päin miehen näkökulmasta, kun välittömästi tulee feminiininen ja alistuva olo. Varmasti sinullakin tulee naisena heti kipinää, kun pääset maksamaan miehelle.

Minun ystäväpiireissäni on aivan normaalia että yksi tarjoaa yhdellä kertaa, joku muu seuraavalla. Ei vienyt miehestä viehätystä lainkaan. Omat on ongelmasi jos sinun mielestäsi tarjoaminen tai tarjotun aterian vastaanottaminen tekevät jostakusta feminiinisen tai maskuliinisen, mutta älä yritä yleistää niitä.

Vierailija
111/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi hyvin kiusallista jos mies vaatimalla vaatii saada maksaa, vaikka sanon maksavani itse omat asiani. En menisi uudestaan treffeille, koska tällöin mies todennäköisesti jo odottaa vastapalvelusta. Mies antaa itsestään vanhanaikaisen ja kuuntelemiseen kykenemättömän kuvan.

Minä käyn työssä josta pidän ja elätän itseni, enkä kaipaa tähän kuvioon ketään joka ei kuuntele.

Silloin etsit itsellesi miehen, jolla on enemmän klassisia feminiinisiä ominaisuuksia.

Ei ole tarvetta etsiä, kun on jo maskuliininen mies joka huolehtii oman osuutensa taloudessa ja kotiaskareissa. En ymmärrä, mistä keksit että miehen pitäisi olla femiininen.

Kaksi maskuliinista ihmistä ei pärjää samassa taloudessa. Sinulla on feminiinin

Ei hyvä tavaton. Keittiöpsykologiaako olet opiskellut? Se, että käyn töissä ja huolehdin itsestäni ei liity mitenkään siihen että olen maskuliininen. Koen tuputtavan miehen ahdistavana, ja thats it.

Tuttavapariskunnassa muuten molemmat osapuolet ovat maskuliinisia hurjapäitä, jotka harrastavat painonnostoa. Ei ihan pidä paikkansa tuo sun analyysi senkään osalta. Vastakohdat eivät aina täydennä toisiaan. Mahdotonta kuvitella tämä tomboy-kaverini neitimäisen miehen kanssa.

Varmaan raskasta, kun ei ole kokemusta oikeista parisuhteista?

Vierailija
112/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monessa per

Se että tuo rahaa perheeseen ei riitä. Vai miten luulet että kävisi jos nainenkin kävisi  vain  töissä? 

Kotona kaikki asiat kuuluu molemmille aikuisille ja vaikka kaikki jaettaisiin tasan jää naiselle kuitenkin enemmän tehtävää ja kärsittävää raskauden, synnytyksen ja imetyksen vuoksi. En ymmärrä miten miehet eivät tajua kiitollisuudenvelkaansa naiselle.

Vierailija
113/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväpiireissäni on aivan normaalia että yksi tarjoaa yhdellä kertaa, joku muu seuraavalla. Ei vienyt miehestä viehätystä lainkaan. Omat on ongelmasi jos sinun mielestäsi tarjoaminen tai tarjotun aterian vastaanottaminen tekevät jostakusta feminiinisen tai maskuliinisen, mutta älä yritä yleistää niitä.

Suomessa on myös aivan normaalia, että parisuhteet päätyvät eroon ja naiset uupuvat. Suomessa on pariskunnilla aivan normaalia, että suhteista puuttuu polariteetti ja parit tuntevat toisensa kämppiksiksi. Tämä ei johdu miesten huonoudesta, koska miehet ovat Suomessa paljon osallistuvampia, kuin missään muualla maailmassa. On hankalaa olla yleistämättä, kun ihmislaji on evoluutiossa elänyt kymmeniätuhansia vuosia samalla kaavalla: miehen tehtävä on ollut elättää ja suojella, naisen hoivata ja kasvattaa. Se on meillä jopa Suomessa verissä, vaikka Suomi on maskuliinisten naisten ja feminiinisten miesten luvattu ykkösvaltio.

Vierailija
114/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies treffailee paljon ja joka kerta joutuu tarjoamaan naisille, joiden kanssa ei tapailu jatku eikä kyse ole seksitreffeistä, harmittaahan se. Alkuvaiheessa kumpikin maksakoon omansa.

