35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Yhdeksi yöksi joo, siihen nyt ei vaadita tippaakaan kauneutta että joku mies lähtee kännissä panemaan.
Tämä on niin totta. Kertakäyttö seksi on monelle äijälle pop. Vaimo kelpaa pitkään semmosenaan ja aina on vähän vanhempia ukkoja vaikka 60-70 vee jotka kuolaa 50 vee vaimoja ja pitää niitä nuorina itselleen. Melkein Kaikki käy siinä iässä jos mulkku vielä toimii.
jos tuskastut tästä totuudesta, jätä se, ota matka vaikka thaimaaseen.
Mutta Jos alaikäisiä lapsia-tee järjestely, kestä vielä hetki; ota samat oikeudet, käynti thaimaassa, jos ei kantikset nappaa.
Katkerat fiilikset ovat täysin ymmärrettäviä, kun on tullut petetyksi. Olen itse tullut petetyksi ja muistan sen alkuvaiheen katkeruuden hyvin.
Tietysti tuollainen uho siitä, ettei vaimo tule kenellekään kelpaamaan, on vähän epärealistinen. Monet löytävät uuden kumppanin nelikymppisinä ja viisikymppisinä. Tuollaiseen ajatukseen ei siis kannata tuudittautua. Voi tulla vielä katkerampi olo, jos käy toisin.
Kannattaa jutella paljon läheisten ihmisten kanssa niin pääset purkamaan tuntojasi.
Pistä vaimo taipaleelle! Ole muutama vuosi sinkkuna, keräten lisää kokemusta ja päänahkoja. Naisia riittää, jos mies on vähäänkään kelvollinen. Vanhoista naisista kelpaa ainoastaan parhaat ja onnekkaimmat. Muut jäävät katkeroitumaan yksin.
Naisen aika on lyhyt. Mutta jo elämää nähnyt vanhempikin mies löytää puolison rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Puhut niin rumasti kumppanistasi ap, että ei ihme että petti. Kaikki me ikäännytään, sinäkin.
Kehutko sinä kumppania sen jälkeen kun hän on pettänyt sua? Mulla oo mitään velvollisuutta puhua hänestä kauniisti. Vielä ennen viikonloppua puhuin kyllä kauniisti hänestä, mutta niin ne ajat ja ajatukset muuttuu.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Yhdeksi yöksi joo, siihen nyt ei vaadita tippaakaan kauneutta että joku mies lähtee kännissä panemaan.
Tämä on niin totta. Kertakäyttö seksi on monelle äijälle pop. Vaimo kelpaa pitkään semmosenaan ja aina on vähän vanhempia ukkoja vaikka 60-70 vee jotka kuolaa 50 vee vaimoja ja pitää niitä nuorina itselleen. Melkein Kaikki käy siinä iässä jos mulkku vielä toimii.
jos tuskastut tästä totuudesta, jätä se, ota matka vaikka thaimaaseen.
Mutta Jos alaikäisiä lapsia-tee järjestely, kestä vielä hetki; ota samat oikeudet, käynti thaimaassa, jos ei kantikset nappaa.
Pelimies ei häviä koskaan;
ja jos vaimo on käynyt opissa, pyydä näyttämään mitä osaa. Näytä sitten itse, mitä oot muualla oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.
&nbs
*En mä oo huolissani naisten rypyistä ja vatsasta yleisellä tasolla, kunhan naureskelen sille että tuleva exäni makaa niin kuin petaa. Hänen vientinsä nyt ei vaan tule olemaan enää niin erikoista.*
- -
Kovin moni ihminen ei varmaan seitsemänkympin korvilla ryppyineen ja vatsoineen ole niin kauhuissaan siitä, ettei vienti ole erikoista :D
Vierailija kirjoitti:
Pistä vaimo taipaleelle! Ole muutama vuosi sinkkuna, keräten lisää kokemusta ja päänahkoja. Naisia riittää, jos mies on vähäänkään kelvollinen. Vanhoista naisista kelpaa ainoastaan parhaat ja onnekkaimmat. Muut jäävät katkeroitumaan yksin.
