Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
101/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolesi on aivan turha, etteikö 35v nainen enään löytäisi miestä. Eikö kumppanisi ole tästä hyvä esimerkki. 

Katsoin Katri-Helenasta tehdyn dokumentin ja hän löysi Tomminsa lähes 70v. Ja olleet nyt yhdessä yli 10v. Ja vastaavia esimerkkejä on paljon. 

Monet miehet nimittäin eivät edes haikaile parikymppisten perään, vaan haluaa ikäisenänsä puolison. 

Vierailija
102/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta sinne tänne on anteeksiannettavissa. Jostain syystä Hilla antoi Jussille anteeksi 8 vuoden sivusuhteen, josta syntyi lapsi. Mutta sulla särähti ego rikki yhdestä kännipanosta, johon varmaan oli syy. Tutkimusten mukaan joka kolmas ihminen pettää, jos tarjoutuu tilaisuus. Sellaisia ihmiset ovat: joillain on voimakkaampi libido kuin toisilla.

Kommenteistasi päätellen suhteen pitää naiselle riittää ja olla tarpeeksi hyvä silloin, jos mies ei lyö.

Haloo, lyömättömyys on normaalia, ei mikään hyve. Eli jos ainut hyvä asia suhteessanne sinun puoleltasi oli se, niin haista vee, itse olet syyllinen siihen, että läheisin ihmisesi karkaa pois.

Vierailija
104/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sinusta ap paljon kun keskityt haukkumaan vaimosi ulkonäköä ja väittämään ettei saa ketään, olisithan sinäkin tyytyväisenä hänen kanssaan jos ei olisi pettänyt.

Vierailija
105/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.

&nbs

Tää meni ihan metsään. On ollu paljon saumoja kauniisiin 25-35 v naisiin viime vuosina. Myös muutamaan alle 25 v. Oikeastaan mulla on nykyään enemmän vientiä kuin 25-vuotiaana.

Ei ihme, että vaimosi kyllästyi jatkuvasti omia saumojaan tsekkailevaan mieheen. 

Vierailija
106/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko kaiken aikaa tarinaansa muuttavaa incel-trollia.

Vierailija
107/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole lapsia joten ei se vaimon kroppa ole mikään ongelma, salille ja lenkille vaan.

Vierailija
108/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähinnä se ero, että 35v miehet deittailee usein 25-30 vuotiaita naisia" :D Usein, no tuskin.  Harva, hyvin harva nainen haluaa 10 vuotta vanhemman ukon, kun 25 vuotiaan mielestä 35 vuotiaallakin on jo toinen jalka haudassa. Ja kun se 25v saa myös sen omanikäisensä kumppanin.

Ehkä jotkut Jallikset ja Dannyt saa nuoren naisen, mutta nuo naiset taitaa olla enempi näytteyesineitä, kuin oikeita vaimoja. Jalliksen uusi "työttöystävä" hautasi vähän aikaa sitten edellisen miehensä, jolla taisi olla ikää 80v. 

Normaalipulliaisella ei ole mitään saumaa noihin naisiin, he haluavat, että miehen ikä kompensoidaan rahalla ja mukavalla elämällä, johon kuuluun matkoja ja hulppeata elämään hienoissa puitteissa. Ei missään rivitalokaksiossa ja 5vuoden välein Tallinanlaivalla kansipaikalla.

Vierailija
109/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa nyt autuaasti unohtaa kaikki ne kerrat, kun nukahti vieraaseen sänkyyn. Koska sehän on Täysin Eri Asia.

Vierailija
110/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus, että just Tinder on se paikka, josta etsitään suhdetta. Siellä tehdään täysin ulkonäköön perustuva valinta. AP saatat yllättyä kuinka paljon naisilla on vientiä siellä, myös niillä "vanhoilla" yli 35 vuotiailla. 

Vakavassa suhteessa ulkonäkö on toissijainen seikka. Ja jos ap on toista mieltä, niin en ole yllättynyt, jos vaimo etsii parempaa seuraa muualta.

Sovellat tuohon naisten toimintamallia, joka ei sovellu kovin hyvin miehiin. Naiset usein vaativat panolta parempaa ulkonäköä kuin parosuhdekumppanilta, joka voi saada paljon anteeksi hyvällä luonteella ja menestyksellä työelämässä. Miehet taas usein paneskelevat naisia joita eivät pidä kovin viehättävinä mutta parisuhteeseen halutaan kaunis nainen. Tästä kertoo myös se miten paljon naiset valittavat siitä, että kelpaavat vain seksiin miehille.

AP

Vierailija
111/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tinderissä ja aina on vientiä ollut ja parisuhde löytynyt. N45

Vierailija
112/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään. 

Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori. 

Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?

AP

Tietenkin saat olla vihainen, eihän sitä kukaan ole kieltänyt. Tämä "löytääkö vaimo uutta kumppania"-tulokulma asiaan vaan on outo. Joko ylimielinen tai typerä, tai molempia. 

Vierailija
113/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut niin rumasti kumppanistasi ap, että ei ihme että petti. Kaikki me ikäännytään, sinäkin.

Kukaan ei puhu kumppanistaan kauniisti tuossa tilanteessa! Luulisi sinunkin sen ymmärtävän.

Petetyksi tuleminen ei tee ketään kaunopuheiseksi pettäjää kohtaan. Päinvastoin!

