Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
1/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Vierailija
2/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku äijä on baarissa nuollut ja kuolannut sun vaimoa, mutta sä luulet että sillä ei enää flaksi käy? Sulla on harvinaisen erikoinen ajatuksen kulku 🙄

Vierailija
4/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁

Yhdeksi yöksi joo, siihen nyt ei vaadita tippaakaan kauneutta että joku mies lähtee kännissä panemaan.

Vierailija
5/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

Vierailija
6/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Vierailija
7/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku äijä on baarissa nuollut ja kuolannut sun vaimoa, mutta sä luulet että sillä ei enää flaksi käy? Sulla on harvinaisen erikoinen ajatuksen kulku 🙄

Eiköhän Tukiaisen Johannakin saa baarista miehiä aina joskus.

Vierailija
8/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin petti ja sitten ihmettelet, mahtaako saada. No siinähän sulla on todiste, sai se ja tulee saamaan, mutta sulla on vaikeampaa. Eronneet miehet on paarialuokkaa, eronneet naiset eivät. Naiset nimittäin jatkavat elämää, mutta miehet surkastuvat omaan mitättömyyteensä trollimaan vauva.fissä.

Vierailija
9/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muija onnistui pettämään, niin eikö se vaan todista, että vielä on hänellä vientiä.

Taitaa olla ap jostain ihan muusta huolissaan.

Vierailija
10/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

Mistä tiedät, että oli baaripano eikä vakinainen sivusuhde, jonka kanssa käytiin virkistymässä baarissa?

Kuulostat katkeralta ja ikääntymiseen kaksinaismoralistisesti suhtautuvalta (olet itsekin ihan yhtä iän myötä rupsahtanut). Vaimollasi on todennäköisesti paljon enemmän elinvuosia edessä kuin sinulla ja hän on päättänyt vanheta jonkun sellaisen miehen kanssa, joka ei ahdistu puolisonsa iänmukaisesta vanhenemisesta. Luuletko itse saavasi paljon nuoremman uuden kumppanin :D

Vierailija
11/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdeksi yöksi joo, siihen nyt ei vaadita tippaakaan kauneutta että joku mies lähtee kännissä panemaan.

Vaimo on niin puutteessa, että muut miehet sen huomaavat. MIkset tyydyttänyt vaimoasi? Et pystynyt vai et osannut. 

Vierailija
12/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin petti ja sitten ihmettelet, mahtaako saada. No siinähän sulla on todiste, sai se ja tulee saamaan, mutta sulla on vaikeampaa. Eronneet miehet on paarialuokkaa, eronneet naiset eivät. Naiset nimittäin jatkavat elämää, mutta miehet surkastuvat omaan mitättömyyteensä trollimaan vauva.fissä.

Mulla ei oo mitään syytä uskoa että olisin paarialuokkaa. Tuo sun viesti kertoo eniten susta itsestäsi. Ootko ite pettäny ja nyt yrität servata kun kalikka osui?

AP

Vierailija
13/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä vaimo, mutta aika ilkeästi ajattelet myös sinä. Täytän itse 35, enkä huonon itsetunnon vuoksi ole ikinä etsinyt miestä vielä, vaan keskityin aluksi luomaan hyvän uran ja kehitin itseäni. Tinderi pitäisi vielä uskaltaa ekaa kertaa asentaa. Pitäisikö siis vaan ajatella että elänpä loppuelämän nyt yksin enkä ikinä edes yritä, koska olen niiiiiin vanha?

Vierailija
14/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AP

Mistä tiedät, että oli baaripano eikä vakinainen sivusuhde, jonka kanssa käytiin virkistymässä baarissa?

Kuulostat katkeralta ja ikääntymiseen kaksinaismoralistisesti suhtautuvalta (olet itsekin ihan yhtä iän myötä rupsahtanut). Vaimollasi on todennäköisesti paljon enemmän elinvuosia edessä kuin sinulla ja hän on päättänyt vanheta jonkun sellaisen miehen kanssa, joka ei ahdistu puolisonsa iänmukaisesta vanhenemisesta. Luuletko itse saavasi paljon nuoremman uuden kumppanin :D

Oon mä tottakai katkera kun se petti mua. Ooksä vähän yksinkertainen tapaus? Miksi ihmeessä sä puolustelet häntä? Ootko ite myös pettäjiä? 

AP

Vierailija
15/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet. 

Exmies on vielä sinkkua.

Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.

Vierailija
16/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus on perusprovo, jonka mukaan yli 35- vuotias ei enää kelpaa.

Syötti kuitenkin upposi ja mammat on kilvan todistelemassa,  että könnipanot on markkina-arvon mittari. Eli provo meni suoraan tunteisiin. 

Vierailija
17/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että sun naisella todellakin on vientiä Tinderissä. Tuon ikäinen saa niin paljon huomiota siellä, että ei ehdi kaikille vastata. Toivottavasti on tajunnut tehdä lapset sun kanssa, ja voi susta eroon päästyään keskittyä etsimään sitä mitä haluaa. 

Vierailija
18/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on niin puutteessa, että muut miehet sen huomaavat. MIkset tyydyttänyt vaimoasi? Et pystynyt vai et osannut. 

Jos noin ilkeä nainen olis mun vaimo niin vastaus olisi: "En halunnut".

AP

Vierailija
19/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaas 5 vuoden päästä kun et vieläkää oo ite kelvannu kellekkää ja itket exää takasin muttei se sua halua kun on vähintää 100 miestä jonossa joista valita päivän lelu

Vierailija
20/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.

AP

Siis mikä tässä nyt erityisesti vituttaa? Et ole yhdessäkään viestissä sanallakaan maininnut että sinulla tulisi vaimoasi ikävä tai että rakastat häntä. Lähinnä keskityt hänen ulkonäkönsä arvosteluun. Ei vaikuta siltä että paljoakaan piittaisit vaimostasi ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi