35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.
AP
Ai, oman ko
Voihan se joillain noinkin mennä. Mutta riippuu monesta asiasta. Kaikki ei oo persoonaltaan niin kiinnostavia että se paikkaisi asiaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet.
Exmies on vielä sinkkua.
Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.
Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.
Sinä et sitten näe mitään pielessä siinä että työssä käyvän kunnollisen miehen markkina arvo on nykyisin pienempi kuin liha
Näet asian kovin puolueellisten lasien läpi. Eikö se tuttavasi ole ihan samalla lailla yhteishuoltaja kuin exänsä, vaiko eikö edes omista lapsistaan huolta pidä? Sellainen on todellla epähaluttu kumppani.
Onko muuten hyvinkin timmi ja tikissä tämä tuttavasi, vain eikö miesten vatsakumpua lasketa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.
AP
Et saanut n
Älä oo noin katkera miehille.
AP
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ap lapsia?
Ei. Onneksi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
35-vuotiaat ja parikymppiset ei edes tavoittele samoja miehiä, joten niillä parikymppistä naista etsivillä miehillä ei ole merkitystä vaimollesi. Hän etsii sellaisen miehen jolle sopii se 35-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nbs
Hänen eteen tehnyt? Ei se naises ole sulle mitään velkaa, kaunis kohtelu kuuluu parisuhteesen. Ikävää että petti mutta tosi rumasti kyllä hänestä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Komentoijilla on hukassa panokaverin ja parisuhteen ero.
35-vuotias nainen löytää panokavereita, mutta parisuhteen kanssa on vaikeaa. Varsinkin, jos tunnetaan anteliaaksi.
Tuossa iässä alkaa miesten vuoro valita kumppani. Tiedän kokemuksesta.
Joka ikäryhmässä sen kauneimmat ja komeimmat sekä hauskinta seuraa olevat saavat puolisonsa valita. Ei siinä tapahdu iän myötä mitään muutosta ennen kuin ikä vie suuren osan miehistä aiemmin hautaan.
Ei se naisten vika ole, että miehet tyrkyttää tavaraansa lähes kaikille ja kaksinaismoralisesti h*orittelevat naisia, harrastivat naiset seksiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituskuulostaisi aidolta tilanteelta niin olisin myötätuntoinen petettyä miestä kohtaan. Valitettavasti aloitus kuulostaa vain selvältä provolta.
tavoite lienee yrittää vaikuttaa siihen että aloittajan naisen ei kannata jättää miestään vaikka tämä ei tekisi yhtään kotitöitä tai haukkuu naistaan kuinka kurjasti. Koska nainen ei välttämättä enää löytäisi uutta miestä. Valitettavasti homma ei vaan kuulosta yhtään uskottavalta.
sori ap. Surkea yritys.
Ap:han mainitsee tehneensä kaiken naisen eteen, joten miten tuo olisi motiivi jos tää on provo? Pikemminkin joku naisten kaksinaismoralismin paljastaminen, luulisin. Jos tässä olisi sukupuolet toistepäin niin kaikki olisivat haukkumassa miestä "just nii, 35 v mies alkaa olla jo potenssiongelmainen. Ei sellasilla oo markkinoita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Entä sittten? Miten tuo vuodatuksesi naisista vaikuttaa elämääsi tai onko se jotenkin pois sinulta.
Ei luulisi elämää hetkauttavan.
Miksi olet noin huolissasi naisten rypyistä ja vatsasta? Anna heidän elää omaa elämääsi ja sinä omaasi ja pidä naamasi rypyttömänä ja kroppa timmissä kunnossa. Kyllä naiset pärjäävät ja aina löytyy uusia miehiä, jotka haluavat jakaa elämän naisesi kanssa.
Puhut niin rumasti kumppanistasi ap, että ei ihme että petti. Kaikki me ikäännytään, sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet.
Exmies on vielä sinkkua.
Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.
Sinä et sitten näe mitään pielessä siinä että työssä käyvän kunnollisen miehen markkina arvo on nykyisin pienempi kuin liha
Ehkä se ei olekaan ilkeä muitten kuin tämän ex-miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.
En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :)
T. AP
Täällä mammat oikeasti luulevat että tinderi ja valopilkun menekki ovat aitoja markkina arvo mittareita 🤣
Miksi parisuhteessaoleva nainen, jolla olisi kysyntää muuallakin, kuvittelisi, "ettei saisi ketään, jos eroaa"? Ja mikä syy se olisi pysyä huonossa liitossa? Ap:kin on keskittynyt vain vaimonsa ulkonäön ja markkina-arvon nälvimiseen. Kukaan järkevä ihminen ei ota noin ikääntymispelkoista kumppania, sillä vaihtoehto ikääntymiselle on kuolema nuore
Kun oon nähny minkä näköisiä ja kokoisia naisia jotkut kaverit panee, niin voin sanoa että satunnainen seksin saaminen ei todista mitään. Eikö se sanonta kuulu että "naiset on helppoja, miehet on varmoja".
Vierailija kirjoitti:
no ei se mies taida olla ihan se penaalin terävin/komein kynä. Joillekin miehille riittää se, että kunhan om vaan joku, ihan sama kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sun ongelma tulee sen uuden löytämisessä olemaan se, että sä tulisit saamaan vain niitä yli kolmekymppisiä, jotka on sun silmissä jo "rupsahtaneet", mutta nuorempiin sulla ei ole mahiksia, koska itsekin olet jo rupsahtanut, tukkakin hyvässä lykyässä päästä lähtenyt. Ne nuoret naiset kun haluaa nuoren naisen, ei vanhusta jollainen sinä parikymppisten mielestä olet.
Muistan kun yhden kaverin setä oli sairastunut keuhkosyöpään ja tää kaveri itsekin poltti tupakkaa, mutta ei lopettanut, kun oli sitä mieltä, että setä oli jo niin vanha (40v) että kyllähän sen ikäinen on jo elämänsä elänyt ja joutaakin kuolla . Oltiin siis parikymppisiä silloin. Henkisesti kypsä alle nelikymppinen mies etsiikin kumppanikseen juuri tuollaista 35 vuotiasta naista, ei teini-ikäistä.
Provohan tää on, mutta kommentoidaan kuitenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä vaimo, mutta aika ilkeästi ajattelet myös sinä. Täytän itse 35, enkä huonon itsetunnon vuoksi ole ikinä etsinyt miestä vielä, vaan keskityin aluksi luomaan hyvän uran ja kehitin itseäni. Tinderi pitäisi vielä uskaltaa ekaa kertaa asentaa. Pitäisikö siis vaan ajatella että elänpä loppuelämän nyt yksin enkä ikinä edes yritä, koska olen niiiiiin vanha?
Valivali.
olet juuri sopivassa iässä löytämään sen kumppanin, kenen kanssa jakaa aikuisuus ja perhe.
Vierailija kirjoitti:
Komentoijilla on hukassa panokaverin ja parisuhteen ero.
35-vuotias nainen löytää panokavereita, mutta parisuhteen kanssa on vaikeaa. Varsinkin, jos tunnetaan anteliaaksi.
Tuossa iässä alkaa miesten vuoro valita kumppani. Tiedän kokemuksesta.
Tiedän kokemuksesta = luin internetistä vanhemmilta setäneitsyiltä :)
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei katso häntä kuten miehet katsoo vaimojaan, nähden uurteet ja harmaat hiukset kauniina.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exmies on vielä sinkkua.
Joo en näe tuossa mitään ongelmaa.
eri
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Mistä tiedät, että tarjokkaita olisi?
Totuus on nimittäin se, että ihan sama missä kunnoss aolet tai miten menestynyt työelämässä. Sinusta ei kiinnostu juuri kukaan nainen. Deittimaailma on täysin naisten markkina tänä päivänä. Sinä et ole siinä kapeassa huippuryhmässä, joka pääsee valitsemaan naisensa. Nainen valitsee, ja naisilla on mistä valita.