Tsemppiä ap! 

Ei silti ulkonäköä aleta haukkua vaikka joku pettää. Tekoa voi haukkua ja käytöstä.

Mikä pyhimys säkin nyt olet olevinas?

Vierailija
114/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus, että just Tinder on se paikka, josta etsitään suhdetta. Siellä tehdään täysin ulkonäköön perustuva valinta. AP saatat yllättyä kuinka paljon naisilla on vientiä siellä, myös niillä "vanhoilla" yli 35 vuotiailla. 

Vakavassa suhteessa ulkonäkö on toissijainen seikka. Ja jos ap on toista mieltä, niin en ole yllättynyt, jos vaimo etsii parempaa seuraa muualta.

Sovellat tuohon naisten toimintamallia, joka ei sovellu kovin hyvin miehiin. Naiset usein vaativat panolta parempaa ulkonäköä kuin parosuhdekumppanilta, joka voi saada paljon anteeksi hyvällä luonteella ja menestyksellä työelämässä. Miehet taas usein paneskelevat naisia joita eivät pidä kovin viehättävinä mutta parisuhteeseen halutaan kaunis nainen. Tästä kertoo myös se miten paljon naiset valittavat siitä, että kelpaavat vain seksiin miehille.

AP

Anteeksi, kumpi nyt olet? 35-vuotias ukkomies vaiko internet-leikkifaktoja toisteleva 15-vuotias?

Tänään on koulupäivä, laitahan puhelin pois oppitunnilla. 

Vierailija
115/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"

Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen. 

Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki. 

Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.  

Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi. 

Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan

Täh? Esim. jääkiekkoilija Alexander Ovechkin harmaantui 30-vuotiaana. Mitä ihmettä sä selität?

Ahaa, olitkin naimisissa ulkomaalaisen jääkiekkoilijan kanssa :)

Se lienee monen pojan unelma, onnittelut!

Vierailija
116/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä temppu vaimolta tuo pettäminen. Koko aloitus vaan on omituinen, ihan kuin suurin ongelma olisi oma loukattu ylpeys siitä, että vaimo kehtasi pettää ap:n kaltaista luomakunnan kruunua. Pettäminen on aina väärin, mutta kyllähän tästä on pääteltävissä selitys miksi niin pääsi käymään. 

Totuus joka tapauksessa on, että 35-vuotiaalla naisella on aivan hyvät mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Tuon ikäinen on vielä nuori. 

Sun mielestä mulla ei oo vissiin mitään oikeuksia? Jos oon vihainen siitä että mua petettiin ja kehtaan sanoa että oon tehny paljon vaimoni eteen, niin mä olen ylimielinen? Pitäiskö mun haukkua itseäni tässä tilanteessa? Sanoa että "varmaan ansaitsinkin tulla petetyksi"?

AP

Hei älä nyt ota noin vakavasti tuon mielikuvitusvaimosi pettämistä.  Hankit uuden, alat nyt jo kuvittelemaan missä törmäät tuohon uuteen ja hemasevaan 20 vuotiaaseen joka heti käy sinuun kuumana. Kerroithan tuolla aikaisemmin, miten nuoret naiset ovat sinua(mielikuvituksessasi toki, mutta kuitenkin) jo kovastikin piirittäneet. Nyt vain niistä valitsemaan. 

Kurkkaa sitten sen vaimon äidin ja isän päätä, ettei näy harmaita, kun nyt kävi niin huono tuuri, että oli vaimo harmaantunut jo 35 vuotiaana. 

Vierailija
117/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olisit saanut varmasti enemmän sympatiaa, jos et olisi haukkunut naisen ulkonäköä ja ollut huolissasi hänen "markkina-arvosta", kun hän on jo keski-ikäinen 35v joka näkyy kropassa ja kasvoissa. 

Etkä edes aloituksessa paheksunut pettämistä, vaan miten vaimo kuvittelee liikoja itsestään, kun kuvittelee vielä 35v olevan miesten suosiossa ja miten hän pärjää elämässä. 

Jos puhutaan aidasta, niin silloin puhutaan siitä, eikä aidan seipäästä. Nyt aloitus koski 35v naisen ulkonäköä ja mahdollisuuksia löytää uusi kumppani. 

Vierailija
118/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"

Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen. 

Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki. 

Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.  

Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi. 

Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei

Oon nähny aika monta petettyä ihmistä ja yleensä sieltä tulee aika rumaa tekstiä kumppanista. Missä todellisuudessa sä oikein elät? Ihan varmasti ap puhuu ihan eri tavalla puolen vuoden päästä ja puhui eri tavalla viikko sitten.

Vierailija
119/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.

AP

Miksi ap ol

En mä parikymppisistä tiedä, mutta 25-35-vuotiaat on ollu aina tähän päivään asti. Ihan tarpeeksi syytä olettaa.

AP

Vierailija
120/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Koska kukaan vaatimattomamman näköinen nainen ei ole parisuhteessa. Suurin osa mun tuntemista ihmisistä on vakavassa suhteessa. Niin rumat, kauniit kuin tavikset. Tosin voihan se olla, että elän omassa erikoisessa kuplassa.

Seksiin kelpaavuudesta on kaveripiirissä valitettu silloin teininä, kun ei vielä edes harrastettu seksiä, oletettiin vai asioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi