35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että olet tehnyt paljon vaimon eteen? Mitä olet tehnyt? Ja hän on tästä sulle jotain velkaa?
Varmaan joskus laittanut omat astiansa tiskikoneeseen asti ja vienyt omat sukkansa pyykkikoriin, eikä jättänyt mihin sattuu. Ja jos oikein kovasti on uurastanut vaimonsa eteen, on vaihtanut renkaat autoon! Mutta ehkä tuo viimeinen vaihtoehto on jo liikaa uhrauduttu.....
Aivan varmasti vaimolla riittää tulevaisuudessa ottajia, älä siitä huoli. Koska onneksi on miehiä jotka tykkäävät normaaleista naisvartaloista ja heille myös luonne merkitsee enemmän kuin treenattu vartalo. :)
"No mutta sattuipa sitten loistavasti! Olet juuri haukkunut ikäisesi vaimon ulkonäön. Nyt pääset hänestä eroon ja voit metsästää nuoria pupuja ja tipuja. Uusi kottarainen kainaloon löytynee käden käänteessä."
Varsinkin kun AP:lla selvästikään ei ole mitään tunnesidettä tähän naiseen jonka kanssa on ollut neljä vuotta naimisissa. Ei ole mitenkään sitoutunut tulevaisuuteen jonka kuvitteli yhteiseksi, ei sure mitenkään sitä että menettää tämän naisen, ei tule ikävä millään tasolla.
Ainoastaan jankuttaa siitä että vaimo on rupsahtanut eikä tule löytämään uutta miestä. Koska AP:n mielestä tuolla naisella ei ole yhtään mitään muuta tarjottavaa kuin ulkonäkönsä. AP:lle se onkin riittänyt.
kyllä nainen aina seksiä saa mutta parisuhde onkin vaikeampi pala.
alati tapahtuvat naiskentelut ympäriinsä vaikeuttaa tilastojen mukaan
parisuhteen löytämistä ja siinä pysymistä..
matriarkkaarista elämäntapaa kannattaville naisille terveiset :)
Kyllä ne kaikennäköiset ja -kokoiset ihmiset vaan pariutuu,älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
kyllä nainen aina seksiä saa mutta parisuhde onkin vaikeampi pala.
alati tapahtuvat naiskentelut ympäriinsä vaikeuttaa tilastojen mukaan
parisuhteen löytämistä ja siinä pysymistä..
matriarkkaarista elämäntapaa kannattaville naisille terveiset :)
Onko näin? Saisko tilastoille lähdettä?
Mietin, että naiset jotka "naiskentelee ympäriinsä" saattaa olla semmoisia naisia, jotka eivät sitä parisuhdetta edes halua. Naisetkin harrastavat seksiä ihan vaan koska se on kivaa. Seksiin ei välttämättä tarvitse suhdetta. Ja ehkä tämä nainen joka " naiskentelee ympäriinsä" ei edes tahdo miestä, jolle se on este.
Ap kertoo olleensa naimisissa 4 vuotta ja samalla kertoo, miten häntä on jo vuosia piirittäneet 25 vuotiaat naiset. Miksi siis alunperinkään otit tuon kurttuisen, harmaatukkaisen vanhuksen vaimosesi, kun kerran 25 vuotiaistakin oli tarjolla?
En nimittäin usko, että se vaimo 4 vuodessa noin äkkiä vanheni (vai oliko elämä kanssasi niin kamalaa, että vanheni silmissä?).
Oot muuten ap ihan omaa luokkaa miehissä. Harvalla 35v miehellä pyörii tungokseen asti 25 naisia tyrkyllä ja kun vielä olet naimisissakin. Voit ihan vaan onnitella itseäsi ja olen ihan varma, että se sinun vaimosikin pärjää, kun ajatellaan, että sieltä ravintolastakin sai miehen mukaansa, vaikka oli kurttuinen ja harmaatukkainen. Varmaan olisi ollut hemasevampiakin naisia tarjolla tuolle miehelle, mutta silti valitsi vaimosi. Vaimossasi täytyy olla sitä jotakin. Vai onko rahaa ja omaisuutta ja siksi kelpasi sullekin, kun nuoria ja rypyttömiäkin olisi ollut tarjolla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"
Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen.
Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki.
Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.
Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi.
Kato kun ei se ikääntyminen mua haittaa. Mä ajattelin että ollaan loppuikä yhdessä ja että me ollaan toistemme hummereita, kuten Frendeissä sanotaan. Mutta hän päätti toisin. Tinderissä miehet ei
Kato, ei mua haittaa sillä tavalla iän tuomat muutokset. Mulle elämässä on tärkeämpiä asioita kuin nuoren naisen pehmeä sileä iho ja terhakat tissit. Mulle tärkeämpää on elämän jakaminen, yhteinen huumori ja kokemukset. Ja mulle on tärkeää myös se, että ollaan uskollisia toisillemme. Mutta mä en ole tyhmä. Mä tiedän että tinderissä ja baarissa miehiä todellakin kiinnostaa miten hoikka ja nuoren näköinen nainen on.
AP
Jos miestä kiinnosta avaan naisen ulkonäkö ei sellaisen kelkaan kannata edes lähteä, löytyy muunlaisiakin miehiä jotka arvostaa esim. mukavaa luonnetta. Ja nuo mistä vaimossasi valitat, hiukset voi värjätä ja mennä salille eikä 35 v ole ryppyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hy
Riippuu. Kyllä mä kuulin yhden eläkeläismamman valittavan, että hänen ikäiset miehet katselee vaan viiskymppisiä naisia ja hänen on vaikea löytää enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.