Edustusrouvat on keksitty. Ei tyhjätaskuille. http://tinyurl.com/29nha3ns

Vierailija
115/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se että tuo rahaa perheeseen ei riitä. Vai miten luulet että kävisi jos nainenkin kävisi  vain  töissä? 

Kotona kaikki asiat kuuluu molemmille aikuisille ja vaikka kaikki jaettaisiin tasan jää naiselle kuitenkin enemmän tehtävää ja kärsittävää raskauden, synnytyksen ja imetyksen vuoksi. En ymmärrä miten miehet eivät tajua kiitollisuudenvelkaansa naiselle."

No sinähän oikea pirttihirmu olet.

Vierailija
116/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnittäisi asiaan huomiota, jos ensimmäisenä maksamaan menevä ilmoittaa kassalle heti alkuun informatiivisesti maksamisesta, kiusallisempaa se minusta on, jos aletaan siinä tiedustelemaan, että tuleeko nämä mukaan ja sitten noudetaan ja huovataan, että no maksaako kuka vai eikö kukaan..

Mulle ei tulis mieleenkään ekoilla treffeillä täysin uuden tyypin kanssa maksattaa kahvejani toisella. Ja mieluummin maksan aina muutenkin omat osuuteni, en pidä ajatuksesta olla "velassa".

Tavallinen suomalaisen maskuliinisen naisen ajattelutapa.

Muuten ihan hyvä, mutta en ole suomalainen kuin toisen vanhempani puolelta :) toki olen elänyt 60 % iästäni Suomessa, joten varmasti kulttuuriset asiat tarttuu jossain määrin. 

Mutta ihan kansalaisuudesta huolimatta olen suosinut ekoilla tutustumistreffeil

Mitenkäs tämä maksupuoli hoituu kokonaan ulkomaalaisten naisten kanssa. Oletan, että ulkomaalaiset naiset ja tässäkin vielä painottuu enemmän vielä tuonne kaukoitään ja aasian suuntaan, että naiset odottaa miehen aina tarjoavan kaiken. 

Vierailija
117/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä halua naisen rahoja, enkä todellakaan, että nainen maksaa minulle yhtään mitään. Ikinä.

Vierailija
118/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnittäisi asiaan huomiota, jos ensimmäisenä maksamaan menevä ilmoittaa kassalle heti alkuun informatiivisesti maksamisesta, kiusallisempaa se minusta on, jos aletaan siinä tiedustelemaan, että tuleeko nämä mukaan ja sitten noudetaan ja huovataan, että no maksaako kuka vai eikö kukaan..

Mulle ei tulis mieleenkään ekoilla treffeillä täysin uuden tyypin kanssa maksattaa kahvejani toisella. Ja mieluummin maksan aina muutenkin omat osuuteni, en pidä ajatuksesta olla "velassa".

Muuten ihan hyvä, mutta en ole suomalainen kuin toisen vanhempani puolelta :) toki olen elänyt 60 % iästäni Suomessa, joten varmasti kulttuuriset asiat tarttuu jossain määrin. 

Mutta ihan kansalaisuudesta

Ulkomailla naiset ovatkin huomattavasti feminiinisempiä, kuin myös miehet maskuliinisempia.

Vierailija
119/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se että tuo rahaa perheeseen ei riitä. Vai miten luulet että kävisi jos nainenkin kävisi  vain  töissä? 

Kotona kaikki asiat kuuluu molemmille aikuisille ja vaikka kaikki jaettaisiin tasan jää naiselle kuitenkin enemmän tehtävää ja kärsittävää raskauden, synnytyksen ja imetyksen vuoksi. En ymmärrä miten miehet eivät tajua kiitollisuudenvelkaansa naiselle."

No sinähän oikea pirttihirmu olet.

Näköjään keppi kalahti jo yhteen mieheen. 

Vierailija
120/162 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä, mutta en ole suomalainen kuin toisen vanhempani puolelta :) toki olen elänyt 60 % iästäni Suomessa, joten varmasti kulttuuriset asiat tarttuu jossain m

Totta, Suomessa nainen tekee kaiken työn, mies loisii. Sitten miehet ihmettelee kun naiset ei ole laitettuja.  Millä ajalla ja ketä varten? Valittavaa mieslastako varten?