Naisen aika on lyhyt. Mutta jo elämää nähnyt vanhempikin mies löytää puolison rinnalleen.
Onko oletuksena se, että nainen haluaa tai tarvitsee sen miehen rinnalle? Ja naiset löytää halutessaan sitä seuraa, kunhan vaan astuu ulos kämpästä. Aika helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.
AP
Tää meni ihan metsään. On ollu paljon saumoja kauniisiin 25-35 v naisiin viime vuosina. Myös muutamaan alle 25 v. Oikeastaan mulla on nykyään enemmän vientiä kuin 25-vuotiaana.
AP
Aina voi laihduttaa, harmaat värjätä piiloon, urheilla ja hoitaa ihoaan. Suotta huolehdit. Kyllä ne miehetkin vanhenee.
Miksi ap edes kuvittelet, että vaimosi edes haluaa uuden yhdessäasumiseen pohjautuvan parisuhteen? Moni eronnut nainen valitsee elää ilman parisuhdetta, koska kokee parisuhteen olleen taakka.
Ja todella elämästä vieraantuneita nämä miesten voimafantasiat, ettei vanhempi nainen halutessaan parisuhdetta saisi.
Mä olen 44-vuotias eikä mulla ole mitään noista, ei myöskään mun ystävillä. Nykyaikana harmaita hiuksia ja ryppyjä näkee ehkä 70-vuotiailla.
Miten puolisosi pettäminen liittyy hänen ulkonäköön? Näyttää seuraa löytyvän.
Ei maailma vaan valitettavasti toimi niin, että paha saisi palkkansa ja petturi jäisi ilman uutta parisuhdetta. Voi toki siinä petetyksi tulleen katkeruudessa velloessa hyvälle ajatella noin kuin ap, mutta se on itselleen valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimosi jonkun saa. Nytkin on Ahmed pumppaamassa ja Mehmet ja Hassan ovat jonossa odottamassa vuoroaan.
Ja sehän perceliä ketuttaa. Oisko kuitenkin niin, että itselläsi olisi hinku tummiin miehiin, koska ne ja niiden pumppaamiset pyörivät mielessäsi kaiken aikaa. Kuten myös isot, mustat ja suonikkaat sekä miehen erottuvat lihakset ja laatikkoleuka.
Tunnusta itsellesi, mikä olet. Se on ihan ok, synnyit sellaiseksi.
Ikisinkkuja nuo neljääkymmentä vuotta käyvät miehet jotka haaveilee 20-25 vuotiaista naisista, ei natsaa ei. Ja vaikka sattuisikin oarisuhteeseen menemään niin yhteiset puheenaiheet loppuu hyvin pian ja arki käy raskaaksi koska ovat ihan erilasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nbs
Tää meni ihan metsään. On ollu paljon saumoja kauniisiin 25-35 v naisiin viime vuosina. Myös muutamaan alle 25 v. Oikeastaan mulla on nykyään enemmän vientiä kuin 25-vuotiaana.
No mutta sattuipa sitten loistavasti! Olet juuri haukkunut ikäisesi vaimon ulkonäön. Nyt pääset hänestä eroon ja voit metsästää nuoria pupuja ja tipuja. Uusi kottarainen kainaloon löytynee käden käänteessä 😇
Vierailija kirjoitti:
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei
Täh? Esim. jääkiekkoilija Alexander Ovechkin harmaantui 30-vuotiaana. Mitä ihmettä sä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?
AP
Vika on siinä, että keskityt haukkumaan vaimosi ulkonäköä, vaikka luonteessa se vaimon vika tuntui olevan.
Enemmän juuri huolettaa, että pitääkö tämä "töissäkäyvä kunnon mies" yhtään huolta omista lapsistaan, kun exänsä on kuulemma yh, mutta miehen osalta lapset ei tunnu vaikuttavan mihinkään ollenkaan.
No näinpä. Millä mittareilla lapsensa hylännyt mies on kunnollinen? Nämä kaikki tapahtui kaverille -esimerkit ovat inseleitten satuja, naisvihan läpilyömiä voima- tai katkeruusfantasioita.