En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :)
T. AP
AP, jos mielestäsi vaimollasi ei ole miesten silmiin "markkina-arvoa", niin miksi sitten itse roikut hänessä? Oletko mies sitten ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Aina voi laihduttaa, harmaat värjätä piiloon, urheilla ja hoitaa ihoaan. Suotta huolehdit. Kyllä ne miehetkin vanhenee.
Hei, mä tiedän oikein hyvin että ihan kaikki vanhenee. Konteksti on se, että mä en luvannu olla yhdessä myötä -ja vastamäessä ja sen jälkeen pettänyt kumppaniani. Vaimoni teki sen. Hän menetti mut, minä sain mahdollisuuden etsiä jonkun paremman hänen tilalle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44-vuotias eikä mulla ole mitään noista, ei myöskään mun ystävillä. Nykyaikana harmaita hiuksia ja ryppyjä näkee ehkä 70-vuotiailla.
Mä olen 37-vuotias mies ja muutamalla ikäiselläni kaverilla on kyllä harmaita. Yhelle ex-naiselle alko tulla niitä jo alle 30-vuotiaana. Ja yks mun kaveri sai harmaita jo alle 25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Miten puolisosi pettäminen liittyy hänen ulkonäköön? Näyttää seuraa löytyvän.
Jep. Tuksullakin on vientiä kun se sai Länsmanin Arton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44-vuotias eikä mulla ole mitään noista, ei myöskään mun ystävillä. Nykyaikana harmaita hiuksia ja ryppyjä näkee ehkä 70-vuotiailla.
Mä olen 37-vuotias mies ja muutamalla ikäiselläni kaverilla on kyllä harmaita. Yhelle ex-naiselle alko tulla niitä jo alle 30-vuotiaana. Ja yks mun kaveri sai harmaita jo alle 25-vuotiaana.
Mutta ne voi värjätä piiloon.
Mistä tiedät miten paljon sillä vaimollasi on ollut vientiä tähän asti? Ihan yhtä paljon sillä on ollut varmaan tarjokkaita, nyt vaan vihdoin sortui. Tai sitten on pettänyt jo aiemmin. Saati sitten että haluaako edes suhdetta enää. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ja teidän suhde selvästi oli huono.
Itsekin erosin tuossa iässä, mies oli se syyllinen. Minä en ole ikinä pettänyt ketään. Tuo miehen hoito ei kauaa kuvioissa ollut. Nyt on viimein sitten jonkun löytänyt, itseään vanhemman naisen ja ei se nainen kovin hehkeä ole. Eikä ex kovin onnellinen ole, on sen itse sanonut, mutta eihän se yksin osaa olla. Hyvin yleistä miehillä. Minä taas olen exää nuorempi, en ole vieläkään rupsahtanut, ei ryppyjä tai harmaita. Kroppa kuin silloin parikymppisenä. No muutama raskausarpi toki, mutta yhtä hoikka olen. Toisin kuin tämä ex.
En etsinyt edes parisuhdetta, mutta kyllä sitä vientiä oli silti. Ja jotenkin ajauduin sitten sellaiseen, tosin yhdessä ei asuta, tuskin koskaan. Ja tämä mies on nuorempi ja palsta inkkujen mukaan sellainen kalsarimallilentäjäkirurgi. Eli pitkä, tumma ja komea. Toinenkin vastaava oli tarjolla, mutta se oli itsekäs kus ipää. Ei siinä paljon iso muna ja hyvä kroppa lohduta, jos tyyppi on ääliö. Onneksi löytyi sitten vielä parempi ja iso silläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkuja nuo neljääkymmentä vuotta käyvät miehet jotka haaveilee 20-25 vuotiaista naisista, ei natsaa ei. Ja vaikka sattuisikin oarisuhteeseen menemään niin yhteiset puheenaiheet loppuu hyvin pian ja arki käy raskaaksi koska ovat ihan erilasia.
Kuka niistä nyt on täällä haaveillut? Jotain taistelua mielikuvitusvihollisia vastaan. Ne miehet ei välttämättä oo täällä tänään jotka unelmoi 20 v tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi laihduttaa, harmaat värjätä piiloon, urheilla ja hoitaa ihoaan. Suotta huolehdit. Kyllä ne miehetkin vanhenee.
Hei, mä tiedän oikein hyvin että ihan kaikki vanhenee. Konteksti on se, että mä en luvannu olla yhdessä myötä -ja vastamäessä ja sen jälkeen pettänyt kumppaniani. Vaimoni teki sen. Hän menetti mut, minä sain mahdollisuuden etsiä jonkun paremman hänen tilalle.
AP
Mikä pakkomielle sulla on olla suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.
Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hy
"No mutta sattuipa sitten loistavasti! Olet juuri haukkunut ikäisesi vaimon ulkonäön. Nyt pääset hänestä eroon ja voit metsästää nuoria pupuja ja tipuja. Uusi kottarainen kainaloon löytynee käden käänteessä 😇"
Ihan on haukut tuo vaimoni ansainnut. Itellä ei oo edes tarvetta tai hinkua löytää ketään. Nykyään ihan eri prioriteetit elämässö. Mut ei toki haittaa jos välillä joku sattuu matkaan. Vaimolla se kova tarve tuntuu olevan.
AP
Taloyhtiön eläkeläisillä säpinää. Kun miehen vaimo lähtee reissuun, mies siirtyy naapuriin lesken luo. Mies kotiutuu, kun vaimo palaa, ja leski tapailee muita miehiä. Olen liian nuori. Väsyttää jo seuratessa. Yksinäisyyteen löytyy monia ratkaisuja.