Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut rakastua jatkuvasti

Vierailija
27.01.2024 |

Olen päälle 40-v. parisuhteessa oleva nainen ja olen alkanut rakastua jatkuvasti. Ei siis mitään ihastumista tai kevyttä tykkäämistä, vaan voimakkaampaa.

Tätä on jatkunut nyt kolmisen vuotta. Häiritsevää ja yritän aina järkeillä tunteet pois. Hankalan tilanteesta tekee se, että saan aina vastakaikua näiltä miehiltä.

Muilla vastaavaa?

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös merkki alkavasta muistisairaudesta. Onko suvussa varhain alkanutta dementiaa?

Tai ehkä burnout tms? Onko aplla bläkäreitä tai uupumusta? 

Vierailija
22/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös merkki alkavasta muistisairaudesta. Onko suvussa varhain alkanutta dementiaa?

Ei ikävä kyllä löydy suvusta muistisairauksia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitko ennen seksiä muiden miesten kanssa, vai vasta nyt aloittanut? Mitä miehesi tuumaa? 

Yhden kanssa olen harrastanut. Mieheni on antanut sen anteeksi.

ap

No kiva. Millainen olit nuorempana? Olitko kovin aktiivinen ja ihastuitko herkästi? 

En. Olen aina ollut ujo introvertti. Eka seurustelusuhde vasta yliopistossa.

ap

Vierailija
24/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se sun parisuhde on? Saatko tunnepuolen tyydytyksen siitä? 

Kun itse elin hyvin tunneköyhässä liitossa, ihastuin vähän väliä johonkin. Työkaveriin, lastani hoitaneeseen lääkäriin, amerikkalaiseen laulajaan, siis ihan järjettömiin kohteisiin.

Kun erosin, rakastuin ensimmäisen kerran 10 vuotta eron jälkeen. Tuon 10 vuoden aikana kukaan ei tuntunut miltään. 

Minusta parisuhteeni on hyvä. Voimme puhua kaikesta - myös näistä rakastumisista. Saan paljon läheisyyttä, meillä on hyviä keskusteluja ja minua tuetaan. Rakastan edelleen myös aviomiestäni.

ap

Jos lapsia ei ole, alkaa olla viimeiset hetket. Oma vika jos ei niitä tee.

Jos itse ei voi saada lapsia, kroppa voi silti yrittää löytää isäehdokkaita.

Vierailija
25/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä burnout tms? Onko aplla bläkäreitä tai uupumusta? 

En mielestäni ole erityisen uupunut.ä tai unohtele mitään.

ap

Vierailija
26/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se sun parisuhde on? Saatko tunnepuolen tyydytyksen siitä? 

Kun itse elin hyvin tunneköyhässä liitossa, ihastuin vähän väliä johonkin. Työkaveriin, lastani hoitaneeseen lääkäriin, amerikkalaiseen laulajaan, siis ihan järjettömiin kohteisiin.

Kun erosin, rakastuin ensimmäisen kerran 10 vuotta eron jälkeen. Tuon 10 vuoden aikana kukaan ei tuntunut miltään. 

Minusta parisuhteeni on hyvä. Voimme puhua kaikesta - myös näistä rakastumisista. Saan paljon läheisyyttä, meillä on hyviä keskusteluja ja minua tuetaan. Rakastan edelleen myös aviomiestäni.

ap

Jos lapsia ei ole, alkaa olla viimeiset hetket. Oma vika jos ei niitä tee.

Jos itse ei voi saada lapsia, kroppa voi silti yrittää löytää isäehdokkaita.

Lapsia on kolme (saman miehen kanssa) ja se on riittävä määrä. Nuorimman sain 41-vuotiaana.

ap

Vierailija
27/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on joku persoonallisuushäiriö. Ehkä toi sun mies, joka tuntuu olevan täysi lapanen, ei täytä kaikkia sun tarpeita. Mistä me se voidaan tietää. Mieti itse. 

Vierailija
28/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet kolkuttaa ovella ja hormonit heiluu

Voi olla aivoihin tai mielenterveyteen liittyvääkin.

Vierailija
29/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on joku persoonallisuushäiriö. Ehkä toi sun mies, joka tuntuu olevan täysi lapanen, ei täytä kaikkia sun tarpeita. Mistä me se voidaan tietää. Mieti itse. 

