Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit vaihdevuosien alkaneen? Perimenopaussi?

Vierailija
28.01.2024 |

Olen itse 44v, öisin saan välillä hikisyys-kohtauksia ja saatan niihin heräillä. Päivisin ei ole. Mielestäni ainakaan sen isommin. Mulla on nivelkipuja ja väsymystä myös. Mieliala välillä matalalla.

Mistä sinä tiesit? Mitä hoidoksi?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 40-vuotias ja itselläni on nyt itselleni täysin normaalit ja oikeaan aikaakin alkaneet kuukautiset, mutta selvästi jonkinlaiset oireet ovat jo alkaneet. Kierto on siis lyhentynyt parilla päivällä ja tunnistan ovulaationkin aikaisempaa selvemmin. Pahinta on siis oireilu öisin eli jonkinlaiset kehon lämpötilan vaihtelut eli hikoilusta paleluun hetkessä. Lisäksi on jonkinlaista hengenahdistusta ja sydän tykyttää voimakkaasti, jota olen aikaisemmin pitänyt vain ahdistuskohtauksena, sillä kärsin pahasta ahdistuksesta muutenkin. Nukun myös hyvin huonosti ja siis heräilen öisin. Toki olen saanut myös autismikirjon diagnoosin, johon liittyy paljon oireita, kärsin siis pahasta ahdistuksestakin ja myös kroonisista suolistovaivoista, joten vaikea sanoa lopulta mikä on mitäkin. Kuormitukseni on valtavaa monesta syystä johtuen, joten on toisaalta aivan selv

Esittää normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän