35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaas 5 vuoden päästä kun et vieläkää oo ite kelvannu kellekkää ja itket exää takasin muttei se sua halua kun on vähintää 100 miestä jonossa joista valita päivän lelu
Mä oon pitäny erittäin hyvää huolta kunnostani, työsaralla menee erittäin hyvin ja tarjokkaita on ollu viime vuosinakin ihan kohtalaisesti. Tää sun viestis kertoo vain susta itsestäsi. Jostain syystä haluat puolustella mua pettänyttä vaimoa.
Mistä tiedät, että tarjokkaita olisi?
Totuus on nimittäin se, että ihan sama missä kunnoss aolet tai miten menestynyt työelämässä. Sinusta ei kiinnostu juuri kukaan nainen. Deittimaailma on täysin naisten markkina tänä päivänä. Sinä et ole siinä kapeassa huippuryhmässä, joka pääsee valitsemaan naisensa. Nainen valitsee, ja naisilla on mistä valita.
Mistä tiedän? Mulla on silmät ja korvat. Oon ollu tarpeeks monissa firman bileissä ja muissa. Avioliiton aikana olis ollu kymmeniä tilaisuuksia pettää jos olis kiinnostanu, vaikken oo edes ite hakeutunu naisten seuraan tietentahtoen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Puhut niin rumasti kumppanistasi ap, että ei ihme että petti. Kaikki me ikäännytään, sinäkin.
Kukaan ei puhu kumppanistaan kauniisti tuossa tilanteessa! Luulisi sinunkin sen ymmärtävän.
Petetyksi tuleminen ei tee ketään kaunopuheiseksi pettäjää kohtaan. Päinvastoin!
Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet.
Exmies on vielä sinkkua.
Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.
Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.
Sinä et sitten näe mitään pielessä siinä että työssä käyvän kunnollisen
Enemmän juuri huolettaa, että pitääkö tämä "töissäkäyvä kunnon mies" yhtään huolta omista lapsistaan, kun exänsä on kuulemma yh, mutta miehen osalta lapset ei tunnu vaikuttavan mihinkään ollenkaan.
Varmasti voi löytää uuden kumppanin, kuten ap:kin. 35 ei ole ikä eikä mikään. Erosin itse 39-vuotiaana ja olin tuolloin vielä ylipainoinen. Vientiä kuitenkin on ollut ihan riittävästi ja nyt kun olen hoikistunut, tilanne on suorastaan räjähtänyt käsiin. Olen nyt 41 ja deittailen 10 vuotta nuorempaa miestä. Ihan vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet.
Exmies on vielä sinkkua.
Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.
Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.
Sinä et sitten näe mitään pielessä siinä että työssä käyvän kunnollisen miehen markkina arvo on nykyisin pienempi kuin liha
Jos sen "kunnollisen" miehen markkina-arvo on perustunut vain nuorekkaaseen vaimon kasvoihin ja kroppaan, näinhän siinä käy ja se on seuraus, kun nainen vanhenee ja miehen markkina-arvo laskee muiden silmissä, päinvastoin mies saa osakseen vain sääliä ja sekin johtuu, miehen arvomaailmasta joka on jäänyt tietylle kehitysssteelle.
Hyvissä ja onnellisissa parisuhteessa ei ole näitä ulkonäköpaineita eikä vaatimuksia, vaan molemmat puolisovat saavat rupsahtaa käsikädessä ja toista kunnioittaen.
Jännä ajatus, että just Tinder on se paikka, josta etsitään suhdetta. Siellä tehdään täysin ulkonäköön perustuva valinta. AP saatat yllättyä kuinka paljon naisilla on vientiä siellä, myös niillä "vanhoilla" yli 35 vuotiailla.
Vakavassa suhteessa ulkonäkö on toissijainen seikka. Ja jos ap on toista mieltä, niin en ole yllättynyt, jos vaimo etsii parempaa seuraa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei katso häntä kuten miehet katsoo vaimojaan, nähden
Ihan oikeasti. Kellä 35 vuotiaalla on harmaata hiuksissa? Ei oikeastaan kellään, on aikamoinen luonnonoikku jos on. Eikä normaalia elämää viettäneellä (rankka elämäntyyli vanhentaa, tupakka , viina ,huumeet) 35 vuotiaalla ole oikeastaan vielä juonteitakaan ja naururyppyjä ei lasketa.
Turhaan sinä ap-trolli olet olevinasi huolissaan vaimosi tulevasta menestyksestä miesmaailmassa, kun eroatte. Kyllä hän takuulla löytää uuden, ellei tuo "baaripano" jo ollutkin hänen uusi. Tuntuu muutenkin ihmeelliseltä, ettei vaimosi yhtään olisi varonut pussailemasta ja lähtemästä vieraan miehen matkaan kaikken nähden. Varmaan tuo suhde on jo niin vakiintunut, että vaimosi ei enää välitä, vaikka tulikin ilmi. Haluaakin eron ja näin välttyy siltä vaivalta, kun sinä pistät eron vireille. Kätevää.
Eihän pettämään päädytä siksi, että kuvitellaan maailman olevan pullollaan "kilpakosijoita". Pettämään ja eroamaan päädytään siksi, että oma parisuhde on jotenkin pielessä eikä siitä saa tarvitsemaansa (jotkut on juu sarjapettäjiä, heille ei riitä mikään). Se, löytyykö uutta parisuhdetta vai ei selviää aikanaan, mutta tosiasiahan on että kaiken ikäiset pariutuu ja yleensä sitä kumppania etsitään omasta ikäluokasta, eikä kukaan pysy nuorena ikuisesti. Toki poikkeuksen tekee nämä ikuisesti parikymppisten perään haikailevat, mutta heitä on aika vähän lopulta, suurin osa kyllä tajuaa realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut niin rumasti kumppanistasi ap, että ei ihme että petti. Kaikki me ikäännytään, sinäkin.
Kukaan ei puhu kumppanistaan kauniisti tuossa tilanteessa! Luulisi sinunkin sen ymmärtävän.
Petetyksi tuleminen ei tee ketään kaunopuheiseksi pettäjää kohtaan. Päinvastoin!
Tsemppiä ap!
Ei silti ulkonäköä aleta haukkua vaikka joku pettää. Tekoa voi haukkua ja käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.
AP
Miksi ap oletat, että ne "hehkeät parikympppiset" naiset olisivat ikäisesi rupsahtaneen kaljamahaisen miehen perässä?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Minusta tuossa aloituksessa ap:n suurin ongelma ja huoli on siitä, löytääkö vaimo nyt uutta parisuhdetta, kun ap hänet jätää :D Mies on ihan varma, että itselle uusi kumppani kyllä löytyy helpostikin, mutta miten käy vaimoparan. Ikääkin jo 35v ja harmaata hiuksissa ja naama täynnä juonteita ja vatsaakin on :D
Kummasti vain sai miehen mukaansa ravintolasta harmaine hiuksineen ja ryppysellä naamallaan. Ja varmasti siellä ravintolassa olisi ollut rypyttömia ja ei-harmaahiuksisia naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei katso häntä kuten miehet katsoo vaimojaan, nähden
Kyllä sua kumppanisi ikäntyminen selvästi haittaa, kun korostat hänen ikäntyvää ja lähestyvää keski-ikää ja tapahtuvia muutoksia kasvoissa ja kropassa, jotka ovat sulle tärkeintä.
Ja kerrot, kuinka olisit halunnut vanheta yhdessä, joka tuntuu utopiselta, kun ajattelet, miltä naisesi tulee näyttämään 50v tai 70v. kun et edes hyväksy niitä muutoksia, mitä 35v naisessa tapahtuu.
Mun ystävä löysi 34-vuotiaana kahden lapsen totaali-yksinhuoltajana lapsettoman, hyvin toimeentulevan mukavan miehen. Mies on vieläpä vähän nuorempi eikä mikään reppana. Palstatotuuksien mukaan mahdotonta, tosielämässä asiat on eri tavalla.
Eiköhän ap:n todellinen huoli ole, että vaimo löytää uuden miehen nopeasti tai on jo löytänyt. Kukaan ei tosissaan usko, että ap pelkää oikeasti vaimonsa joutuvan vanhenemaan yksin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.
AP
35-vuotiaat
Lähinnä se ero on, että 35-vuotiaat miehet deittailee usein 25-30-vuotiaita naisia.
Aloitus on satua. Ei siksi, etteikö nainen voisi pettää. Tämä tarina vain sopii täydellisesti palstaulien mielikuvitusmaailmaan. Ei tuoreesti petetyn, vakavassa suhteessa olleen ihmisen mielenmaisemaan.
Melkoinen seireeni tosiaan tuo mielikuvitusrouva harmaine hiuksineen, juonteineen ja baariseuralaisineen :)
t. N45, ei harmaata eikä kavereillakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hy
Todellakin oli velkaa sen ettei petä mua, kuten minä myös hänelle. Ja mitä paremmin toista kohtelee, sitä suurempi synti pettäminen on. En kovin paljoa syyttäisi ketään joka on pettänyt vaikka pahoinpitelevää puolisoa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään.
Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori.
Minusta tuossa aloituksessa ap:n suurin ongelma ja huoli on siitä, löytääkö vaimo nyt uutta parisuhdetta, kun ap hänet jätää :D Mies on ihan varma, että itselle uusi kumppani kyllä löytyy helpostikin, mutta miten käy vaimoparan. Ikääkin jo 35v ja harmaata hiuksissa ja naama täynnä juonteita ja vatsaakin on :D
Kummasti vain sai miehen mukaansa ravintolasta harmaine hiuksineen ja ryppysellä naama
Vois kuvitella, että ap on naimisissa vähintään 70 naisen kanssa. Harmaat hiukset ja ryppyjä. Nykyään noita ei nää edes 50v ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Entä sittt
En mä oo huolissani naisten rypyistä ja vatsasta yleisellä tasolla, kunhan naureskelen sille että tuleva exäni makaa niin kuin petaa. Hänen vientinsä nyt ei vaan tule olemaan enää niin erikoista.
AP
No tää nyt viimeistään paljasti tämän provoksi, ei 35-vuotiaalla ole uurteita tai harmaita hiuksia.