Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut rakastua jatkuvasti

Vierailija
27.01.2024 |

Olen päälle 40-v. parisuhteessa oleva nainen ja olen alkanut rakastua jatkuvasti. Ei siis mitään ihastumista tai kevyttä tykkäämistä, vaan voimakkaampaa.

Tätä on jatkunut nyt kolmisen vuotta. Häiritsevää ja yritän aina järkeillä tunteet pois. Hankalan tilanteesta tekee se, että saan aina vastakaikua näiltä miehiltä.

Muilla vastaavaa?

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tuota aina. En tiedä, miten saisin järkeä päähäni ja käännettyä tunne-elämäni jotenkin normaaliksi. 

Vierailija
82/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tuota aina. En tiedä, miten saisin järkeä päähäni ja käännettyä tunne-elämäni jotenkin normaaliksi. 

Väärä kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvillesi ja suu auki

Vierailija
84/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihastuksia sattuu kohdalle aniharvoin. Nyt juuri loppui pitkä yksipuolinen ihastus, verenpaineet nousi kattoon. Olen todella kateellinen APlle koska hän saa vastakaikua. Minä joudun luultavasti verenpainelääkitykselle 40-vuotiaana, vaikka elämäntavat ovat hyvät. Tasan ei käy onnenlahjat!

Vierailija
85/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vastakaikua? Tottakai avoimesti kuolaava nainen saa miehet kiinnostumaan. Ihmettelen asennoitumistasi tilanteeseen - kuin kyseessä olisi asia jolle et voi mitään ja joka vain tapahtuu, ehkä edes pohdi syitä. Itselläni oli vastaavaa suhteessa miehen kanssa, jolla oli ongelmia läheisyyden kanssa, eli kärsin valtavasta läheisyyden ja seksin puutteesta. Tiedostin kuitenkin syyn ja lopulta sain miehen vastustuksesta huolimatta erottua. 

Sinun pitäisi nyt ap pohtia itse mikä on syynä tarpeeseen hakea romantiikkaa muualta. Jos miehesi on ok ja rakastaa ja haluaa läheisyyttä kanssasi, olisiko syytä ottaa parisuhteelle lisää aikaa ja tuoda siihen romantiikkaa. Hyvässä suhteessa tuollaista ei tapahdu, ja syy suhteenne ongelmiin voi olla yhtä hyvin sinussa, eli esim haluttomuus panostaa suhteeseenne tai tunne-elämän ongelmat.

Vierailija
86/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja huomio loppunut teillä kotona niin etsit huomiota muualta. Miehesi panee tyytyväisenä muita naisia kun itse haihailet muiden perässä ja mistään ei mitään tule kuitenkaan. Miehelle riittää että kotiasiat hoituu. Seksin saa muualta.

Vierailija
87/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja huomio loppunut teillä kotona niin etsit huomiota muualta. Miehesi panee tyytyväisenä muita naisia kun itse haihailet muiden perässä ja mistään ei mitään tule kuitenkaan. Miehelle riittää että kotiasiat hoituu. Seksin saa muualta.

Meillä oli seksiä viimeksi eilen illalla. Saan niin paljon kuin haluan ja sellaista kuin haluan. Tässä ei ole kysymys seksistä. En myöskään hae mitään huomiota - ainoastaan rakastun usein ja tunteisiini vastataan. 

Itse olen veikannut jonkinlaista varhaisen kiintymyssuhteen ongelmaa itselläni ja myös niillä miehillä, joiden kanssa tätä tapahtuu.

ap

Vierailija
88/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvillesi ja suu auki

Rakastun tuosta huolimatta, tai sanotaan niin, ettei se ainakaan kiinnostustani vähennä.

ap

Vierailija
89/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli seksiä viimeksi eilen illalla. Saan niin paljon kuin haluan ja sellaista kuin haluan. Tässä ei ole kysymys seksistä. En myöskään hae mitään huomiota - ainoastaan rakastun usein ja tunteisiini vastataan. 

Itse olen veikannut jonkinlaista varhaisen kiintymyssuhteen ongelmaa itselläni ja myös niillä miehillä, joiden kanssa tätä tapahtuu.

ap

Sanoit että tätä on jatkunut vasta kolme vuotta? Luulisi että olisit 'oireillut' jo aiemmin? Millaista teidän seksi on verrattuna siihen toiseen mieheen?

Vierailija
90/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanoit että tätä on jatkunut vasta kolme vuotta? Luulisi että olisit 'oireillut' jo aiemmin? Millaista teidän seksi on verrattuna siihen toiseen mieheen?

Oman miehen kanssa parempaa. Se toinen mies haki lähinnä hoivaajaa itselleen ja halusi että häntä kehutaan jatkuvasti (usein aiheettomasti). En kuitenkaan voi olla mikään varaäiti tai itsetunnon keinotekoinen ylläpitäjä.

ap

Vierailija
91/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tossukka miehesi oikein on?

Vierailija
92/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hämmentävää, ehket vain ole itsellesi rehellinen. Ja silti olet edelleen rakastunut tähän toiseenkin mieheen?

Vierailija
93/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet yksinkertaisesti moraaliton petturi. Ilmeisesti et koe tilanteessa ongelmia etkä pode huonoa omaatuntoa, halusit vain kuulla toimivatko muutkin samoin. Narsismin piirteitä?

Vierailija
94/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet yksinkertaisesti moraaliton petturi. Ilmeisesti et koe tilanteessa ongelmia etkä pode huonoa omaatuntoa, halusit vain kuulla toimivatko muutkin samoin. Narsismin piirteitä?

Olen yhtä petturi, kuin mieheni jäätyään kiinni vastaavasta 10 vuotta sitten (kuten aiemmin kirjoitin). En tunne huonoa omaatuntoa rakastamisesta. Rakkaus on ihana tunne.

ap

Vierailija
95/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mitään oikeaa rakkautta näitä miehiä kohtaan. Onhan apn mieskin pettänyt 10 vuotta sitten. Mutta hyvähän se on että tuntee `rakkautta` ja saa sitä. Sanooko aplle ps tai tml mitään? 

Vierailija
96/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mitään oikeaa rakkautta näitä miehiä kohtaan. Onhan apn mieskin pettänyt 10 vuotta sitten. Mutta hyvähän se on että tuntee `rakkautta` ja saa sitä. Sanooko aplle ps tai tml mitään? 

Ei sano tuollaiset kirjainyhdistelmät Ap:lle mtn.

ap

Vierailija
97/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani on, että olen vasta itse äidiksi tultuani tullut tietoisemmaksi varhaisen kiintymyssuhteen tärkeydestä. Ja samalla sellaiset miehet, joilla myös on ollut ongelmia varhaisessa kiintymyssuhteessaajan, näkevät minussa ehkä jotain sellaista, jota joskus jäivät vaille (ja että minä näen sen heistä) - muiden asioiden ohella.

ap

Vierailija
98/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä APn pitäisi vaan seurata tunteitaan, miehesihän hyväksyy kaiken? Sanoitko todella että miehesi ottaa sinut takaapäin, jotta voit kuvitella olevasi toisen kanssa? Kuulostaa kyllä oudolta, mutta mikäs minä olen moralisoimaan. Tuntuu aika paljon seksin ympärillä pyörivän kaikki. Olet päässyt pois kuorestasi tai jotain? Toivon että olet onnellinen, kaikki muuhan kuulostaa olevan hyvin.

Vierailija
99/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma teoriani on, että olen vasta itse äidiksi tultuani tullut tietoisemmaksi varhaisen kiintymyssuhteen tärkeydestä. Ja samalla sellaiset miehet, joilla myös on ollut ongelmia varhaisessa kiintymyssuhteessaajan, näkevät minussa ehkä jotain sellaista, jota joskus jäivät vaille (ja että minä näen sen heistä) - muiden asioiden ohella.

ap

Minkä ikäisenä sait lapsesi? Nuorimman 41-vuotiaana, entä muut?

Vierailija
100/138 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä APn pitäisi vaan seurata tunteitaan, miehesihän hyväksyy kaiken? Sanoitko todella että miehesi ottaa sinut takaapäin, jotta voit kuvitella olevasi toisen kanssa? Kuulostaa kyllä oudolta, mutta mikäs minä olen moralisoimaan. Tuntuu aika paljon seksin ympärillä pyörivän kaikki. Olet päässyt pois kuorestasi tai jotain? Toivon että olet onnellinen, kaikki muuhan kuulostaa olevan hyvin.

Teidän kysymyksenne pyörivät seksin ympärillä (oletteko puutteessa?) ja olen vastannut niihin tunnollisesti. Olen onnellinen kun lapseni ovat onnellisia - eli olen onnellinen.

ap