Olen alkanut rakastua jatkuvasti
Olen päälle 40-v. parisuhteessa oleva nainen ja olen alkanut rakastua jatkuvasti. Ei siis mitään ihastumista tai kevyttä tykkäämistä, vaan voimakkaampaa.
Tätä on jatkunut nyt kolmisen vuotta. Häiritsevää ja yritän aina järkeillä tunteet pois. Hankalan tilanteesta tekee se, että saan aina vastakaikua näiltä miehiltä.
Muilla vastaavaa?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nykyään halukkaampi kuin ennen? Jos olet jotenkin vapautunut nyt, voisiko se vaikuttaa rakastumisiin?
Ehkä. Lapset hankittu, asuntolaina maksettu. Ei isompia huolia. Enemmän aikaa itselle ja omille unelmille.
Miltä näytät? 😉 Vaikutat tosi miellyttävältä, toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä kukaan loukkaannu pahasti.
Kiitos ! Tämäkin on varmaan narsismia jonkun mielestä, mutta olen hoikka, pitkät tummanruskeat hiukset, vihreän ruskeat silmät. Pukeudun yleensä aika naisellisesti. Meikkaan kevyesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nykyään halukkaampi kuin ennen? Jos olet jotenkin vapautunut nyt, voisiko se vaikuttaa rakastumisiin?
Ehkä. Lapset hankittu, asuntolaina maksettu. Ei isompia huolia. Enemmän aikaa itselle ja omille unelmille.
Miltä näytät? 😉 Vaikutat tosi miellyttävältä, toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä kukaan loukkaannu pahasti.
Kiitos ! Tämäkin on varmaan narsismia jonkun mielestä, mutta olen hoikka, pitkät tummanruskeat hiukset, vihreän ruskeat silmät. Pukeudun yleensä aika naisellisesti. Meikkaan kevyesti.
ap
Ainut neuvo on että lopetat työkavereihin ja miehen kavereihin rakastumisen ja alat hakea seuraa muualta. Luvan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ainut neuvo on että lopetat työkavereihin ja miehen kavereihin rakastumisen ja alat hakea seuraa muualta. Luvan kanssa?
Tunteille ei ikävä kyllä mahda mitään, teoille sitten taas mahtaa. En ole muuten vielä kertaakaan elämässäni tietoisesti etsinyt seuraa.
ap
Ei mies kyllä lapaselta vaikuta, vaan empaattiselta. Sitten olisi eri jos ap ei enää miestään rakastaisi.
Kimurantti juttu kun rakastut työkavereihin ja miehesi kavereihin, eihän se luultavasti hyvin tule päättymään. Jospa hakisit seuraa omien piirien ulkopuolelta, et niin usein rakastuisi?
Oletko miettinyt voiko rakastumisen taustalla olla jotain uuden kaipuuta elämään? Tai ehkä sopisit paremmin monisuhteeseen kuin monogamiaan?
Kausina, jolloin olen tottunut säännölliseen seksielämään, ja sitten se kumppani onkin matkustanut pitemmäksi aikaa ulkomaille tms., olen itse huomannut rakastuvani vaikka kehen. Sitten taas kun puoliso on palannut, olen miettinyt, mitä ihmettä oikein näin rakastumiseni kohteissa.
Omalla kohdallani siis hormonit ovat vaikuttaneet tunteisiin tosi voimakkaasti. Ehkä aloittajallakin?
Muu kuin hormonit tuskin selittää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kausina, jolloin olen tottunut säännölliseen seksielämään, ja sitten se kumppani onkin matkustanut pitemmäksi aikaa ulkomaille tms., olen itse huomannut rakastuvani vaikka kehen. Sitten taas kun puoliso on palannut, olen miettinyt, mitä ihmettä oikein näin rakastumiseni kohteissa.
Omalla kohdallani siis hormonit ovat vaikuttaneet tunteisiin tosi voimakkaasti. Ehkä aloittajallakin?
Muu kuin hormonit tuskin selittää asiaa.
Ap ei oikein avannut sitä suhdetta ja miksi se loppui. Tunteita on vieläkin. Oli kuitenkin samaan aikaan myös muita rakastumisia? Ja myös omaan mieheen.
Tää on niin klassinen. Tarvitset jatkuvaa ulkopuolista vahvistusta omasta viehättävyydestäsi. Eroottinen kipinä sinun ja miehesi välillä on sammunut aikoja sitten, harrastatte seksiä tottumuksesta. Haet muilta miehiltä sitä mitä et saa enää omalta mieheltäsi: ihastumisen tunteita, eroottista huomiota, vetovoimaa ym ihania asioita. Ihan normaaleita tunteita, mutta tuo vaiva ei parane jatkuvalla muilta miehiltä saadulla huomiolle ja heihin rakastumisilla.
APn mies on täysi lapanen. Vaikea uskoa, että AP kunnioittaisi tuollaista jos hän vain tyytyy vikisemään vierestä kun muija miettii muiden miesten keppiä. Vai nauttiiko mies moniavioisuudesta ja kannustaa APta? Siinä tapauksessa swinger lifestyle voi olla vaihtoehto.
Lähtikö ap pois linjoilta? Viesti 70 varmaan lähimpänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
APn mies on täysi lapanen. Vaikea uskoa, että AP kunnioittaisi tuollaista jos hän vain tyytyy vikisemään vierestä kun muija miettii muiden miesten keppiä. Vai nauttiiko mies moniavioisuudesta ja kannustaa APta? Siinä tapauksessa swinger lifestyle voi olla vaihtoehto.
Tai ehkä on aisuri ja kiihottuu ajatuksesta että muut miehet painaa vaimoa.
Tyypillinen kaiken saanut narsistihuora. Elämässä mennyt ilmeisesti liian hyvin kun ei osaa olla kiitollinen siihen mitä on. Eroa miehestäsi, miksi hänkään oikeasti haluaisihuoran kanssa elää. Varmasti harmittelee, että tuli tuollainen valittua lasten äidiksi. Ellei jotain fetissipaskaa ole miehelläkin. Provolta kyllä kuulostaa koko tekele. Siperia opettaa kaltaisiasi. Niin kuuluukin.
Huorakysyy itseltään ja vastaa. Joillekin näemmä menee läpi 😂
Noh noh, älkää nyt haukkuko apta. Ihan ymmärrettävää jos on ollut ujo introvertti, yliopistossa vasta ensimmäinen suhde. 19 vuotta saman miehen kanssa, lapset hommattu ja velat maksettu. Nyt on aikaa itselle ja tuskin sitä paloa enää oman miehen kanssa ole. Kannattaako erota jos kaikki on muuten hyvin? Luvan kanssa uusi rakastaja. Kyllä sen nälän saa tyydytettyä. Jos miehelle sopii, muuten ero.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen kaiken saanut narsistihuora. Elämässä mennyt ilmeisesti liian hyvin kun ei osaa olla kiitollinen siihen mitä on. Eroa miehestäsi, miksi hänkään oikeasti haluaisihuoran kanssa elää. Varmasti harmittelee, että tuli tuollainen valittua lasten äidiksi. Ellei jotain fetissipaskaa ole miehelläkin. Provolta kyllä kuulostaa koko tekele. Siperia opettaa kaltaisiasi. Niin kuuluukin.
Tämä. Näitä pyörii lähiöissä. Antavat reikäänsä kaikille, jotka tajuavat pyytää ja kuvittelevat olevansa kovinkin viehättäviä. Äiti-ihmisiä. Miettikääpä.
Vierailija kirjoitti:
Huorakysyy itseltään ja vastaa. Joillekin näemmä menee läpi 😂
Katsoin samaa, että kysyy ja vastaa itselleen. Pari muuta välissä.
Mistä tää avn jatkuva väittely johtuu että ap kirjoittelisi itsensä kanssa? Näkeekö joku ip osoitteet tms? Vai kirjoitusasustako arvelette?
Voi olla provo koko ketju, mutta itseä kiinnostelisi tietää enemmänkin apsta ja koko sotkusta.