Persoonallisuushäiriö olisi ehkä oireillut aiemmin. Mieheni on ihan hyvä. Itse vain olen muuttunut. 

ap

Vierailija
30/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitko ennen seksiä muiden miesten kanssa, vai vasta nyt aloittanut? Mitä miehesi tuumaa? 

ap

No kiva. Millainen olit nuorempana? Olitko kovin aktiivinen ja ihastuitko herkästi? 

ap

Kuulostat tosi mielenkiintoiselta. En osaa sanoa mikä sit on muuttunut, biologinen kello? Tylsä vastaus. Sinuna nauttisin noista rakastumisista ja ehkä mieheltä pyytää lupaa mennä pidemmällekin. Ei kannata vaan koittaa tukahduttaa tunteita.

Vierailija
31/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki. Töissä ja perheen kanssa menee kuitenkin hyvin.

ap

Vierailija
32/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriö olisi ehkä oireillut aiemmin. Mieheni on ihan hyvä. Itse vain olen muuttunut. 

ap

Ok. Mua ei sytyttäisi mies jolle on ok se että mä rakastun sarjana muihin miehiin ja haluan jutella siitä hänen kanssaan. Tai se että kun mä sanon sille että voitko panna mua takaapäin niin voin kuvitella tilallesi toisen miehen niin se sanoo että kyllä kulta. 

Lapanen. Mutta kai jotkut niistäkin tykkää. Ehkä sen pitää sitten ollakin kaltaisesi nainen joka rakastuu joka toiseen vastaan tulevaan. 

Vierailija
33/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki. Töissä ja perheen kanssa menee kuitenkin hyvin.

ap

Kasvain mantelitumakkeessa?

Vierailija
34/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kuulostat tosi mielenkiintoiselta. En osaa sanoa mikä sit on muuttunut, biologinen kello? Tylsä vastaus. Sinuna nauttisin noista rakastumisista ja ehkä mieheltä pyytää lupaa mennä pidemmällekin. Ei kannata vaan koittaa tukahduttaa tunteita.

Kiitos. Ehkä teen niin.. Toisaalta en halua loukata niitä muita miehiä - jos oikeasti etsivät parisuhdetta, jotkut.

ap

Vierailija
35/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ok. Mua ei sytyttäisi mies jolle on ok se että mä rakastun sarjana muihin miehiin ja haluan jutella siitä hänen kanssaan. Tai se että kun mä sanon sille että voitko panna mua takaapäin niin voin kuvitella tilallesi toisen miehen niin se sanoo että kyllä kulta. 

Lapanen. Mutta kai jotkut niistäkin tykkää. Ehkä sen pitää sitten ollakin kaltaisesi nainen joka rakastuu joka toiseen vastaan tulevaan. 

Ok, en voi sille mitään.

ap

Vierailija
36/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sussa paljonkin narsistisia piirteitä?

Vierailija
37/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Perheeni voi kuitenkin hyvin ja olen pidetty töissä. Narsismihan vaikuttaa eniten juuri läheisissä ihmissuhteissa. Olen ollut saman miehen kanssa yhdessä 19 vuotta.

ap

Vierailija
38/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Perheeni voi kuitenkin hyvin ja olen pidetty töissä. Narsismihan vaikuttaa eniten juuri läheisissä ihmissuhteissa. Olen ollut saman miehen kanssa yhdessä 19 vuotta.

ap

Millaisiin miehiin sitten ihastut? Sanoit että akateemisiin joilla on asiat kunnossa. Miten ne miehet eroaa nykyisestä? Millainen mies se oli jonka kanssa päädyit seksiin asti?

Vierailija
39/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, narsismi on eri asia kuin narsistiset piirteet. Ja varmaan narsistisia piirteitä omaava ihminen sopiikin parhaiten yhteen miehesi kaltaisen alistuvan tyypin kanssa. 

Sun vastausten perusteella mä en ihan enää hahmota että mikä oli se ongelma. Sä rakastut usein, saat vastakaikua, miehellesi on ok että rakastut ja seksinkin antoi anteeksi. Eli mihin sä nyt kaipasit kommentteja? 

Vierailija
40/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Millaisiin miehiin sitten ihastut? Sanoit että akateemisiin joilla on asiat kunnossa. Miten ne miehet eroaa nykyisestä? Millainen mies se oli jonka kanssa päädyit seksiin asti?

Eivät eroa nykyisestä juurikaan. Akateemisia, hoikkia, asiallisesti pukeutuvia - kuten nykyinenkin. Toki jokainen on oma yksilönsä. Rakastun jatkuvasti mieheni tyyppisiin miehiin.

ap